Отговори на тема  [ 115 мнения ]  стр Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6
 Често включване на перките за охлаждане на радиатора EJ25 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Пет Окт 10, 2014 12:31 pm
Мнения: 237
Местоположение: София
Skype: zarere
Автомобил: Outback 2.5 2019
Рейтинг: 248
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ей така изглежда вече десктопа ми в работата.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Вто Юли 03, 2018 2:48 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Окт 10, 2014 12:31 pm
Мнения: 237
Местоположение: София
Skype: zarere
Автомобил: Outback 2.5 2019
Рейтинг: 248
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
А според ръководството капачката ми е 108kPa такава е и моята
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/imag ... skwFS_3FCw

Вто Юли 03, 2018 3:52 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3866
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ако разпознавам правилно мястото, Динамик арт ...беше там, в най-дясното гаражче. Надписът го няма?!

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Вто Юли 03, 2018 8:10 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Окт 10, 2014 12:31 pm
Мнения: 237
Местоположение: София
Skype: zarere
Автомобил: Outback 2.5 2019
Рейтинг: 248
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мерси колега за уточнението.Явно го няма надписа ,защото снимката в google street е правена 2012 година,а сервизът на Тони явно е правен след това ;-)

Вто Юли 03, 2018 8:13 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3866
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не съобразих датите :D Гаражът с надписа на жълт фон за дизеловите помпи.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Вто Юли 03, 2018 8:22 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Окт 10, 2014 12:31 pm
Мнения: 237
Местоположение: София
Skype: zarere
Автомобил: Outback 2.5 2019
Рейтинг: 248
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ясно,благодаря още веднъж :bow:

Вто Юли 03, 2018 8:24 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
След като приемаш съвети ето един: махни кората под двигателя за седмица и паркирай на чисто място за да видиш евентуална прокапка отнякъде.
Ако за 25 км доливаш само в радиатора обикновено имаш неплътност в системата. Остави я да поизкапе и през този период не би трябвало да имаш промяна в разширителния съд. Нормалното разширение на антифриза, т.е к-во, което минава през капачката е между 150 и 300 мл. Ако за 25 км имаш теч с дебит надвишаващ тази стойност (налага се да доливаш повече от 150-200 мл) и продължаваш да виждаш, че нивото в разширителния съд се качва, то проблема ти е за съжаление е другаде.
Аз имах спукан тройник на маркучите на газовата - резултата беше доста по-лош. Цялата кола се окашква (IACV клапана остава сух). Доливането беше 2.5 литра, но аз нивото не съм го и проверявал в разширителния съд - стрелката не мърда (не че жена ми я гледа де), а колата е толкова шумна, че няма как да чуя вентилатори. :D

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
 11

Сря Юли 04, 2018 6:57 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Окт 10, 2014 12:31 pm
Мнения: 237
Местоположение: София
Skype: zarere
Автомобил: Outback 2.5 2019
Рейтинг: 248
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ico_tech написа:
След като приемаш съвети ето един: махни кората под двигателя за седмица и паркирай на чисто място за да видиш евентуална прокапка отнякъде.
Ако за 25 км доливаш само в радиатора обикновено имаш неплътност в системата. Остави я да поизкапе и през този период не би трябвало да имаш промяна в разширителния съд. Нормалното разширение на антифриза, т.е к-во, което минава през капачката е между 150 и 300 мл. Ако за 25 км имаш теч с дебит надвишаващ тази стойност (налага се да доливаш повече от 150-200 мл) и продължаваш да виждаш, че нивото в разширителния съд се качва, то проблема ти е за съжаление е другаде.
Аз имах спукан тройник на маркучите на газовата - резултата беше доста по-лош. Цялата кола се окашква (IACV клапана остава сух). Доливането беше 2.5 литра, но аз нивото не съм го и проверявал в разширителния съд - стрелката не мърда (не че жена ми я гледа де), а колата е толкова шумна, че няма как да чуя вентилатори. :D


Здравей,

да я оставя да поизкапе значи ли да не я карам една седмица?И също така какво представлява този тройник?Двата маркуча за антифриза съм ги сменял преди 3 години като купувах колата, заедно със скобите,но се чудя дали да не ги сменя превантивно и тях.Ще видя в ръководството как се сваля кората с какъв ключ и ще направя и това,мерси за съвета :bow:

P.S.Сега видях,че кората се държи на 6 болта (със отвертка звезда ще се махат)

Сря Юли 04, 2018 7:20 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не, значи да я караш и да гледаш ако капе и от къде, след като я паркираш.
За кората ти трябва отвертка за щипките (те са pop in-pop out), камък 10 и 12. Най-лесно се сваля на канал, но доколкото разбирам нямаш - ще трябва да помолиш някъде да ползваш канал за 5 мин. Или ако ходиш при Динамик Арт да ти я свалят.
Маркучи си сменял най-вероятно между радиатора и двигателя. Тези са забутани отзад под въздухозаборника и свързват изпарителя с охладителната система. Дори и да си ги сменял преди 3 год., ако не са от правилния тип много бързо деградират. Заскобването на маркучи също се оказва доста сложна задача за много сервизи - все корави момчета имат и натягат все едно е вторично охлаждане на ВВЕР(вид ядрен реактор ;) ) - това разплесква маркуча и след кратко време се цепва. Тройника не е нищо особено и аз лично предпочитам да слагам неръждаеми. Мисля беше 14мм, но не съм сигурен.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Сря Юли 04, 2018 7:43 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Окт 10, 2014 12:31 pm
Мнения: 237
Местоположение: София
Skype: zarere
Автомобил: Outback 2.5 2019
Рейтинг: 248
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ясно,ще мина тогава днес през Тони от Динамик Арт,ако има време .За да не става грешка ето тези маркучи са сменяни преди 3 години заедно със скобите с оригинални такива

http://opposedforces.com/parts/legacy/e ... tration_1/

номер 3 и 13 от снимката

А всички газови маркучи са сменяни в края на миналата година.Ако може да обяснявате като на глупак със снимки няма да се сърдя :-)
,защото не разбрах тия "забутани отзад под въздухозаборника и свързват изпарителя с охладителната система" дали са правилните които са сменяни.Ако това помага всичките газови сменяни миналата година се виждаха и ги смениха без да се навират под колата.

Сря Юли 04, 2018 7:52 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Сменил си връзките двигател радиатор. Аз под газови маркучи разбирам газопроводи от изпарителя до дюзите - по тях минава изпарената газ. Това, което имах предвид са маркучите, които захранват изпарителя с антифриз от охладителната система. Те са подвързани паралелно с тройници и често са източник на течове. Снимка нямам, но те се виждат като погледнеш изпарителя. Просто му кажи да провери за течове.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Сря Юли 04, 2018 9:28 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 2420
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не намирам схемата на забутаните маркучи. Колегата Ицо има в предвид маркучите от двг до купето - за радиаторчето на парното. Газовото там се връзва - режат се маркучи и се слагат тройници за газта там.
Ицо, и аз така на едното Субару. Вземам го с диагноза най-вероятно духнали гарнитури, защото губело по 200-300мл на седмица.
Открих 2 счупени тройника и то съвсем случайно - тръгнах да вадя маркучите на газовото да сменя тройниците за всеки случай. Единият тройник повече от половината остана в маркуча.
Другият беше спукан много... до сега не ми се беше случвало. Тогава открих тези тефлоновите. Смятам, че са по-добри от металните, защото при металните наблюдавам леки течове от време на време (алуминиеви, обаче). Може и маркучите да не са подходящи и затова, но всеки газаджия, който съм питал, твърди, че тефлоновите са по-добре от метални. Имат по-добро оребрение и зъбчета за хващане на маркуча и скобите по-добре стягат маркуча около оребрението...
Още не карам колата, но се надявам скоро да установя дали съм бил прав за този проблем и да се е случил достатъчно скоро преди да го хвана.


п.п. Писали сме едновременно.

_________________
http://www.hostit.bg/

Сря Юли 04, 2018 9:34 am
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Пет Окт 10, 2014 12:31 pm
Мнения: 237
Местоположение: София
Skype: zarere
Автомобил: Outback 2.5 2019
Рейтинг: 248
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Благодаря Ви колеги за постоянните от Вас насоки :bow: .Утре се разбрах с Тони да мина през него и да види за какво идва реч,надявам се скоро да се похваля,че всичко е наред.

Сря Юли 04, 2018 2:45 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Окт 10, 2014 12:31 pm
Мнения: 237
Местоположение: София
Skype: zarere
Автомобил: Outback 2.5 2019
Рейтинг: 248
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ъпдейт днес ходих при Тони.Той видя,че единият тройник е малко оксидирал и каза ,че може да се смени,ако ме притеснява.Разбрахме се за вторник,(тъй като днес беше залят от работа) да мина да смени тройниците и маркучите и ако види каквото и да е било друго,което не е ок (ако има)да се смени и него. После така или иначе Краси от Субаруленд ми беше на път минах от там и пичовете работещи там ми казаха най-лесният тест е отиваш на магистралата газ до дупка ,после идваш и ако няма мехурчета в разширителният съд всичко е ок.Ми след газта до дупка и проверката от тях ,според тях всичко е ток.Въпреки всичко като отида при Тони във вторник и като смени каквото има за смяна ще го накарам да ми свали кората и да следя дали има течове да ми е мирна главата.

Чет Юли 05, 2018 3:28 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Окт 10, 2014 12:31 pm
Мнения: 237
Местоположение: София
Skype: zarere
Автомобил: Outback 2.5 2019
Рейтинг: 248
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ъпдейт днес ходих пак при Тони.Смениха тройника,провериха и маркучите, които захранват изпарителя с антифриз от охладителната система(бяха ок маркучите). После провериха и нивото на антифриза в разширителният съд и в радиатора.От миналата седмица не съм доливал никъде.В казанчето имаше един пръст на макс нивото,а в радиатора беше почти до капачката.Явно всичко си е било наред и съм се филмирал излишно.Все пак смяната на тройника (и проверката на маркучите, които захранват изпарителя с антифриз от охладителната система) мисля,че беше добра идея.Благодаря Ви отново за помощта на всички колеги :bow: Ще се си радвам на колата ;-)

Вто Юли 10, 2018 4:52 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 115 мнения ]  стр Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: radomirsl и 33 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор