Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 8:16 pm



Отговори на тема  [ 37 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
 Замяна на въздушно с конвенционално окачване? 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Сря Май 27, 2009 6:29 pm
Мнения: 68
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback
Телефон: 0898668134
Рейтинг: 131
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Какво ви трябва за конверсията:
1. Пари.
2. Амортисьори
3. Пружини
4. Тампони макферсони
5. Прашници
6. За предното трябват чашки за пружината и гумен пръстен, който влиза в чашката и противоударен тампон.
7. За задното само тампон за пружината.

Сложих пружини и амортисьори Каяба останалото оригинално,всичко ново, общо с труд около 1600 лв.
Амортисьорите купих от Руди, всичко останало от колегата mimo13 (хиляди благодарности). На колегите от STI.bg , също благодаря за съдействието и вниманието, което получих. Пружини втора употреба не можах да намеря!
Колата стана малко по висока с около 1.5 cm. Вози по-меко. За стабилност нямам впечатления още.

_________________
Subaru Legacy Wagon 2.5 AT Y'99, Outback H6 2006

Съб Дек 15, 2012 10:36 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Дек 03, 2014 7:50 pm
Мнения: 4
Автомобил: субару легаси 2,5 ат
Телефон: 0888316693
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
аз смених окачването с макверсони от аутбек
и съм доволен

Сря Дек 03, 2014 8:47 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Окт 06, 2012 11:00 pm
Мнения: 79
Местоположение: Севлиево
Skype: ty-nak
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 GX 2000 AT
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Да попитам за един приятел има Legacy 2.5 авотмат 1996-та година на въздушно окачване и иска да го смени с обикновено. Аз имах същото купе Legacy самоче 2.0 ръчка с нормално окачване и ме пита дали ще стане моето окачване да го прехвърли на неговото. Благодаря предварително и поздрави.

Пон Яну 25, 2016 5:36 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Окт 06, 2012 11:00 pm
Мнения: 79
Местоположение: Севлиево
Skype: ty-nak
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 GX 2000 AT
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
:-? :sos:

Нед Яну 31, 2016 10:00 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Ное 24, 2015 8:27 am
Мнения: 255
Местоположение: София
Skype: koroto
Автомобил: Legacy III '99 SW 2.5L 156bhp AT
Телефон: 0885078788
Рейтинг: 45
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
Да,
би трябвало да стане.

Но знай, че като се сменя окачването, се сменя целият комплект, както е написал Jonini

Например на моето Легаси 99, съм с окачване от Импреза 2005 седан. По евтино е и вози супер :)

Пон Фев 08, 2016 12:57 am
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Съб Окт 06, 2012 11:00 pm
Мнения: 79
Местоположение: Севлиево
Skype: ty-nak
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 GX 2000 AT
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Благодаря ти колега :good: :beer:

Пон Фев 08, 2016 11:03 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Апр 06, 2013 9:11 am
Мнения: 459
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 GX 00`
Телефон: 0878934770
Рейтинг: 83
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ха здравейте колеги :hello:
Понеже и на мен ми писна таз пневматика , си взех окачване от Бек и го сложих на Легасито. Та да ви споделя малко опит.
Окачването което взех аз е от Аутбек 2.5л. Б13 (сиреч 3-то поколение) и става без проблеми, колата в момента е на 22см от земята мерено от прага. Проблемите при мен дойдоха от това че ботуша на единия ам беше крив долу при захващането на болтовете, съответно на реглажа нямаше как да оправи наклона. Та започнах да си търся един десен ам . Обиколих всички морги из София, даже и тези който не бяха за Субару и не успях да намеря. Открих само един в последната морга , който пък се оказа с 1 см по дълъг ботуш в сравнение с останалите. Съответно драма ... Не мога си карам колата на въздух , не мога да си я карам и с обикновенното . Почнах да се замислям да слагам кривия ам и да не чакам повече. Обаче какво се оказа.
Амортесьор от Форестър 2000 г. е с абсолютно същата дължина като останалите , честно казано не останах много учуден. Разпъвайки само амортесьора , на мен ми изглеждаше че е със същата дължина като другите , но аз реших да не рискувам и свалих пружината, амортесьора и тампона от кривия който имах и ги сложих на ботуша от форестъра. Колата заспа и на реглажа и на височина .
Та който се е решил да сменява въздуха (рано или късно ще му се наложи) да има в предвид, че предните амортесьори на Форко стават. Което малко или много значително намалява лутаницата по моргите за търсене на комплект ;) Това е от мен .
Въздуха ще го пусна да се продава в най скоро време на приемлива цена, за мен мъките свършиха !:)

Нед Апр 17, 2016 9:54 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Фев 11, 2012 3:41 pm
Мнения: 8
Местоположение: София
Skype: rossen.nikolov
Автомобил: Subaru Legacy 2.5/156
Телефон: 0895151993
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте колеги, имах проблеми с въздушното окачване на моето Легаси 98. Преди 2 седмици колата падна и понеже вече 2 пъти рециклирах предните възглавници в продължение на 3 години, реших да направя колата с конвенционално окачване. Поискаш оферта от колега във форума и цената на нови части излезе около 1750 лв. От сервиза STI успяха да ми намерят пълната окомплектовка втора употреба за около 700 лв. За 2 дена смениха въздушното и сега съм с нормално. Возията е супер и не виждам разлика, освен че е малко по-висока.
Специални благодарности на екипа на STI и благодаря за отделеното внимание.
Според мене ако се започне с рециклирането през 1 година (толкова е и гаранцията) по-добре е да го смените.
Дано да съм бил полезен с това мое мнение.

Сря Авг 10, 2016 1:48 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 12, 2009 6:38 pm
Мнения: 2115
Местоположение: София
Автомобил: Subaru legacy 2,5 АТ 01GX limited
Рейтинг: 384
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Според мен на тези цени в момента, няма смисъл изобщо да се рециклира, падне ли възглвница, минаваш на конвенционално , конверията е 100-200 лв и окачване 500-700 или колкото го спазариш и забравяш за ядовете с ъздуха завинаги.

_________________
SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited

Сря Авг 10, 2016 2:29 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Май 30, 2009 8:24 am
Мнения: 203
Местоположение: София
Автомобил: Outback B13
Рейтинг: -24
Кофти...
Отговори с цитат
Преди няколко месеца приятел си взе модела след 99 с въздушно окачване(не ме послуша,че съвсем скоро ще се наложи да го смени) естествено след 2 седмици ми се обади,че си е взел комплект предни и задни макверсони (втора ръка),но колата стоеше изключително ниска и му я повдигнахме,като изработихме подложки. След всичко колата си застана в "нормална" височина(сиреч за Legacy,не колкото Outback) и човека остана доволен.Друг е въпроса,че окачване втора ръка е все едно дъвка втора ръка,но всеки си преценява и се съобразява според финансите си.Изработката на подложките се върза около 80лв.
Успех на всички :good:

_________________
2007 Subaru outback B13

Пон Авг 15, 2016 6:03 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юни 22, 2016 8:26 pm
Мнения: 34
Автомобил: Legacy 2.5 '04
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Някой все пак знае ли дали пружини и амортисьори от Аутбек 2004 ще стане на Легаси 2004 плъг енд плей или ще има нужда от други интервенции по окачването? Става дума за нормално окачване не за въздух. Ако има друга тема за това извинявам се.

Пет Окт 14, 2016 10:07 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 12, 2009 6:38 pm
Мнения: 2115
Местоположение: София
Автомобил: Subaru legacy 2,5 АТ 01GX limited
Рейтинг: 384
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
То там няма въздух, според мен ще стане ако го прави човрк който е наясно какво прави, иначе ще има късане на маншони и заминали карета.

Sent from my C6902 using Tapatalk

_________________
SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited

Съб Окт 15, 2016 4:22 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Дек 26, 2015 10:17 am
Мнения: 807
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback B14 3.6
Рейтинг: 492
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Като се повдигне, ще има проблем и с кормилната рейка.

Нед Окт 16, 2016 4:48 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 12, 2009 6:38 pm
Мнения: 2115
Местоположение: София
Автомобил: Subaru legacy 2,5 АТ 01GX limited
Рейтинг: 384
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
kerekovski написа:
Като се повдигне, ще има проблем и с кормилната рейка.

Без да съм запознат в детайли с окамването си мисля че е подобно като при предишното поколение и става по моя начин с конверсията, но може и да бъркам.

Sent from my C6902 using Tapatalk

_________________
SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited

Нед Окт 16, 2016 6:23 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юни 22, 2016 8:26 pm
Мнения: 34
Автомобил: Legacy 2.5 '04
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Ще трябва да се поразровя и по чуждите форуми да видя дали не е правено вече. Някои и Аутбеците даже повдигат и пак си карат без грижи та си мисля че може и да се получи. Трябва само да разбера конструктивно има ли други разлики между легаси и аутбек по окачването освен височината на пружини и амортисьори. Какво имате впредвид за рейката? Трябва да се удължава кормлния прът или нещо друго?

Пон Окт 17, 2016 1:52 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 12, 2009 6:38 pm
Мнения: 2115
Местоположение: София
Автомобил: Subaru legacy 2,5 АТ 01GX limited
Рейтинг: 384
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
По вероятно да се смени и карето на волана с аутбеково.

Sent from my C6902 using Tapatalk

_________________
SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited

Пон Окт 17, 2016 4:10 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Яну 12, 2015 4:51 am
Мнения: 351
Рейтинг: 151
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
А някой да е слагал пневматични амове на форестър? Идеята ми е малко по-мека возия

Съб Мар 17, 2018 12:43 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 37 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 35 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор