Отговори на тема стр <  1, 2
 Аларми с дистанционно палене на ДВГ- къде във Варна? 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Нед Май 24, 2015 2:47 pm
Постове: 361
Местоположение: Шумен
Автомобил: Land Cruiser J95 5VZ-FE
Рейтинг: 138
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Valio написа:
... За печка сигурно имаш предвид Веско вебастото,но една печка с монтаж и дистанционно пускане ще е 300+лв.
Като че ли най бързо и ефтино е да се пали дистанционно колата ,защото времето ми е много кът...няма ли такива китчета или нещо подобно да сте мяркали?

Да, Точно за Веско имам предвид.
Просто да знаеш да не се излагаш пише се еВтино. Най-бързо да се палело ... кът ти било времето ... явно няма и сам да го монтираш и както колегата ти каза без пари няма да стане пак.
Един твой съгражданин от офроуд форума си беше написал за подпис: Работя бързо, качектвено и евтино. Изберете си две от трите! Обикновено винаги е така.

Ако искаш колата ти да стои отключена ... взимай най-евтиния от тия измислените модули и ти си човека.

_________________
ex - '04 Subaru Legacy B13 H4 2.0 Symmetrical AWD
ex - '02 Audi A4 B6 Avant V6 3.0i Quattro
ex - '06 Audi A6 4F Allroad V6 3.0 TDI Quattro
current - '00 Toyota Land Cruiser Prado J95 V6 3.4

Вто Яну 14, 2020 10:19 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Дек 02, 2009 9:34 pm
Постове: 1525
Местоположение: Варна
Skype: valio-xxx
Автомобил: Forester 2.0 sf5 ,Outback 2.5 b13
Телефон: 0888 8едно7 81две
Рейтинг: 556
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Благодаря за съвета ,но обикновено всичко по колата си правя сам...просто му разбирам дотолкова ,а и не е проблем да стои отключена, в момента е така и ключа си стои вътре даже..

Сря Яну 15, 2020 1:34 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Май 24, 2015 2:47 pm
Постове: 361
Местоположение: Шумен
Автомобил: Land Cruiser J95 5VZ-FE
Рейтинг: 138
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Valio написа:
... ,защото времето ми е много кът...

Valio написа:
.. ,но обикновено всичко по колата си правя сам...

Е това е готино противоречие ... ROFL

_________________
ex - '04 Subaru Legacy B13 H4 2.0 Symmetrical AWD
ex - '02 Audi A4 B6 Avant V6 3.0i Quattro
ex - '06 Audi A6 4F Allroad V6 3.0 TDI Quattro
current - '00 Toyota Land Cruiser Prado J95 V6 3.4

Сря Яну 15, 2020 10:04 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Дек 21, 2007 8:57 pm
Постове: 2184
Местоположение: Бургас
Автомобил: Outback '09 2.5
Рейтинг: 248
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Valio написа:
...няма ли такива китчета или нещо подобно да сте мяркали?

Ето приятелче:
BGN 76.95 27%OFF | DOXINGYE Russian Version Two Way Car Alarm System B9 Car Alarm with Engine Start LCD Remote Control Key Auto Security Anti-Theft
https://a.aliexpress.com/_cnbQ9D

Всъщност другата седмица ще го обсъдим може и аз да си поръчам ;)

_________________
Outback 2001 3.0 H6 - продаден
Outback 2001 2.5 AT VDC - продаден
Subaru Baja МТ - продадена
first Love Leone '84 1.8 АТ
Facebook: Medovo Bee Farm

Сря Яну 15, 2020 4:21 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Дек 02, 2009 9:34 pm
Постове: 1525
Местоположение: Варна
Skype: valio-xxx
Автомобил: Forester 2.0 sf5 ,Outback 2.5 b13
Телефон: 0888 8едно7 81две
Рейтинг: 556
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
shadow написа:
Valio написа:
... ,защото времето ми е много кът...

Valio написа:
.. ,но обикновено всичко по колата си правя сам...

Е това е готино противоречие ... ROFL

Ами не точно ,но това си е вече леко като заяждане .Не схващам какво точно не съм написал както трябва.
Търся еВтин работещ вариант,който ако мога да си го реализирам сам,предложението за печка е хубаво но ми е извън бюджета както казах и пестенето на време е търсенето на готови идеи за да не откривам топлата вода отново...

Младенски ще го обсъдим,благодаря.

Сря Яну 15, 2020 9:00 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Май 24, 2015 2:47 pm
Постове: 361
Местоположение: Шумен
Автомобил: Land Cruiser J95 5VZ-FE
Рейтинг: 138
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Valio написа:
... пестенето на време е търсенето на готови идеи за да не откривам топлата вода отново ...

Така, това вече значи съвсем друго нещо.
Обикновено човек, който казва "времето ми е много кът" има предвид "плащам колкото трябва, за да не се занимавам аз". Или поне аз така го разбирам.
А после като каза "обикновено всичко по колата си правя сам" ме напуши смях, защото (според мен) двете неща със сигурност си противоречат.
Както и да е ... Извинявай, ако съм те обидил.
Успех с китайчето! И дано пратят подробна инструкция, че като гледам колко кабеляк има в комплекта ... :facepalm:

_________________
ex - '04 Subaru Legacy B13 H4 2.0 Symmetrical AWD
ex - '02 Audi A4 B6 Avant V6 3.0i Quattro
ex - '06 Audi A6 4F Allroad V6 3.0 TDI Quattro
current - '00 Toyota Land Cruiser Prado J95 V6 3.4

Сря Яну 15, 2020 9:57 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юни 30, 2015 7:04 pm
Постове: 327
Местоположение: София/Димитровград
Автомобил: Legacy`07 sedan 3.0R Auto
Рейтинг: 129
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Обмисли монтажа, на мен такъв тип аларма ми монтираха в Авител ден и половина и струва няколко пъти себестойноста ѝ, ако няма да го правиш сам


Sent from my iPhone using Tapatalk

Чет Яну 16, 2020 7:50 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Дек 21, 2007 8:57 pm
Постове: 2184
Местоположение: Бургас
Автомобил: Outback '09 2.5
Рейтинг: 248
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не се лъжи, сам ще го монтираш Вальо.
Има си подробни схеми, кабелаците са на лесно.
Ти си умно момче
Щом аз си монтирах сам аларма на бахата преди колко години.... Само зор видях с мигачите и ги заебах.
Тази има малко повече кабели по ключа ама и там ще ги гледаш по схемата, мериш си с пробната лампа и връзваш. Нее кои знае какво приключение.
А ден и половина е много дълго време. Освен ако колата нее изчанчена и кабелите да са трудно достъпни.

_________________
Outback 2001 3.0 H6 - продаден
Outback 2001 2.5 AT VDC - продаден
Subaru Baja МТ - продадена
first Love Leone '84 1.8 АТ
Facebook: Medovo Bee Farm

Чет Яну 16, 2020 7:45 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Постове: 2420
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Младене, като монтираш такава, тогава кажи колко ти е отнело... до тогава са само спекулации колко ще ти отнеме.
Нормалната аларма има 4 жици на кръст....не, че нещо... ама тук са малко повече. :giggle:
Разбира се, ако имаш идея какво правиш ще стане, но докато не го направиш един път - едва ли ще знаеш колко ще ти отнеме...
Ако си разучил всички схеми на колата - да, може и да се справиш бързо. Ако не - ще падне четене...
Аз се спирам на подгрева с ток, защото ще ми пази двг-то. Това е много по-важно от 'екстрата' да ми е топло в купето, която получавам.
:beer: и :good: и да кажете, като монтирате за мотиките, които ще настъпите.

_________________
http://www.hostit.bg/

Чет Яну 16, 2020 9:28 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Нед Май 24, 2015 2:47 pm
Постове: 361
Местоположение: Шумен
Автомобил: Land Cruiser J95 5VZ-FE
Рейтинг: 138
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
valqk написа:
...Аз се спирам на подгрева с ток, защото ще ми пази двг-то. Това е много по-важно от 'екстрата' да ми е топло в купето, която получавам. ...

На какво се спря? На някое от ония горе ли?

_________________
ex - '04 Subaru Legacy B13 H4 2.0 Symmetrical AWD
ex - '02 Audi A4 B6 Avant V6 3.0i Quattro
ex - '06 Audi A6 4F Allroad V6 3.0 TDI Quattro
current - '00 Toyota Land Cruiser Prado J95 V6 3.4

Чет Яну 16, 2020 10:07 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Постове: 2420
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Това, което ти предложи, но след като го огледах хубаво, ще ходя в мазето да изровя едни глави, дето ми се мотат и стоят разглобени, за да развия тапата, където се монтира.
Ще ида до 1-2 железарии, да потърся подобен нагревател, защото гледах, че там е направено със зегерка, което значи, че е сменяем елемент и най-вероятно струва 30-40лв - само да го има.
Ако намеря нагревател, с тапата и наревателя в ръка - при бай стругар, да му обясня какво иксам да правя, да каже колко ще струва.
За 1бр не си заслужава (най-вероятно ще се върже сигурно 150лв 1вата бройка, но мен ми трябват 2бр), а и предполагам ще има още желаещи, след като се види, че работи....
Отделно, ако си поръчам и кабел с конектори се връзва над 300лв. Тук се надявам да се върже 200. При 2бр почва да има смисъл.
Разбира се, остава и опцията да си го поръчам, ако нещо не намеря или се закучи.

п.п. По принцип най се кефя и е най-добре вебасто, ама печка+монтаж е поне 500лв. При условие, че я карам основно от вкъщи и съм с двор (т.е. тока не е никакъв проблем) - не виждам смисъл.

_________________
http://www.hostit.bg/

Пет Яну 17, 2020 1:05 am
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Сря Дек 02, 2009 9:34 pm
Постове: 1525
Местоположение: Варна
Skype: valio-xxx
Автомобил: Forester 2.0 sf5 ,Outback 2.5 b13
Телефон: 0888 8едно7 81две
Рейтинг: 556
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
На мен ми трябва топло купе и размразени прозорци ,сутрин жената излиза с детето на ясла и за това.Изобщо не ми дреме толкова за желязото колко щяло да се износва... :D .Идеята е и купето да е топло ,макар че и с нагревател на блока ще се стопли за две три минути като запалиш.Но най много ми се ще да натисна копче и нещата да се случат,а иначе трябва да закачаш кабел да откачаш и т.н. все гъзуркане.Печката си е хубав вариант, но хич не ми се дават толкова пари ,но все пак ще отида и до Веско да ми направи оферта.Иначе ми направиха оферта за аларма с дистанционно палене за около 200лв с монтажа.

Пет Яну 17, 2020 4:27 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Постове: 2420
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Разбирам те напълно. Аз моят, като го вържа, ще сложа буксата отпред, на решетката пред радиатора, за да ми е удобно и да не се гъзурча.
Отделно ще пусна малко жици и ще сложа таймер, за да ми се пуска перката вътре 1час, преди да тръгна + мисля да инсталирам просто 'зарядно', което да поддържа акумулатора. (60вата импулсно за диоди, нагласено на 13.4-13.6 волта. През ноща ще дозарежда, а като се пусне перката, ще поддържа, да не изхаби акумулатора. Разбира се, може да се наложи да сложа допълнителна помпа, ако естествената циркулация не стига, но такава така или иначе имам под ръка и на старото я бяха сложили да форсира циркулацията и се пускаше още на контакт).
Така хем пазиш двг, хем всичко е размразено, хем и акумулатора не ти пада и го поддържаш в студа жив.
Сподели после как се е получило. :beer:

_________________
http://www.hostit.bg/

Пет Яну 17, 2020 9:03 am
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Пет Дек 21, 2007 8:57 pm
Постове: 2184
Местоположение: Бургас
Автомобил: Outback '09 2.5
Рейтинг: 248
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
valqk написа:
Разбирам те напълно. Аз моят, като го вържа, ще сложа буксата отпред, на решетката пред радиатора, за да ми е удобно и да не се гъзурча.
Отделно ще пусна малко жици и ще сложа таймер, за да ми се пуска перката вътре 1час, преди да тръгна + мисля да инсталирам просто 'зарядно', което да поддържа акумулатора. (60вата импулсно за диоди, нагласено на 13.4-13.6 волта. През ноща ще дозарежда, а като се пусне перката, ще поддържа, да не изхаби акумулатора. Разбира се, може да се наложи да сложа допълнителна помпа, ако естествената циркулация не стига, но такава така или иначе имам под ръка и на старото я бяха сложили да форсира циркулацията и се пускаше още на контакт).
Така хем пазиш двг, хем всичко е размразено, хем и акумулатора не ти пада и го поддържаш в студа жив.
Сподели после как се е получило. :beer:

Добра идея, понеже живея в къща често съм си мислил за този вариант.
Но...няма да го направя никога. ROFL
Със сигурност ще трябва помпа за водата.

_________________
Outback 2001 3.0 H6 - продаден
Outback 2001 2.5 AT VDC - продаден
Subaru Baja МТ - продадена
first Love Leone '84 1.8 АТ
Facebook: Medovo Bee Farm

Пет Яну 17, 2020 10:09 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Постове: 2420
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Съжалявам, че създавам работа на админа (да мести в отделна тема за подгрев на ДВГ), но ще продължа размислите в тази посока.
Коментирахме с Алекс и според него също ще трябва помпа + че не е добре за алуминиевият блок да се топли, без да има циркулация, защото може да стане беля от неравномерно загряване.
От тук следва, че помпата е задължителна, а щом ще има помпа, то по-добър, лесен и евтин вариант е това: https://www.aliexpress.com/item/32843461039.html
Поръчал съм такова и го чакам от 2месеца, та скоро трябва да е тук според продавача. Направо ще пробвам този вариант - такова+преди него помпа на 12волта и директно към кръга на парното да бута първо и после да връща в блока.
Като се включи в тока (от таймер на контакта) - пуска 'зарядно'+ 12в помпата и нагревателя. Има термостат над 65-70градуса да спира нагревателя. 20-30мин преди да стане време да тръгвам и ако е топла водата пуска и перката вътре. В момента ми липсва само нагревателя и да вържа кабели към ключа на перката.
Пак се извинявам се за спама. Ще пусна тема, като го направя. После може да се преместят тези мнения - там.

п.п. Даже намерих с термостат и помпа и по-евтино: https://www.aliexpress.com/item/32837438741.html

_________________
http://www.hostit.bg/

Пет Яну 17, 2020 11:05 am
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Сря Дек 02, 2009 9:34 pm
Постове: 1525
Местоположение: Варна
Skype: valio-xxx
Автомобил: Forester 2.0 sf5 ,Outback 2.5 b13
Телефон: 0888 8едно7 81две
Рейтинг: 556
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Тони това което смяташ е с много компоненти и нали знаеш колкото е по сложно едно нещо толкова е по чупливо...ако търсиш топъл старт на двигателя просто сложи вебасто...,аз ако целя това бих си сложил печка...,но има проблем с акумулатора пак...при работа на печката има помпа,вентилатор,помпичка ...това в студеното време си е товар за акумулатора.Решението е да имаш подходящ акумулатор който си е цифра,това е важно защото печките се изключват като отчетат под 11волта ...
След всичко оставам на мнение че за мен ще си остане най подходящо дистанционно палене.. :)

Пет Яну 17, 2020 4:51 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Постове: 2420
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ще кажеш как е, като го сложиш. Не давам наклон на никой. Всеки си преценява, кое е най-добро за него.
:beer:

_________________
http://www.hostit.bg/

Пет Яну 17, 2020 5:29 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Постове: 3867
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Да ви дам една тема за размисъл против подгрева с реотан и помпа:

т.1 90% сме на газ. С подгряването бензиновата система излиза от уравнението като разход на гориво, но замърсяването на дюзите излиза на преден план.

т.2 Хубаво, подгрява се блокът и изпарителят, минава на газ, обаче на ледено студени газови дюзи(които обикновенно имат естествено отопление от мотора по време на движение, но по време на такъв студен старт са камък) - какво се случва с тях, помислихте ли?
т.3 Газовите с ОБД връзка - същите проблеми, плюс ефекта на загрял мотор и неефективна ламбда сонда(студ! :) ). Компът на мотора не следи темп на сондата, а на мотора и когато влезе в режим "затворен кръг", какво точно ще прочете от студената още сонда?

Това са само размисли по темата, иначе за железата е по-добре да палят топли...

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Пет Яну 17, 2020 7:05 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Май 24, 2015 2:47 pm
Постове: 361
Местоположение: Шумен
Автомобил: Land Cruiser J95 5VZ-FE
Рейтинг: 138
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
То затова печки се слагат на май основно на големи нафтови мотори, защото стоплят по-бавно, а и са с по-големи акумулатори.

_________________
ex - '04 Subaru Legacy B13 H4 2.0 Symmetrical AWD
ex - '02 Audi A4 B6 Avant V6 3.0i Quattro
ex - '06 Audi A6 4F Allroad V6 3.0 TDI Quattro
current - '00 Toyota Land Cruiser Prado J95 V6 3.4

Пет Яну 17, 2020 8:29 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Сеп 01, 2010 7:34 pm
Постове: 858
Местоположение: Варна
Skype: miro461
Автомобил: Subaru Forester 2.0D 2H(Мечо)
Рейтинг: 236
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Имам един колега , който си е сложил една 2кв духалка в колата с изваден щепсел от прозореца . Пуснал е кабел от апартамента в двора и сутрин преди работа го включва от апартамента !?!? [emoji23] От години е така!


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Отначало момченцата се интересуват от коли , а момиченцата от кукли. По-късно ролите се разменят!
It's all we'll drive- Subaru

Пет Яну 17, 2020 8:47 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема  стр <  1, 2

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 35 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор