Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Сря Май 27, 2020 2:08 am



Отговори на тема  [ 1360 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 64, 65, 66, 67, 68
 Някой има ли информация за това Легаси (обяви и коментари)? 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 2520
Местоположение: София
Автомобил: Impreza GF сглобка, Mazda RX-8 Kuro
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 867
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Оффтопик: де да бяха Опел-и. Опел-ите ръждясваха ужасно, но само това им беше дертът. Останалото беше изключително надеждно, просто и евтино. Мечти...

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Вто Фев 11, 2020 9:53 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Мар 12, 2018 9:35 pm
Мнения: 19
Автомобил: Subaru Outback 2002 - 2.5 AT
Телефон: 0898654081
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
vipboy написа:
Здравейте колеги,
Трябва да взема бързо решение за семеен автомобил. Пред покупка съм на Мазда 6 GH 170кс. (която търсих цял месец и накрая намерх подходящ екземпляр на 120хил км от Германия) до ден трябва да преведа парите.
Но днес докато разглеждах обявите за коли попаднах на едно комби Suabaru Legacy Sport 2,5I 167кс. 2011г. Бях изненадан колко много екстри предлага колата и от разхода, който за 4х4 кола и такова тегло с автомат си е направо идеален. Честно колата ме грабна. Не съм карал Subaru досега и имам няколко въпроса към Вас като хора, които имат опит с марката:
- мисля да монтирам задължително газов инжекцион, колата до колкото разбрах е с регулиращи се клапани с двигател EJ253. Като се има предвид, че ще се кара само на газ лесно ли се прави процедурата по реглажа и на какви километри? В един руски сайт прочетох, че чак мотора се свалял?? Дано да не е вярно, че това направо ме обезнадежди. Някой има ли наблюдения над колата как й понася газовото ще има ли проблеми и тн.
- какви са най-честите проблеми с колата и на какво да обърна внимание при огледа?
Ще съм благодарен за всякакви отзиви за колата, защото трябва да взема решението бързо, а не мога да реша коя кола да избера. Знам, че след като това е форум на Субару, повечето сте пристрастни на марката, но все пак всякакво инфо ще ми е от полза.
Ето линк към обявата:
https://www.mobile.bg/11572600460112322
Карах нова Мазда 6 взех я 2012 нова от магазина и за 3 години и 110хил км нищо освен консумативи. Колата е прекрасна и като возия и като двигате (аз карай 2.2дизел 130hp) но се усещаше динамиката му като бензин. Страшно здрав и приятен за каране автомобил! Единственста забележка е че вътре е шумен с над 130-140км/ч защото не е добре обезшумен и ако пак си купя мазда ще си сложа бюджет за обезшумяване. В последствие на баща ми взехме CX-5 и вече 6 години само каране и консумативи. Прекрасна динамика и возия и истински премиум автомобил.
Имам няколко приятели с нови мазда 6 и всички са много доволни. Няма да сбъркаш!
Не знам колегата който ги оплю какво точно е станало за да е толкова недоволен...
За Субару съм с двете ръце но въпрос е до колко има смисъл да скачаш на 4х4 автомобил освен ако не ти трябва... Ако ще е само защото е по хубаво да е 4х4 по-добре маздата защото определено с 2 задвижващи ще ти е по-проста и по-евтина за поддръжка.
Но кеф цена няма и ако можеш да си позволиш скачай на Субару-то щом явно си се изкефил. Обаче мини през някой от "белите сервизи" да ти я прегледат добре за да няма финансови изненади и да НЕ се превърнеш в кисел субару собственик обикалящ сервизите каращ се с тях колко скъпо взимали за труд и части... И после тук във форума да се включиш към оплакващите се :)

Не бих взел от БГ Субару поради твърде много причини и за това на жена ми Аутбека 2002г 2.5 156hp го взехме от Швейцария с безценното съдействие, професионализъм и опит на bat_bubi от форума ни и разбира се чакане, дебнене и избиране до побъркване :)
Успех каквото и да решиш няма да сбъркаш.

Сря Фев 12, 2020 12:13 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Фев 10, 2020 2:02 am
Мнения: 3
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Благодаря колега. Най-добрият отговор който получих е от теб. В крайна сметка се спрях на маздата. Субарото от обявата ми се струва, че е имало инцидент отпред. Ако се загледате във фаровете ще видите че отдолу луфтът не е еднакъв от двете страни. А маздата я проверих от всякъде и е само на 118хил км. Та затова взех нея, иначе при равни условия като километри и състояние може би бих се ориентирал към Субаруто.

Чет Фев 13, 2020 1:38 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Мар 12, 2018 9:35 pm
Мнения: 19
Автомобил: Subaru Outback 2002 - 2.5 AT
Телефон: 0898654081
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
vipboy написа:
Благодаря колега. Най-добрият отговор който получих е от теб. В крайна сметка се спрях на маздата. Субарото от обявата ми се струва, че е имало инцидент отпред. Ако се загледате във фаровете ще видите че отдолу луфтът не е еднакъв от двете страни. А маздата я проверих от всякъде и е само на 118хил км. Та затова взех нея, иначе при равни условия като километри и състояние може би бих се ориентирал към Субаруто.


Според мен добре си се ориентирал за покупка от извън БГ (Германия). И знай, добрата кола на малко км си струва парите дори и да ти се виждат много (двойни, тройни) спрямо тези в БГ (разбира се може да има и изключения).
Бих си позволил да цитирам пак bat_bubi (от форума ни) с това което е написал за да изкочи по-отгоре и новодошлите или мързеливите да може да го прочетат защото е важно и отговаря на много въпроси....
Разбира се тук примера е със Субару но написаното важи за всички "НОВ ВНОС, РЕАЛНИ КИЛОМЕТРИ, ТОП СЪСТОЯНИЕ..." и тнт ;)

bat bubi написа:
написа:
Такааа, ще се наложи да понапиша малко ;) .....Колега, добре си се ориентирал в разликата, та нещата стоят така:
С времето, "продажната" способност на мойте бивши " възлюбени колеги" падна значително (защото хората вече трудно се подлъгват, когато са се опарили един, два пъти), което доведе до още по -голямо освирепяване от тяхна страна, и за да запазят същите маржове които си правеха преди дестина години (щото са свикнали всяка вечер да ядат по кръчмите агнета, да пъхат в циците на певиците по 20 лв и да плащат горивото на ML-лите на жените си), им се налага да търсят автомобили с още по-ниска стойност отвън, за да достигнат печалбата си , която варира между 1500-2300 лв на кола, в зависимост от това, колко ще успеят да обработят дадения клиент и каква кочина ще намерят. Много лесно може да се прецени цената на един автомобил продаван в БГ, като просто от нея се изкарат едни 3500 - 4000 лв, без парите които се свалят при пазарлъка (които така и така са сложени вътре, за да се махнат и от там започва кирията), като в тези пари се включват транспортни разходи, печалба (марж) и разходи за туй-унуй (като ако е кола от швейцария с платени такси към държавата - още по зле) и така се получава реалната цена на автомобила. Естествено всеки средно интелигентен човек, може да влезе и да сравни цените на такава кола с тези в Германия (която до голяма степен е показател за цената на кола в идеално техническо състояние, естествено зависи и точно какви коли се гледат в нета, защото между тях има и наредени). Показател е и факта, че примерно Аутбеци, няма на цена от по 1500-2000 евро, а започват примерно от 3500 евро.Колите под 3000 евро , а и над тях (до към 5000) се продават и съответно купуват, масово от всякакви всевъзможни гастери - араби, турци, чеченци, украинци, поляци и какви ли не гъзове, които реално също имат печалба върху колата и отделно , че с тях става културен пазарлък . Е, как да има, като тези коли реално са отнесени, като в 90 % от случайте са към бълканските страни. Най-големите попивателни на Субару в Европа са поляците и те масово обират колите, в ценовия диапазон между кочините (под 2000 евро) и 5-6000 евро.Като сравнение на цени, мога да кажа, че цените в Италия са с не повече от 500-1000 евро по ниски отколкото в Германия, и това е така, защото основно се пазарува от там, километражите се въртят културно, когато колата е за експорт, а прословутата италианска палачорщина започва, когато автомобила премине 100 000 км . Това е така, защото сервизното обслужване в Италия е едно от най-натоварващите финансово в Европа, и на жабарите им се дръпва л......., да цакат докато колата е в гаранция, като най-нанагорно им идва последната сервизна акция (около 100-105 000км) и от там нататък, мача свсършва и поддръжката на колата се размива до безобразие. Това всичко , при положение, че не са се отказали , още докато колата е била под 100 000км и съответно и е отпаднала гаранцията. Лошото е че , в Италия е много трудно да се направи и проучване на даден автомобил и да се види дали е обслужван редовно до 100 000км и кога са настъпили те, а и много лесно се подправят и вадят натаманени сервизни книжки (понеже всички наши джамбази работят само с представителства в Италия ROFL ).Читавите коли в Швейцария не се различават много по цена от Германия, но това зависи от коя част са. ако са от немската част, където са и немско -говорящите - да, но ако са от италианската, там нещата стоят повече като в Италия.
Ще се върна в моя очерк :D , пак към Германия. Повечето Аутбециот периода 2001-2003 (говоря за коли в много добро , до отлично състояние, със проследима история и правилна поддръжка....такива коли, които служат дълго време и не създават проблеми) са в диапазона 4-4300 до 6000, че и малко отгоре евро. Това е продиктувано от факта, че там продажната цена на колите се формира много стриктно, основно по Шваке, като ако се продава от частник или дадена автокъща (собственост на немец !!), които не знаят как да си формират цената (а това го има в голяма част от случайте) (има случай в които представителство примерно на Пежо, продава Субару....тогава механиците не поемат отговорност за точен ценообразуващ оглед , защото ако объркат и недовидят нещо, което е непозната материя за тях(нали са като коне с капаци повечето, могат лесно да си изпатят съдебно), та, се вика независим оценител (в повечето случай работят към АДАК), който срещу 56 евро с ДДС, оглежда абсолютно всичко и им казва - цената на тази кола в момента е такава, ако направите това и това, ще стане такава ....и те си преценяват. Имайте в предвид, че изискванията към техническото състояние на колите в Австрия е по-високо и от Германия....единствения недостатък че, че и ръждичката е повече, но това съвсем не омаловажава технически колите в Германия.
Мисля, че с това мога да завърша, като искам да кажа, на колегите , които също искат да карат Субару, но нямат достатъчно средства и се впускат върху коли от БГ - ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва дадената кола да се прекара през читав майстор, занимаващ се със Субару, който да поеме отговорността за това , какво ще Ви каже за колата и това при положение, че дадения търговец още в началната степен на разговора откликне с желание колата да се мине през специализиран сервиз. Първата му реакция е най-важна и тя говори най-много.
И искам да акцентирам върху нещо, защото все още има хора , които ги виждат нещата под друг ъгъл. И аз съм правил бая мръсотиики по колите, и аз съм лъгал мъжката, преди години, но от 99г. насам , от както съм започнал да се занимавам с това съм попадал 2 пъти на уникален автомобил , като състояние и туй-унуй за малко пари, а са ми минали доста коли . Та, основно в Германия - НЯМА КОЛА И НЯМА НЕМЕЦ, КОЙТО ДА ПРОДАВА КОЛА, КОЯТО ДА Е В БЕЗУПРЕЧНО ИЛИ ОТЛИЧНО, ИЛИ МНОГО ДОБРО СЪСТОЯНИЕ, НА МАЛКО ГОДИНИ И ЗА МАЛКО ПАРИ......такъв филм просто няма и хората там не са прости , когато става дума за пари! Това е от мен....дано повече хора да го прочетат, че ми е омръзнало да го повтарям, на всеки който ми звънне на телефона, макар, че винаги съм готов да помогна :good:

bat bubi написа:
Оу, пропуснах в моето "словестно излияние" да добавя още нещо, що годе интересно......макар че кова мойте бивши "колеги" (с някой от тях поддържам все още някви връзки, колкото да не ми забравят фейса :D , но това не ми пречи да ги топна. Не говоря само за марката Субару, даже повече акцентирам върху по-популярните марки, но все пак е хубаво да се знае още една част от играта. Вноса на автомобили от няколко години е спаднал в пъти, от това което беше първите години на 2000г....всъщност е малко над минимума, и това е защото: първо падна покупателната способност на хората, защото масово затънаха в кредити; второ- защото вече трудно се лъжат хората и трето - защото лизинговите системи станаха доста изгодни (особенно за ниския клас автомобили), естествено това първоначално (после хората усещат тежестта както от гаранционното неправомерно цакане и не на последно място и самото обслужване) - примерно хората не са запознати с производството на един Фиат, или Рено или някоя друга марка, гледат фаца - супер, плащаш 200лв на месец, без първоначална вноска, уж без оскъпяване и още куп зарибявки и нагризкват яко......та поради тези фактори - вноса пропадна към минимума. Ето защо, мойте бивши ортаци правят следното: отиват при аверчетата си (по неволя) от Горубляне или някъде в околността и питат "брат, кой коли ти стоят от повече от 6-9 месеца"; "ми тази, и тази......и тази десетата"; "добре , щипвам тия 6 бр", спазаряват се на цената на която са взети от Италия ......горублянките доволни, защото имат оборотна пара , а и се отърваха от застоялата стока........и колите се докарват обикновенно с автовоза събота и неделя, т.е. когато най - много обикалят хора.....хората гледат, външно лъскави, защото все пак тук таме са барнати, вече веднъж, като са минали през български ръце, преди това са барнати и в Италия, или Германия (от съответния гастер там) и питат "Сега ли ги докарахте" ; " Е, ми разбирасе, че сега....обих се от път, даже нямам сили да ги разстоваря" (за това и се държат по няколко часа на автовоза, че по някой път и целия ден. И хората си викат, гледай кви хубави , лъщят. който нагризка - нагризка, останалите коли, от уста на уста, по ракиено време , на принципа "Баджанак, ти вчера , на едиси коя къща, знаеш ли кви лъскарки докараха, пресни-пресни".......после и тука ще ги пипнат малко, като например - на Ауди на цена 16 000лв, му сменят лагер (цена 14 лв) , закупен от една доста голяма местна фирма за части, която до голяма степен продава здрави ментета, който след няколко кусвания на колата запича, и понеже майстора с който работя е с най-близката местна преса за избиване, та "давай да го махаме, че не мина метър" (моя майстор ми разправя - направо сърцето му се свива, като скива колко уроди, чакат отпреде на опашка за части, за да минат метър до момента в който я пробутат колата.........та, и тук като пипнат малко, и се някой ще нагризка колата....След това и тука като застоят, от още по-малките градове идват и взимат от тук....ии-ии така, има даже коли, които сигурно са обиколили няколко града, докато някой я цунка.........А, сори за дългото "излияние", ма исках да споделя още един начин на работа.....а те далеч не се изчерпват, просто ми е неудобно да продължавам, че ще трябва да сменя няколко клавиатури :D .......дето се казва, просто си лафя, да става купон ;)


Успех

Чет Фев 13, 2020 2:27 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Мар 18, 2020 10:19 pm
Мнения: 4
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте и поздрави за хубавия форум!
Избирам автомобил и съм се насочил към Subaru Legasy.
Харесал съм едно: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=erpdfg
Бих искал да Ви попитам за мнение относно автомобила. Ще го използвам предимно извънградско, като годишният пробег няма да превишава 10К км. Доколкото знам края на производството на този модел е 2008, а търговеца е написал декември 2009, Евро 5-възможно ли е това!?
Благодаря на отзовалите се!

Сря Мар 18, 2020 10:28 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Мар 06, 2020 8:20 am
Мнения: 3
Автомобил: Impreza III 2.0R
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
По дефиниция "Euro 5 – е категория за изгорели газове за автомобили, произвеждани в периода Януари 2009/2010 – Януари 2015." , така че е напълно възможно. Наскоро закупих Impreza, произведена през 2010 с двигател EJ204, която е Euro 5b и това беше отразено в швейцарския талон.

Автомобила от обявата е с двигател EJ20F, за който не мога да намеря инфо за категорията му. За да сте сигурен помолете продавача да прати снимка на талона на колата.

_________________
::::: Subaru Impreza III Hatchback 2.0R MT; EJ204 :::::
::::: Lancia Dedra 1.8 16V LS SW 182A2.000 :::::
::::: Lancia Dedra 1.6 LS SW 159B9.000 :::::


::::: Fiat Punto 1.2 ELX 188A4.000 :::::

Чет Мар 19, 2020 10:09 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Дек 19, 2019 8:55 am
Мнения: 37
Местоположение: София
Автомобил: '10, Legacy 2.5
Рейтинг: 41
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Subaru User написа:
Здравейте и поздрави за хубавия форум!
Избирам автомобил и съм се насочил към Subaru Legasy.
Харесал съм едно: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=erpdfg
Бих искал да Ви попитам за мнение относно автомобила. Ще го използвам предимно извънградско, като годишният пробег няма да превишава 10К км. Доколкото знам края на производството на този модел е 2008, а търговеца е написал декември 2009, Евро 5-възможно ли е това!?
Благодаря на отзовалите се!


https://partsouq.com/en/catalog/genuine ... W49G121663

Типични джамбазки хитрости - модела е до 09.2009 и той е написал, че колата е от тогава, даже го е удължил до декември :D Иначе колата е произведена 10.2008 - трябва да е Евро 4. Разбира се е на 150к километра...bi fuel на 12 години. Да не говорим, че е от Враца - съветвам те от там и капачка за винтила да не си вземаш.
 15

Чет Мар 19, 2020 5:53 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Мар 16, 2007 7:56 pm
Мнения: 728
Местоположение: Русе, БГ
Skype: miroslav.marinov2454
Автомобил: Legacy H6 2007
Телефон: 0889997071
Рейтинг: 88
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравей колега, мога да ти предложа моят автомобил, но е 3 литра. Разходите ти ще са само за прехвърляне, няма нищо за обслужване. Маслото е сменено преди 250км.

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 3005101733

_________________
0889997071

Чет Мар 19, 2020 6:33 pm
Върнете се в началото
Профил YIM

Регистриран на: Чет Дек 19, 2019 8:55 am
Мнения: 37
Местоположение: София
Автомобил: '10, Legacy 2.5
Рейтинг: 41
От звездите одобрен
Отговори с цитат
miroslavkm написа:
Здравей колега, мога да ти предложа моят автомобил, но е 3 литра. Разходите ти ще са само за прехвърляне, няма нищо за обслужване. Маслото е сменено преди 250км.

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 3005101733


Ако бях на мястото на колегата не бих се колебал между италианка с неизвестен произход и неизвестни километри, озовала се във Враца и поддържан форумен автомобил, с много по-големи възможности. Успех с продажбата колега :good:

Чет Мар 19, 2020 6:48 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Мар 18, 2020 10:19 pm
Мнения: 4
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте и благодаря за мненията.
miroslavkm- страхотен автомобил.

Пет Мар 20, 2020 9:46 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Мар 16, 2007 7:56 pm
Мнения: 728
Местоположение: Русе, БГ
Skype: miroslav.marinov2454
Автомобил: Legacy H6 2007
Телефон: 0889997071
Рейтинг: 88
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Благодаря

_________________
0889997071

Пет Мар 20, 2020 9:58 pm
Върнете се в началото
Профил YIM

Регистриран на: Сря Мар 18, 2020 10:19 pm
Мнения: 4
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Има ли вариант за проверка на км на Субару?

Съб Мар 21, 2020 10:50 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Ное 23, 2011 1:56 pm
Мнения: 45
Местоположение: Севлиево
Автомобил: subaru outback 3.0H6
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте колеги някой знае ли нещо за това Субару https://m.mobile.bg/details/11581077357894193

Пет Апр 03, 2020 2:45 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 2520
Местоположение: София
Автомобил: Impreza GF сглобка, Mazda RX-8 Kuro
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 867
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Продава се от година май, върни назад из темата и ще прочетеш.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Пет Апр 03, 2020 5:59 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Май 04, 2020 1:45 am
Мнения: 2
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Колеги, имате ли информация за този автомобил?

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 2215545063

Пон Май 04, 2020 10:50 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Мар 18, 2020 10:19 pm
Мнения: 4
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Ще се намери ли някой добър човек от форума да ми помогне да прегледаме едно Субари Легаси. За района на Велико Търново става въпрос. Ще си платя каквото е необходимо на човека.
Просто не съм запознат все още със марката и нямам опит със Субару и незнам точно на кои неща да обърна внимание. Технически грамотен съм но..
Хресал съм ето този автомобил: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=fd46gp
Притесняваме че е италианка и BiFuel на толкова км съмнителна работа ама ако си заслужва все пак..за толкова пари толкова..
Става въпрос за почивни дни -събота неделя или около празниците 23-24,25 май.
Благодаря предварително!

Пон Май 11, 2020 8:29 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Май 15, 2020 4:03 pm
Мнения: 2
Автомобил: Ford Mondeo Mk3 Estate
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте колеги,
Това е първият ми пост в този чудесен форум. Та на въпроса решил съм да сменям семейното возило Ford Mondeo Mk3 2.0TDCI 2004g а именно първи в списъка ми е Subaru. Колата която до някъде ми привлече вниманието е : https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11552343622961965&slink=feus7u . От описанието се вижда че не малко пари са вложени е колата но пък от друга страна святка една лампа ( като когато дръпнеш ръчната)......уж Subaru са пословично здрави но пък дойде ли време за ослужване цените са като на премиум марките. По скоро ме притеснява че колата изглежда гледана и стягана и изведнъж на пазара дали на собственика вече не му е дошло до гуша. Дано не се засегне някой всеки без значение каква марка кола кара идва момент в който като сесчупинещо скъпо и.......обикновенно се чупят още 5 и му де доревава. Ще се радвам да е някой форумен експонат. Та неща по окачването ги приемам за консуматив ама ремонт на дифа....т.е. на виското......не че можеше и изобщо да не се споменава. Как ви се струва на Вас?

Благодаря Ви и продължавам на чета форума с голям кеф! Поздрави Иван!

Пет Май 15, 2020 8:51 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1432
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравей Иван,
Не мога да коментирам конкретния автомобил, но цената му говори сама за себе си. Цената на ремонтите доближава цената на автомобила :). Може и да си прав и на човека да му е писнало. Иначе за едно е прав - това е по-еластичния мотор за тази моделна година. Трябва да го огледаш добре, но не знам изобщо защо си решил да сменяш кола от 2004 с такава от 2003 и то доста по- сложна, но за същите пари. Огледай цените по западните сайтове и добре си направи сметката, да не скочиш от куцо магаре на куц кон. Ако все пак решиш да скочиш в тъмното, вземи някой с теб да я огледа, че следващия проблем(който вероятно е обърнал каруцата на сегашния собственик) са гарнитури на глави :-~

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Пет Май 15, 2020 9:16 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Май 15, 2020 4:03 pm
Мнения: 2
Автомобил: Ford Mondeo Mk3 Estate
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Благодаря за отговора @ico_tech .....и наистина всички коли досега са ми били докарвани и закупувани от Австрия от доверен човек и пак застраховки за нищо няма. Благодаря!

п.п. Сегашната ми кола страда от синдрома на Австрийските коли. Не е непоправимо но .......


Последна промяна Иван Вълков на Пет Май 15, 2020 9:53 pm, променена общо 1 път


Пет Май 15, 2020 9:25 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1432
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не знам за кой синдром говориш, но ако е за ръждата, тази, която обсъждаме най-вероятно е от същото село, защото носачите на Субару не се сменят, освен ако не са изгнили като швейцарско сирене :)

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Пет Май 15, 2020 9:35 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 1360 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 64, 65, 66, 67, 68

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор