Автор |
Съобщение |
Mladen99
Регистриран на: Пет Дек 21, 2007 8:57 pm Постове: 2184 Местоположение: Бургас
Автомобил: Outback '09 2.5
Рейтинг: 248
|
Колега СВИКВАИ с това. Сериен проблем е. Както виждаш има много хора с този проблем. Първоначално аз си мислех че се случва само когато подам рязко газ, но понеже винаги така давах газ.... гато ми мина мерака на всички извращения смених и чистих и аз като луд, има малък напредък изглаждане но все си предърпва леко подаване на газ, по грубо, студена топла, натоварена или не, в висока скорос с ниска скорост все едно в диапазона около 2000 оборота като отпуснеш газта и после подадеш си предърпва. на място мотора си мърка.
Аз обаче забелязах нещо друго. Което се усещя когато е по студено понеже по бавно вдига температура за да има малко повече време докато влезе в оптимален режим на работа.
След като я запалиш изчакваш за да паднат оборотите до към 1000, но да нее загряла стрелката за температурата да е одлепила леко и тръгваш тогава поне при мен не се усеща това предърпване. Оборотите на празен ход са малко по високи около 900-950. обаче след като стигне оптимална температура 85-90гр. и на празен ход оборотите започнат да падат до 650 започва да си предърпва.
_________________ Outback 2001 3.0 H6 - продаден Outback 2001 2.5 AT VDC - продаден Subaru Baja МТ - продадена first Love Leone '84 1.8 АТ Facebook: Medovo Bee Farm
|
|
|
Вто Ное 27, 2012 10:41 am |
|
|
ванко
Регистриран на: Пет Сеп 17, 2010 6:13 pm Постове: 70 Местоположение: София Рейтинг: 15
|
Като, че ли си оправих колата. Направих ето това http://www.youtube.com/watch?v=ET593ZJB ... ure=g-hist. Не съм сменил клапана, а само го разтръсках и му сложих тефлон и червен силикон да уплътни хубаво. За всеки случай навих и тефлон на щуцера който влиза в колекторите от сервото на спирачките. Смених и едно клапанче отпред при десния фар където влизат в една черна цилиндрична кутия. Незнам за какво е. А и дали трябва да е еднопосочно или не. Предния ден бях сложил добавка. Та незнам от какво се получи. Ако някой придобие ефект като мен нека каже да знаят и другите.
|
|
|
Вто Ное 27, 2012 6:01 pm |
|
|
Mladen99
Регистриран на: Пет Дек 21, 2007 8:57 pm Постове: 2184 Местоположение: Бургас
Автомобил: Outback '09 2.5
Рейтинг: 248
|
ванко написа: Като, че ли си оправих колата. Направих ето това http://www.youtube.com/watch?v=ET593ZJB ... ure=g-hist. Не съм сменил клапана, а само го разтръсках и му сложих тефлон и червен силикон да уплътни хубаво. За всеки случай навих и тефлон на щуцера който влиза в колекторите от сервото на спирачките. Смених и едно клапанче отпред при десния фар където влизат в една черна цилиндрична кутия. Незнам за какво е. А и дали трябва да е еднопосочно или не. Предния ден бях сложил добавка. Та незнам от какво се получи. Ако някой придобие ефект като мен нека каже да знаят и другите. не вярвам да се оправила, а просто се е подобрила малко И аз съм свалял PCV клапана доста одтавна, даже си поръчах нов, но ефекта е малко подобрение. Проблема не изчезва.
_________________ Outback 2001 3.0 H6 - продаден Outback 2001 2.5 AT VDC - продаден Subaru Baja МТ - продадена first Love Leone '84 1.8 АТ Facebook: Medovo Bee Farm
|
|
|
Вто Ное 27, 2012 9:25 pm |
|
|
ванко
Регистриран на: Пет Сеп 17, 2010 6:13 pm Постове: 70 Местоположение: София Рейтинг: 15
|
не вярвам да се оправила, а просто се е подобрила малко И аз съм свалял PCV клапана доста одтавна, даже си поръчах нов, но ефекта е малко подобрение. Проблема не изчезва.[/quote] Значи още отнякъде смуче или изпуска. Утре ще покарам и ще си покаже, но днес навъртях около 50км градско и беше добре.
|
|
|
Вто Ное 27, 2012 9:52 pm |
|
|
ванко
Регистриран на: Пет Сеп 17, 2010 6:13 pm Постове: 70 Местоположение: София Рейтинг: 15
|
ванко написа: не вярвам да се оправила, а просто се е подобрила малко И аз съм свалял PCV клапана доста одтавна, даже си поръчах нов, но ефекта е малко подобрение. Проблема не изчезва. Значи още отнякъде смуче или изпуска. Утре ще покарам и ще си покаже, но днес навъртях около 50км градско и беше добре.[/quote] И днес карах и всичко идеално. Новия клапан като го смени нави ли му тефлон?
|
|
|
Сря Ное 28, 2012 11:37 am |
|
|
Стефан Димитров
Регистриран на: Пет Сеп 27, 2013 1:18 pm Постове: 14
Автомобил: субару импреза
Рейтинг: 0
|
Спрете да си ровичкате из колите, днес бях в един сервиз и разбрах какъв е проблема. Карам субару импреза 2001 2.0 125 коня. Също като вашите коли предърпваше, видях че педала на газта има свободен ход при леко натискане, веднага проверих жилото на газта и видях че не е добре натегнато регулирах го и колата се оправи няма никакво предърпване, от 1000 оборота до 6000 всичко наред. При нормално каране колата вече си върви добре. Проблема е решен поне за мен. Успех на всички
|
|
|
Пон Ное 25, 2013 11:09 am |
|
|
saver
Регистриран на: Чет Май 01, 2008 9:05 am Постове: 23 Местоположение: Sofia Рейтинг: 0
|
Да добавя и моя опит. Проблем при мен се оказаха хлабави вакумни маркучи. Сега ДВГ-то спи.
|
|
|
Чет Ное 28, 2013 11:03 pm |
|
|
niggaz_nature
Регистриран на: Вто Сеп 04, 2012 2:41 pm Постове: 506 Местоположение: Стара Загора
Skype: niggaz_nature_stz
Автомобил: subaru legacy 2.0GL 97г.
Телефон: 0889855638
Рейтинг: 4
|
При мен , по описаните проблеми се оказаха кабелите.
_________________ Ремонт на компютърна техника, Pocket PC , навигации , GSM , инсталиране на софтуер , смяна на части идр.
https://www.facebook.com/remont.PC.GPS.GSM.obqvi/ http://niggaznature.bazar.bg
|
|
|
Пет Ное 29, 2013 8:53 am |
|
|
alexx
Регистриран на: Пет Фев 05, 2010 6:35 pm Постове: 297 Местоположение: Sofia
Автомобил: Subaru Impreza 2.0 115 HP
Рейтинг: -3
|
и аз да се запиша с проблема та около 2000 придърпва /има нема, има нема/ прави го и на бензин и на газ, та отпадат горивата свещите са Денсо иридиум и са 20к ? та това е нищо за тях, остават кабелите като заподозрян за смучене на въздух се ослушвах, но не съм забелязал проблем, дросела не съм го чистил ама не и зацапан
_________________ IMPREZA WAGON EJ20E 4WD MT '96MY
|
|
|
Чет Апр 10, 2014 8:59 pm |
|
|
iav
Регистриран на: Пет Дек 05, 2008 11:32 am Постове: 102 Местоположение: Sf
Автомобил: Impreza\imprezaGT\Saab900Cabrio
Рейтинг: 2
|
и при мене ... до 2000 оборота има колебания даже и опити за гърмене при рязко подаване на газ . и на бензин също се усеща но по слабо. позачистих всичко дросел,жила, датчика на дебитомера филтъра , пръсках кабелите с пулверизатор и вода (искри няма) , рестартирах компа . и дни по късно изчезна .
бях забравил за проблема , но от една седмица пак се почна .
преди години на пежото ми правеше така, оказа се ламда сонатата. забиваше .....
|
|
|
Чет Апр 10, 2014 9:54 pm |
|
|
iav
Регистриран на: Пет Дек 05, 2008 11:32 am Постове: 102 Местоположение: Sf
Автомобил: Impreza\imprezaGT\Saab900Cabrio
Рейтинг: 2
|
колеги мпри мене проблема се оказа от кабелите . сложих бош ..
|
|
|
Пет Апр 25, 2014 6:02 pm |
|
|
Pacone 4X4
Регистриран на: Пон Фев 09, 2009 5:45 pm Постове: 2159 Местоположение: София
Автомобил: Subaru OBK 2.5 SVT 2011
Телефон: 0888492747
Рейтинг: 248
|
Реглаж клапани,изместване позицията на детонационния датчик...
_________________ Subaru Outback 3.0 2002, Subaru Outback 2.5 2011 Пламен Маринов
|
|
|
Съб Апр 26, 2014 2:07 pm |
|
|
blinchy
Регистриран на: Сря Юли 31, 2013 9:25 pm Постове: 36 Рейтинг: 6
|
Стефан Димитров написа: Спрете да си ровичкате из колите, днес бях в един сервиз и разбрах какъв е проблема. Карам субару импреза 2001 2.0 125 коня. Също като вашите коли предърпваше, видях че педала на газта има свободен ход при леко натискане, веднага проверих жилото на газта и видях че не е добре натегнато регулирах го и колата се оправи няма никакво предърпване, от 1000 оборота до 6000 всичко наред. При нормално каране колата вече си върви добре. Проблема е решен поне за мен. Успех на всички Това звучи интересно, мисля и че и аз забелязах подобно нещо на моя педал, когато взех колата, но не му обърнах повече внимание и в последствие свикнах и не се бях сещал за това. Иначе и при мен и до сега има същия проблем...Сменял съм кабели и свещи, не е от това. С газова уредба съм прави го и на бензин и на газ. Подобрение имаше след смяна на Knock сензора (стария се беше напукал), но все още накъсва. Оказа се, че дебитомера ми също е загинал и е за смяна, сега ще сложа нов и се надявам да се оправи. Ако не се оправи, ще пробвам и педала на газта също...
|
|
|
Пет Май 09, 2014 3:58 pm |
|
|
voneg
Регистриран на: Пет Дек 11, 2009 6:17 pm Постове: 197 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Forester SF STurbo 2001 АТ
Рейтинг: 17
|
Жилото на газта трябва да има свободен ход до 2мм.
|
|
|
Пет Май 09, 2014 5:48 pm |
|
|
what's up
Регистриран на: Пет Сеп 17, 2010 1:29 am Постове: 20 Местоположение: Plovdiv
Skype: ludacris6304
Автомобил: Legacy 2.5 limited & legacy h6
Рейтинг: 0
|
и аз имам такъв проблем но е само на газ и като загрее колата почва да тресе на место, като е в движение има чудене между 2000-3000 оборота.а и на място оборотите падат до към 200 даже на моменти гасне
|
|
|
Чет Май 29, 2014 5:55 pm |
|
|
blinchy
Регистриран на: Сря Юли 31, 2013 9:25 pm Постове: 36 Рейтинг: 6
|
При мен проблема е в дебитомера. С пръскане (със спрей за дебитомери, не контактен и др. подобни неща) се пооправя, но общо взето само временно и не напълно. Смяна на дебитомера решава проблема, поне при мен.
|
|
|
Пон Ное 03, 2014 1:19 pm |
|
|
blinchy
Регистриран на: Сря Юли 31, 2013 9:25 pm Постове: 36 Рейтинг: 6
|
|
Нед Ное 09, 2014 11:24 pm |
|
|
Цветомир Димитров
Регистриран на: Пон Сеп 02, 2013 3:22 pm Постове: 25 Местоположение: Варна
Автомобил: Subaru Forester 2.0 XT
Рейтинг: 0
|
1 И аз имам същия проблем.Сутрин на студено паля на бензин и колата никога или почти никога не пали от 1 вия път. Или ако запали мотора тресе неравномерно за 7- 8 секунди и се налага да я угася и да я запаля 2 ри път при което си пали както по книга. 2 На студен двигател на бензин при потегляне на 1 или 2 ра скорост колата забива нос и придърпва. 3 Когато съм на магистрала със 120 130 км/ч се налага да свалям на 4та скорост че и на 3та за да изпреваря защото на 5та не иска да набере.Даже и на 4та става много бавно и мудно изпреварването.На 2 пъти аха да се оженя за насрещния автомобил 4 Като цяло колата на свободна тресе като някой път повече някой път по малко????? Субару трябва да работи и да спи а не да тресе Когато съм на баир примерно на 3та между 2000 и 4000 оборота и подам газ нищо не става, колата или забива нос или придърпва и докато набере минава 1 час.Интересното е че след 4500 оборота се отпушва и дърпа яко но под тях е мъртвец. По колата са сменени свещи NJK KBE 11 кабели за свещи БЕРУ ,бенз филтър,Гарнитурки и опръстени на капаците на клапаните,Масло. Въздушен филтър. КОЛАТА Е ВОДЕНА НА ДИАГНОСТИКА И ПРОБЛЕМА СИ СТОИ За сега никой не може да каже защо тази кола не иска да върви и работи нормално. КОЛАТА Е СУБАРУ 1998 2.0 125 кс Моля дайте идеи за решението на този досаден проблем
|
|
|
Вто Ное 11, 2014 11:11 am |
|
|
blinchy
Регистриран на: Сря Юли 31, 2013 9:25 pm Постове: 36 Рейтинг: 6
|
Идеи: Дебитомер...Ламбда сонда...АГУ (интересно дали имат проблем коли, на които не е слагана газова уредба, аз залагам, че не) - 1. Нискокачествени инжектори; 2. Проблем с компютъра на газовата, от който се променят настройките и на бензин, при което проблема го има и на газ и на бензин...
|
|
|
Вто Май 26, 2015 10:48 pm |
|
|
iav
Регистриран на: Пет Дек 05, 2008 11:32 am Постове: 102 Местоположение: Sf
Автомобил: Impreza\imprezaGT\Saab900Cabrio
Рейтинг: 2
|
пак се появи,смених и бубината и драмата приключи
|
|
|
Чет Окт 11, 2018 7:46 pm |
|
|