Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Съб Апр 17, 2021 7:40 am



Отговори на тема  [ 3 мнения ] 
 Търся съвет по тема изпускателна система и генерация. 
Автор Съобщение

Регистриран на: Съб Апр 03, 2021 12:23 pm
Мнения: 2
Автомобил: Subaru Legacy B13 2.5L 165hp
Телефон: 0896158193
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Всех си едно легаси Б13 2.5 атмосферен мотор и преглътнах факта, че не си струва да наливам пари в него на тема мощност за това искам малко да променя звука. Желанието ми е да достигна типичния суби "ръмбъл" без да вдигам целия квартал на крак. Какви предложения ви идват на глава и за какви пари говорим. :D

Съб Апр 03, 2021 12:46 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3002
Местоположение: София
Автомобил: Impreza GF сглобка, Mazda RX-8 Kuro
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 995
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ръмбълът идва от колекторите с различна дължина при турбо моделите. Има такива за атмосферки по 120-180$ в алито, но може и тук да навиеш някой да ти огъне тръби.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Съб Апр 03, 2021 2:30 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Дек 19, 2019 8:55 am
Мнения: 76
Местоположение: София
Автомобил: '10, Legacy 2.5
Рейтинг: 198
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
KunchY написа:
Всех си едно легаси Б13 2.5 атмосферен мотор и преглътнах факта, че не си струва да наливам пари в него на тема мощност за това искам малко да променя звука. Желанието ми е да достигна типичния суби "ръмбъл" без да вдигам целия квартал на крак. Какви предложения ви идват на глава и за какви пари говорим. :D


Здравей колега, звукът от Субару с турбо никога няма да го докараш. Можеш да постигнеш звук, като пак зависи ти какво разбираш под приятен и колко ти е границата на поносимост от към комфорт и бучене вътре в колата на дълъг път. Най-евтин вариант - всяко "тунинг" гърне за около 100лв ще ти даде звук. Културният вариант е доста по-скъп - хубаво проходно гърне, което боботи леко и не се чува в колата е от 500лв и нагоре. Ако смениш само гърнетата разликата няма да е голяма. Ако искаш по-осезаем ефект - сменяш и изходящите колектори с разплетени, както ти е казал и по-горе Alxx - около 700лв. качествени, или евтини китайски от Али експрес. Тогава вече ще се чува, че имаш боксер под капака. Не знам как е при Б13, но при Б14 това значи елиминиране на катализаторите и ако искаш да си изряден, слагане на катализатор на мястото на резонатора след колекторите - такъв с по-голяма пропускливост (хубав) е 900лв. Та сметката ако направиш всичко както трябва е около 2500лв без катализатор и още 900лв ако искаш да си изряден. Ти си прецени има ли смисъл.

Вто Апр 06, 2021 9:46 am
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 3 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор