Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Нед Май 26, 2019 7:29 am



Отговори на тема  [ 12 мнения ] 
 Съединител и Маховик 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 04, 2017 9:29 pm
Мнения: 19
Местоположение: гр.Велико Търново
Автомобил: Subaru Legacy
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравйте! Имам сериозен проблем при потегляне на първа
первдавка,колата започва тресе доста,като и подам газ повечко чак
тогава отлепя иначе без газ с отпуснат съединител тресе зверски и неще да
тръгне като хората.При 2,3, 4, 5 предавка с подаване и отпукане на газта се усща едно
лашкане напред назад и така Колата е със сменен наскоро твърд маховик който е нов не
втора ръка и съединител Exedy лагери болтове за маховика и тн.Замерваха маховика за
евнтуални кривини но всичко било наред,значи според мен е съединителя който не за този
маховик или има друг прпблем! Тампоните на двигателя са уж наред не е от тях!
Subaru Legacy 2.5 2004 г бензин. ](*,) ](*,)

Съб Мар 09, 2019 1:31 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Яну 13, 2018 8:34 am
Мнения: 9
Автомобил: Субару Легаси комби2.5 165к.с. 2004
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
вилката смени ли маховика оригинален на субару ли е
преди 5-6 дни и аз правих конверсия на същия модел двигател и година

Съб Мар 09, 2019 6:26 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 04, 2017 9:29 pm
Мнения: 19
Местоположение: гр.Велико Търново
Автомобил: Subaru Legacy
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Не колега вилката не съм я сменял ,защото нямаше
нужда така ми казаха! Маховика е нов , но според мене може
и тампоните на двигателя да са за смяна щото са доста меки.
При тебе как е положението при потегляне от място, доволен ли
си от колата? :) :)

Нед Мар 10, 2019 12:02 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Яну 13, 2018 8:34 am
Мнения: 9
Автомобил: Субару Легаси комби2.5 165к.с. 2004
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
нямам проблем аз :bow: .като сменях взех оригинален нов маховик Субару и комплект съединител Ексайд обаче се оказа че и вилките са различни тази за денферния маховик има по къс ход и като я сложих на твърдия не отделя до край феродото и предполагам от там може да забоксува и претриса с вилката се сменя и възвратната пружина също.виж дали е обезвъздушена помпата на съединителя за да прави пълния си ход.а тампоните на двг трябва да са меки но не и скъсани ако е от тях мотора трябва да се тресе много при подаване на гас на свободна.

Нед Мар 10, 2019 9:54 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 04, 2017 9:29 pm
Мнения: 19
Местоположение: гр.Велико Търново
Автомобил: Subaru Legacy
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
При мене когато запаля на място леко претрисва
колата,но това го отдавам на заминал тампон на двигателя.
Когато тръгна на пъра предавка трябва малко повече газ да
и подадеш,към 1200 1500 об. за тръгне като хората иначе започва
да тресе!В най лошия случай угасва, ако не и подам газ!Направо ми
иде да захвъряля някъде! ](*,) ](*,)

Пон Мар 11, 2019 6:55 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Фев 13, 2019 8:09 pm
Мнения: 8
Местоположение: Велико Търново , до Бирената (старата бирена)
Телефон: 0887243946
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Гледам че си градски, къде ти сменяха съединителя? На доста от местните вече им нямам вяра а отскоро и аз съм с Outback та инфо не би попречило...

Пон Мар 11, 2019 9:07 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 1811
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 325
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз едно не мога да разбера. Седя и ви се чудя, колега.
Явно не вие правите колата, а някой сервиз.
Явно разпитвате, защото не вярвате на сервиза, но и нито сте сигурен какво може да е, нито какво са правили.
Защо не постъпите по възможно най-разумният начин и да отидете директно в Габрово във Веко Ойл и да прегледат и да кажат какво и е, ПРЕДИ ДА СЕ СЧУПИ наистина (не е невъзможно), заради тези вибрации.
На 40км е от вас, стига се бързо и може и час мисля да си запишете.
За мен, това е най-разумното решение.
По принцип няма проблеми, като се прави конверсия демпфер-твърд.
Правил съм на '99 аутбек 2.5 - никакви ядове (б12 - т.е. същото). Дори беше стар маховика и имаше и леки пукнатини (малки и не пречеха на нормалната работа).
Просто някой нещо не е догледал или е поръчано нещо грешно, но така от разстояние е почити невъзможно да се диагностицира и само ще се объркате повече, защото всеки си споделя болежките, които е имал, а може изобщо да няма общо с вашата.
Успех!

п.п. Ако сам си правехте колата щеше да е друго...

_________________
http://www.hostit.bg/

Пон Мар 11, 2019 5:55 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 1814
Местоположение: София
Автомобил: Impreza Gravel express, Mazda RX-8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 585
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
В същия ред на мисли бих попитал:
Рекламации в Търново нямате ли?

_________________
Cogito ergo sum
Вече не казвам къде и какво работя, стана тъпичко...

Пон Мар 11, 2019 5:59 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Яну 13, 2018 8:34 am
Мнения: 9
Автомобил: Субару Легаси комби2.5 165к.с. 2004
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
най добре ремонтите сам да си ги прави човек защото с башмайстори се е напълнило навсякъде.Който има познания(мануалс),малко обурудване и условия (гараж,хале,селски двор) може почти всичко да си подмени.Когато ми се наложи да сменям съединителя на моята преди 10 дни обиколих 4-5 сервиза в гр.Русе където ме разстроиха с цени за конверсията и не ме убедиха че са наясно с операцията,си поръчах части от субару варна и ги монтирах в гаража за 4 часа с помощ от приятел :beer:
Другия вариант за конверсия според мен е в лицензиран сервиз субару за да не стават грешки от много философстване на хора които не са бутвали даже автомобил субару
Отклоних се от темата ама много ме е яд на ГОЛЕМИТЕ майстори дето ми искат 2800 лв за конверсия денфер/твърд като частите (нов маховик с болтове,комплект съединител,вилка с пружина) са не повече от 1200 лв, а затруд на двама души колко да са парите (най голям зор е вдигането на ск.кутия тежи много)

Пон Мар 11, 2019 10:09 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 04, 2017 9:29 pm
Мнения: 19
Местоположение: гр.Велико Търново
Автомобил: Subaru Legacy
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Колата е ремонтирана в сервиз в София!
Човекът който ми направи ремонта мисля,че си свърши
много добре работата,но все пак си остава проблема
с потеглянето,който ще го разнищя някък си! :) :)

Вто Мар 12, 2019 6:37 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 1811
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 325
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Най-добре е човекът, който я е правил да си я дооправи.
Щом има проблем или не си е свършил добре работата или се е появил друг. Дали в следствие на неправилна употреба или на неправилно извършен ремонт, може само друг сервиз да каже (и най-вероятно ще обвинят предния :pardon: )

_________________
http://www.hostit.bg/

Вто Мар 12, 2019 9:07 am
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 04, 2017 9:29 pm
Мнения: 19
Местоположение: гр.Велико Търново
Автомобил: Subaru Legacy
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте колеги!Проблема който имах със съединителя се оказа предния диф.и опашката
на скоростаната кутия плюс кардана,не е нито маховика или вилката.
Закарах колата в сервиза при Любо в София,като човка веднага ми обърна
внимание за което съм доволен от него.При смъкване на кардана откъм опашката, самия
вал или пиньон имаше страшен луфт.Разглобяване на касетата и смяна трите лагера,които
бяха тотално заминали отвсякъде,за късмет вискомуфата беше наред.Нови лагери ново масло
и рециклиране на кардана ,защото каретата му бяха доста зле.Когато съм карал с предишния демпферен маховик самия луфт при потегляне от място или при смяна на предавка
не се усещал чак толкова,но при смяната на твърд маховик е вече друго.Общо везето
кутята ми е доста износена,но засега бива! :) :) ;) ;)

Пон Апр 22, 2019 9:55 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 12 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: doktormik и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор!

Криейтив Комънс договор