Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Нед Дек 16, 2018 12:49 pm



Отговори на тема  [ 12 мнения ] 
 Прекъсване Subaru Legacy IV 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пет Яну 05, 2018 10:45 pm
Мнения: 5
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте,
Имам проблем с моето субару https://www.auto-data.net/en/subaru-leg ... 64hp-16162 .
Колата е с газово на Landi renzo, пълен инцекцион. При работа на газ прекъсва. На свободна държи много ниски обороти,а между 2 и 3 хиляди се наема много трудно. След 3 хиляди оборота, като че ли всичко се нормализира. Също като натисна газта на свободна, оборотите се вдигат с известно забавяне. На бензин оборотите са долу-горе добре,а мудността на по-ниските обороти я няма.. или поне не е толкова осезаема. Имам грешка за ламбда сондата, която явно е издала багажа. Въпросът ми е дали според вас проблема е в газовото или да пробвам да сменям ламбда сонда или свещи и т.н (нещата по колата).

Пон Апр 16, 2018 9:53 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Ное 06, 2017 6:55 pm
Мнения: 1
Местоположение: Силистра
Автомобил: Subaru Legacy 2.5
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравей , до колкото знам ламбдата не ти пречи когато караш на газ , моето легаси също е с грешка в ламбдата .

Сря Апр 25, 2018 3:17 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 1468
Местоположение: София
Автомобил: Impreza GF EJ 20, Mazda RX-8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 417
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ако е вързана по ОБД пречи, при това много. Намери си свестен газаджия, който е наясно с модела. Примерно Тони от Динамик Арт.

P.S. "грешка за ламбдата" е много широко понятие. Може ламбдата да е кофти и да бърка смесите на газовата, обаче може газовата да е зле и затова сондата да пищи я за бедна, я за богата смес, а на нея нищо да ѝ няма. Кажи номера на грешката?

_________________
Cogito ergo sum
Вече не казвам къде и какво работя, стана тъпичко...

Сря Апр 25, 2018 8:34 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Яну 05, 2018 10:45 pm
Мнения: 5
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте, пробвах със свещите и никаква промяна.Ходих при газаджия на същата марка като газовото. Той ми обясни, че грешката е възможно да е от сондата, понеже се взима информация от нея. От няколко сервиза обаче ми казаха, че не би трябвало да е чак толкова голяма разликата в движението и съвета им беше да гледам неща по двигателя. Та мисля да пробвам с реглаж и шлайфане на глави, смяна на гарнитура и т.н докато е свален двигателя, надявайки се че няма да се окаже ламбда сондата. А грешките са P0030 и P0410.

Пон Апр 30, 2018 12:26 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 1468
Местоположение: София
Автомобил: Impreza GF EJ 20, Mazda RX-8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 417
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Първата е подгрев на сондата преди кат-а, а втората е т.нар. "прахосмукачка". Помпата за въздух към катализатора. Провери им бушоните и тествай кабелите с мултицет стига ли ток до там.

_________________
Cogito ergo sum
Вече не казвам къде и какво работя, стана тъпичко...

Вто Май 01, 2018 8:12 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1153
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 812
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
joroz95 написа:
Та мисля да пробвам с реглаж и шлайфане на глави, смяна на гарнитура и т.н докато е свален двигателя, надявайки се че няма да се окаже ламбда сондата.

А каква е причината за сваляне на мотора? Малко хаотично действаш колега. Реглажа и шлайфането минават в пъти стойността на една ламбда сонда.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Вто Май 01, 2018 8:24 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Яну 05, 2018 10:45 pm
Мнения: 5
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Колата ми е сравнително нова и явно не е поддържана добре. Най - вероятно така или иначе ще стигна и до реглажа. А възможно ли е толкова зле да се държи заради ламбда сондата и тази помпа? Плюс това двигателя доста се движи и на бензин и на газ.. като на газ е доста по-осезаемо всичко.

Вто Май 01, 2018 11:06 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1153
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 812
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Зависи откъде е проблема. Не мисля, че ако свалиш двигателя и си направиш реглажа проблема ще изчезне. Най-вероятно имаш няколко засегнати елемента от двигателя и спомагателните системи. Най-добре отиди в специализиран сервиз преди подобни приключения.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Вто Май 01, 2018 1:41 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Апр 18, 2018 7:15 pm
Мнения: 36
Автомобил: subaru legacy
Рейтинг: 12
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
joroz95 написа:
Колата ми е сравнително нова и явно не е поддържана добре. Най - вероятно така или иначе ще стигна и до реглажа. А възможно ли е толкова зле да се държи заради ламбда сондата и тази помпа? Плюс това двигателя доста се движи и на бензин и на газ.. като на газ е доста по-осезаемо всичко.

От газаджия знам, че на всеки 50 хил. км боксерът иска реглаж на клапаните. Не знам дали това върши работа в случая.

Нед Май 06, 2018 2:09 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Яну 05, 2018 10:45 pm
Мнения: 5
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Към това съм се ориентирал. Другата седмица започвам да се занимавам с това и ще пиша какво се е случило. Мерси за съвета.

Нед Май 06, 2018 2:26 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Апр 18, 2018 7:15 pm
Мнения: 36
Автомобил: subaru legacy
Рейтинг: 12
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
joroz95 написа:
Към това съм се ориентирал. Другата седмица започвам да се занимавам с това и ще пиша какво се е случило. Мерси за съвета.

Успех! Дано тръгне количката! Но все пак и аз мисля, че шлайфането на глави е прекалено.

Нед Май 06, 2018 2:27 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1153
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 812
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега, опитах се да ти намекна, че не е добра идея да търсиш решение на проблема през нета. Иди в сервиз (за Субару) и мини една диагностика. Ще ти струва няколко десетки лева, но може да спести няколкостотин.
Явно си решил да тръгнеш по метода на изключването.
Успех.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Пон Май 07, 2018 10:17 am
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 12 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор!

Криейтив Комънс договор