Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пет Мар 29, 2024 1:33 pm



Отговори на тема  [ 115 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6
 Често включване на перките за охлаждане на радиатора EJ25 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Пет Окт 10, 2014 12:31 pm
Мнения: 237
Местоположение: София
Skype: zarere
Автомобил: Outback 2.5 2019
Рейтинг: 248
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ей така изглежда вече десктопа ми в работата.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Вто Юли 03, 2018 2:48 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Окт 10, 2014 12:31 pm
Мнения: 237
Местоположение: София
Skype: zarere
Автомобил: Outback 2.5 2019
Рейтинг: 248
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
А според ръководството капачката ми е 108kPa такава е и моята
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/imag ... skwFS_3FCw

Вто Юли 03, 2018 3:52 pm
Върнете се в началото
Профил
Online
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ако разпознавам правилно мястото, Динамик арт ...беше там, в най-дясното гаражче. Надписът го няма?!

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Вто Юли 03, 2018 8:10 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Окт 10, 2014 12:31 pm
Мнения: 237
Местоположение: София
Skype: zarere
Автомобил: Outback 2.5 2019
Рейтинг: 248
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мерси колега за уточнението.Явно го няма надписа ,защото снимката в google street е правена 2012 година,а сервизът на Тони явно е правен след това ;-)

Вто Юли 03, 2018 8:13 pm
Върнете се в началото
Профил
Online
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не съобразих датите :D Гаражът с надписа на жълт фон за дизеловите помпи.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Вто Юли 03, 2018 8:22 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Окт 10, 2014 12:31 pm
Мнения: 237
Местоположение: София
Skype: zarere
Автомобил: Outback 2.5 2019
Рейтинг: 248
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ясно,благодаря още веднъж :bow:

Вто Юли 03, 2018 8:24 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
След като приемаш съвети ето един: махни кората под двигателя за седмица и паркирай на чисто място за да видиш евентуална прокапка отнякъде.
Ако за 25 км доливаш само в радиатора обикновено имаш неплътност в системата. Остави я да поизкапе и през този период не би трябвало да имаш промяна в разширителния съд. Нормалното разширение на антифриза, т.е к-во, което минава през капачката е между 150 и 300 мл. Ако за 25 км имаш теч с дебит надвишаващ тази стойност (налага се да доливаш повече от 150-200 мл) и продължаваш да виждаш, че нивото в разширителния съд се качва, то проблема ти е за съжаление е другаде.
Аз имах спукан тройник на маркучите на газовата - резултата беше доста по-лош. Цялата кола се окашква (IACV клапана остава сух). Доливането беше 2.5 литра, но аз нивото не съм го и проверявал в разширителния съд - стрелката не мърда (не че жена ми я гледа де), а колата е толкова шумна, че няма как да чуя вентилатори. :D

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
 11

Сря Юли 04, 2018 6:57 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Окт 10, 2014 12:31 pm
Мнения: 237
Местоположение: София
Skype: zarere
Автомобил: Outback 2.5 2019
Рейтинг: 248
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ico_tech написа:
След като приемаш съвети ето един: махни кората под двигателя за седмица и паркирай на чисто място за да видиш евентуална прокапка отнякъде.
Ако за 25 км доливаш само в радиатора обикновено имаш неплътност в системата. Остави я да поизкапе и през този период не би трябвало да имаш промяна в разширителния съд. Нормалното разширение на антифриза, т.е к-во, което минава през капачката е между 150 и 300 мл. Ако за 25 км имаш теч с дебит надвишаващ тази стойност (налага се да доливаш повече от 150-200 мл) и продължаваш да виждаш, че нивото в разширителния съд се качва, то проблема ти е за съжаление е другаде.
Аз имах спукан тройник на маркучите на газовата - резултата беше доста по-лош. Цялата кола се окашква (IACV клапана остава сух). Доливането беше 2.5 литра, но аз нивото не съм го и проверявал в разширителния съд - стрелката не мърда (не че жена ми я гледа де), а колата е толкова шумна, че няма как да чуя вентилатори. :D


Здравей,

да я оставя да поизкапе значи ли да не я карам една седмица?И също така какво представлява този тройник?Двата маркуча за антифриза съм ги сменял преди 3 години като купувах колата, заедно със скобите,но се чудя дали да не ги сменя превантивно и тях.Ще видя в ръководството как се сваля кората с какъв ключ и ще направя и това,мерси за съвета :bow:

P.S.Сега видях,че кората се държи на 6 болта (със отвертка звезда ще се махат)

Сря Юли 04, 2018 7:20 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не, значи да я караш и да гледаш ако капе и от къде, след като я паркираш.
За кората ти трябва отвертка за щипките (те са pop in-pop out), камък 10 и 12. Най-лесно се сваля на канал, но доколкото разбирам нямаш - ще трябва да помолиш някъде да ползваш канал за 5 мин. Или ако ходиш при Динамик Арт да ти я свалят.
Маркучи си сменял най-вероятно между радиатора и двигателя. Тези са забутани отзад под въздухозаборника и свързват изпарителя с охладителната система. Дори и да си ги сменял преди 3 год., ако не са от правилния тип много бързо деградират. Заскобването на маркучи също се оказва доста сложна задача за много сервизи - все корави момчета имат и натягат все едно е вторично охлаждане на ВВЕР(вид ядрен реактор ;) ) - това разплесква маркуча и след кратко време се цепва. Тройника не е нищо особено и аз лично предпочитам да слагам неръждаеми. Мисля беше 14мм, но не съм сигурен.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Сря Юли 04, 2018 7:43 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Окт 10, 2014 12:31 pm
Мнения: 237
Местоположение: София
Skype: zarere
Автомобил: Outback 2.5 2019
Рейтинг: 248
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ясно,ще мина тогава днес през Тони от Динамик Арт,ако има време .За да не става грешка ето тези маркучи са сменяни преди 3 години заедно със скобите с оригинални такива

http://opposedforces.com/parts/legacy/e ... tration_1/

номер 3 и 13 от снимката

А всички газови маркучи са сменяни в края на миналата година.Ако може да обяснявате като на глупак със снимки няма да се сърдя :-)
,защото не разбрах тия "забутани отзад под въздухозаборника и свързват изпарителя с охладителната система" дали са правилните които са сменяни.Ако това помага всичките газови сменяни миналата година се виждаха и ги смениха без да се навират под колата.

Сря Юли 04, 2018 7:52 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Сменил си връзките двигател радиатор. Аз под газови маркучи разбирам газопроводи от изпарителя до дюзите - по тях минава изпарената газ. Това, което имах предвид са маркучите, които захранват изпарителя с антифриз от охладителната система. Те са подвързани паралелно с тройници и често са източник на течове. Снимка нямам, но те се виждат като погледнеш изпарителя. Просто му кажи да провери за течове.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Сря Юли 04, 2018 9:28 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 2419
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не намирам схемата на забутаните маркучи. Колегата Ицо има в предвид маркучите от двг до купето - за радиаторчето на парното. Газовото там се връзва - режат се маркучи и се слагат тройници за газта там.
Ицо, и аз така на едното Субару. Вземам го с диагноза най-вероятно духнали гарнитури, защото губело по 200-300мл на седмица.
Открих 2 счупени тройника и то съвсем случайно - тръгнах да вадя маркучите на газовото да сменя тройниците за всеки случай. Единият тройник повече от половината остана в маркуча.
Другият беше спукан много... до сега не ми се беше случвало. Тогава открих тези тефлоновите. Смятам, че са по-добри от металните, защото при металните наблюдавам леки течове от време на време (алуминиеви, обаче). Може и маркучите да не са подходящи и затова, но всеки газаджия, който съм питал, твърди, че тефлоновите са по-добре от метални. Имат по-добро оребрение и зъбчета за хващане на маркуча и скобите по-добре стягат маркуча около оребрението...
Още не карам колата, но се надявам скоро да установя дали съм бил прав за този проблем и да се е случил достатъчно скоро преди да го хвана.


п.п. Писали сме едновременно.

_________________
http://www.hostit.bg/

Сря Юли 04, 2018 9:34 am
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Пет Окт 10, 2014 12:31 pm
Мнения: 237
Местоположение: София
Skype: zarere
Автомобил: Outback 2.5 2019
Рейтинг: 248
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Благодаря Ви колеги за постоянните от Вас насоки :bow: .Утре се разбрах с Тони да мина през него и да види за какво идва реч,надявам се скоро да се похваля,че всичко е наред.

Сря Юли 04, 2018 2:45 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Окт 10, 2014 12:31 pm
Мнения: 237
Местоположение: София
Skype: zarere
Автомобил: Outback 2.5 2019
Рейтинг: 248
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ъпдейт днес ходих при Тони.Той видя,че единият тройник е малко оксидирал и каза ,че може да се смени,ако ме притеснява.Разбрахме се за вторник,(тъй като днес беше залят от работа) да мина да смени тройниците и маркучите и ако види каквото и да е било друго,което не е ок (ако има)да се смени и него. После така или иначе Краси от Субаруленд ми беше на път минах от там и пичовете работещи там ми казаха най-лесният тест е отиваш на магистралата газ до дупка ,после идваш и ако няма мехурчета в разширителният съд всичко е ок.Ми след газта до дупка и проверката от тях ,според тях всичко е ток.Въпреки всичко като отида при Тони във вторник и като смени каквото има за смяна ще го накарам да ми свали кората и да следя дали има течове да ми е мирна главата.

Чет Юли 05, 2018 3:28 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Окт 10, 2014 12:31 pm
Мнения: 237
Местоположение: София
Skype: zarere
Автомобил: Outback 2.5 2019
Рейтинг: 248
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ъпдейт днес ходих пак при Тони.Смениха тройника,провериха и маркучите, които захранват изпарителя с антифриз от охладителната система(бяха ок маркучите). После провериха и нивото на антифриза в разширителният съд и в радиатора.От миналата седмица не съм доливал никъде.В казанчето имаше един пръст на макс нивото,а в радиатора беше почти до капачката.Явно всичко си е било наред и съм се филмирал излишно.Все пак смяната на тройника (и проверката на маркучите, които захранват изпарителя с антифриз от охладителната система) мисля,че беше добра идея.Благодаря Ви отново за помощта на всички колеги :bow: Ще се си радвам на колата ;-)

Вто Юли 10, 2018 4:52 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 115 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 24 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор