Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Вто Апр 16, 2024 10:00 pm



Отговори на тема  [ 40 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
 Леко придърпва ????? 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пет Сеп 17, 2010 6:13 pm
Мнения: 70
Местоположение: София
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Колата е Легаси, 2.0 116кс, 1997г, комби. Проблема е, че усещам леко придърпване като тласъци... на около 2000об. и нпод тях понякога. Като реша да ускорявам като че ли малко мудно ускорява в високите обороти но непридърпва. Дали може да е от заминаваща бензинова помпа или запушена такава. Като гледам по разни скици е в резервоара. Къде точно и се намира капака, да я погледна. Мисля да сложа добавка, да смена бензиновия филтър и да надуя маркуча с помпа към резервоара. Трябва ли да обезвъздушавам нещо или сама ще си напълни филтъра?

Съб Ное 24, 2012 7:32 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Яну 06, 2012 2:08 am
Мнения: 362
Местоположение: Варна
Skype: piccaso_59
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
бензинова помпа, свещи, кабели свещи и бубини. След 2000 оборота спира нали ?

Съб Ное 24, 2012 8:04 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Сеп 17, 2010 6:13 pm
Мнения: 70
Местоположение: София
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
hitmn написа:
бензинова помпа, свещи, кабели свещи и бубини. След 2000 оборота спира нали ?

Чак да спира след 2000об. .. Ускорява но не много бързо. Кабелите ще ги напръскам с вода и ще видя, но повече ме навежда на това http://www.youtube.com/watch?v=oXH1A9sHt6M. За какво е този о-пръстен

Съб Ное 24, 2012 8:44 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Яну 06, 2012 2:08 am
Мнения: 362
Местоположение: Варна
Skype: piccaso_59
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Имах впредвид, че спира да придърпва :)

Пробвай, не зная точно от кое от всичко е :)

Съб Ное 24, 2012 10:37 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Авг 24, 2008 10:34 am
Мнения: 136
Местоположение: София
Skype: milenski_bg
Автомобил: Subaru Outback 2012 3.6R
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Намира се точно зад лявата облегалка на задната седалка. По-лесно ще е да бутнеш облегалките и да извадиш пода на багажника. Има един капак и тя е под него. Зад дясната облегалка също има капак, но той е само за втория поплавък (поради факта че резервоара е почти разделен на две от кардана и да може информацията на бензиномера да е максимално вярна). Този О-пръстен цитиран във видеото го няма в модела до 99-та година. Аз лятото сменях моята помпа, но не съм имал симптомите които описваш. При мен просто си се чуваше бръмченето в купето все по-силно докато един ден не угасна на светофара и не пожела да запали повече. Успех :)

_________________
Subaru Legacy 2,2GX BG7 1996 MT; Forester 2.0 2004 MT RHD; Outback 2012 3.6R

Нед Ное 25, 2012 12:26 am
Върнете се в началото
Профил ICQ
Аватар

Регистриран на: Пет Сеп 25, 2009 10:13 pm
Мнения: 769
Местоположение: Пловдив-Ръжево конаре
Автомобил: Legacy 2.2AT .
Телефон: 0877115116
Рейтинг: 47
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
Смени си първо свещите и кабелите но вземи оригинални , пробвай и ако не се оправи тогава търси помпата . :good:

_________________
http://www.youtube.com/user/kirilg68?feature=guide
http://www.snimka.bg/?profile,albums

Нед Ное 25, 2012 11:08 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Мар 16, 2009 11:12 pm
Мнения: 59
Автомобил: Импреза
Рейтинг: 4
Нов фен
Отговори с цитат
Аз бих заложил на кабелите. Най-евтино е, а и не съм сигурен, че помпа ще прави подобен проблем.

_________________
Всеки прави каквото може преди да се срещне със съдбата си.

Нед Ное 25, 2012 5:04 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Дек 21, 2007 8:57 pm
Мнения: 2184
Местоположение: Бургас
Автомобил: Outback '09 2.5
Рейтинг: 248
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
не си първия не си и последния. аз досега не съъм намерил лек.
Виж с бензиновата помпа не съм се занимавал, но ти го направиш и има ефект пиши... че много хора имат този проблем които се оказва неоткриваем, изглажда се до известна степен но не изчезва.

чети тук има доста писано: viewtopic.php?f=5&t=8637&hilit=%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B4%D1%8A%D1%80%D0%BF%D0%B2%D0%B0

_________________
Outback 2001 3.0 H6 - продаден
Outback 2001 2.5 AT VDC - продаден
Subaru Baja МТ - продадена
first Love Leone '84 1.8 АТ
Facebook: Medovo Bee Farm

Нед Ное 25, 2012 5:05 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Сеп 17, 2010 6:13 pm
Мнения: 70
Местоположение: София
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Mladen99 написа:
не си първия не си и последния. аз досега не съъм намерил лек.
Виж с бензиновата помпа не съм се занимавал, но ти го направиш и има ефект пиши... че много хора имат този проблем които се оказва неоткриваем, изглажда се до известна степен но не изчезва.

чети тук има доста писано: viewtopic.php?f=5&t=8637&hilit=%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B4%D1%8A%D1%80%D0%BF%D0%B2%D0%B0

Лелеее. Много сложно става. Аз нямам газ. Ако имах поне щях да отхвърля или приема идеята за бензиновата помпа. Като прочетох темата от всичко описано в нея може да е, ама немога да смена всичко. Заинтригува ме варианта с механичен проблем да е. Имах една 124ка и тя правеше така и се оправи като смених гумените карета на кардана с нови оригинални и феродовия диск на съединителя (имаше някакъв луфт в шлиците и пружините нещо се бяха разтеглили) Но тук нали няма гумени карета. Кое играе тяхната роля? Многодисковия съединител ли.... или нещо вътре в скоростите ли... Ако някой има някакви идеи да казва, че става интересно. Ще трябва да го разгадаем

Нед Ное 25, 2012 8:59 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Яну 06, 2012 2:08 am
Мнения: 362
Местоположение: Варна
Skype: piccaso_59
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Моето Ренде така го продадох. Пробвай да я караш със 100 октана. И после с 95 да видиш дали има разлика.


Погледни от веселата страна, карай я с лекото придърпване докат не се усили :)

Пон Ное 26, 2012 12:16 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Фев 09, 2009 5:45 pm
Мнения: 2159
Местоположение: София
Автомобил: Subaru OBK 2.5 SVT 2011
Телефон: 0888492747
Рейтинг: 248
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
И аз залагам на свещи+кабели....започни от там :good:

_________________
Subaru Outback 3.0 2002, Subaru Outback 2.5 2011
Пламен Маринов

Пон Ное 26, 2012 7:42 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Авг 24, 2010 7:55 am
Мнения: 659
Местоположение: Шуменско
Skype: krismarg
Автомобил: VAZ 21023,OB 05MY 2,5i
Рейтинг: 57
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
На място какво прави при загрял двигател и при плавно подаване на газ, и съответно при рязко подаване. Има ли го това прекъсване?

Пон Ное 26, 2012 8:51 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Сеп 17, 2010 6:13 pm
Мнения: 70
Местоположение: София
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
krismarg написа:
На място какво прави при загрял двигател и при плавно подаване на газ, и съответно при рязко подаване. Има ли го това прекъсване?

На студено и на топло пали веднага. Оборотите на празен ход са стабилни без никакви колебания. Мотора работи равномерно, без да прекъсва и тресе. Само в движение около 2000 об. се получава леко придърпване, тласъци, прекъсване... незнам как да го кажа. На място при плавно подаване и при рязко подаване на газ всичко си изглежда нормално според мен.

Пон Ное 26, 2012 9:00 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Апр 26, 2009 5:59 pm
Мнения: 221
Местоположение: Варна
Автомобил: Smart for Four EQ Hyundai Kona EV
Телефон: 0887 93 70 90
Рейтинг: 99
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравей Колега
Аз съм със същия автомобил и съответно същия проблем, не се филмирай за помпата, аз съм на газ и си придърпва по същия начин. Проблема е в кабели и бубина евентуално, започни оттам а за помпата според мен изобщо не избързвай, на мен ми е горяла помпа и симптомите не са точно такива. Това си е мое мнение и не искам да ти го налагам. Успех и пиши какво става. :good:

Пон Ное 26, 2012 9:52 am
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Вто Авг 24, 2010 7:55 am
Мнения: 659
Местоположение: Шуменско
Skype: krismarg
Автомобил: VAZ 21023,OB 05MY 2,5i
Рейтинг: 57
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ванко написа:
krismarg написа:
На място какво прави при загрял двигател и при плавно подаване на газ, и съответно при рязко подаване. Има ли го това прекъсване?

На студено и на топло пали веднага. Оборотите на празен ход са стабилни без никакви колебания. Мотора работи равномерно, без да прекъсва и тресе. Само в движение около 2000 об. се получава леко придърпване, тласъци, прекъсване... незнам как да го кажа. На място при плавно подаване и при рязко подаване на газ всичко си изглежда нормално според мен.


Значи проблема е свързан с натоварване, щом на място е добре. С какви скорости си? Ако са автоматични пробвай в ръчен режим пак ли го прави на ниските скорости?

Пон Ное 26, 2012 11:14 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Сеп 17, 2010 6:13 pm
Мнения: 70
Местоположение: София
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
С ръчни скорости съм. Ще пробвам на бавни дали го прави. Смених бензинов филтър, кабели, свещи, въздушен филтър, напръсках дебитомера и дросела с шпрей за дебитомери и пак същото. Може дебитомера да дава някакви отклонения, но как да го хвана, може дюза да е, все ме глозга за бензиновата помпа да я погледна. Сега сложих добавка за горивото QMI и ще чакам да видя. Карах я на диагностика закачиха я на газ анализатор и показа идеални стойности, провериха я за грешки, но нямаше и ми казаха че всичко е наред да си сменя свещите и бензиновия филтър, и аз се престарах малко, но няма ефект. Къде стои ECUто на таз кола? Трябва да си разменим с някой или да се вземе от морга дебитомер само за проба и да се пробва. ECU също, бобина и т.н.

Пон Ное 26, 2012 6:13 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Дек 02, 2009 9:34 pm
Мнения: 1525
Местоположение: Варна
Skype: valio-xxx
Автомобил: Forester 2.0 sf5 ,Outback 2.5 b13
Телефон: 0888 8едно7 81две
Рейтинг: 556
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Дано да докараш докрай филма в който си влязъл :D
Аз не успях да разбера какво точно го предизвиква това леко придърпване,след като смених свещи,кабели,бубина,чистене на дросел,смяна на горивен филтър и т.н. Остана си лекото замисляне в даден момент,без значение дали е на бензин или гас..
Наложи се да му свикна.. :facepalm:

Пон Ное 26, 2012 7:24 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Яну 16, 2012 10:31 pm
Мнения: 389
Местоположение: Bulgaria;Sofia/Ireland/Slovenia
Автомобил: Душата ми кара AMG
Телефон: +359885330030
Рейтинг: 122
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ванко написа:
Колата е Легаси, 2.0 116кс, 1997г, комби. Проблема е, че усещам леко придърпване като тласъци... на около 2000об. и нпод тях понякога. Като реша да ускорявам като че ли малко мудно ускорява в високите обороти но непридърпва. Дали може да е от заминаваща бензинова помпа или запушена такава. Като гледам по разни скици е в резервоара. Къде точно и се намира капака, да я погледна. Мисля да сложа добавка, да смена бензиновия филтър и да надуя маркуча с помпа към резервоара. Трябва ли да обезвъздушавам нещо или сама ще си напълни филтъра?


Вземи един дезедорант някакъв и почни да пръскаш покрай всмукателните колектори ако видиш промяна на обороти и работа на мотора ....сме намерили проблема......
стар номер от казармата ROFL ROFL ROFL ROFL

_________________
Не е важно да губиш красиво,важно е да биеш грозно !
Не е важно колко коня имаш под капака, а какво магаре е зад волана!

Пон Ное 26, 2012 9:26 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Авг 24, 2010 7:55 am
Мнения: 659
Местоположение: Шуменско
Skype: krismarg
Автомобил: VAZ 21023,OB 05MY 2,5i
Рейтинг: 57
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Дроселната клапа чистена ли е или само е напръскана? Оставихте ли колата да си настрои празните обороти след това?

Пон Ное 26, 2012 9:57 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Сеп 17, 2010 6:13 pm
Мнения: 70
Местоположение: София
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
krismarg написа:
Дроселната клапа чистена ли е или само е напръскана? Оставихте ли колата да си настрои празните обороти след това?

Само я напръсках, без да я свалям от колата. Сменена е гарнитурата на дросела, защото стърчи отгоре и сигурно е почистена. Дали и отвътре не стърчи и това да прави проблема? Беше видимо чиста. После като я запалих малко промени оборотите и си се стабилизираха. После загасих и запалих и беше нормално. На място като подавам газ като, че ли се усеща това прекъсване, но е много малко.

Вто Ное 27, 2012 8:52 am
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 40 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 18 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор