Отговори на тема  [ 31 мнения ]  стр 1, 2  Следваща
 Subaru Legacy 3.0R Spec B 
Автор Съобщение

Регистриран на: Нед Сеп 30, 2012 6:54 pm
Мнения: 12
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте,
Опитах да намеря тема, за този автомобил, но намирам само отчасти това което ме интересува. Тъй като съм се навил да купувам едно такова животно, ще бъда благодарен на всякакви мнения. Опитах се да намеря и някакви теми по чужди форуми, но тук там намирам нещо откъсачно. Колата е с автоматични скорости. Изглежда запазена с пълна сервизна история, още няма 100 000 км. Това което ме притеснява е, дали возията е чак толкова твърда и също така дали по-големия разход на гориво е оправдан от вървежа.

Нед Сеп 30, 2012 6:59 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Апр 05, 2008 9:58 pm
Мнения: 74
Местоположение: София
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Колата върви доста но ако е с ръчни скорости които са 6! Ако е с Bilstein което е оригинално на Spec B вози твърдо но е кеф на хубав път.Успех с покупката!

_________________
スバル. レガシィ
(OO=[][]=OO)

Нед Сеп 30, 2012 7:22 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Сеп 30, 2012 6:54 pm
Мнения: 12
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Автоматик е за съжаление :(
Ама и жената ще кара от време на време пък и е по-удобно.

Нед Сеп 30, 2012 7:26 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Юли 17, 2010 10:44 am
Мнения: 2539
Местоположение: варна
Автомобил: Н6'08SUBARcharged RAPTOR
Рейтинг: 179
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
не бях чувал че има 5ЕАТ СпецБ ,бравос

_________________
ако пътят пред нас свърши,нека го направим..

Нед Сеп 30, 2012 8:22 pm
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Пет Яну 20, 2012 10:23 am
Мнения: 339
Автомобил: Spec B
Рейтинг: 103
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
При фейса вече има спек Б автомат, но ускорението и макс скорост са като на обикновеното с около 1,3 сек по-слабо време до 100 и няколко км/ч по-ниска макс скорост. Както ти е казал и колегата FrAnTiC колата върви доста прилично с много добро като за класа си и типа си пътно поведение, с определено по-твърда возия. С тази кола е голям кеф да се кара по завои, въпреки лекото недозавиване, което има. Волана е много директен и с това окачване позволява по-резки маневри при по-високи скорости. Ако основно ще го кара жена, според мен не е женска кола, няма да оцени какво има, а ще и липсват неща, които по-обясними причини няма как да ги има в спек Б.

Нед Сеп 30, 2012 8:41 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Авг 27, 2012 3:49 pm
Мнения: 35
Автомобил: Subaru Legacy 3.0 H6 2003
Рейтинг: 2
Нов фен
Отговори с цитат
matematic написа:
Здравейте,
Опитах да намеря тема, за този автомобил, но намирам само отчасти това което ме интересува. Тъй като съм се навил да купувам едно такова животно, ще бъда благодарен на всякакви мнения. Опитах се да намеря и някакви теми по чужди форуми, но тук там намирам нещо откъсачно. Колата е с автоматични скорости. Изглежда запазена с пълна сервизна история, още няма 100 000 км. Това което ме притеснява е, дали возията е чак толкова твърда и също така дали по-големия разход на гориво е оправдан от вървежа.


Като цяло моето мнение е, че колата е много, много добра.

1. Гори много в града. Очаквано за този двигател. Аз лично успях да я докарам до 19 бензин в София без много настъпване. Ако караш нормално извънградско 130км/ч по магистралата до пловдив отиване и връщане - 10. Напълно приемливо. Аз лично сложих ГИ Ланди Ренцо OBD2 за 2350 лв.

2. Върви много. За тези пари такова друго комби с такова ниво на обурудване няма. Панорамни покриви навигации чейнджъри отопления. Само печка и липства но ще го преживея :) Само ауди А6 и то с риск за много големи и скъпи ремонти може да докара такова качество на салона и екстрите. По долният клас е хонда акорд 2.4. Хондата е с доста екстри и вози много много много добре. Гори доста по малко от легасито и също върви доста прилично. Недостатъка който ме накара да си взема легасито е липсата на 50 коня, 4х4 и малко по грозноватият и външен вид (поне за мен)

3. Цените за стандартното обслужване на автомобила са доста приемливи. Тук не говоря за ремонти а за стандартни неща масла филтри и тнт. Ако не се лъжа има някакви тампони които са детска болежка на въпросният модел, но същите струват 17-19 лева в официалния сервиз което е смешно като цена. Накладките са 190 за чифт което също е доста добре. Мисля че колата страда от прекомерно износване на задните накладки което ако не се лъжа също е детска болежка но мога и да греша.

4. Возията е доста прилична. Вози съвсем малко по твърдо от старата ми кола и мисля че оригиналният размер гуми допринася за това. Същите обаче карат колата да стои доста добре на пътя при високи скорости така че е ок. Аз също забелязвам леко недозавиване. Лично моето мнение е че управлението не е толкова директно колкото бих желал. ЕСП-то вече ме спаси от ремонти и тенекеджии на 2 пъти :) Лично мое мнение е че шофирането на въпросният автомобил е малко скучно начинание. АТ-то е виновно за това, но и това ще преживея :) Карах 5 години Rover 620Si и удоволствието от шофирането на въпросният поне за мен беше доста по голямо.

Пон Окт 01, 2012 11:18 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 22, 2009 12:36 am
Мнения: 2521
Местоположение: Варна
Автомобил: Forester Boxer Diesel Lineartronic
Рейтинг: 413
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
vaLski написа:
:) Карах 5 години Rover 620Si и удоволствието от шофирането на въпросният поне за мен беше доста по голямо.

Всички знаят,че този Ровър си е ХОНДА Акорд с други емблеми :D
За удоволствието би помогнало едни перки зад волана поне според мен.Струват известна сума,а и се сменя волана :cool: След 2006та 3.0 автоматите го имат като стандартно обурудване.

_________________
Продава се 2015 Forester Boxer Diesel Lineartronic

Пон Окт 01, 2012 5:40 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Авг 27, 2012 3:49 pm
Мнения: 35
Автомобил: Subaru Legacy 3.0 H6 2003
Рейтинг: 2
Нов фен
Отговори с цитат
Greg4o написа:
vaLski написа:
:) Карах 5 години Rover 620Si и удоволствието от шофирането на въпросният поне за мен беше доста по голямо.

Всички знаят,че този Ровър си е ХОНДА Акорд с други емблеми :D
За удоволствието би помогнало едни перки зад волана поне според мен.Струват известна сума,а и се сменя волана :cool: След 2006та 3.0 автоматите го имат като стандартно обурудване.


За Акорда си прав на 100% :) За съжаление не мисля че скоростите на волана могат да набавят същото усещане като да "ръчкаш" скорости където движението идва от рамото :) :) :)

Все пак незнаех че може да се монтира. Колко ли $ струва? :-?

Вто Окт 02, 2012 8:37 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Сеп 30, 2012 6:54 pm
Мнения: 12
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Така значи ходих да гледам въпросния автомобил, но няколко неща малко ми се сториха "странни".

1. Отидох рано сутринта, за да го запаля на студен двигател и след запалването държеше 1800 оборота. След няколко минути работа на място оборотите спаднаха до към 900-1000.

2. При самото запалване на студен двигател се усети леко притрисане и като цяло колата на високи обороти леко се тресеше малко като все едно си запалил дизел

3. При пълно подаване на газ колата достигна 5000 оборота и върна веднага обратно тоест неможах да я изпържа до червено, може би е някаква защита знам ли

Иначе като цяло запазена ми се стори, доста я бяха лъснали. Притесни ме другото, че не ми я дадоха да я покарам а така кола без да я покарам немога да взема. Все едно жена да вземеш така :D :D

Сря Окт 03, 2012 9:58 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Дек 11, 2011 7:20 pm
Мнения: 781
Местоположение: София
Рейтинг: 223
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
matematic написа:
Така значи ходих да гледам въпросния автомобил, но няколко неща малко ми се сториха "странни".

1. Отидох рано сутринта, за да го запаля на студен двигател и след запалването държеше 1800 оборота. След няколко минути работа на място оборотите спаднаха до към 900-1000.

2. При самото запалване на студен двигател се усети леко притрисане и като цяло колата на високи обороти леко се тресеше малко като все едно си запалил дизел

3. При пълно подаване на газ колата достигна 5000 оборота и върна веднага обратно тоест неможах да я изпържа до червено, може би е някаква защита знам ли

Иначе като цяло запазена ми се стори, доста я бяха лъснали. Притесни ме другото, че не ми я дадоха да я покарам а така кола без да я покарам немога да взема. Все едно жена да вземеш така :D :D


1.При палене на студен двигател е нормално да държи по-високи обороти в началото докато загрее и след това да го свали до нормалните.

2.Това притрисане съм го виждал при доста коли (автомат),е не чак като дизел разбирасе,но съм го усещал.Това е пак докато позагрее колата и след това изчезва.Обаче дали е нормално или не..... :-?

3.По принцип не е добра идея да "пържиш" колата на високи обороти докато е студена.

Защо не ти дадоха да покараш колата?Беше без номера или нещо друго?Направете уговорка с продавача да е погледнат в някой сервиз.

Сря Окт 03, 2012 10:33 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Юли 02, 2008 11:41 pm
Мнения: 1800
Местоположение: Sofia
Автомобил: '97 Impreza GF AT, 2.0, 115, SOHC
Рейтинг: 91
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
matematic написа:
Така значи ходих да гледам въпросния автомобил, но няколко неща малко ми се сториха "странни".

1. Отидох рано сутринта, за да го запаля на студен двигател и след запалването държеше 1800 оборота. След няколко минути работа на място оборотите спаднаха до към 900-1000.

2. При самото запалване на студен двигател се усети леко притрисане и като цяло колата на високи обороти леко се тресеше малко като все едно си запалил дизел

3. При пълно подаване на газ колата достигна 5000 оборота и върна веднага обратно тоест неможах да я изпържа до червено, може би е някаква защита знам ли

Иначе като цяло запазена ми се стори, доста я бяха лъснали. Притесни ме другото, че не ми я дадоха да я покарам а така кола без да я покарам немога да взема. Все едно жена да вземеш така :D :D


боксер тип двигател е балансиран много добре и всякакви дори и най-малки притрисания и трептения не са нормални. това важи за н4 но предполагам и за н6 трябва да е същото.

_________________
METHANE LIMITED EDITION (CNG)

Сря Окт 03, 2012 10:38 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Сеп 30, 2012 6:54 pm
Мнения: 12
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Аз просто я изфорсирах веднъж след като беше свалила оборотите вече. Не беше съвсем студена.
Да нямаше номера колата, продавача ми каза че като отиваме към КАТ да ми сложи транзитни номера ще си я покарам. Та мисля ако се навия да я взема да не му давам парите докато не идем до КАТ :D

Иначе в София незнам къде има сервиз където могат да ми дадат компетентно мнение. Пък и не съм много убеден, че онзи ще се сългаси. Иначе колата ми хареса много. Чудя се все още между това Субару и едно BMW e90 330i, но май Субарото ми харесва повече като автомобил. Струва ми се по-стабилен автомобил. Пък и май искам да си взема японска кола.

@mitoko
Бе и аз си мисля че бензинов мотор, не би трябвало да тресе така. Баща ми има Мондео бензин и това не се усеща като го палиш и като работи. Докато не му дам газ въобще не разбирам дали работи или не. А това си се усещаше по волана, че колата работи, защото имаше трептене.

Сря Окт 03, 2012 10:41 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Дек 11, 2011 7:20 pm
Мнения: 781
Местоположение: София
Рейтинг: 223
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега,точно в София има кой да ти погледне колата преди да е купиш.Виж в раздела "Сервизи и магазини".
matematic написа:
Та мисля ако се навия да я взема да не му давам парите докато не идем до КАТ

Аз лично не бих взел кола без да съм я проверил в сервиз в който знаят какво правят.А относно притрисането-чак да се усеща във волана не е нормално наистина.Но така или иначе,като закараш колата в сервиз(ако е закараш) ще ти отговорят на всичките въпроси и ще разбереш в крайна сметка тази кола става ли или не.Успех :good: .

Сря Окт 03, 2012 10:56 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Сеп 30, 2012 6:54 pm
Мнения: 12
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Да при всички положения има...
Благодаря за форума със сервизите, не бях забелязал че има такъв. Аз имам един познат, който е добър майстор и ще го взема с мен ако се навия въобще да я купувам.
Ако пък има някой от София който може да помогне, ще си платя каквото трябва. Въпроса е че незнам точно как ще я закараме до сервиз, тъй като няма номера.

Сря Окт 03, 2012 11:08 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Дек 11, 2011 7:20 pm
Мнения: 781
Местоположение: София
Рейтинг: 223
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Начинът да е предвижиш колата до сервиз е с платформа (репатрак).Плащат се едни пари,но ти е мирна главата.Относно сервиз в София-Любо - 0887520985 - сервизът му е в Люлин бул.Царица Йоана след кръстовището с Била.Изключително коректен и точен.Доста колеги са доволни от него,включително и аз.

Сря Окт 03, 2012 11:21 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Яну 20, 2012 10:23 am
Мнения: 339
Автомобил: Spec B
Рейтинг: 103
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега карам същото, сутрин вдига много оборотите, после спадат, като загрее малко. Това с 5000об/мин е нормално и моята е така изкарай я на някъде и ще видиш колко приятно си пълни оборотомера. Притрисането при палене мисля е нормално за всяка една употребявана кола, все пак тампоните на двг омекват, а спек Б надали е карана от някой дядо и баба с 40км/ч само до магазина и до село. Карал съм Е46 330хi Субаруто повече ми допада, а след фейса трябва да имаш и едни неща които на мен много ми липсват, като автоматични прозорци например, прибиране на огледалата и някакви такива дребни глупости. След фейса трябва да има и фабричен ксенон и пера на волана. Ако искаш можеш да я видиш моята как пали и да прецениш по нея. Возията пак ти казвам по-твърда е при спек Б от нормалното, но колата седи като залепена за пътя, естествено като за такъв клас автомобил. Ако обичаш да даваш газ по завои ще се сблъскаш с едно недозавиване, което ще усетиш най-добре на мокро и на сняг. Спирачките също не са най-силната страна на този автомобил, поне спрямо възможностите му за вървене, стават но има какво да се иска още. Поддръжката също не е скъпа, поне не е по-скъпа от на БМВ, но много части ги има само оригинал и може да се налагаш да чакаш по 10-на дни. Примерно дисковете ми са 316х30 и ги има оригинал и на още 2 фирми, но в БГ ги нямаха налични и ги чаках, но дойде по около 150лв парчето оригинал, което е супер цена. Купето също е алуминиево и колата е доста лека като за комби от този клас. Разхода при мен със 6-степенната ръчна кутия е доста приемлив около 16-17газ лятото в София и около 12-13газ извънградско със скорост около 140-160.

Сря Окт 03, 2012 11:58 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Сеп 30, 2012 6:54 pm
Мнения: 12
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Благодаря за предложението Eddie, но аз съм не съм от София.

Благодаря на всички за мненията, мисля че придобих някаква идея, що за автомобил да очаквам. Аз на този етап не се заглеждам по газ, но предполагам че ще се загледам много бързо ако разхода удари тавана :D

Сря Окт 03, 2012 12:59 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Апр 25, 2012 7:40 am
Мнения: 454
Местоположение: София
Автомобил: TDI
Рейтинг: 140
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Да дам още един глас за Любо като става дума за сервиз.

Пет Окт 05, 2012 8:31 am
Върнете се в началото
Профил
Пресен - пресен

Регистриран на: Сря Апр 17, 2013 7:13 pm
Мнения: 2
Автомобил: Legacy 3.0R
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте


Нов съм във форума ,но искам да споделя впечатленията ми от Legacy 3.0R

За разхода няма да говоря да двигателя е лаком на градско . Но няма такъв кеф !!! Супер като за атмосферен без турбо набира добре и вади АДСКИ звук направо е върха! А за самата кола какво да кажа супер здрава е няма такъв автомобил, имал съм автоматици ауди а 8 след това едно бмв 5 и после Х5 аз :D При всичките съм правил скоростни кутии....да не се хваля много да не пина скоро и субаруто ама го карам от година като идиот ..в смисъл зверски! И е супер здраво а автоматика е великолепен превключва без да се усеща. И последно за тези който се чудят да си купуват или не .Споко на извунграсдко пада на 10-11литра нормално каране 120-130. от Ямбол до София се прибрах за 1.50мин на автопилот с 150-160км/h с 14/100 ама на газ това забравих да го спомена AG SGI

http://www.youtube.com/watch?v=N0NOeYByqsE

Сря Апр 17, 2013 7:29 pm
Върнете се в началото
Профил
Пресен - пресен

Регистриран на: Сря Апр 17, 2013 7:13 pm
Мнения: 2
Автомобил: Legacy 3.0R
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте


Нов съм във форума ,но искам да споделя впечатленията ми от Legacy 3.0R

За разхода няма да говоря да двигателя е лаком на градско . Но няма такъв кеф !!! Супер като за атмосферен без турбо набира добре и вади АДСКИ звук направо е върха! А за самата кола какво да кажа супер здрава е няма такъв автомобил, имал съм автоматици ауди а 8 след това едно бмв 5 и после Х5 аз :D При всичките съм правил скоростни кутии....да не се хваля много да не пипна скоро и субаруто ама го карам от година като идиот ..в смисъл зверски! И е супер здраво а автоматика е великолепен превключва без да се усеща. И последно за тези които се чудят да си купуват или не .Споко на извънграсдко пада на 10-11литра нормално каране 120-130. от Ямбол до София се прибрах за 1.50мин на автопилот с 150-160км/h с 14/100 ама на газ това забравих да го спомена AG SGI

http://www.youtube.com/watch?v=N0NOeYByqsE

Сря Апр 17, 2013 7:32 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 31 мнения ]  стр 1, 2  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 12 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор