Отговори на тема  [ 11 мнения ] 
 Залужава ли си повдигане на Legacy IV 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Пон Юни 08, 2015 6:48 pm
Мнения: 297
Местоположение: Сливен
Автомобил: Legacy 2,5 - 2004 АТ
Рейтинг: 47
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
Здравейте предстои ми смяна на няколко тампона, както и тампон на амортисьор на Legacy 2004 автомат и така и така ще се разглабя си мисля дали да не го повдигна с няколко сантиметра.
Четъ мнения от колеги във форума че повдигането води до натоварване на биалетките и честата им смяна през месец два и се чудя дали няма да се вкарам в някакъв филм с ремонти и висене по сервизи.
Желанието ми е да повдигна колата със 4см от сегашното и състояние затова мислих да си взема фланци с височина 4см. Свързах се с търговеца да го питам какво ми е необходимо и той ми отговори следното:


Цитат:
За да вдигнете колата с 4см. фланците трябва да са 3-3,5см. защото колата се вдига с малко повече от колкото са фланците.
Но за всяка кола е различно.
Масовото което правя е 3 см. отпред и 4см. отзад, защото много от легаситата са клекнали отзад.
Допълнителните фланци за надлъжните носачи не са задължителни.Те компенсират преминаването на гумите напред към купите.Но аз ги препоръчвам, когато задните фланци са 5 или 6см.
Примерно за 3/4см. не са нужни.Те винаги могат да се сложат допълнително, ако задните гуми минат напред към купето.



Какво трябва да знам при смяната? За реглажа ясно.
Четъ нещо се разхлабвало най вероятно тампоните../кои?/ . Кога се стягат след реглажа ли?

edit: хех търговецът бил колега от форума spas_ilchev :good:

Харесал съм тези 3см отпред, 4см отзад
Изображение

_________________
http://line4auto.ru/subaru/m76.gif

Чет Ное 15, 2018 11:25 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3867
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Разхлабват се тампоните на носачите отпред, а отзад всичките по връзката магаре - шенкели - купе(без тия на Т-образното и тампоните на магерето към купето). Стяга се в работно положение, т.е. стъпила на гумите. Ако не си далече от сервиза за реглаж, леко-леко и направо там. Ако е повече път - разхлабвай, сглобявай и стегни колкото можеш на стъпила кола, после на реглажа ще ти я дооправят.
Аз съм си вдигнал Импреса-та по малко по-друг метод, ама играта с тампоните е същата. Ако имаш някой менте маншон по каретата, ще цъфне много бързо - трябва да я следиш след лифта.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Съб Ное 17, 2018 8:30 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Юни 08, 2015 6:48 pm
Мнения: 297
Местоположение: Сливен
Автомобил: Legacy 2,5 - 2004 АТ
Рейтинг: 47
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
Един колега от форума е лифтнал само с пружини при него този проблем с бързото прецакване на маншони тампони отпада ли?

По какъв начин да го направя че да си спестя евентуални последващи проблеми по окачването.

_________________
http://line4auto.ru/subaru/m76.gif

Съб Ное 17, 2018 10:27 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3867
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не отпада проблемът, няма значение как ще промениш геометрията. Ако не прекалиш с лифта(напр. 30/40мм), няма да имаш драматични проблеми. Искаш ли повече от това, ще трябва да свалиш целия драйвтрейн надолу - слагат се подложки под магарета, тампон с. кутия, висящ лагер, носещи планки на надлъжни рамена, подложки под тампоните на стаб. щанга и т.н. Така на практика ще остане същата геометрия на окачване+задвижване, а купето ще се повдигне нагоре.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Съб Ное 17, 2018 1:09 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Юни 08, 2015 6:48 pm
Мнения: 297
Местоположение: Сливен
Автомобил: Legacy 2,5 - 2004 АТ
Рейтинг: 47
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
Добре, благодаря. Няма да вдигам много само 30 на 40 колкото да не опира отдолу в по дълбок сняг.
Пък дано да няма проблеми. А и да има винаги мога да ги махна.

_________________
http://line4auto.ru/subaru/m76.gif

Съб Ное 17, 2018 2:19 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Юни 08, 2015 6:48 pm
Мнения: 297
Местоположение: Сливен
Автомобил: Legacy 2,5 - 2004 АТ
Рейтинг: 47
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
" Лифтът" е факт.
Три сантиметра отпред и четири отзад.
За сега ми е някакво странно. Дано няма проблем с биалетки и карета, но ще видим.


първата снимка е без подложките.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
http://line4auto.ru/subaru/m76.gif

Чет Дек 06, 2018 9:40 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Апр 25, 2019 6:33 am
Мнения: 6
Автомобил: subaru legacy
Телефон: +359898357751
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
demon777 написа:
" Лифтът" е факт.
Три сантиметра отпред и четири отзад.
За сега ми е някакво странно. Дано няма проблем с биалетки и карета, но ще видим.


първата снимка е без подложките.

Здравей колега нов съм в форума и аз идкам да слагам 3см отпред и 4 отзад въпроса ми е промени ли се нещо в стабилноста на колата в завоите благодаря

Сря Май 01, 2019 9:15 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3867
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Естествено, че се променя. Като вдигнеш центъра на тежестта, какво очакваш?

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Сря Май 01, 2019 5:37 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Апр 25, 2019 6:33 am
Мнения: 6
Автомобил: subaru legacy
Телефон: +359898357751
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Alxx написа:
Естествено, че се променя. Като вдигнеш центъра на тежестта, какво очакваш?

очаквам като за любителско каране да не се усеща кой знай колко благодаря все пак

Сря Май 01, 2019 6:16 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Май 04, 2017 9:44 pm
Мнения: 251
Автомобил: Legacy 2.0R
Рейтинг: 287
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Спокойно, няма съществена промяна в поведението.

Вто Май 07, 2019 1:58 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Юни 08, 2015 6:48 pm
Мнения: 297
Местоположение: Сливен
Автомобил: Legacy 2,5 - 2004 АТ
Рейтинг: 47
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
Няма промяна да. Тоест не е осезаема.
Отначало все едно си в чужда кола, всичко е някак по различно, но след седмица се свиква.
Някой казват че ще се клати повече и че ставала нестабилна в завоите... е аз не съм забелязал такива неща.

_________________
http://line4auto.ru/subaru/m76.gif

Сря Май 08, 2019 9:30 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 11 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 24 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор