Автор |
Съобщение |
Pacolan
Регистриран на: Чет Май 18, 2017 7:30 am Мнения: 21
Skype: plamenen_
Автомобил: subaru legacy V 2.0 FB20B CVT
Телефон: 0883550661
Рейтинг: 0
|
Здравейте колеги, Интересува ме някой правил ли е повдигане не с подложки на макферсоните , а с повдигащи пружини? Моля споделете опит поръчал съм комплект за предна и задна ос повдигащи пружини на H&R с +35мм от стандартните. Какви евентуални проблеми мога да очаквам с карета биалетки и реактивни щанги при тази височина на повдигане? Производителя пише ,че пружините са напълно съвместими с оригиналните амове и имат TUV сертигикаткакто и редица тестове. Става въпрос за този модел: http://www.tuningcenterbg.com/%D0%BF%D0 ... -legacy-iv За легаси 4-та генерация 2.0 138 коня
|
|
|
Сря Фев 21, 2018 1:26 pm |
|
|
Alxx
|
Цитат: H&R Spring Kit - Subaru Legacy - Type: B* Estate - Year: 10/03> Approx. Lowering: 35mm Spring Markings - Front: VA 29165 VA / Rear: HA 29165 HA
Защо ли мисля, че някой е гледал скоро "Изгубени в превода"? https://www.ebay.com/itm/H-R-lowering-s ... 1922730805
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Сря Фев 21, 2018 6:10 pm |
|
|
Vmax
|
Добро око Алекс Тъкмо колегата ще има повод за рекламация и ще си спести парите за глупости. Към автора на темата - не е добра идея да слагаш по-дълги пружини на ОЕМ амортисьори, защото така ще ги държиш в разпънато състояние извън нормалният им работен ход. Т.е. рано или късно ще ги прецакаш. По скоро използвай един размер по-големи гуми ( от 45 на 50 съотношение, или от 205 на 215мм широчина ) и подложки от 20мм. Така най-вероятно няма да се налага да пипаш нищо по окачването освен един реглаж на сходимост. Ама какво ли давам акъл като съм спец по понижаването
|
|
|
Сря Фев 21, 2018 6:56 pm |
|
|
Pacolan
Регистриран на: Чет Май 18, 2017 7:30 am Мнения: 21
Skype: plamenen_
Автомобил: subaru legacy V 2.0 FB20B CVT
Телефон: 0883550661
Рейтинг: 0
|
Ами колеги малко съм объркан вече!!! Съдейки по тюф сертификата(където не вярвам швабите да са объркали ) пише съвсем друго а именно : Art / Kind : Stahl-Schraubendruckfedern / Steel coil springs Typ / Artikel-Nr. / Type / Article-No. : 29 165-1Hersteller / Manufacturer : H&R Spezialfedern GmbH & Co. KG Höherlegung des Aufbaus bis zu ca. 35 mm (je nach Fahrzeugausführung) durch Verwendung anderer Federn (s. IV.3.2.). [b]Raising of the body up to about 35 mm (depending on the vehicle version) by using different springs (CP IV.3.2.). също така съм склонен да вярвам на размерите на пружините даденин в същият тюф: Technische Beschreibung Achse 1 Achse 2 Technical description Axle 1 Axle 2 Drahtdurchmesser in mm : 15,0 14,0 Wire diameter in mm Anzahl der Windungen : 5,2 8,2 Total number of coils Länge in mm (ungespannt) : 310 335Untensioned length Kennzeichnung / Marking Achse 1 Achse 2 Aufdruck auf den Windungen : H&R 29165 VA (F) H&R 29165 HA (R) Само да вметна при тези дължини на пружините за сравнение оригиналната пружина за предната ос е 288 мм . Да предположим че съм си поръчал повдигащи пружини При повдигане с до 35мм освен реглаж трябва ли да се прави нещо друго по окачването като например охлабване на магарета,тампони(преди да се пусне колата да стъпи на гумите), удължаване на биалетки и др. ?
|
|
|
Сря Фев 21, 2018 10:38 pm |
|
|
valeri_vachev
Регистриран на: Пон Окт 06, 2014 4:01 pm Мнения: 489 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester III, 2.0 AT 2008
Телефон: 0895674665
Рейтинг: 117
|
Аз като повдигах моят Аутбек с фланци над тампона на макферсона, цялото окачване беше охлабено, носачи, щанги, тампони. След пускане на земята се стягат и от там на реглаж преден и заден мост, задължително!!! Магарето май няма нужда да се охлабва. След една, две смени на биалетки, сложих отзад по-дълги с 4 см и сега стаб. щангата седи малко под страннен ъгъл, но не съм сменял биалетки вече година и нещо. Това че амортисьора ще работи в по-горно положение, не мисля че ще е проблем, стига да не е в най-горният край и да удря. На предишната ми кола си бях правил пружини по поръчка отзад и бяха с 2,2 см по-дълги и малко по-дебели. Колата се вдигна с 5-6 см, заради по-твърдият материал (по-дебел) и нямаше абсолютно никакъв проблем за работата на амортисьора, но вече се изправи и стойката и беше суперррр, а не като на "немска овчарка".
_________________ Subaru Outbаck II, 2.5 АТ 2001, 2014-2021 Subaru Forester III, 2.0 AT 2008, 2021-2023 Subaru Outbаck III, 2.5 АТ 2008, 2023-....
|
|
|
Чет Фев 22, 2018 9:15 am |
|
|
Pacolan
Регистриран на: Чет Май 18, 2017 7:30 am Мнения: 21
Skype: plamenen_
Автомобил: subaru legacy V 2.0 FB20B CVT
Телефон: 0883550661
Рейтинг: 0
|
При Тази кола която си вдигал с пружини правил ли си и тези разхлабвания по окачването, като на Аутбека? Аз също мился ,ч е няма да има проблем за Амовете , в тюфа пише ,че са 100% съвмесими с оригиналните амортисьори
|
|
|
Чет Фев 22, 2018 12:00 pm |
|
|
valeri_vachev
Регистриран на: Пон Окт 06, 2014 4:01 pm Мнения: 489 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester III, 2.0 AT 2008
Телефон: 0895674665
Рейтинг: 117
|
_________________ Subaru Outbаck II, 2.5 АТ 2001, 2014-2021 Subaru Forester III, 2.0 AT 2008, 2021-2023 Subaru Outbаck III, 2.5 АТ 2008, 2023-....
|
|
|
Чет Фев 22, 2018 3:58 pm |
|
|
Pacolan
Регистриран на: Чет Май 18, 2017 7:30 am Мнения: 21
Skype: plamenen_
Автомобил: subaru legacy V 2.0 FB20B CVT
Телефон: 0883550661
Рейтинг: 0
|
|
Чет Фев 22, 2018 4:23 pm |
|
|
Pacolan
Регистриран на: Чет Май 18, 2017 7:30 am Мнения: 21
Skype: plamenen_
Автомобил: subaru legacy V 2.0 FB20B CVT
Телефон: 0883550661
Рейтинг: 0
|
Пружините дойдоха , наистина са повишаващи мерих ги предни 310мм задни 335 ето и снимки
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Вто Фев 27, 2018 3:53 pm |
|
|
ico_tech
|
Колега, пружините са по-дълги, но предполлагам се досещаш, че в събрано състояние амортисьор/пружина ще имат същата обща дължина като при сегашните пружини. Ефекта на повдигането ще се получи като ги сложиш на купето. Тук обаче има една подробност - ще получиш повдигането не за сметка на геометрия, както при подложките, а за сметка на увеличена твърдост и сила на пружината. Дано да греша, но ще получиш кола с по-добра стойка, но с прекалено твърда возия, която може да допадне на водача, но да побърка пътниците. Заигравка с такива пружини се прави само в случай, че амортисьорите са в добра кондиция, защото те в момента ще работят при по- малък ход на демпфиране. Трябва да избягваш рязко окантаряване на колата (колело във въздуха), защото демпферите в амовете са вече стари и може директно да се скъсат прътите или гайката на цилиндъра. Успех.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
1
|
|
Вто Фев 27, 2018 8:14 pm |
|
|
Pacolan
Регистриран на: Чет Май 18, 2017 7:30 am Мнения: 21
Skype: plamenen_
Автомобил: subaru legacy V 2.0 FB20B CVT
Телефон: 0883550661
Рейтинг: 0
|
Здравейте Колеги, Лифта вече е факт. Освен пружините смених и амовете бяха оригиналните откакто е станало кола и състоянието беше плачевно. Може да се каже, че съм с аутбек вече Не се усеща нарушена стабилност - напротив колата стана стегната и слуша доста Естествено направих реглаж след смяната. Усеща се малко по твърда във возията, но е наистина малко.
|
|
|
Пет Мар 30, 2018 10:43 am |
|
|
ico_tech
|
Т.е. ти си сложил амове от аутбек?
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пет Мар 30, 2018 4:00 pm |
|
|
Pacolan
Регистриран на: Чет Май 18, 2017 7:30 am Мнения: 21
Skype: plamenen_
Автомобил: subaru legacy V 2.0 FB20B CVT
Телефон: 0883550661
Рейтинг: 0
|
НЕ колега нормални каяби за моя модел. просто работят една идея по-високо самите амове.
|
|
|
Пет Мар 30, 2018 9:17 pm |
|
|
Реконструктор
|
Дай снимка де. Сподели и как е карането - по-нестабилна ли е?
|
|
|
Съб Мар 31, 2018 7:28 am |
|
|
ico_tech
|
Pacolan написа: НЕ колега нормални каяби за моя модел. просто работят една идея по-високо самите амове. това се очакваше мисля от цялото упражнение. Успех и безаварийно каране.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Съб Мар 31, 2018 9:33 am |
|
|
Pacolan
Регистриран на: Чет Май 18, 2017 7:30 am Мнения: 21
Skype: plamenen_
Автомобил: subaru legacy V 2.0 FB20B CVT
Телефон: 0883550661
Рейтинг: 0
|
Ето снимки не съм забелязал намаление на стабилността.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Съб Мар 31, 2018 8:20 pm |
|
|
Реконструктор
|
Екстра е. Тъкмо като за БГ пътища.
|
|
|
Нед Апр 01, 2018 10:56 am |
|
|
shadow
Регистриран на: Нед Май 24, 2015 2:47 pm Мнения: 361 Местоположение: Шумен
Автомобил: Land Cruiser J95 5VZ-FE
Рейтинг: 138
|
Pacolan написа: Ето снимки не съм забелязал намаление на стабилността. Сякаш ми се струва, че си за нови задни пружини ... А и защо не си купи направо Аутбек?
_________________ ex - '04 Subaru Legacy B13 H4 2.0 Symmetrical AWD ex - '02 Audi A4 B6 Avant V6 3.0i Quattro ex - '06 Audi A6 4F Allroad V6 3.0 TDI Quattro current - '00 Toyota Land Cruiser Prado J95 V6 3.4
|
|
|
Нед Апр 01, 2018 7:51 pm |
|
|
Pacolan
Регистриран на: Чет Май 18, 2017 7:30 am Мнения: 21
Skype: plamenen_
Автомобил: subaru legacy V 2.0 FB20B CVT
Телефон: 0883550661
Рейтинг: 0
|
Незнам какво ти се струва, ама по-нови задни пружини няма да сложа
|
|
|
Пон Апр 02, 2018 8:25 pm |
|
|
shadow
Регистриран на: Нед Май 24, 2015 2:47 pm Мнения: 361 Местоположение: Шумен
Автомобил: Land Cruiser J95 5VZ-FE
Рейтинг: 138
|
А да. Моя грешка. Извинявай, сега видях снимката на новите пружини в по-горния ти пост. Нещо на първата снимка ми се стори, че отзад прага е по-ниско, ама сега се загледах на долната го няма ...
_________________ ex - '04 Subaru Legacy B13 H4 2.0 Symmetrical AWD ex - '02 Audi A4 B6 Avant V6 3.0i Quattro ex - '06 Audi A6 4F Allroad V6 3.0 TDI Quattro current - '00 Toyota Land Cruiser Prado J95 V6 3.4
|
|
|
Пон Апр 02, 2018 8:37 pm |
|
|