Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 9:41 pm



Отговори на тема  [ 47 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща
 ПОМОЩ,фабрична газ AG-холандска 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Нед Фев 21, 2010 10:05 am
Мнения: 1217
Местоположение: София, Троян
Автомобил: предишен: Impreza 2.0R
Рейтинг: 140
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
При мен започна да прехвърля след като ми намалиха налягането на изпарителя и то само когато се натоварва колата. Примерно нагорнище и обороти. Върнах си налягането и нещата утихнаха.

_________________
преди:
    Impreza 1.8 '94 F4WD
    Impreza 2.0R '06 Symmetrical AWD
сега:
    Daihatsu Sirion 4WD (full-fledged Justy)

Нед Окт 19, 2014 9:25 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Юни 18, 2014 7:34 pm
Мнения: 188
Автомобил: Outback '00 2,5 AT / Forester 2.0
Телефон: 897722554
Рейтинг: 75
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Миналата седмица минах през Любен (lpgbg.com) и минах с ремонт на изпарителя и смяна на филтри.
По негови думи системата си работи много добре само налягането от изпарителя беше на минимум (явно и затова ми прехвърляше на бенз като я натисна)
Сега остава да карам и ще видим как ще е колата. Доволен съм от човека и за напред той ще ми следи системата:)...нещо тия дни трудно пали (върти повече), но си мисля че е от това че бях останал на резерва....знам ли - нали пали на бенз #-o

Ще пиша пак като я покарам да видим има ли разлика....а и дано падне разхода :D ROFL

Пон Ное 03, 2014 12:15 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Фев 19, 2013 3:10 pm
Мнения: 244
Местоположение: Пловдив
Skype: veso_genov
Автомобил: Subaru Forester
Телефон: 0884898786
Рейтинг: 18
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
+1 за Яни от град Септември .....аз смених целия изпарител с чисто нов преди 2-3 месеца , доколкото разбрах само той има такива и не иска скъпо ....230 лева ми взе с поставянето , за сравнение виж колко струва реално http://nagaz24.pl/ag-sgi-reducer,s,2740,p,en.html

Пон Ное 03, 2014 2:31 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ WWW
Аватар

Регистриран на: Нед Фев 21, 2010 10:05 am
Мнения: 1217
Местоположение: София, Троян
Автомобил: предишен: Impreza 2.0R
Рейтинг: 140
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
suba4o написа:
...

Карай си газовата и си свиркай :)

_________________
преди:
    Impreza 1.8 '94 F4WD
    Impreza 2.0R '06 Symmetrical AWD
сега:
    Daihatsu Sirion 4WD (full-fledged Justy)

Пон Ное 03, 2014 4:05 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юли 28, 2013 8:15 pm
Мнения: 13
Автомобил: Subaru Forester 2.0X
Рейтинг: 83
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колеги, искам да споделя мнение относно въпросния Янис, Янко, Яни от Септември, който излиза по всички форуми като напишеш холандска газова, Necam, Koltec. Човека бил читав, не връщал, единствения, който се занимавал с тези газови и т.н.

Накратко: предполагам този проблем имат много от хората с моя тип газова. Форестър 2.0 2003 със газ Некам Колтек пак от 2003. На газ леко тресе, като дадеш газ в ниските обороти пърпори малко. Моя газаджия ми каза че ако толкова държа да се занимавам с тази газова може да я помъчи защото не била лоша па макар и стара. Замери стъпковия мотор и каза, че това е първото за смяна, защото не работеше читаво. Четох из форумите и звъннах на Янис - той с един въпрос на това от коя година е газовата разбра кой стъпков да ми прати. После разбрах защо. Струваше 90 лв. Получих го, сложихме го, но за жалост работата на газовата почти не се промени. Реших че трябва да паля и да ходя до Септември. Запазих си час при пича за след 3 дни, когато бил по свободен. Взе ме от една бензиностанция, и ме паркира до гаража си да изстине колата. То един гараж - казвам ви - пълна мизерия, много жалко че не снимах. Щеше да стане супер снимка с надпис - Бога на холандските газови, или Единствения в БГ сервиз на Колтек. За него работи някакъв човечец, който уж разглобява и сглобява, но горкия разбираше колкото мен, и само го подпитва кое как да направи, накрая ме беше страх дали ще сглоби нещата обратно. Янко има изключително дразнещия маниер да работи едновременно по 3-4 коли. Постоянно се отплесва със странични неща, точно отвърти едно болтче и отива на другата кола. После ходи да яде кебабчета за час до някаква механа. Тези неща с часовете не важат при него. Дойдоха доста хора без час с абсолютно същите газови като моята, той почна да се занимава и с тях. Между другото за всички правеше едно и също. Аз кво да правя в Септември, седя и гледам, да не ми пипне някой нещо излищно по колата. На всички им вади изпарителите, отваря ги (в 3-4 газови сервиза дори не искаха да пипнат газовата ми, и е факт че този човек не връща) с един стар нож почва да чегърта вътре, чисти мембраната духва няколко пъти, с някаква течност бърше там, смешно изглежда, че всичко може да си направиш и сам. Ако реши може да ги сложи в една ваничка да се промиват. Следващото нещо е вади разпределителя, цилиндричната част с 6 дупки, пак вади духва чисти, слага във ваничката. Третата манипулация аз я бях направил, смяна на стъпков мотор - 90 лв (Разбира се китайски). И четвъртото е "рециклиране" на дюза. Както той се изрази всички разбирачи казвали че тези газови нямат дюзи. Но ето това била дюзата - показва ми малка мембрана която е закачена за колектора на 3ти цилиндър, наистина моята беше спукана. Влезе в гаража да я рециклира. После изпрати другия човечец да купи лепило. Като се върня явно я залепи и чакахме да съхне към половин час.

С това се изчерпаха всички части, които той поправя за 2 мои ходения и 6-7 коли, които видях. Според мен тя газовата няма и много други части :)
Та при мен след залепянето на мембраната наистина колата като че ли спря да тресе, той каза ето оправих я готов си, направихме тестово каране, платих и си тръгнах. Нямаше уред с който да измери дали е бедна сместа или богата, всичко се слуша на ухо. Викам си пък това е стара газова, може така да се оправя, аналогова работа, с аналогово отношение, верно изгубих цял ден, но нали върви. Малко ми беше горчиво в устата, че пича с фолксфагена беше минал същата процедура и след 5000 км пак е тук за промивка.

След 3000 км пак почна да тресе. Засякох по неговия метод с клещите че този път проблема е 4ти цилиндър. Айде пак при него за нова порция лепило. Селската картинка се повтори, но този път докато работеше изливаше накаква бетонова плоча. В задния двор си прави голям сервиз. Та освен 4те коли едновременно ходеше и постоянно отзад да действа нещо. Успоредно с това нон стоп говореше по телефона уреждаше камиони с пелети, звъня на други трима за транспорта им, до някакъв магазин за техника за трамбоване, абе хиляди простотии. Та за една мембранка чаках - 3 часа. Пак от скука се запознах със проблемите на всички останали коли, но вече ми беше по скучно защото проблемите и решенията винаги бяха едни и същи. За 2 грама лепило, този път ми взе 60лв, все пак цял ден се е занимавал с мен :). Бях си наумил да споря и да се пазаря, но просто се отказах накрая, защото исках незабавно да си ходя.

Равносметка и какво да очаквате:

