Отговори на тема  [ 3 мнения ] 
 Търся съвет по тема изпускателна система и генерация. 
Автор Съобщение

Регистриран на: Съб Апр 03, 2021 12:23 pm
Мнения: 4
Автомобил: Subaru Legacy B13 2.5L 165hp
Телефон: 0896158193
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Всех си едно легаси Б13 2.5 атмосферен мотор и преглътнах факта, че не си струва да наливам пари в него на тема мощност за това искам малко да променя звука. Желанието ми е да достигна типичния суби "ръмбъл" без да вдигам целия квартал на крак. Какви предложения ви идват на глава и за какви пари говорим. :D

Съб Апр 03, 2021 12:46 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3866
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ръмбълът идва от колекторите с различна дължина при турбо моделите. Има такива за атмосферки по 120-180$ в алито, но може и тук да навиеш някой да ти огъне тръби.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Съб Апр 03, 2021 2:30 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Дек 19, 2019 8:55 am
Мнения: 153
Местоположение: София
Автомобил: '17 WRX
Рейтинг: 243
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
KunchY написа:
Всех си едно легаси Б13 2.5 атмосферен мотор и преглътнах факта, че не си струва да наливам пари в него на тема мощност за това искам малко да променя звука. Желанието ми е да достигна типичния суби "ръмбъл" без да вдигам целия квартал на крак. Какви предложения ви идват на глава и за какви пари говорим. :D


Здравей колега, звукът от Субару с турбо никога няма да го докараш. Можеш да постигнеш звук, като пак зависи ти какво разбираш под приятен и колко ти е границата на поносимост от към комфорт и бучене вътре в колата на дълъг път. Най-евтин вариант - всяко "тунинг" гърне за около 100лв ще ти даде звук. Културният вариант е доста по-скъп - хубаво проходно гърне, което боботи леко и не се чува в колата е от 500лв и нагоре. Ако смениш само гърнетата разликата няма да е голяма. Ако искаш по-осезаем ефект - сменяш и изходящите колектори с разплетени, както ти е казал и по-горе Alxx - около 700лв. качествени, или евтини китайски от Али експрес. Тогава вече ще се чува, че имаш боксер под капака. Не знам как е при Б13, но при Б14 това значи елиминиране на катализаторите и ако искаш да си изряден, слагане на катализатор на мястото на резонатора след колекторите - такъв с по-голяма пропускливост (хубав) е 900лв. Та сметката ако направиш всичко както трябва е около 2500лв без катализатор и още 900лв ако искаш да си изряден. Ти си прецени има ли смисъл.

Вто Апр 06, 2021 9:46 am
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 3 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 33 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор