Отговори на тема  [ 9 мнения ] 
 Нестабилни обороти Н6 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пет Яну 22, 2021 8:02 pm
Мнения: 15
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте колеги.
Проблема е следния: когато колата е загряла и е на D,на място оборотите са много ниски - 540-550 и мотора се чуди дали да загасне. Това е само при условие,че колата е добре загряла,на директна и без включени никакви консуматори,на изключен климатик. Ако пусна климатика,мина на неутрална,при въртене на волана,при пуснати фарове,при пуснат реотан на задното стъкло или при пуснати чистачки оборотите си отиват в норма. Пробвах да направя адаптация на дросела от тази тема - viewtopic.php?f=1&t=19695&hilit=%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%86%D0%B5%D0%B4%D1%83%D1%80%D0%B0+%D0%B7%D0%B0+%D0%BF%D0%BE+%D0%B4%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B0+%D1%80%D0%B0%D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%B0 и пак нищо. Оглеждал съм да не смуче въздух от някъде,но всичко е здраво,няма сцепени маркучи и т.н. Прави го и на газ и на бензин,като и на двете горива е еднакво.Проблема го забелязах,когато сложих лед дневни светлини в мигача,тогава спрях да карам на фарове.Пробвах да вдигна оборотите принудително през freeSSM,но при следващото стартиране всичко е постарому. Колата е б13 3,0 автомат 2004г. Дайте идя,къде да търся решение,защото е много дразнещо.

Нед Сеп 05, 2021 12:30 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Провери заряда на алтернатора. Ако е ок, явно ледовете са проблема

Нед Сеп 05, 2021 12:55 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Яну 22, 2021 8:02 pm
Мнения: 15
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Това е интересното,че заряда понякога е 12,5в,понякога 14,като при консумация си държи 14-14,2. До колкото разбрах алтернаторите ни са с управление през екуто и зареждат,когато има нужда. Но оборотите не се влияят от волтажа. Пробвах и с откачени ледове,работата е същата. Няма ли консумация или товар,оборотите са ниски.Вече дали имам проблем в алтернатора не мога да кажа,защото нямам проблем с палене или въобще с токовете.

Нед Сеп 05, 2021 1:48 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ти си с т нар умен алтернатор - има писано по темата, но 12.5 е малко
Провери и акумулатора на товарна вилка за всеки случай

Нед Сеп 05, 2021 2:40 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Дек 03, 2013 12:08 am
Мнения: 787
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy H6 (2004)
Рейтинг: 548
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Когато алтернатора е в "спящ" режим по нареждане на еку-то, 12.5 е нормален волтаж.

_________________
For every action there is an equal opposite malfunction!

Нед Сеп 05, 2021 3:57 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3866
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
12,5V е нормален волтаж на здрав акумулатор след престой. На запален мотор волтажът трябва да е поне 12,8-13,2V за да захрани нуждите на мотора и да не разчита на батерията. Бих тествал акумулатора на тая кола с вилка, тестер и проба на електролита.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Нед Сеп 05, 2021 8:41 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Яну 22, 2021 8:02 pm
Мнения: 15
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Акумулатора е тестван и зареден и е ок. Стартера е рециклиран, ако има значение. Няма утечки. Всичко по токовете е наред. Проблема си остава. Сега с идването на студените месеци няма да пречи, защото ще карам на парно, а когато пусна парното и оборотите се оправят. Просто вече нямам идеи какво може да е.

Пон Сеп 20, 2021 6:28 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Дек 03, 2013 12:08 am
Мнения: 787
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy H6 (2004)
Рейтинг: 548
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Alxx написа:
12,5V е нормален волтаж на здрав акумулатор след престой. На запален мотор волтажът трябва да е поне 12,8-13,2V за да захрани нуждите на мотора и да не разчита на батерията. Бих тествал акумулатора на тая кола с вилка, тестер и проба на електролита.


Мерил съм нещата на поне 6 B13 H6, като 2 бяха с рециклиран алтернатор, а едната дори беше с нови акумулатор и алтернатор (оригинал), при липса на консуматори волтажа е твърдо в зоната 12.4-12.5, а при активни консуматори, различни от габарити "варира" в диапазона 13.5-14.3, в зависимост от нуждите на автомобила и/или акумулатора.
Това го виждам и на моята всеки ден, нямам проблем с утечка на тоци, палене на студено и ниски обороти.

_________________
For every action there is an equal opposite malfunction!

Чет Сеп 23, 2021 10:16 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3866
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Възможно. Аз, съм мерил леко нагоре(както писах), последно два пъти тази седмица на клиентски Субару. Факт е обаче, че нямам данни от фсм по този въпрос.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Пет Сеп 24, 2021 7:47 am
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 9 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 27 госта



Търсене:
cron
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор