Автор |
Съобщение |
Mladen99
Регистриран на: Пет Дек 21, 2007 8:57 pm Мнения: 2184 Местоположение: Бургас
Автомобил: Outback '09 2.5
Рейтинг: 248
|
dankov64 написа: След като вчера регистрирах автомобила вече може да се каже че съм пълноправен член на форума. Имам записан час при Миро във Варна за Т.О. и трябва да взема решение за тази виско муфа. Вариантите са 3 1ви -нова срещу 1000лв. 2ри- втора употреба с някаква си гаранция че работи срещу 500лв. 3ти- реставрация на моята срещу не знам колко лв. Не знам защо но нито един от тези варианти не ми допада. При първия вариант основното ми притеснение е качеството, все си мисля че оригиналното дори и втора употреба е по добро от ментетата които продават в БГ. За втората употреба при виско муфа която сякаш има някакъв срок на годност еди колко си км. 50 процента от цената на нова ми се виждат малко много. Доста време загубих да търся в купува -продава и в търсачката за виско муфа но не намерих такива и оставам с впечатлението че съм само аз с такъв проблем. Третия ще го избера само временно докато взема глътка въздух финансово. Приемам всякакви мнения и съвети. Не знам как да сменя името на темата Правилно ще бъде Проблем с виско муфа. За части обърни се към mimo13, тои е от варна и наи точно ще ти обесни кое от къде идва и колко е оригинално. Честно казано рядко се четат теми за проблем с виско муфата. Поврежда се от прекалено много натовартване, а тя се натоварва когато: колата е на кантар 2 колела са във въздуха и даваш газ, а колата не помръдва; сняг, лед, и всичката газ (аз малко не съм съгласен че тогава е наи натоварена) но ако някое колело стъпи на твърдо.... е тогава сава страшно; много офроуд, из кал и пресечен трен пак води до подобнинеща. А и нещото което може да я скапе Супер яко, бързо и почти без да се усетиш, е да сложиш различен размер гуми отпред и отзад. Но определено не мисля че е нещо което ще се скапе след 50-100х.км Незнам колко качествено ще рециклират твоята и колко ще ти струва, иначе е удачен вариянт. 2-ра употреба по добре търси в форума, има много колеги занимаващи се с авточасти 2-ра употреба. Нова стига да е оригинал, звучи наи добре, 100% няма да ти се наложи да я правиш пак. Виж дали ще трябва да правиш други инвестиции, ремъци и ролки са ясни, и си претцени сам. Вярно че за ремъците ще заминат едни 700лв. но ако нямаш други разходи, стягаи я и започваи да и се радваш!
_________________ Outback 2001 3.0 H6 - продаден Outback 2001 2.5 AT VDC - продаден Subaru Baja МТ - продадена first Love Leone '84 1.8 АТ Facebook: Medovo Bee Farm
|
|
|
Съб Сеп 07, 2013 4:26 pm |
|
|
dankov64
Регистриран на: Чет Дек 01, 2011 6:55 pm Мнения: 118 Местоположение: ДОБРИЧ
Skype: dankov64
Автомобил: Subaru Legacy 2.0
Телефон: 0899013485
Рейтинг: 15
|
Благодаря колега за куража,имам нужда от него. То за смяна сигурно ще има доста неща, все пак е 14г автомобил. За мен проблема ще е след 5г. когато трябва да си купуваш кола след 2004г.пълна с ненужна електроника, която сякаш е внедрена да ти създава проблеми и ядове ЗА ДА СИ КУПИШ НОВА КОЛА. Аз харесвам спартанските автомобили и за сега в Легасито единствено ми липсват ръчките за движение на стъклата. Колкото по малко копчета има в един автомобил толкова по добре. Това е един тест за върхово постижение в автомобилостроенето, да създадеш комфорт без да пипаш нищо и без допълнителни главоболия. Преди закупуването а и сега си мисля, че моето 1во СубарУ ще е една проба, един тест за бъдещия ми автомобил. Ако ми хареса не след дълго ще трябва да си купувам др. Надявам се да бъде 2ро СубарУ.
|
|
|
Нед Сеп 08, 2013 7:38 am |
|
|
rosenil
Регистриран на: Пон Юни 18, 2012 11:32 pm Мнения: 83 Местоположение: Варна
Skype: rosenili
Автомобил: Outback 2005 H3 245 h.p.
Рейтинг: 10
|
Колега,аз имах подобен проблем.При завой стържеше и подскачаше.Тогава нямах представа какво може да е.После попрочетох тук там,и сега мисля,че ми е блокирал междуосевия диференциал(макар че изобщо не знам дали имам такова нещо).Ходих в един сервис за автоматични скорости.Майсторът ми каза,че там всичко е капсуловано и нищо не може да направи.Все пак му казах да смени маслото на диференциала и скоростната кутия и след около седмица всичко се оправи от самосебе си.Сега е добре.
|
|
|
Нед Сеп 08, 2013 11:55 am |
|
|
Mladen99
Регистриран на: Пет Дек 21, 2007 8:57 pm Мнения: 2184 Местоположение: Бургас
Автомобил: Outback '09 2.5
Рейтинг: 248
|
rosenil написа: Все пак му казах да смени маслото на диференциала и скоростната кутия и след около седмица всичко се оправи от самосебе си.Сега е добре. Ако задния диф е с различно масло и има LSD може проблема да е бил в него. Виско муфата, да няма как да се разглоби (абе то има, ама... ) и се сменя цяла. dankov64 написа: Благодаря колега за куража,имам нужда от него. То за смяна сигурно ще има доста неща, все пак е 14г автомобил. За мен проблема ще е след 5г. когато трябва да си купуваш кола след 2004г.пълна с ненужна електроника, която сякаш е внедрена да ти създава проблеми и ядове ЗА ДА СИ КУПИШ НОВА КОЛА. Аз харесвам спартанските автомобили и за сега в Легасито единствено ми липсват ръчките за движение на стъклата. Колкото по малко копчета има в един автомобил толкова по добре. Това е един тест за върхово постижение в автомобилостроенето, да създадеш комфорт без да пипаш нищо и без допълнителни главоболия. Преди закупуването а и сега си мисля, че моето 1во Субаро ще е една проба, един тест за бъдещия ми автомобил. Ако ми хареса не след дълго ще трябва да си купувам др. Надявам се да бъде 2ро Субаро. Няма да имаш проблеми след 5г. понеже Субаруто ти и тогава ще е актуален автомобил, и ако си го стягаш, потдържаш и обслужваш редовно и както трябва, няма да ти се иска да го сменяш или поне ще е за по ново Субару (там вече си е и до глезотия) Аз също харесвам спартански коли като Mustang 500 или така наречения "Шелби" (говоря за моделите от 60-те) но идват времена в които е неизбежно да си купиш кола и тя да няма електроника. Въпросът е колко често ще береш ядове с нея. Не мисля че Субару има проблем с това. Проблема идва от другаде, че 99% от гаражчета сервизчета и т.н.т не знаят изобщо какво да правят когато видят такава кола. ( не искам да обидя някои колега) Повечето разбирачи на този вид коли са в Сф. а за теб и мен това са си 500км. или 200лв. и за една дреболия понякога си е скъпичко удоволствие. Но за радост има форум има и колеги които помагат, я със схемичка, а със съвет,, и като отидеш при кварталния маистор имукажеш какво да направи нещата сеоправят и дори и тои е доволен че е научил нещо. Общо взето не вярвам да имаш някакви по олеми разходи, биелетки, тампончета, са сравнително евтини, а и малко да хлопа не пречи да я караш така 2-3 месеца за да събереш лев (ако нямаш) за да ги отремонтираш. Случил си на скъп проблем, но пак ти казвам може и за хубаво да е. Както е написал колегата горе вземи смени 1-во маслата но някъде където да знаят точно какво да налеят. Не помня АТ ли беше или МТ, но на АТ си има чалъм за източване на максимално количество масло !!! Добре е да го знаеш и маистора също. Ако нямаш подобрения, вече си започваш да търсиш вариянт за виско Муфата, но ще си обслужил 1/2 от колата.
_________________ Outback 2001 3.0 H6 - продаден Outback 2001 2.5 AT VDC - продаден Subaru Baja МТ - продадена first Love Leone '84 1.8 АТ Facebook: Medovo Bee Farm
|
|
|
Нед Сеп 08, 2013 12:35 pm |
|
|
dankov64
Регистриран на: Чет Дек 01, 2011 6:55 pm Мнения: 118 Местоположение: ДОБРИЧ
Skype: dankov64
Автомобил: Subaru Legacy 2.0
Телефон: 0899013485
Рейтинг: 15
|
Вчера е качих на канала и цял ден от долу, то ръжда дал господ, по купето не чак толкова но по мостове и щанги бол, бол, явно колата е стояла с лугата без да е измита продължително време. Маздата която карам в момента и ме предава заради ръждата беше от Австрия и си бях казал никога повече Австриика. Тази е от Германия но ситуацията е същата, при мен за сега не е проблем защото карам много и ако ме изкара 4год. ще съм и благодарен, както е сега ситуацията със Маздата, тя си е изпълнила дълга и всеки км. който минавам в момента ми е бонус. Сигурен съм че повечето от новите автомобили, който се продават в днешни времена, за тези 300х.км. щяха да ме вкарат в много повече разходи и ядове. При бари това име май ми допада, въпреки грозната гледка от долу имам усещането, че съм уцелил колата, имам чувството че нищо не е пипано по нея. Най зле са изпускателни те колектори, болтовете са се стопили от ръжда, няма вариант за отвиване, ще се реже директно, само да могат да се отвият шпилките от главите. Минах всичко с преобразовател на вюрт и тия дни ше я мина с антикор.
|
|
|
Пон Сеп 09, 2013 12:14 am |
|
|
Nick
Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 1:21 pm Мнения: 673 Местоположение: Canada Рейтинг: 84
|
Нищо недей да режеш доброволно, че ще 'ревеш'. Всичко си излиза, кат пирон от кисело мляко. Изглежда страховито, но на практика не е. Колкото по ти е девствена колата и не е побългарявана, толкова по си 'на коня'. Шпилките изглеждат страховито, но излизат заедно с гайките, едно цяло. Поне лесно почистваш лицето на главата за изпускателната гарнитура. После, като бял човек, внимаваш да не тръгнеш накриво с шпилките, защото пак ревеш. Крайна фаза на развитие на усложнението - стругари или професионални механици.
|
|
|
Пон Сеп 09, 2013 1:27 am |
|
|
dankov64
Регистриран на: Чет Дек 01, 2011 6:55 pm Мнения: 118 Местоположение: ДОБРИЧ
Skype: dankov64
Автомобил: Subaru Legacy 2.0
Телефон: 0899013485
Рейтинг: 15
|
За рязане имам в пред вид болтовете тези с пружините където свързват двете тръби, също така двуцевките нали са облечени с нещо като кожух там някъде от долу цъска малко и трябва да им свалям кожуха, та болчетата на скобите на кожуха са за рязане. Аз нямам намерение да режа нищо, нали в четвъртък ще я карам при Миро във Варна, всичко ще става с неговата компетенция.
|
|
|
Вто Сеп 10, 2013 1:47 am |
|
|
Nick
Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 1:21 pm Мнения: 673 Местоположение: Canada Рейтинг: 84
|
Да, онези режеш, без да се замисляш. И да не отрежеш, те се късат.......
|
|
|
Вто Сеп 10, 2013 10:05 am |
|
|
dankov64
Регистриран на: Чет Дек 01, 2011 6:55 pm Мнения: 118 Местоположение: ДОБРИЧ
Skype: dankov64
Автомобил: Subaru Legacy 2.0
Телефон: 0899013485
Рейтинг: 15
|
Дайте идея как да фиксирам добре предпазните ламарини на изпускателните колектори, гледам са прикапвани тук-там но пак си вибрират. Другата грешка която съм направил е че измих мотора, поне така ми казаха, сега щял да почне да се окислява. Трябва да има препарат с който да го напръскам против това окисление.
|
|
|
Съб Сеп 14, 2013 5:06 pm |
|
|
denislav971
Напуснал форума
Регистриран на: Пет Мар 26, 2010 11:11 pm Мнения: 875 Рейтинг: 60
|
свалят се за добра заварка а за мотора че е измит нощо му няма , то и неизмития мотор се окислява когато не се кара
|
|
|
Съб Сеп 14, 2013 6:04 pm |
|
|
nelim
Регистриран на: Нед Окт 14, 2012 11:05 pm Мнения: 122 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Forester 2.0 "00 MT
Рейтинг: 21
|
Муфите се рециклират! Мен ми я рециклираха преди повече от 6000км и засега дерт нямам. Виж потърси в форума има тема скорошна.
_________________ Subaru Forester '00MY Facelift COLOR: RED MICA/WARM GRAY ENGINE: 2000CC EMPI SOHC 125hp (EJ202) TRAIN: FULLTIME 4WD (F4WD) MISSION: MANUAL TRANSMISSON (MT)
|
|
|
Съб Сеп 14, 2013 6:05 pm |
|
|
dankov64
Регистриран на: Чет Дек 01, 2011 6:55 pm Мнения: 118 Местоположение: ДОБРИЧ
Skype: dankov64
Автомобил: Subaru Legacy 2.0
Телефон: 0899013485
Рейтинг: 15
|
nelim написа: Муфите се рециклират! Мен ми я рециклираха преди повече от 6000км и засега дерт нямам. Виж потърси в форума има тема скорошна. Вече взех такова решение, пратих я за рециклиране в bgmufi.com , времето ще покаже доколко е успешно. Мисля, че като имаме желание да караме коли с виско муфи, който излиза че са скъп консуматив, трябва да подпомогнем финансово опитите за рециклиране
|
|
|
Нед Сеп 15, 2013 6:44 am |
|
|
Mladen99
Регистриран на: Пет Дек 21, 2007 8:57 pm Мнения: 2184 Местоположение: Бургас
Автомобил: Outback '09 2.5
Рейтинг: 248
|
dankov64 написа: Вече взех такова решение, пратих я за рециклиране в bgmufi.com , времето ще покаже доколко е успешно. Мисля, че като имаме желание да караме коли с виско муфи, който излиза че са скъп консуматив, трябва да подпомогнем финансово опитите за рециклиране
_________________ Outback 2001 3.0 H6 - продаден Outback 2001 2.5 AT VDC - продаден Subaru Baja МТ - продадена first Love Leone '84 1.8 АТ Facebook: Medovo Bee Farm
|
|
|
Пон Сеп 16, 2013 11:02 am |
|
|
dankov64
Регистриран на: Чет Дек 01, 2011 6:55 pm Мнения: 118 Местоположение: ДОБРИЧ
Skype: dankov64
Автомобил: Subaru Legacy 2.0
Телефон: 0899013485
Рейтинг: 15
|
Муфата се върна срещу 276лв с куриера, до четвъртък трябва да е сложена, също така смяна на радиатор и каре. Чакам с нетърпение резултатът и трябва да я карам за газифициране. Давайте предложения за газаджия във Варна/
|
|
|
Сря Сеп 18, 2013 1:54 am |
|
|
denislav971
Напуснал форума
Регистриран на: Пет Мар 26, 2010 11:11 pm Мнения: 875 Рейтинг: 60
|
dankov64 написа: Муфата се върна срещу 276лв с куриера, до четвъртък трябва да е сложена, също така смяна на радиатор и каре. Чакам с нетърпение резултатът и трябва да я карам за газифициране. Давайте предложения за газаджия във Варна/ пише че си от добрич в добрич могат да ти го монтират
|
|
|
Сря Сеп 18, 2013 7:54 am |
|
|
Greg4o
|
dankov64 написа: Муфата се върна срещу 276лв с куриера, до четвъртък трябва да е сложена, също така смяна на радиатор и каре. Чакам с нетърпение резултатът и трябва да я карам за газифициране. Давайте предложения за газаджия във Варна/ За Варна отиваш при Миро и си ти.
_________________ Продава се 2015 Forester Boxer Diesel Lineartronic
|
|
|
Сря Сеп 18, 2013 8:48 am |
|
|
deadman
|
viewtopic.php?f=10&t=13778Последният сервиз е за газови системи. Най-добре там. Миро не знам дали е започнал да слага газови, но може да го попиташ и него.
_________________ Не ми казвай колко си учил, кажи ми колко си пътувал
|
|
|
Сря Сеп 18, 2013 10:12 am |
|
|
krismarg
Регистриран на: Вто Авг 24, 2010 7:55 am Мнения: 659 Местоположение: Шуменско
Skype: krismarg
Автомобил: VAZ 21023,OB 05MY 2,5i
Рейтинг: 57
|
Питай и в Младост срещу пазара в сервиз "Джемини". Мирослав Арсов се казва човека.
|
|
|
Чет Сеп 19, 2013 9:20 am |
|
|
Greg4o
|
Колега ОТИВАЙ при Миро
_________________ Продава се 2015 Forester Boxer Diesel Lineartronic
|
|
|
Чет Сеп 19, 2013 9:44 am |
|
|
dankov64
Регистриран на: Чет Дек 01, 2011 6:55 pm Мнения: 118 Местоположение: ДОБРИЧ
Skype: dankov64
Автомобил: Subaru Legacy 2.0
Телефон: 0899013485
Рейтинг: 15
|
Greg4o написа: Колега ОТИВАЙ при Миро Тя колата е при Миро за обслужване но мисля не слага газови с-ми, питах го да ми препоръча някой и той вдигна рамене. Вчера обиколих доста газаджии и май ще монтирам в Добрич. То тука имаме един добър майстор, но е много трудно при него, записвания и чакане. Миналата година монтира на БМВто на жената и където вдигна капака всеки казва перфектно изпълнение, малко трудно го настрои но сега върви перфектно. Първоначално идеята ми беше да прехвърля инжекциона от Маздата който съм го карал 4г. но всички ми отказват, този в Добрич даже не съм го питал, знам че ще ме изгони с тази втора употреба. Какво да се прави май ще се дават едни хиляда и косур лева.
|
|
|
Пет Сеп 20, 2013 6:48 am |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 24 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|