Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пет Мар 29, 2024 12:26 pm



Отговори на тема  [ 37 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
 Замяна на въздушно с конвенционално окачване? 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 12, 2009 6:38 pm
Мнения: 2115
Местоположение: София
Автомобил: Subaru legacy 2,5 АТ 01GX limited
Рейтинг: 384
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Понеже леко взе да ми писва да си губя времето с това въздушно в мен сериозно взе да назрява идеята за замянта му с конвенционално такова, но!

1 Ще загубя повдигането ако сложа такова от легаси, тогава предимството на легасито пред аутбека се губи и ще трябва да го продавам защото няма да мога да го ползвам за риба:), както досега.

2.Един от дилърите на чаркове ми каза, че става предно от аутбек с лек тунинг на някава планка, незнам дали е така, но ако е така би било добре, отзаде ще оставя възудуха примерно ???

3.Цялосто окачване от аутбек и да приключим с въздуха форевър.

Събирам мнения и препоръкии с такава цел пускам темата щото се колебая накъде да поема.

_________________
SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited

Сря Фев 08, 2012 8:28 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 12, 2009 6:38 pm
Мнения: 2115
Местоположение: София
Автомобил: Subaru legacy 2,5 АТ 01GX limited
Рейтинг: 384
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
23 прегледа и никой не дава акъл:)))),
баси притеснен съм :-?

_________________
SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited

Сря Фев 08, 2012 1:58 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 11:01 pm
Мнения: 1017
Местоположение: Варна
Автомобил: Volvo, Legacy 2.5 GT, A6 Allroad
Рейтинг: 70
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
В зависимост от нуждите ти си сложи или окачване от Аутбек, или обикновено от Легаси.

Аз си сложих нормално окачване и не съжелявам. Но пък и нямам мерак да карам офроуд с мойта кола.

_________________
BMW e 'религия' като SUBARU, но докато едните са в небето, другите са при звездите.

Сря Фев 08, 2012 7:32 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Май 26, 2011 2:34 pm
Мнения: 72
Местоположение: Sofia
Автомобил: Forester
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Не че нещо разбирам, но как седи въпроса, със "безвъздушно" окачване и лифт кит ?

Сря Фев 08, 2012 7:58 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 12, 2009 6:38 pm
Мнения: 2115
Местоположение: София
Автомобил: Subaru legacy 2,5 АТ 01GX limited
Рейтинг: 384
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Бойко кажи нещо де , ти го мина пътя ;)

_________________
SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited

Чет Фев 09, 2012 8:20 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Апр 27, 2011 4:35 pm
Мнения: 48
Местоположение: София
Автомобил: Legacy Limited 2,5 AT 99'
Рейтинг: 5
Разчитай на мен
Отговори с цитат
Привет:)
Аз си оправих въздушното защото:
1. Ако сложиш от аутбек сменяш и размера гуми. Вече си бях купил и летни и зимни, когато стана проблема.
2. Нямаш реглаж на фаровете ако сложиш конвенционално, дали нормално дали от аутбек.
3. И аз мислих вариант с въздух отзад и нормално отпред. Изглежда най-приемлив, но от пробвали колеги разбрах, че задните заминавали много бързо. Ако слагаш предно от аутбек ще трябва да повдигнеш задните въздушни с планки.
 5

Чет Фев 09, 2012 10:40 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 12, 2009 6:38 pm
Мнения: 2115
Местоположение: София
Автомобил: Subaru legacy 2,5 АТ 01GX limited
Рейтинг: 384
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Е за такова мнение говоря де Саше, внася лека яснота в раздвоеното ми мислене, това закоето си говирихме остава, просто си разсъждавам на глас в форума.
Аз и затова ги сменям до момента предните, а не подменям окачаванто ако не броим бодирола, но той е заради тънката стабилизичраща шанга отзад , това с дигането е старшна екстра.

между другото ми казаха че Жан рециклирал възгланици, ще взема да се кача до Младост 1 да го питам, дали си е играл със субарови. ;)

Чакам да се обадиш че си в София.

_________________
SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited

Пет Фев 10, 2012 5:45 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Дек 11, 2010 6:19 pm
Мнения: 35
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 AT
Рейтинг: 16
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Колеги,

С риск темата да е тривиална, предвид тоновете изписана информация - моля само за конкретни факти в тази.

Има ли въобще някой който да е сменил въздушно окачване на Легаси със конвенционално? Впечатления?

Чет Фев 16, 2012 7:56 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Яну 29, 2012 5:30 pm
Мнения: 143
Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2.5 AT 98г.
Рейтинг: 40
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Моята я купих с вече сменено окачване.
Не знам от какво са ползвали пружини и амортисьори, но е много ниска :(

Чет Фев 16, 2012 9:21 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Дек 11, 2010 6:19 pm
Мнения: 35
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 AT
Рейтинг: 16
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Колега точно от това се притеснявам и аз :-?

До колкото разбрах има начин да се повдигне колата с помоща на планки за да стои по-висока, в противен случай целият смисъл и се губи...
Остава обаче въпроса - какви са вариантите и кой модел амортисьори ще са най-подходящи за замяна на въздушното окачване с конвенционално. Мисля че това би била много полезна информация за всички колеги който решат в определен момент да махнат въздушното окачване.

Също така какви са предимствата и недостатъците, променя ли се много приятното усещане от возията на въздушното, газови макферсони или маслени... има много изписано по темата, но никъде ги няма тези конктретни съвети и мнения, от които доста колеги имат и ще имат нужда.

Нед Фев 19, 2012 6:33 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Дек 02, 2009 7:41 pm
Мнения: 26
Местоположение: Sofia
Skype: Sk8er666
Автомобил: Legacy 2,5 AT
Рейтинг: 13
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
sukarrru написа:
Колеги,

С риск темата да е тривиална, предвид тоновете изписана информация - моля само за конкретни факти в тази.

Има ли въобще някой който да е сменил въздушно окачване на Легаси със конвенционално? Впечатления?


Има един склад-магазин в кв.Лозен. Мисля, че се казваше...Руди. Там като отидеш и като им кажеш какво си решил, ще ти предложат 10 вида амортисьори и 150 вида пружини. На секундата ще ти предложат най-различни размери клиренс на колата ти. Работят предимно с амортисьори на Кони. Има няколко момчета, които карат Субару и работят там. Като ти видят колата и ще ти предложат няколко варианта, от които ти ще си избереш най-приемливия за теб. Там ще те насочат към майстор, сойто ще премахне културно въздушното ти окачване и ще ти монтира конвенционалното. Другия вариант е да отидеш в представителство на Монро на бул.Първа българска армия. Там ще ти препоръчат веднага съответния размер амортисьори от гамата им. Там работи човек също със Субару Легаци. Аз лично предпочитам модела СенсаТрак на Монро. Цялата работа излиза около 1500 кинта. Нека да не се тълкува като реклама!

_________________
Sometimes it so happens that a woman has surrendered the key of his heart the next day changed the lock

Нед Фев 19, 2012 6:51 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Яну 12, 2008 1:16 pm
Мнения: 899
Рейтинг: 266
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Само колегата да уточни за кое Легаси става въпрос, в Руди мен ме върнаха преди година и нещо с Легаси турбо първа генерация, комби. Всъщност по телефона ми казаха, че не могат да ми помогнат, но аз изрично търсих Кони, Монро ми идват доста меки.

Пон Фев 20, 2012 4:20 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 12, 2009 6:38 pm
Мнения: 2115
Местоположение: София
Автомобил: Subaru legacy 2,5 АТ 01GX limited
Рейтинг: 384
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Спред този колега дилър на чаркове
viewtopic.php?f=10&t=5751
за 99 -2001 става предно такова от аутбек , на мен ми каза че е смянал с малко преправяне.
респективно колата ще ти толкова високо колкот и аутбека, за задното незнам.........но там с планки един колега повдигаше ....... ;) там става обикновено от легаси.

_________________
SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited

Пон Фев 20, 2012 4:28 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 12, 2009 6:38 pm
Мнения: 2115
Местоположение: София
Автомобил: Subaru legacy 2,5 АТ 01GX limited
Рейтинг: 384
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Сега говорих с Жан от Жизет :))) , човека иска 500 лв за да рециклира възглавница , склагал всичко ново и давал 6м гаранция ;)

Марин доколкото си спомням иска 600 лв за нов ам :D

Егати ................аз ли нещо не разбирам ROFL

_________________
SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited

Пон Фев 20, 2012 4:36 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Дек 02, 2009 7:41 pm
Мнения: 26
Местоположение: Sofia
Skype: Sk8er666
Автомобил: Legacy 2,5 AT
Рейтинг: 13
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
proscrip написа:
Само колегата да уточни за кое Легаси става въпрос, в Руди мен ме върнаха преди година и нещо с Легаси турбо първа генерация, комби. Всъщност по телефона ми казаха, че не могат да ми помогнат, но аз изрично търсих Кони, Монро ми идват доста меки.


Как пък точно тебе те върнаха?
Моето Легаци 3 е комби и техния човек ми смени окачването. Никой не познавах и отидох там за да питам, а хората ме наобиколиха и започнаха с офертите. Обаче, понеже на мен не са ми хич меки амортисьорите на Монро, си купих амортисьорите от Монро и от Руди пружини. Момчетата решиха, че за това, което искам ми трябват пружини от Фолксваген Тигуан 2000 и т.н. Направиха цялата работа за 4 дни и до момента съм супер доволен. Нямам никаква идея защо са те отсвирили. Мен не ме отсвириха.

_________________
Sometimes it so happens that a woman has surrendered the key of his heart the next day changed the lock

Вто Фев 21, 2012 4:25 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Дек 11, 2010 6:19 pm
Мнения: 35
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 AT
Рейтинг: 16
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Мерси на колегата Sk8er ще ги проверя тези опции :)

Най-болезненото е, че комплект амортисьори с пружини и всички части към тях излизат под 600 долара в щатите - нови Кияба... А тук искат 1000 лв за комплект свален от 10 годишна кола... wtf?
Някакъв телефон на Руди да имаш?

Вто Апр 10, 2012 2:26 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Май 15, 2009 10:06 pm
Мнения: 12
Местоположение: Sofia
Автомобил: а, който му се кара - Outback 3.0H6
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Имам познат с Outback '98 и спомена един ден, че е сменил неговите амортисьори с такива от Forester и се е получило много добре и като височина и като комфорт... за жалост не мога да кажа на 100% дали това е вярно, дали са съвместими/взаимозаменяеми амортисьорите на Outback и Forester, но нищо не ти пречи да провериш или на някой колега, който знае със сигурност да ни "отвори очите" :)

Вто Апр 10, 2012 7:15 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Апр 26, 2009 5:59 pm
Мнения: 221
Местоположение: Варна
Автомобил: Smart for Four EQ Hyundai Kona EV
Телефон: 0887 93 70 90
Рейтинг: 99
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте Колеги
Ами и аз със риск да се повторя ама все пак да попитам-имали във Варна някой който се занимава със нашите прословути възглавници и компресори че и моят нещо спрях да го чувам(предполагам неработи) и колата неможе да се повдига? А иначе хубавото за момента е че все пак не са потънали гумите в калниците. Благодаря предварително за отговорите :good:

Пон Апр 16, 2012 2:03 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Чет Май 24, 2012 2:41 pm
Мнения: 31
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Колеги, защо не карате ежедневно на въздух? Самото окачване (компресор, система, регулиране) ли не е измислено като хората или просто от многото киломентри и старост и почнало да сдухва и не ви се занимава с големите суми за ремонт? Иначе комбитата имат ли адаптивна ръчна регулация на височината от купето(таблото)?

Пет Юли 06, 2012 1:52 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Юни 06, 2012 9:35 am
Мнения: 11
Местоположение: Велико Търново
Автомобил: Subaru legacy 2.5
Телефон: 0878710702
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте колеги имам легаси 2.5 беше с въздушно окачване едната възглавница издъхна от старост и си купих друга втора употреба. Карах един месец и на новата (стара) и се извади скобата и тя замина.Смених си всички въздушни възглавници с пружини и амове 1000лв. втора употреба(мисля че са от аутбек) , колата стана по висока от колкото с възглавниците а за стабилноста почти не се усеща разлика.карам вече месец няма никакви проблеми.сега си продавам трите възглавници и два комресора за да си избия ремонта.

Пет Авг 31, 2012 3:07 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 37 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: BAlexandrov, gekon12 и 29 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор