Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пет Мар 29, 2024 1:51 am



Отговори на тема  [ 15 мнения ] 
 Особености на Субару Легаси V (2010-2014) 
Автор Съобщение

Регистриран на: Чет Май 25, 2017 12:05 pm
Мнения: 46
Skype: berkossa_ankossa
Телефон: 0876253025
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Някой карал ли е Legacy 2.5GT 2010-2011, как се държат на пътя, минуси и проблеми на модела?
Благодаря предварително.

Пон Мар 05, 2018 1:29 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Има цяла тема за тая кола, потърси я.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Пон Мар 05, 2018 10:02 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
viewtopic.php?f=4&t=24169&hilit=Legacy+GT

Пон Мар 05, 2018 10:38 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Май 25, 2017 12:05 pm
Мнения: 46
Skype: berkossa_ankossa
Телефон: 0876253025
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Благодаря!

Извинявам се, потърсих в търсачкта на форума преди да пусна и не намерих нищо, явно не знам как да търся, Благодаря :)

Пон Мар 05, 2018 12:02 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Яну 23, 2019 4:18 pm
Мнения: 4
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте, моля за информация относно хлабините (луфта) на изпускателните и всмукателните клапани на Legacy V 2012 г., бензин, 2000 cm3, 150 к.с. Благодаря предварително !

Сря Яну 23, 2019 4:30 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Би следвало да са както следва (EJ20 DOHC):
- при проверка трябва да са в граници:
IN 0.20 (+0.06/-0.04)
EXH 0.35 (+0.05/-0.05)

- При реглаж се гони:
IN 0.20 (+0.01/-0.03)
EXH 0.35 (±0.02)

Сега, ако колата е с АГУ и това е причината да правите реглаж, спокойно може да се целите в горна граница.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Сря Яну 23, 2019 10:40 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Яну 23, 2019 4:18 pm
Мнения: 4
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
ico_tech написа:
Би следвало да са както следва (EJ20 DOHC):
- при проверка трябва да са в граници:
IN 0.20 (+0.06/-0.04)
EXH 0.35 (+0.05/-0.05)

- При реглаж се гони:
IN 0.20 (+0.01/-0.03)
EXH 0.35 (±0.02)

Сега, ако колата е с АГУ и това е причината да правите реглаж, спокойно може да се целите в горна граница.


Да, за реглаж на кола с АГУ става въпрос. Много благодаря за помощта !

Чет Яну 24, 2019 10:33 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Предполагам е ясно, че хлабините зависят от това какво си правил с леглата. Ако са минали обработка за ново лице и 0.1 мм отгоре на изпускателните може би няма да пречи. Ако са само пасвани в горна граница е достатъчно.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Чет Яну 24, 2019 1:03 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Яну 23, 2019 4:18 pm
Мнения: 4
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
ico_tech написа:
Предполагам е ясно, че хлабините зависят от това какво си правил с леглата. Ако са минали обработка за ново лице и 0.1 мм отгоре на изпускателните може би няма да пречи. Ако са само пасвани в горна граница е достатъчно.


В момента се смъква двигателя и се отделят главите, утре ще стане ясно какво следва.

Чет Яну 24, 2019 4:27 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз само не разбрах, вие ли ще правите тази процедура или сте дали колата в сервиз и се опитвате да намерите информация за тях?
Преди "падането" на главите има едни болтчета дето "падат" трудно, внимавайте с тях, че реглажа става много скъп.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Чет Яну 24, 2019 11:08 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Яну 23, 2019 4:18 pm
Мнения: 4
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
ico_tech написа:
Аз само не разбрах, вие ли ще правите тази процедура или сте дали колата в сервиз и се опитвате да намерите информация за тях?
Преди "падането" на главите има едни болтчета дето "падат" трудно, внимавайте с тях, че реглажа става много скъп.


Колата е в сервиз, в който само ще смъкнат двигателя, след което ще се носят главите в друг сервиз. Доколкото разбрах, понеже колата е на баща ми, вече са срещнали в сервиза трудности при отделянето на главите, не разбрах дали за болтчета става дума, по-скоро чух за гайки, чиито размер изисквал голям ключ 60ти номер..

Пет Яну 25, 2019 2:02 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Става дума за зъбчатките на коляновите валове, които някой в сервиза е решил да блокира с голям ключ(вероятно за разпред вала) за да развие болтчетата на AVCS-ите. И точно в този велик момент става мазало.....
тези болтчета са потопили не един и два сервиза

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Пет Яну 25, 2019 6:03 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 10:34 am
Мнения: 105
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 i Tourer 2012
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
При този модел реглаж на клапаните правили се на определени км или ако има нужда?

Пет Яну 25, 2019 6:49 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ico_tech написа:
Става дума за зъбчатките на коляновите валове, които някой в сервиза е решил да блокира с голям ключ(вероятно за разпред вала) за да развие болтчетата на AVCS-ите. И точно в този велик момент става мазало.....
тези болтчета са потопили не един и два сервиза


Да си поправя глупостите докато е време - имах предвид зъбните колела на разпределителните валове и прословутите им болтчета с вътрешен шестограм 10.

Реглажа е необходимост при всички двигатели с този дизайн (solid lifter). Обикновено хлабините се проверяват на 100 000 км, но след инсталация на АГУ момента за реглаж идва по-скоро. Не може да се каже колко скоро - маниера на експлоатация, настройката на газовото и прочие. Но идва този момент неотменно. И тогава човек почва да се чеше по главата: за едни клапани искат да ми съдерат кожата. Що не взех 2.5 :facepalm: ,.... май гореше повече ли...., данъка ли му беше по-висок ....,аааа не, много му беше евтин реглажа, ама духаше гарнитури :-?

Следващата изненада от "случаен сервиз" идва при самият реглаж - как аджеба да го направим. Вариантите са:
- мерим какво ни трябва и купуваме нови чашки (повдигачи) - ако сме каръци отиваме на 16 броя Х 45+ лв. Ако сме късметлии, сменяме само изпускателните.
- шлайфаме - най-често шлайфат клапани отгоре. Смешно или не, клапан да прецакаш е по-евтино от повдигач. ROFL
- шлайфаме повдигачите отгоре - най - лесно за шлайфистите, но най-кофти за самите повдигачи, че са много тънки
- шлайфаме пъпката на повдигача отдолу (shim under bucket)

Какво правим ако сме закъснели с реглажа и сме карали докато колата се осветка тотално? Сигурно има и такъв въпрос. Става още по-забавно - сменяте разпределителен вал (изядена гърбица) + клапан (най-често крив) + повдигач (изяден) :-~

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Пет Яну 25, 2019 7:52 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Апр 25, 2017 11:09 am
Мнения: 10
Автомобил: Subaru Legacy B14
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Каква е приблизителната сума за реглаж на клапани на този двигател ?

Чет Фев 21, 2019 10:27 am
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 15 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 22 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор