Автор |
Съобщение |
demon777
Регистриран на: Пон Юни 08, 2015 6:48 pm Мнения: 297 Местоположение: Сливен
Автомобил: Legacy 2,5 - 2004 АТ
Рейтинг: 47
|
Здравейте предстои ми смяна на няколко тампона, както и тампон на амортисьор на Legacy 2004 автомат и така и така ще се разглабя си мисля дали да не го повдигна с няколко сантиметра. Четъ мнения от колеги във форума че повдигането води до натоварване на биалетките и честата им смяна през месец два и се чудя дали няма да се вкарам в някакъв филм с ремонти и висене по сервизи. Желанието ми е да повдигна колата със 4см от сегашното и състояние затова мислих да си взема фланци с височина 4см. Свързах се с търговеца да го питам какво ми е необходимо и той ми отговори следното: Цитат: За да вдигнете колата с 4см. фланците трябва да са 3-3,5см. защото колата се вдига с малко повече от колкото са фланците. Но за всяка кола е различно. Масовото което правя е 3 см. отпред и 4см. отзад, защото много от легаситата са клекнали отзад. Допълнителните фланци за надлъжните носачи не са задължителни.Те компенсират преминаването на гумите напред към купите.Но аз ги препоръчвам, когато задните фланци са 5 или 6см. Примерно за 3/4см. не са нужни.Те винаги могат да се сложат допълнително, ако задните гуми минат напред към купето. Какво трябва да знам при смяната? За реглажа ясно. Четъ нещо се разхлабвало най вероятно тампоните../кои?/ . Кога се стягат след реглажа ли? edit: хех търговецът бил колега от форума spas_ilchev Харесал съм тези 3см отпред, 4см отзад
_________________ http://line4auto.ru/subaru/m76.gif
|
|
|
Чет Ное 15, 2018 11:25 pm |
|
|
Alxx
|
Разхлабват се тампоните на носачите отпред, а отзад всичките по връзката магаре - шенкели - купе(без тия на Т-образното и тампоните на магерето към купето). Стяга се в работно положение, т.е. стъпила на гумите. Ако не си далече от сервиза за реглаж, леко-леко и направо там. Ако е повече път - разхлабвай, сглобявай и стегни колкото можеш на стъпила кола, после на реглажа ще ти я дооправят. Аз съм си вдигнал Импреса-та по малко по-друг метод, ама играта с тампоните е същата. Ако имаш някой менте маншон по каретата, ще цъфне много бързо - трябва да я следиш след лифта.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Съб Ное 17, 2018 8:30 am |
|
|
demon777
Регистриран на: Пон Юни 08, 2015 6:48 pm Мнения: 297 Местоположение: Сливен
Автомобил: Legacy 2,5 - 2004 АТ
Рейтинг: 47
|
Един колега от форума е лифтнал само с пружини при него този проблем с бързото прецакване на маншони тампони отпада ли?
По какъв начин да го направя че да си спестя евентуални последващи проблеми по окачването.
_________________ http://line4auto.ru/subaru/m76.gif
|
|
|
Съб Ное 17, 2018 10:27 am |
|
|
Alxx
|
Не отпада проблемът, няма значение как ще промениш геометрията. Ако не прекалиш с лифта(напр. 30/40мм), няма да имаш драматични проблеми. Искаш ли повече от това, ще трябва да свалиш целия драйвтрейн надолу - слагат се подложки под магарета, тампон с. кутия, висящ лагер, носещи планки на надлъжни рамена, подложки под тампоните на стаб. щанга и т.н. Така на практика ще остане същата геометрия на окачване+задвижване, а купето ще се повдигне нагоре.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Съб Ное 17, 2018 1:09 pm |
|
|
demon777
Регистриран на: Пон Юни 08, 2015 6:48 pm Мнения: 297 Местоположение: Сливен
Автомобил: Legacy 2,5 - 2004 АТ
Рейтинг: 47
|
Добре, благодаря. Няма да вдигам много само 30 на 40 колкото да не опира отдолу в по дълбок сняг. Пък дано да няма проблеми. А и да има винаги мога да ги махна.
_________________ http://line4auto.ru/subaru/m76.gif
|
|
|
Съб Ное 17, 2018 2:19 pm |
|
|
demon777
Регистриран на: Пон Юни 08, 2015 6:48 pm Мнения: 297 Местоположение: Сливен
Автомобил: Legacy 2,5 - 2004 АТ
Рейтинг: 47
|
" Лифтът" е факт. Три сантиметра отпред и четири отзад. За сега ми е някакво странно. Дано няма проблем с биалетки и карета, но ще видим.
първата снимка е без подложките.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
_________________ http://line4auto.ru/subaru/m76.gif
|
|
|
Чет Дек 06, 2018 9:40 pm |
|
|
Nikolay Pavlov
Регистриран на: Чет Апр 25, 2019 6:33 am Мнения: 6
Автомобил: subaru legacy
Телефон: +359898357751
Рейтинг: 0
|
demon777 написа: " Лифтът" е факт. Три сантиметра отпред и четири отзад. За сега ми е някакво странно. Дано няма проблем с биалетки и карета, но ще видим.
първата снимка е без подложките. Здравей колега нов съм в форума и аз идкам да слагам 3см отпред и 4 отзад въпроса ми е промени ли се нещо в стабилноста на колата в завоите благодаря
|
|
|
Сря Май 01, 2019 9:15 am |
|
|
Alxx
|
Естествено, че се променя. Като вдигнеш центъра на тежестта, какво очакваш?
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Сря Май 01, 2019 5:37 pm |
|
|
Nikolay Pavlov
Регистриран на: Чет Апр 25, 2019 6:33 am Мнения: 6
Автомобил: subaru legacy
Телефон: +359898357751
Рейтинг: 0
|
Alxx написа: Естествено, че се променя. Като вдигнеш центъра на тежестта, какво очакваш? очаквам като за любителско каране да не се усеща кой знай колко благодаря все пак
|
|
|
Сря Май 01, 2019 6:16 pm |
|
|
Реконструктор
|
Спокойно, няма съществена промяна в поведението.
|
|
|
Вто Май 07, 2019 1:58 pm |
|
|
demon777
Регистриран на: Пон Юни 08, 2015 6:48 pm Мнения: 297 Местоположение: Сливен
Автомобил: Legacy 2,5 - 2004 АТ
Рейтинг: 47
|
Няма промяна да. Тоест не е осезаема. Отначало все едно си в чужда кола, всичко е някак по различно, но след седмица се свиква. Някой казват че ще се клати повече и че ставала нестабилна в завоите... е аз не съм забелязал такива неща.
_________________ http://line4auto.ru/subaru/m76.gif
|
|
|
Сря Май 08, 2019 9:30 pm |
|
|