Да изгубите цял ден, път чакане - 3-4 часа минимум, за да ви свършат нещо за 20 мин.
Да ви вземат 90 лв за стъпков мотор, 60 за чистене на разпределител, 30 за "рециклиране" лепене на "дюза" , 20-30 за някакви други работи, но няма как да ви вземат по малко от 80-100 на ходене.
Да се наложи да ходите поне 2-3 пъти след време. Като си говорих с пичовете там, всички бяха със 100% същата газова като моята, никой не беше за първи път, и бяха доволни защото са при единствения разбирач на тези газови, само той им ги почиства хубаво и ефтино, за по 100 лв на ходене и са готови :) И това 2-3 пъти годишно докато накрая като мен може би се ядосват и изхвърлят газовата на боклука. Не бих я продал дори въпреки че работи. Ако някой много държи да се мъчи мога да му подаря части от нея, но преди това се запознайте и с финала на историята. Сложих чисто нова газова за да не се занимавам повече с глупости. Оказа се че новия ми двигател (сложих го втора ръка преди 6 месеца защото предния, като го отвориха и беше пълна гробница и не ставаше за ремонт) е пак за отваряне. Трети цилиндър яко омаслява и овъглява свещта. Вървеше си прекрасно, и газаджията в София си ми каза, че поемам риск с тази газова, която може да е прецакала предния двигател, но аз нее докато събера пари за нова ще си карам с тази Некам, колко пък да е риска за няколко месеца каране, викам си нали я "рециклирах" и почистих. Еми ето, дано някой да се поучи от серията от грешки, която направих. Като караш Субару не може да си позволяваш такива тъпотии, защото двигателя веднага ще ти го върне тъпкано.
Жалко че нямам регистрации в чуждите форуми да пусна и там тази историйка за Янис - бога на колтеците. Но там и едва ли ще ми повярват или ще си извадят добър извод от това. Тук поне като чуем че сме със Субару и някак са ни по близки историите.
 83

Чет Юли 30, 2015 9:23 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Сеп 26, 2015 2:58 pm
Мнения: 1
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравей колега podobno
искам да те питам имаш ли останали части от холандската газова?

Съб Сеп 26, 2015 3:01 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Юли 29, 2010 2:43 pm
Мнения: 4
Местоположение: София
Автомобил: legcy 2004 в13
Телефон: 0888336265
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
HEOPS написа:
Здравейте колеги,имам Легаси 2000R,2006 година!Взех я с газ,поставена в Германия в Субару и я водят фабрична!Всичко беше супер,докато не се прецака!Започна да прекъсва,да гасне както карам и сама прехвърля на бензин и после пак на газ!Копчето спря да мига и свети сега все едно е на газ,а тя върви на бензин!Ходих на майстори и се оказа,че компа на газта няма букса за диагностика и немогат да я закачат!Смених изпарител,мап сензор и нищо!Ако някой знае къде да я закарам на някой,който наистина разбира,моля да каже!Предварително благодаря!

При мен беше точно така.5 месеца мъки и въпроси към прехвалени газаджий.Оказа се първа ламбдасонда,след подмяната на тази сонда за 230лв всичко си заработи в норми.Заслугата за моето щастие е изцяло на Янис от гр.Септември,този човек сложи всички софийски маистори в малкия си джоб.Препоръчвам го с две ръце!Разбиращ от занаята народен човек.

Съб Окт 17, 2015 1:38 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 11, 2012 3:33 pm
Мнения: 1249
Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2005 3.0 R Spec B
Рейтинг: 152
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
А последните 2-3 мнения нещо са за друг тип газови ?
а и определено е хубаво да се каже
че АГ ( холандската ) има 2 или 3 модела които има различни интерфейси за четене което също трябва да се знае!

Нед Окт 18, 2015 6:43 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Мар 06, 2009 5:56 pm
Мнения: 141
Местоположение: София
Автомобил: Outback '05
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
podobno написа:
Колеги, искам да споделя мнение относно въпросния Янис, Янко, Яни от Септември, който излиза по всички форуми като напишеш холандска газова, Necam, Koltec. Човека бил читав, не връщал, единствения, който се занимавал с тези газови и т.н.

Накратко: предполагам този проблем имат много от хората с моя тип газова. Форестър 2.0 2003 със газ Некам Колтек пак от 2003. На газ леко тресе, като дадеш газ в ниските обороти пърпори малко. Моя газаджия ми каза че ако толкова държа да се занимавам с тази газова може да я помъчи защото не била лоша па макар и стара. Замери стъпковия мотор и каза, че това е първото за смяна, защото не работеше читаво. Четох из форумите и звъннах на Янис - той с един въпрос на това от коя година е газовата разбра кой стъпков да ми прати. После разбрах защо. Струваше 90 лв. Получих го, сложихме го, но за жалост работата на газовата почти не се промени. Реших че трябва да паля и да ходя до Септември. Запазих си час при пича за след 3 дни, когато бил по свободен. Взе ме от една бензиностанция, и ме паркира до гаража си да изстине колата. То един гараж - казвам ви - пълна мизерия, много жалко че не снимах. Щеше да стане супер снимка с надпис - Бога на холандските газови, или Единствения в БГ сервиз на Колтек. За него работи някакъв човечец, който уж разглобява и сглобява, но горкия разбираше колкото мен, и само го подпитва кое как да направи, накрая ме беше страх дали ще сглоби нещата обратно. Янко има изключително дразнещия маниер да работи едновременно по 3-4 коли. Постоянно се отплесва със странични неща, точно отвърти едно болтче и отива на другата кола. После ходи да яде кебабчета за час до някаква механа. Тези неща с часовете не важат при него. Дойдоха доста хора без час с абсолютно същите газови като моята, той почна да се занимава и с тях. Между другото за всички правеше едно и също. Аз кво да правя в Септември, седя и гледам, да не ми пипне някой нещо излищно по колата. На всички им вади изпарителите, отваря ги (в 3-4 газови сервиза дори не искаха да пипнат газовата ми, и е факт че този човек не връща) с един стар нож почва да чегърта вътре, чисти мембраната духва няколко пъти, с някаква течност бърше там, смешно изглежда, че всичко може да си направиш и сам. Ако реши може да ги сложи в една ваничка да се промиват. Следващото нещо е вади разпределителя, цилиндричната част с 6 дупки, пак вади духва чисти, слага във ваничката. Третата манипулация аз я бях направил, смяна на стъпков мотор - 90 лв (Разбира се китайски). И четвъртото е "рециклиране" на дюза. Както той се изрази всички разбирачи казвали че тези газови нямат дюзи. Но ето това била дюзата - показва ми малка мембрана която е закачена за колектора на 3ти цилиндър, наистина моята беше спукана. Влезе в гаража да я рециклира. После изпрати другия човечец да купи лепило. Като се върня явно я залепи и чакахме да съхне към половин час.

С това се изчерпаха всички части, които той поправя за 2 мои ходения и 6-7 коли, които видях. Според мен тя газовата няма и много други части :)
Та при мен след залепянето на мембраната наистина колата като че ли спря да тресе, той каза ето оправих я готов си, направихме тестово каране, платих и си тръгнах. Нямаше уред с който да измери дали е бедна сместа или богата, всичко се слуша на ухо. Викам си пък това е стара газова, може така да се оправя, аналогова работа, с аналогово отношение, верно изгубих цял ден, но нали върви. Малко ми беше горчиво в устата, че пича с фолксфагена беше минал същата процедура и след 5000 км пак е тук за промивка.

След 3000 км пак почна да тресе. Засякох по неговия метод с клещите че този път проблема е 4ти цилиндър. Айде пак при него за нова порция лепило. Селската картинка се повтори, но този път докато работеше изливаше накаква бетонова плоча. В задния двор си прави голям сервиз. Та освен 4те коли едновременно ходеше и постоянно отзад да действа нещо. Успоредно с това нон стоп говореше по телефона уреждаше камиони с пелети, звъня на други трима за транспорта им, до някакъв магазин за техника за трамбоване, абе хиляди простотии. Та за една мембранка чаках - 3 часа. Пак от скука се запознах със проблемите на всички останали коли, но вече ми беше по скучно защото проблемите и решенията винаги бяха едни и същи. За 2 грама лепило, този път ми взе 60лв, все пак цял ден се е занимавал с мен :). Бях си наумил да споря и да се пазаря, но просто се отказах накрая, защото исках незабавно да си ходя.

Равносметка и какво да очаквате:

Да изгубите цял ден, път чакане - 3-4 часа минимум, за да ви свършат нещо за 20 мин.
Да ви вземат 90 лв за стъпков мотор, 60 за чистене на разпределител, 30 за "рециклиране" лепене на "дюза" , 20-30 за някакви други работи, но няма как да ви вземат по малко от 80-100 на ходене.
Да се наложи да ходите поне 2-3 пъти след време. Като си говорих с пичовете там, всички бяха със 100% същата газова като моята, никой не беше за първи път, и бяха доволни защото са при единствения разбирач на тези газови, само той им ги почиства хубаво и ефтино, за по 100 лв на ходене и са готови :) И това 2-3 пъти годишно докато накрая като мен може би се ядосват и изхвърлят газовата на боклука. Не бих я продал дори въпреки че работи. Ако някой много държи да се мъчи мога да му подаря части от нея, но преди това се запознайте и с финала на историята. Сложих чисто нова газова за да не се занимавам повече с глупости. Оказа се че новия ми двигател (сложих го втора ръка преди 6 месеца защото предния, като го отвориха и беше пълна гробница и не ставаше за ремонт) е пак за отваряне. Трети цилиндър яко омаслява и овъглява свещта. Вървеше си прекрасно, и газаджията в София си ми каза, че поемам риск с тази газова, която може да е прецакала предния двигател, но аз нее докато събера пари за нова ще си карам с тази Некам, колко пък да е риска за няколко месеца каране, викам си нали я "рециклирах" и почистих. Еми ето, дано някой да се поучи от серията от грешки, която направих. Като караш Субару не може да си позволяваш такива тъпотии, защото двигателя веднага ще ти го върне тъпкано.
Жалко че нямам регистрации в чуждите форуми да пусна и там тази историйка за Янис - бога на колтеците. Но там и едва ли ще ми повярват или ще си извадят добър извод от това. Тук поне като чуем че сме със Субару и някак са ни по близки историите.


Браво!!! Хвала теб колега и всичко, което си написал! Съжалявам за мъките, през които си минал и благодаря за споделеното,
Отказа ме да ходя до Господа на холандските уредби и взех отраз соломоновското решение да сложа чисто нова Романо!!!
:bow: :bow: :bow:

_________________
Subaru Outback 2.5 '05 MT
Subaru Impreza 2.0 '99 MT
http://www.subaru.bg/forum
http://logo-subaru.hit.bg/bener-newlogo-sw.jpg
 15

Сря Яну 13, 2016 9:06 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 11, 2012 3:33 pm
Мнения: 1249
Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2005 3.0 R Spec B
Рейтинг: 152
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Хехе а какво точно ти беше холандската газова?

Сря Яну 13, 2016 10:34 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Мар 06, 2009 5:56 pm
Мнения: 141
Местоположение: София
Автомобил: Outback '05
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Газовата е компилация между изпарител и клапан Некам и управление с дюзи на Телефлекс. Проблемът е аналогичен на някои от колегите писали по темата. На газ работеше неравномерно откакто я взех - Септември, а два месеца по-късно светна Чека с грешка, че не пали 2-ри цилиндър. Тогава вече едвам работеше. Тресе та се не трае. След като онзи ден в Сервиза на БРЦ София ми казаха, че не могат да направят нищо по въпроса (макар и да се водят представители на GFI), щото видиш ли била много стара и нито диагностика можели да правят, нито части да доставят. Та именно там ме пренасочиха към Янко от Септември, но предвид факта, че вече бях чел коментарите за него във форума, реших че не съм за Септември, а за Романо :D , за което благодаря на всички споделили мнение по темата!

_________________
Subaru Outback 2.5 '05 MT
Subaru Impreza 2.0 '99 MT
http://www.subaru.bg/forum
http://logo-subaru.hit.bg/bener-newlogo-sw.jpg

Чет Яну 14, 2016 4:35 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Фев 21, 2010 10:05 am
Мнения: 1217
Местоположение: София, Троян
Автомобил: предишен: Impreza 2.0R
Рейтинг: 140
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
А коя година е слагана газовата, че така никой да не може да я пипне?
Стара, стара, колко да е стара? :D

_________________
преди:
    Impreza 1.8 '94 F4WD
    Impreza 2.0R '06 Symmetrical AWD
сега:
    Daihatsu Sirion 4WD (full-fledged Justy)

Чет Яну 14, 2016 4:46 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Мар 06, 2009 5:56 pm
Мнения: 141
Местоположение: София
Автомобил: Outback '05
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Автомобилът в 2005-та, а газовата е фабрична. Така, че предполагам е от същата година.

_________________
Subaru Outback 2.5 '05 MT
Subaru Impreza 2.0 '99 MT
http://www.subaru.bg/forum
http://logo-subaru.hit.bg/bener-newlogo-sw.jpg

Чет Яну 14, 2016 6:08 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Фев 21, 2010 10:05 am
Мнения: 1217
Местоположение: София, Троян
Автомобил: предишен: Impreza 2.0R
Рейтинг: 140
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Успех с Романото. В България поддръжката не е проблем за италианските уредби. Пък и можеш сам да я пипнеш, ако някой газаджия си остави ръцете. Такива "сръчни" с лопата да ги ринеш.
Мен единственото което ме човърка, е че не мога да се вържа към холандската уредба да гледам какво се случва. Следя бензиновият комп и гледам по него за аномалии, до колкото е възможно. Ама пък си работи пущината. Сменям филтри на 7-8к км и не отказва.

_________________
преди:
    Impreza 1.8 '94 F4WD
    Impreza 2.0R '06 Symmetrical AWD
сега:
    Daihatsu Sirion 4WD (full-fledged Justy)

Чет Яну 14, 2016 10:28 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Мар 06, 2009 5:56 pm
Мнения: 141
Местоположение: София
Автомобил: Outback '05
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Привет,

Романото е факт! Препоръчвам смяната на всеки, а ако все пак ви се занимава с холандските старата Телефлекс-Некам давам за части на символични цени. Бутилката е торовидна 60л с 20л газ в нея, компютър, клапани, изпарител, инжектори, всичко за по 50лв бройката. Ако някой се интересува да казва. Ще пусна и снимки скоро.

_________________
Subaru Outback 2.5 '05 MT
Subaru Impreza 2.0 '99 MT
http://www.subaru.bg/forum
http://logo-subaru.hit.bg/bener-newlogo-sw.jpg

Нед Яну 17, 2016 9:37 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Мар 06, 2009 5:56 pm
Мнения: 141
Местоположение: София
Автомобил: Outback '05
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Прилагам линк към обявата в ОЛХ:
http://olx.bg/ad/holandski-gazov-inzhek ... 827202ec41

_________________
Subaru Outback 2.5 '05 MT
Subaru Impreza 2.0 '99 MT
http://www.subaru.bg/forum
http://logo-subaru.hit.bg/bener-newlogo-sw.jpg

Нед Мар 13, 2016 10:26 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Авг 12, 2014 11:52 am
Мнения: 346
Местоположение: Germany
Автомобил: Legacy 2,0R Activ, 2006
Рейтинг: 171
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ето ви цена на инжектор за GFI Teleflex- http://www.ebay.de/itm/GFI-SGI-Einsprit ... SwFL9Tu5dG

И си помислете, дали да си взимате коли с такава газова система... :-?

_________________
Моля не стреляйте по пианиста! Той толкова си може.

Нед Мар 13, 2016 11:04 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 11, 2012 3:33 pm
Мнения: 1249
Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2005 3.0 R Spec B
Рейтинг: 152
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ми то може и за 500 да го продават ;). В бг цената не е толкова

Пон Мар 14, 2016 8:10 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Мар 22, 2016 3:15 pm
Мнения: 1
Автомобил: Subaru Legacy
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
+1 за Янко от Септември. Колата (Легаси с Никам2 2005) тресеше на ниски и прекъсваше на високи обороти. "Умряла дюза на 4-ти цилиндър. Смени ми я човека, почисти системата. колата замърка.

Пет Апр 08, 2016 9:07 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Яну 08, 2016 5:34 pm
Мнения: 25
Местоположение: Добрич
Автомобил: Forester
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
да изтупам темата от прахта :facepalm:
и на моя форестер е с газ с-ма на necam koltec и разбира се с проблеми.
никой не иска да я обслужи ,газаджиите веднага ми предлагат да я сменят, но съм упорит.
Днес ми остана малко време и по разглобих и почистих, но уви нямаше ефект.
Намерих един проблем пукнат пластмасов инжектор, но трябва да сваля колектора за по нататъшен ремонт.
Търся си инжектор за тази система за последен опит.
Някой ако има изхвърлен и няма сантиментална стойност за него, приемам оферти на сносна цена за такъв газов инжектор.

Сря Сеп 07, 2016 7:24 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 47 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 27 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор