Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Нед Дек 17, 2017 4:07 am



Отговори на тема  [ 17 мнения ] 
 Твърдо возене 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Пет Окт 10, 2014 12:31 pm
Мнения: 94
Местоположение: София
Skype: zarere
Автомобил: Legacy III SW 2.5 2000 AT LIMITED
Рейтинг: 32
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Здравейте на всички,

През последните месеци усещам,че при преминаване и през най-малката дупка в купето се усеща все едно съм минал през огромна яма.Днес минах през един от "белите" сервизи,но тъй като баш майстора го нямаше се опитаха все пак да намерят проблема.Само да спомена колата както пише в подписа ми е Легаси Б12 2000г.,която идва оригинално с въздушно окачване,но още преди да я купя предишният собственик беше сменил предното окачване с нормално,а не с въздушно задното все още си е въздушно.Та на темата ;-) Минах през сервиза качиха колата и гледаха,гледаха и казаха ми може да е амортисьор,но за по сигурно отидете да направите шок тест да не стане грешка.Евала за това,защото можеше лесно да ми вземат парите и да сменят нещата пък да не се окаже проблем с амортисьори.Отидох до Дунев Мотор Спорт,тъй като видях в гугъл ,че там има доста добра реклама за дигитален тест на амортисьори
http://www.dunevmotorsport-r21.com/test ... ortisyori/
.След теста ми дадоха едно листче(прикачил съм го),на което пишеше,че всичко е ОК с амортисьорите.Пича дето прави теста ми каза амортисьорите са супер,но това не пречи да има проблем в пружини,тампони и т.н.Върнах се в 1-ят сервиз с резултатите от тества и малко ги изненадах.Гледаха пак,взеха колата направиха едно кръгче из квартала и казаха ми за нас това е проблем в амортисьорите и да мина утре да ги разглобят,за да видят дали е това причината или не.Както казах горе точно човека (баш майстора)в момента е в отпуск и преди със същият проблем именно той ми каза,че е сменил тампони(но кои нямам идея) и всичко се оправи без твърдо возене и т.н.Това го споменах и днес в серзиза,но те казаха,че тампоните били ок сега.Моля кажете как да процедирам да чакам баш майстора или да оставя колата утре и да разглобяват амортисьорите?Прикачвам и резултатите от шок теста.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Вто Окт 03, 2017 3:17 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm
Мнения: 308
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 200
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Налягане в гумите ? (след като окачването е наред)

Сря Окт 04, 2017 10:40 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Окт 10, 2014 12:31 pm
Мнения: 94
Местоположение: София
Skype: zarere
Автомобил: Legacy III SW 2.5 2000 AT LIMITED
Рейтинг: 32
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Забравих да спомена ,че налягането беше първото,което проверих и е ок.

Сря Окт 04, 2017 10:48 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Яну 16, 2012 10:31 pm
Мнения: 358
Местоположение: Bulgaria;Sofia
Skype: scrapper-
Автомобил: Душата ми кара AMG
Телефон: +359885330030
Рейтинг: 95
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Блокирал аморт. и къде усешташ да вози по твърдо в предната или задната част.

_________________
Не е важно да губиш красиво,важно е да биеш грозно !
Не е важно колко коня имаш под капака, а какво магаре е зад волана!

Сря Окт 04, 2017 11:45 am
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Пет Окт 10, 2014 12:31 pm
Мнения: 94
Местоположение: София
Skype: zarere
Автомобил: Legacy III SW 2.5 2000 AT LIMITED
Рейтинг: 32
От звездите одобрен
Отговори с цитат
В предната част.

Сря Окт 04, 2017 11:46 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Окт 10, 2014 12:31 pm
Мнения: 94
Местоположение: София
Skype: zarere
Автомобил: Legacy III SW 2.5 2000 AT LIMITED
Рейтинг: 32
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Ако е блокирал амортисьор защо на шок теста не излезе нищо,ми е странно ?

Сря Окт 04, 2017 11:47 am
Върнете се в началото
Профил
Online

Регистриран на: Пон Мар 21, 2011 3:28 pm
Мнения: 307
Местоположение: София
Рейтинг: 160
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Привет колега, малко фърлен боб и от мен:

- Големите тампони на окачването - над амортисьорите - и/или вътрешните на рамената отпред, смачкани/скъсани?
- Разхлабени гайки на горните тампони?

Успех :beer:

_________________
Подозирам, че всичко е нарочно...

Сря Окт 04, 2017 12:56 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 797
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 649
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега Zarere, хибрида, който караш с предно окачване на пружини и задно на въздушни въглавници заслужава адмирации. Със сигурност това е рядка комбинация (ако не си и единствения с такъв сиромашки тунинг) и какъв е проблема можем само да гадаем. Интересно е как са шунтирали пневматиката да нивелира само отзад и какъв амортисьор са сложили отпред. Това, което описваш най-много прилича на случая, в който слагаш "някакъв" амортисьор с "някаква" пружина и "някакъв" тампон на щока и в резултат имаш удар при по-голяма артикулация на окачването. Тестовете за амортисьори тестват bound/re-bound rate чрез пулсации с определена честота в малки граници, което дава инфо ако има мъртва зона (ход без гасене на вибрацията), обикновено получена след теч или при скапване на клапана. Преди доста години имах служебно Мицубиши Лансер 4WD със същия проблем - на всяка по-голяма дупка или бабунка отпред идваше такъв удар все едно си ударил моста на скала. Проблема се оказа в амовете, които бяха събрани колкото да се монтират. При теб обаче това е започнало сравнително от скоро и следва да си прегледаш окачването основно и на двата моста.
Успех

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Сря Окт 04, 2017 2:04 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 1522
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94 ; D15Z3
Рейтинг: 170
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
И отиди да го прегледат и в друг бял сервиз - може да намерят проблема, преди да се върне баш майстора.

_________________
http://www.hostit.bg/
http://www.rofl.bg0.eu/video/164/Subaru-blown-rear-pot
http://www.rofl.bg0.eu/video/77/Show-off-fail

Сря Окт 04, 2017 2:51 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Пет Окт 10, 2014 12:31 pm
Мнения: 94
Местоположение: София
Skype: zarere
Автомобил: Legacy III SW 2.5 2000 AT LIMITED
Рейтинг: 32
От звездите одобрен
Отговори с цитат
ico_tech написа:
Колега Zarere, хибрида, който караш с предно окачване на пружини и задно на въздушни въглавници заслужава адмирации. Със сигурност това е рядка комбинация (ако не си и единствения с такъв сиромашки тунинг) и какъв е проблема можем само да гадаем. Интересно е как са шунтирали пневматиката да нивелира само отзад и какъв амортисьор са сложили отпред. Това, което описваш най-много прилича на случая, в който слагаш "някакъв" амортисьор с "някаква" пружина и "някакъв" тампон на щока и в резултат имаш удар при по-голяма артикулация на окачването. Тестовете за амортисьори тестват bound/re-bound rate чрез пулсации с определена честота в малки граници, което дава инфо ако има мъртва зона (ход без гасене на вибрацията), обикновено получена след теч или при скапване на клапана. Преди доста години имах служебно Мицубиши Лансер 4WD със същия проблем - на всяка по-голяма дупка или бабунка отпред идваше такъв удар все едно си ударил моста на скала. Проблема се оказа в амовете, които бяха събрани колкото да се монтират. При теб обаче това е започнало сравнително от скоро и следва да си прегледаш окачването основно и на двата моста.
Успех


Много точно го каза сиромашки тунинг :D ROFL ,но за съжаление като я купувах предишният собственик го беше оставил така и си бях казал като му дойде времето и минавам на нормално окачване като си мислех,че първо ще сдаде багажа въздушното.Както и да е вече поръчах от mimo13 частите за пълна конверсия Легаси Аутбек,защото обичам нещата да са както трябва.От както аз съм собственик каквото съм сменил е било само ОЕМ части.Поръчах си днес предни амортисьори(Каяба),предни пружини(Каяба),задни амортисьори(Каяба),задни пружини(оригинални Субару) и всички други части като тампони,втулки,прахоуловители, който са необходими и се предлагат оригинални на Субару.Като при интервенцията ще им кажа както всеки път да прегледат всичко по колата.Обичам винаги като тръгна с колата да стигам пак с нея до крайната си точка.Мерси за отговорите на всички.После ще покажа резултата. :-)


Последна промяна zarere на Сря Окт 04, 2017 3:21 pm, променена общо 1 път


Сря Окт 04, 2017 2:57 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Окт 10, 2014 12:31 pm
Мнения: 94
Местоположение: София
Skype: zarere
Автомобил: Legacy III SW 2.5 2000 AT LIMITED
Рейтинг: 32
От звездите одобрен
Отговори с цитат
valqk написа:
И отиди да го прегледат и в друг бял сервиз - може да намерят проблема, преди да се върне баш майстора.


Мисля да изчакам баш майстора да си дойде и той лично да направи цялата процедура по конверсията,защото от 3 години досега не е грешал за нищо.А сега като го няма и хората които го заместват май само гадаят :-)

Сря Окт 04, 2017 3:01 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 797
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 649
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мисля, че за конверсия към Аутбек ще ти трябват и други части, освен амовете и пружините. Почти съм сигурен, че ъглите на полуосите няма да дойдат само с амове, но може и при теб да се получи - така или иначе тя си се вдига с 6 см при работещо въздушно. За мен въздушното окачване си е добро решение за кола 2 в 1. Просто при Субару не се получава много дълготрайно с тези компоненти и е скъпо за подмяна. В щатите например слагат въздушно на Baja, щото не издържа като я натовариш със обикновените амове :D

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Чет Окт 05, 2017 3:17 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Окт 10, 2014 12:31 pm
Мнения: 94
Местоположение: София
Skype: zarere
Автомобил: Legacy III SW 2.5 2000 AT LIMITED
Рейтинг: 32
От звездите одобрен
Отговори с цитат
ico_tech написа:
Мисля, че за конверсия към Аутбек ще ти трябват и други части, освен амовете и пружините. Почти съм сигурен, че ъглите на полуосите няма да дойдат само с амове, но може и при теб да се получи - така или иначе тя си се вдига с 6 см при работещо въздушно. За мен въздушното окачване си е добро решение за кола 2 в 1. Просто при Субару не се получава много дълготрайно с тези компоненти и е скъпо за подмяна. В щатите например слагат въздушно на Baja, щото не издържа като я натовариш със обикновените амове :D


Ми вече говорих с Марин mimo13,който ми предложи уж всички части за подмяната,разбрахме се ако има друго и него да купя.Частите вече сa в мен просто чакам майстора да се върне от почивка.

Чет Окт 05, 2017 3:19 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 797
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 649
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Евала, с мерак я караш работата. Дано да стане.
Успех :good:

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Чет Окт 05, 2017 3:36 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Окт 10, 2014 12:31 pm
Мнения: 94
Местоположение: София
Skype: zarere
Автомобил: Legacy III SW 2.5 2000 AT LIMITED
Рейтинг: 32
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Ми като преди мен са правили какво ли не,сега аз трябва да го направя както трябва,защото не ми харесва да седя на сиромашки туниинг ROFL

Чет Окт 05, 2017 3:39 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Окт 10, 2014 12:31 pm
Мнения: 94
Местоположение: София
Skype: zarere
Автомобил: Legacy III SW 2.5 2000 AT LIMITED
Рейтинг: 32
От звездите одобрен
Отговори с цитат
ico_tech написа:
Евала, с мерак я караш работата. Дано да стане.
Успех :good:


Искрено се надявам да стане все пак не съм 1-ят който минава по тази процедура като гледам темата за въздушното :-)

Чет Окт 05, 2017 3:40 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Окт 10, 2014 12:31 pm
Мнения: 94
Местоположение: София
Skype: zarere
Автомобил: Legacy III SW 2.5 2000 AT LIMITED
Рейтинг: 32
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Малко информация.Вече съм официално извън клуба на "сиромашките тунинги" .След процедурата стана 24 см височината ;-). Също стана ясно,че ще сменям сервиза,който ползвах от 3 години,защото се оказа,че вече доста претупват нещата и доста неща като гарнитури и т.н. странно не са забелязани от вече бившият сервиз,който ползвах.Ми сега остава пак сериозна сума да дам за всичко по смяната на главите и пълна ревизия на двигателя.:-)

Сря Окт 11, 2017 11:09 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 17 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: dlazarov и 4 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор!

Криейтив Комънс договор