Автор |
Съобщение |
tsvetkov
Регистриран на: Нед Мар 22, 2009 5:05 pm Постове: 120 Местоположение: Хасково
Автомобил: 2005 Legacy H6
Телефон: 0888965945
Рейтинг: 0
|
Даам.
_________________ Слънцето все някога ще огрее и кучия гъз ииии тогаваааа..... Subaru Forester 2.0 XT MT
|
|
|
Нед Фев 03, 2013 7:51 pm |
|
|
djony
Регистриран на: Сря Мар 10, 2010 2:01 pm Постове: 32 Местоположение: Ихтиман-София
Skype: iht_hacker
Автомобил: '97 Subaru Legacy 2.0 AT
Рейтинг: 0
|
За да не отварям нова тема ще попитам тук. При мен проблема е че все едно колата е с блокиран централен диференциал(или нещото което изпълнява ролята му при автоматичните кутии). Ако направя повече от един оборот на волана, дори и 3/4 без значение в коя посока, задните колела почват да приплъзват и вътре в купето се усеща доста неприятно тресене и подскачане. Смених всички вътрешни карета с изрядни такива от други автомобили, като мислех че проблема е в тях. Също така при поставяне на бушон в гнездото на което пише FWD не светва лампата на таблото и задния мост продължава да върти. Възможно ли е това да е от този клапан, за който говореха колегите по-горе и какви пари би излезнал нов? Благодаря предварително!
|
|
|
Пон Фев 25, 2013 9:50 pm |
|
|
Mladen99
Регистриран на: Пет Дек 21, 2007 8:57 pm Постове: 2184 Местоположение: Бургас
Автомобил: Outback '09 2.5
Рейтинг: 248
|
djony написа: За да не отварям нова тема ще попитам тук. При мен проблема е че все едно колата е с блокиран централен диференциал(или нещото което изпълнява ролята му при автоматичните кутии). Ако направя повече от един оборот на волана, дори и 3/4 без значение в коя посока, задните колела почват да приплъзват и вътре в купето се усеща доста неприятно тресене и подскачане. Смених всички вътрешни карета с изрядни такива от други автомобили, като мислех че проблема е в тях. Също така при поставяне на бушон в гнездото на което пише FWD не светва лампата на таблото и задния мост продължава да върти. Възможно ли е това да е от този клапан, за който говореха колегите по-горе и какви пари би излезнал нов? Благодаря предварително! А защо само сменяш, а не отидеш в реномиран сервиз за качествена диагностика. Маи ще ти излезе наи тънко. В форума може да намериш много хора които се занимават масово с ремонт на субару и могат да ти помогнат компетентно.
_________________ Outback 2001 3.0 H6 - продаден Outback 2001 2.5 AT VDC - продаден Subaru Baja МТ - продадена first Love Leone '84 1.8 АТ Facebook: Medovo Bee Farm
|
|
|
Вто Фев 26, 2013 2:30 pm |
|
|
maldoom
Регистриран на: Нед Ное 20, 2011 9:29 am Постове: 147 Местоположение: България
Автомобил: Outback 3.0R, Espace 2.0t
Рейтинг: 32
|
Колега , ако знаеш кой би могъл да диагностицира и съответно "лекува" такива проблеми , назови го. Наистина няма нужда да си блъскаме главите или да обикаляме сервизите на разни шамани. Ако се притесняваш да не те обвинят в правене на реклама , пиши на лични.
|
|
|
Нед Мар 03, 2013 12:05 am |
|
|
maldoom
Регистриран на: Нед Ное 20, 2011 9:29 am Постове: 147 Местоположение: България
Автомобил: Outback 3.0R, Espace 2.0t
Рейтинг: 32
|
tsvetkov написа: Обикновено с чистене не става,а и втората употреба не е много алтернатива,щото не знаеш какво и на колко км взимаш.Твойто нещо е номер 23. Успех Привет, клапана,в който би трябвало да е проблема е доставен , но не съм го сменял , поради простата причина, че според колега от форума това е клапан който обръща посоката ( клапана за задна скорост). С други думи имам такъв нов и непотребен.Очаквам нови предложения.
|
4
|
|
Чет Окт 17, 2013 12:17 pm |
|
|
maldoom
Регистриран на: Нед Ное 20, 2011 9:29 am Постове: 147 Местоположение: България
Автомобил: Outback 3.0R, Espace 2.0t
Рейтинг: 32
|
Привет отново по темата за "ритането" при включването на здания мост. Одисеята ми приключи след смяна на трансферния соленоид - клапана в задния край на кутията, който по-горе в темата е обсъждан, освен това бяха почистени останалите соленоиди и сменено маслото. Резултата: никакво ритане , плавно и меко превключване катерене по стръмни, ама стръмни и хлъзгави наклони без никаква драма и затруднение. Специални благодарности на всички съфорумници оказали пряко или косвено помощ по този наболял за мене и душевния ми покой въпрос. Сега чакаме дълбокия сняг.
|
|
|
Сря Яну 08, 2014 9:34 pm |
|
|
Vmax
|
Браво
|
|
|
Чет Яну 09, 2014 12:37 am |
|
|
gatof
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 6:58 pm Постове: 414 Местоположение: Перник
Skype: gatohato
Автомобил: SUBARU Legacy 2.2 GX, Outback H6
Рейтинг: 45
|
Здравейте, колеги. За да не отварям нова тема ще пиша тук, надявам се няма нищо против колегата maldoom. Счупи ми се скоростната кутия на колата от био-то ми. Първият симптом беше като на блокирал среден диф, колата поскачаше при завой и след няколко километра взе да изключва от скорост по време на движение и после пак си включваше нормално. Спрях , сложих бушона за предното и се прибрах. От тогава колата стои пред блока и не смея да я карам за да не се доразвали скоростната кутия... Въпроса и е дали са заминали соленоиди или многодисковия съединител... Щото ако е много счупена ремонта ще ми излезе няколкократно по-скъп от самата кола и някак си не си заслужава а ми е жалко да бастисам този верен другар... Тъжно е някак... Някой някакви идеи? Благодаря.
_________________ Legacy 2.2 GX 4WD '91 Outback '01 H6
|
|
|
Съб Сеп 30, 2017 2:58 pm |
|
|