ПОМОЩ,фабрична газ AG-холандска
Автор |
Съобщение |
Vami
|
Колега май наистина искаш да си съсипеш колата с тази 15 годишна газова уредба... Ковано бутало Wiseco Legacy 2.5XT на газ, снимката е взета от друг форум. Прикачени файлове: IMG_0093.JPG
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Чет Сеп 08, 2016 8:02 am |
|
|
v_ivanovv
Регистриран на: Пон Ное 14, 2016 9:57 am Мнения: 3 Местоположение: София/ Смолян
Автомобил: Subaru Outback 2.5 2006г.
Телефон: 0878343832
Рейтинг: 0
|
+1 за Янко от Септември. Имах проблем на газ в ниските обороти. При потегляне забиваше муцуната и гаснеше. А на свободна оборотите играеха зверски. Проблемът беше в изпарителя. Почистиха го, смениха мембраните, почистиха някакъв клапан и вече всичко е ок. На всички други места ми отказаха даже да я погледнат тази т.нар. фабрична газова.
|
|
|
Съб Дек 17, 2016 8:22 pm |
|
|
vtanev 77
Регистриран на: Вто Яну 02, 2018 9:36 am Мнения: 6
Автомобил: Subaru Forester I Face Lift
Рейтинг: 0
|
Привет! Имам проблем с холандска газова Necam Koltec, монтирана фабрично на фори 2001. При ниски обороти превключваше на бензин, но когато си я подържах в обороти нямаше проблем. Бях дал автомобила за обслужване, маслен, въздушен филтър. Взех автомобила и на газ въобще не превключваше, а когато успее да превключи - изгасваше. Засега се въздържам от изводи, че майсторите са пипнали нещо от недоглеждане, всичко изглежда наред. Както повечето колеги, които са писали по темата, всички газаджии съветват за нова газова уредба. Та, въпросът ми е към хората ползвали услугите на Янко, доколко е устойчив и рентабилен ремонта на холандските уредби или колко хиляди километра се навъртат след обслужването, преди да се наложи повторна профилактика? Благодаря предварително.
|
|
|
Вто Юли 03, 2018 7:54 pm |
|
|
hih1540
Регистриран на: Съб Мар 07, 2020 2:46 am Мнения: 1
Автомобил: subaru
Телефон: 0899165217
Рейтинг: 0
|
vtanev 77 написа: Привет! Имам проблем с холандска газова Necam Koltec, монтирана фабрично на фори 2001. При ниски обороти превключваше на бензин, но когато си я подържах в обороти нямаше проблем. Бях дал автомобила за обслужване, маслен, въздушен филтър. Взех автомобила и на газ въобще не превключваше, а когато успее да превключи - изгасваше. Засега се въздържам от изводи, че майсторите са пипнали нещо от недоглеждане, всичко изглежда наред. Както повечето колеги, които са писали по темата, всички газаджии съветват за нова газова уредба. Та, въпросът ми е към хората ползвали услугите на Янко, доколко е устойчив и рентабилен ремонта на холандските уредби или колко хиляди километра се навъртат след обслужването, преди да се наложи повторна профилактика? Благодаря предварително. Здравей и аз имах проблем с уредбата.Обиколих почти всички майстори.Викат слагай нова уредба.А се оказа че тази уредба е вечна.Компа се самоубочава.Смених си мембраните и малко реглаж в движение и заспа.Изпарителя има датчик за температура и оттам компа включва на газ.Налягането се определя от шестограма.На разпределителя има мап сензор който чете колко газ преминава и какво е налягането.Пак повтарям всичко се регулира от шестограма на изпарителя.Навиваш намаля,развиваш увеличава.След всяка корекция гасиш и пак палиш на празен ход 5/6 минути да работи.
|
|
|
Вто Мар 10, 2020 3:58 am |
|
|
Vmax
|
hih1540 написа: Здравей и аз имах проблем с уредбата.Обиколих почти всички майстори.Викат слагай нова уредба.А се оказа че тази уредба е вечна.Компа се самоубочава.Смених си мембраните и малко реглаж в движение и заспа.Изпарителя има датчик за температура и оттам компа включва на газ.Налягането се определя от шестограма.На разпределителя има мап сензор който чете колко газ преминава и какво е налягането.Пак повтарям всичко се регулира от шестограма на изпарителя.Навиваш намаля,развиваш увеличава.След всяка корекция гасиш и пак палиш на празен ход 5/6 минути да работи. Колега - всички газови инжекциони по ОБД работят по описаната от теб, този не е извънземен и със сигурност не е вечен. Прочети темата от първа страница насам и се сети какво ще следва като ти се скапе инжектор. Настройка само на празен ход е несериозно. А как разбра че двг е "заспал" след ремонта ти ( по слух ли ) ? Не сме в 1985г
|
|
|
Вто Мар 10, 2020 12:21 pm |
|
|
adddt
Регистриран на: Вто Сеп 11, 2012 3:33 pm Мнения: 1249 Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2005 3.0 R Spec B
Рейтинг: 152
|
Утрдбата е супер Но просто намирането на нови инжектори е по скъпо от слагането на нова уредба ... за съжаление . ПС : разхода които дъм постигал с нея след това не можах да постигна с другата уредба ..
Sent from my iPhone using Tapatalk
|
15
|
|
Сря Мар 11, 2020 9:39 pm |
|
|
Doni72
Регистриран на: Пон Дек 11, 2017 12:37 am Мнения: 3 Местоположение: Стара Загора
Телефон: 0877737424
Рейтинг: -15
|
Не съм ама никак доволен от тоя шопар.Как може при поставяне на нов газов инжекцион да си правиш свободни съчинения!? От изпарителя тръгва с ф12 през филтъра.Оттам се разпределя в тройник, забележете с ф16 за газовите инжекциони. Как да си сменя старите маркучи (които са незнам дали са и за газ,без надписи и цвят) с нови Faro като не влизат и не влизат в тройника!?Тулупа му с Тулуп!!!
|
-15
|
|
Нед Мар 13, 2022 12:27 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 14 госта |
|