Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 7:12 pm



Отговори на тема  [ 40 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
 Леко придърпва ????? 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Пет Дек 21, 2007 8:57 pm
Мнения: 2184
Местоположение: Бургас
Автомобил: Outback '09 2.5
Рейтинг: 248
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега СВИКВАИ с това. Сериен проблем е. Както виждаш има много хора с този проблем.
Първоначално аз си мислех че се случва само когато подам рязко газ, но понеже винаги така давах газ.... гато ми мина мерака на всички извращения смених и чистих и аз като луд, има малък напредък изглаждане но все си предърпва леко подаване на газ, по грубо, студена топла, натоварена или не, в висока скорос с ниска скорост все едно в диапазона около 2000 оборота като отпуснеш газта и после подадеш си предърпва. на място мотора си мърка.

Аз обаче забелязах нещо друго. Което се усещя когато е по студено понеже по бавно вдига температура за да има малко повече време докато влезе в оптимален режим на работа.

След като я запалиш изчакваш за да паднат оборотите до към 1000, но да нее загряла стрелката за температурата да е одлепила леко и тръгваш тогава поне при мен не се усеща това предърпване. Оборотите на празен ход са малко по високи около 900-950. обаче след като стигне оптимална температура 85-90гр. и на празен ход оборотите започнат да падат до 650 започва да си предърпва.

_________________
Outback 2001 3.0 H6 - продаден
Outback 2001 2.5 AT VDC - продаден
Subaru Baja МТ - продадена
first Love Leone '84 1.8 АТ
Facebook: Medovo Bee Farm

Вто Ное 27, 2012 10:41 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Сеп 17, 2010 6:13 pm
Мнения: 70
Местоположение: София
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Като, че ли си оправих колата. Направих ето това http://www.youtube.com/watch?v=ET593ZJB ... ure=g-hist. Не съм сменил клапана, а само го разтръсках и му сложих тефлон и червен силикон да уплътни хубаво. За всеки случай навих и тефлон на щуцера който влиза в колекторите от сервото на спирачките. Смених и едно клапанче отпред при десния фар където влизат в една черна цилиндрична кутия. Незнам за какво е. А и дали трябва да е еднопосочно или не. Предния ден бях сложил добавка. Та незнам от какво се получи. Ако някой придобие ефект като мен нека каже да знаят и другите.

Вто Ное 27, 2012 6:01 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Дек 21, 2007 8:57 pm
Мнения: 2184
Местоположение: Бургас
Автомобил: Outback '09 2.5
Рейтинг: 248
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ванко написа:
Като, че ли си оправих колата. Направих ето това http://www.youtube.com/watch?v=ET593ZJB ... ure=g-hist. Не съм сменил клапана, а само го разтръсках и му сложих тефлон и червен силикон да уплътни хубаво. За всеки случай навих и тефлон на щуцера който влиза в колекторите от сервото на спирачките. Смених и едно клапанче отпред при десния фар където влизат в една черна цилиндрична кутия. Незнам за какво е. А и дали трябва да е еднопосочно или не. Предния ден бях сложил добавка. Та незнам от какво се получи. Ако някой придобие ефект като мен нека каже да знаят и другите.


:D
не вярвам да се оправила, а просто се е подобрила малко И аз съм свалял PCV клапана доста одтавна, даже си поръчах нов, но ефекта е малко подобрение. Проблема не изчезва.

_________________
Outback 2001 3.0 H6 - продаден
Outback 2001 2.5 AT VDC - продаден
Subaru Baja МТ - продадена
first Love Leone '84 1.8 АТ
Facebook: Medovo Bee Farm

Вто Ное 27, 2012 9:25 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Сеп 17, 2010 6:13 pm
Мнения: 70
Местоположение: София
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
не вярвам да се оправила, а просто се е подобрила малко И аз съм свалял PCV клапана доста одтавна, даже си поръчах нов, но ефекта е малко подобрение. Проблема не изчезва.[/quote]
Значи още отнякъде смуче или изпуска. Утре ще покарам и ще си покаже, но днес навъртях около 50км градско и беше добре.

Вто Ное 27, 2012 9:52 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Сеп 17, 2010 6:13 pm
Мнения: 70
Местоположение: София
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
ванко написа:
не вярвам да се оправила, а просто се е подобрила малко И аз съм свалял PCV клапана доста одтавна, даже си поръчах нов, но ефекта е малко подобрение. Проблема не изчезва.

Значи още отнякъде смуче или изпуска. Утре ще покарам и ще си покаже, но днес навъртях около 50км градско и беше добре.[/quote]
И днес карах и всичко идеално. Новия клапан като го смени нави ли му тефлон?

Сря Ное 28, 2012 11:37 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Сеп 27, 2013 1:18 pm
Мнения: 14
Автомобил: субару импреза
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Спрете да си ровичкате из колите, днес бях в един сервиз и разбрах какъв е проблема. Карам субару импреза 2001 2.0 125 коня. Също като вашите коли предърпваше, видях че педала на газта има свободен ход при леко натискане, веднага проверих жилото на газта и видях че не е добре натегнато регулирах го и колата се оправи няма никакво предърпване, от 1000 оборота до 6000 всичко наред. При нормално каране колата вече си върви добре. Проблема е решен поне за мен. Успех на всички :)

Пон Ное 25, 2013 11:09 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Май 01, 2008 9:05 am
Мнения: 23
Местоположение: Sofia
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Да добавя и моя опит. Проблем при мен се оказаха хлабави вакумни маркучи. Сега ДВГ-то спи. :)

Чет Ное 28, 2013 11:03 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Сеп 04, 2012 2:41 pm
Мнения: 506
Местоположение: Стара Загора
Skype: niggaz_nature_stz
Автомобил: subaru legacy 2.0GL 97г.
Телефон: 0889855638
Рейтинг: 4
Нов фен
Отговори с цитат
При мен , по описаните проблеми се оказаха кабелите.

_________________
Ремонт на компютърна техника, Pocket PC , навигации , GSM , инсталиране на софтуер , смяна на части идр.


https://www.facebook.com/remont.PC.GPS.GSM.obqvi/
http://niggaznature.bazar.bg

Пет Ное 29, 2013 8:53 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 05, 2010 6:35 pm
Мнения: 297
Местоположение: Sofia
Автомобил: Subaru Impreza 2.0 115 HP
Рейтинг: -3
Кофти...
Отговори с цитат
и аз да се запиша с проблема
та около 2000 придърпва /има нема, има нема/ прави го и на бензин и на газ, та отпадат горивата
свещите са Денсо иридиум и са 20к ? та това е нищо за тях, остават кабелите като заподозрян
за смучене на въздух се ослушвах, но не съм забелязал проблем, дросела не съм го чистил ама не и зацапан

_________________
IMPREZA WAGON EJ20E 4WD MT '96MY

Чет Апр 10, 2014 8:59 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Дек 05, 2008 11:32 am
Мнения: 102
Местоположение: Sf
Автомобил: Impreza\imprezaGT\Saab900Cabrio
Рейтинг: 2
Нов фен
Отговори с цитат
и при мене ...
до 2000 оборота има колебания даже и опити за гърмене при рязко подаване на газ . и на бензин също се усеща но по слабо.
позачистих всичко дросел,жила, датчика на дебитомера филтъра , пръсках кабелите с пулверизатор и вода (искри няма) , рестартирах компа . и дни по късно изчезна .

бях забравил за проблема , но от една седмица пак се почна .

преди години на пежото ми правеше така, оказа се ламда сонатата. забиваше .....

Чет Апр 10, 2014 9:54 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ
Аватар

Регистриран на: Пет Дек 05, 2008 11:32 am
Мнения: 102
Местоположение: Sf
Автомобил: Impreza\imprezaGT\Saab900Cabrio
Рейтинг: 2
Нов фен
Отговори с цитат
колеги мпри мене проблема се оказа от кабелите .
сложих бош ..

Пет Апр 25, 2014 6:02 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ
Аватар

Регистриран на: Пон Фев 09, 2009 5:45 pm
Мнения: 2159
Местоположение: София
Автомобил: Subaru OBK 2.5 SVT 2011
Телефон: 0888492747
Рейтинг: 248
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Реглаж клапани,изместване позицията на детонационния датчик... ;)

_________________
Subaru Outback 3.0 2002, Subaru Outback 2.5 2011
Пламен Маринов

Съб Апр 26, 2014 2:07 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юли 31, 2013 9:25 pm
Мнения: 36
Рейтинг: 6
Разчитай на мен
Отговори с цитат
Стефан Димитров написа:
Спрете да си ровичкате из колите, днес бях в един сервиз и разбрах какъв е проблема. Карам субару импреза 2001 2.0 125 коня. Също като вашите коли предърпваше, видях че педала на газта има свободен ход при леко натискане, веднага проверих жилото на газта и видях че не е добре натегнато регулирах го и колата се оправи няма никакво предърпване, от 1000 оборота до 6000 всичко наред. При нормално каране колата вече си върви добре. Проблема е решен поне за мен. Успех на всички :)


Това звучи интересно, мисля и че и аз забелязах подобно нещо на моя педал, когато взех колата, но не му обърнах повече внимание и в последствие свикнах и не се бях сещал за това. Иначе и при мен и до сега има същия проблем...Сменял съм кабели и свещи, не е от това. С газова уредба съм прави го и на бензин и на газ. Подобрение имаше след смяна на Knock сензора (стария се беше напукал), но все още накъсва. Оказа се, че дебитомера ми също е загинал и е за смяна, сега ще сложа нов и се надявам да се оправи. Ако не се оправи, ще пробвам и педала на газта също...

Пет Май 09, 2014 3:58 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Дек 11, 2009 6:17 pm
Мнения: 197
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Forester SF STurbo 2001 АТ
Рейтинг: 17
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Жилото на газта трябва да има свободен ход до 2мм.

Пет Май 09, 2014 5:48 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Сеп 17, 2010 1:29 am
Мнения: 20
Местоположение: Plovdiv
Skype: ludacris6304
Автомобил: Legacy 2.5 limited & legacy h6
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
и аз имам такъв проблем но е само на газ и като загрее колата почва да тресе на место, като е в движение има чудене между 2000-3000 оборота.а и на място оборотите падат до към 200 даже на моменти гасне

Чет Май 29, 2014 5:55 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юли 31, 2013 9:25 pm
Мнения: 36
Рейтинг: 6
Разчитай на мен
Отговори с цитат
При мен проблема е в дебитомера. С пръскане (със спрей за дебитомери, не контактен и др. подобни неща) се пооправя, но общо взето само временно и не напълно. Смяна на дебитомера решава проблема, поне при мен.

Пон Ное 03, 2014 1:19 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юли 31, 2013 9:25 pm
Мнения: 36
Рейтинг: 6
Разчитай на мен
Отговори с цитат
Ето и какво мисли по въпроса EricTheCarGuy :)

Част 1:
https://www.youtube.com/watch?v=rsGTeWayqIU

Част 2:
https://www.youtube.com/watch?v=sAKwCzUE_9M

Част 3:
https://www.youtube.com/watch?v=_vAJi5rLMGY

Понеже малко се отплесва и говори празни приказки, общо взето накрая стига до извода, че е от трансмисията. Неговото Субару е с автоматични скорости, така че не знам за ръчните дали важи същото. Все пак, ако сте пробвали какво ли не друго, може и на това да обърнете внимание.

Нед Ное 09, 2014 11:24 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Сеп 02, 2013 3:22 pm
Мнения: 25
Местоположение: Варна
Автомобил: Subaru Forester 2.0 XT
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
1 И аз имам същия проблем.Сутрин на студено паля на бензин и колата никога или почти никога не пали от 1 вия път. :facepalm: Или ако запали мотора тресе неравномерно за 7- 8 секунди и се налага да я угася и да я запаля 2 ри път при което си пали както по книга.
2 На студен двигател на бензин при потегляне на 1 или 2 ра скорост колата забива нос и придърпва.
3 Когато съм на магистрала със 120 130 км/ч се налага да свалям на 4та скорост че и на 3та за да изпреваря защото на 5та не иска да набере.Даже и на 4та става много бавно и мудно изпреварването.На 2 пъти аха да се оженя за насрещния автомобил :lipseal:
4 Като цяло колата на свободна тресе като някой път повече някой път по малко????? Субару трябва да работи и да спи а не да тресе :idea:
Когато съм на баир примерно на 3та между 2000 и 4000 оборота и подам газ нищо не става, колата или забива нос или придърпва и докато набере минава 1 час.Интересното е че след 4500 оборота се отпушва и дърпа яко но под тях е мъртвец.
По колата са сменени свещи NJK KBE 11 кабели за свещи БЕРУ ,бенз филтър,Гарнитурки и опръстени на капаците на клапаните,Масло. Въздушен филтър.
КОЛАТА Е ВОДЕНА НА ДИАГНОСТИКА И ПРОБЛЕМА СИ СТОИ
За сега никой не може да каже защо тази кола не иска да върви и работи нормално.
КОЛАТА Е СУБАРУ 1998 2.0 125 кс
Моля дайте идеи за решението на този досаден проблем #-o

Вто Ное 11, 2014 11:11 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юли 31, 2013 9:25 pm
Мнения: 36
Рейтинг: 6
Разчитай на мен
Отговори с цитат
Идеи: Дебитомер...Ламбда сонда...АГУ (интересно дали имат проблем коли, на които не е слагана газова уредба, аз залагам, че не) - 1. Нискокачествени инжектори; 2. Проблем с компютъра на газовата, от който се променят настройките и на бензин, при което проблема го има и на газ и на бензин...

Вто Май 26, 2015 10:48 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Дек 05, 2008 11:32 am
Мнения: 102
Местоположение: Sf
Автомобил: Impreza\imprezaGT\Saab900Cabrio
Рейтинг: 2
Нов фен
Отговори с цитат
пак се появи,смених и бубината и драмата приключи

Чет Окт 11, 2018 7:46 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 40 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 20 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор