Автор |
Съобщение |
Jonini
Регистриран на: Сря Май 27, 2009 6:29 pm Мнения: 68 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback
Телефон: 0898668134
Рейтинг: 131
|
Какво ви трябва за конверсията: 1. Пари. 2. Амортисьори 3. Пружини 4. Тампони макферсони 5. Прашници 6. За предното трябват чашки за пружината и гумен пръстен, който влиза в чашката и противоударен тампон. 7. За задното само тампон за пружината.
Сложих пружини и амортисьори Каяба останалото оригинално,всичко ново, общо с труд около 1600 лв. Амортисьорите купих от Руди, всичко останало от колегата mimo13 (хиляди благодарности). На колегите от STI.bg , също благодаря за съдействието и вниманието, което получих. Пружини втора употреба не можах да намеря! Колата стана малко по висока с около 1.5 cm. Вози по-меко. За стабилност нямам впечатления още.
_________________ Subaru Legacy Wagon 2.5 AT Y'99, Outback H6 2006
|
|
|
Съб Дек 15, 2012 10:36 am |
|
|
bibi71
Регистриран на: Сря Дек 03, 2014 7:50 pm Мнения: 4
Автомобил: субару легаси 2,5 ат
Телефон: 0888316693
Рейтинг: 0
|
аз смених окачването с макверсони от аутбек и съм доволен
|
|
|
Сря Дек 03, 2014 8:47 pm |
|
|
MJG
Регистриран на: Съб Окт 06, 2012 11:00 pm Мнения: 79 Местоположение: Севлиево
Skype: ty-nak
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 GX 2000 AT
Рейтинг: 0
|
Да попитам за един приятел има Legacy 2.5 авотмат 1996-та година на въздушно окачване и иска да го смени с обикновено. Аз имах същото купе Legacy самоче 2.0 ръчка с нормално окачване и ме пита дали ще стане моето окачване да го прехвърли на неговото. Благодаря предварително и поздрави.
|
|
|
Пон Яну 25, 2016 5:36 pm |
|
|
MJG
Регистриран на: Съб Окт 06, 2012 11:00 pm Мнения: 79 Местоположение: Севлиево
Skype: ty-nak
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 GX 2000 AT
Рейтинг: 0
|
|
Нед Яну 31, 2016 10:00 pm |
|
|
rmiroslavov
Регистриран на: Вто Ное 24, 2015 8:27 am Мнения: 255 Местоположение: София
Skype: koroto
Автомобил: Legacy III '99 SW 2.5L 156bhp AT
Телефон: 0885078788
Рейтинг: 45
|
Да, би трябвало да стане. Но знай, че като се сменя окачването, се сменя целият комплект, както е написал Jonini Например на моето Легаси 99, съм с окачване от Импреза 2005 седан. По евтино е и вози супер
|
|
|
Пон Фев 08, 2016 12:57 am |
|
|
MJG
Регистриран на: Съб Окт 06, 2012 11:00 pm Мнения: 79 Местоположение: Севлиево
Skype: ty-nak
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 GX 2000 AT
Рейтинг: 0
|
Благодаря ти колега
|
|
|
Пон Фев 08, 2016 11:03 pm |
|
|
takev
Регистриран на: Съб Апр 06, 2013 9:11 am Мнения: 459
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 GX 00`
Телефон: 0878934770
Рейтинг: 83
|
Ха здравейте колеги Понеже и на мен ми писна таз пневматика , си взех окачване от Бек и го сложих на Легасито. Та да ви споделя малко опит. Окачването което взех аз е от Аутбек 2.5л. Б13 (сиреч 3-то поколение) и става без проблеми, колата в момента е на 22см от земята мерено от прага. Проблемите при мен дойдоха от това че ботуша на единия ам беше крив долу при захващането на болтовете, съответно на реглажа нямаше как да оправи наклона. Та започнах да си търся един десен ам . Обиколих всички морги из София, даже и тези който не бяха за Субару и не успях да намеря. Открих само един в последната морга , който пък се оказа с 1 см по дълъг ботуш в сравнение с останалите. Съответно драма ... Не мога си карам колата на въздух , не мога да си я карам и с обикновенното . Почнах да се замислям да слагам кривия ам и да не чакам повече. Обаче какво се оказа. Амортесьор от Форестър 2000 г. е с абсолютно същата дължина като останалите , честно казано не останах много учуден. Разпъвайки само амортесьора , на мен ми изглеждаше че е със същата дължина като другите , но аз реших да не рискувам и свалих пружината, амортесьора и тампона от кривия който имах и ги сложих на ботуша от форестъра. Колата заспа и на реглажа и на височина . Та който се е решил да сменява въздуха (рано или късно ще му се наложи) да има в предвид, че предните амортесьори на Форко стават. Което малко или много значително намалява лутаницата по моргите за търсене на комплект Това е от мен . Въздуха ще го пусна да се продава в най скоро време на приемлива цена, за мен мъките свършиха !:)
|
|
|
Нед Апр 17, 2016 9:54 am |
|
|
rnikolov
Регистриран на: Съб Фев 11, 2012 3:41 pm Мнения: 8 Местоположение: София
Skype: rossen.nikolov
Автомобил: Subaru Legacy 2.5/156
Телефон: 0895151993
Рейтинг: 0
|
Здравейте колеги, имах проблеми с въздушното окачване на моето Легаси 98. Преди 2 седмици колата падна и понеже вече 2 пъти рециклирах предните възглавници в продължение на 3 години, реших да направя колата с конвенционално окачване. Поискаш оферта от колега във форума и цената на нови части излезе около 1750 лв. От сервиза STI успяха да ми намерят пълната окомплектовка втора употреба за около 700 лв. За 2 дена смениха въздушното и сега съм с нормално. Возията е супер и не виждам разлика, освен че е малко по-висока. Специални благодарности на екипа на STI и благодаря за отделеното внимание. Според мене ако се започне с рециклирането през 1 година (толкова е и гаранцията) по-добре е да го смените. Дано да съм бил полезен с това мое мнение.
|
|
|
Сря Авг 10, 2016 1:48 pm |
|
|
quietriot
|
Според мен на тези цени в момента, няма смисъл изобщо да се рециклира, падне ли възглвница, минаваш на конвенционално , конверията е 100-200 лв и окачване 500-700 или колкото го спазариш и забравяш за ядовете с ъздуха завинаги.
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Сря Авг 10, 2016 2:29 pm |
|
|
shery81
Регистриран на: Съб Май 30, 2009 8:24 am Мнения: 203 Местоположение: София
Автомобил: Outback B13
Рейтинг: -24
|
Преди няколко месеца приятел си взе модела след 99 с въздушно окачване(не ме послуша,че съвсем скоро ще се наложи да го смени) естествено след 2 седмици ми се обади,че си е взел комплект предни и задни макверсони (втора ръка),но колата стоеше изключително ниска и му я повдигнахме,като изработихме подложки. След всичко колата си застана в "нормална" височина(сиреч за Legacy,не колкото Outback) и човека остана доволен.Друг е въпроса,че окачване втора ръка е все едно дъвка втора ръка,но всеки си преценява и се съобразява според финансите си.Изработката на подложките се върза около 80лв. Успех на всички
_________________ 2007 Subaru outback B13
|
|
|
Пон Авг 15, 2016 6:03 pm |
|
|
MartiX5
Регистриран на: Сря Юни 22, 2016 8:26 pm Мнения: 34
Автомобил: Legacy 2.5 '04
Рейтинг: 0
|
Някой все пак знае ли дали пружини и амортисьори от Аутбек 2004 ще стане на Легаси 2004 плъг енд плей или ще има нужда от други интервенции по окачването? Става дума за нормално окачване не за въздух. Ако има друга тема за това извинявам се.
|
|
|
Пет Окт 14, 2016 10:07 pm |
|
|
quietriot
|
То там няма въздух, според мен ще стане ако го прави човрк който е наясно какво прави, иначе ще има късане на маншони и заминали карета.
Sent from my C6902 using Tapatalk
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Съб Окт 15, 2016 4:22 am |
|
|
kerekovski
|
Като се повдигне, ще има проблем и с кормилната рейка.
|
|
|
Нед Окт 16, 2016 4:48 pm |
|
|
quietriot
|
kerekovski написа: Като се повдигне, ще има проблем и с кормилната рейка. Без да съм запознат в детайли с окамването си мисля че е подобно като при предишното поколение и става по моя начин с конверсията, но може и да бъркам. Sent from my C6902 using Tapatalk
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Нед Окт 16, 2016 6:23 pm |
|
|
MartiX5
Регистриран на: Сря Юни 22, 2016 8:26 pm Мнения: 34
Автомобил: Legacy 2.5 '04
Рейтинг: 0
|
Ще трябва да се поразровя и по чуждите форуми да видя дали не е правено вече. Някои и Аутбеците даже повдигат и пак си карат без грижи та си мисля че може и да се получи. Трябва само да разбера конструктивно има ли други разлики между легаси и аутбек по окачването освен височината на пружини и амортисьори. Какво имате впредвид за рейката? Трябва да се удължава кормлния прът или нещо друго?
|
|
|
Пон Окт 17, 2016 1:52 am |
|
|
quietriot
|
По вероятно да се смени и карето на волана с аутбеково.
Sent from my C6902 using Tapatalk
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Пон Окт 17, 2016 4:10 am |
|
|
Forester2003
Регистриран на: Пон Яну 12, 2015 4:51 am Мнения: 351 Рейтинг: 151
|
А някой да е слагал пневматични амове на форестър? Идеята ми е малко по-мека возия
|
|
|
Съб Мар 17, 2018 12:43 pm |
|
|