Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 7:14 pm



Отговори на тема  [ 116 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6  Следваща
 ПОМОЩ ! Сменен Knock сензор но проблема остава ! 
Автор Съобщение
Напуснал форума
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 12, 2010 6:46 pm
Мнения: 1100
Местоположение: София
Skype: xxx
Автомобил: Legacy 2,0 AT
Телефон: 0889808309
Рейтинг: 308
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колко ти е вакума в колектора,при загрял мотор,без консумативи на място на празен ход ?

_________________
http://www.dek.bg/main.php

Чет Юни 18, 2015 9:54 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Авг 30, 2011 8:53 pm
Мнения: 110
Местоположение: Sofia, Bulgaria
Автомобил: Legacy 2.5 GX AT 2001
Рейтинг: 11
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
pradabg написа:
Колко ти е вакума в колектора,при загрял мотор,без консумативи на място на празен ход ?


Съжалявам, но идея си нямам. Този показател не са ми го мерили когато съм бил на диагностика (ако така може да се мери де). Казаха ми че ламбда сондата- (широколентовата) е забила...ако това може да помогне с нещо..

Чет Юни 18, 2015 10:47 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Апр 29, 2014 9:29 am
Мнения: 359
Местоположение: Бургас
Skype: dj-stenly
Автомобил: SUBARU OUTBACK 2.5 2007
Рейтинг: 43
От звездите одобрен
Отговори с цитат
При мен проблема си остава , особено тежко е при пуснат климатик . Ламб сондата си работи поне на диагностиката се така се вижда .

Съб Юни 20, 2015 10:31 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Авг 30, 2011 8:53 pm
Мнения: 110
Местоположение: Sofia, Bulgaria
Автомобил: Legacy 2.5 GX AT 2001
Рейтинг: 11
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
DJ-Stenly написа:
При мен проблема си остава , особено тежко е при пуснат климатик . Ламб сондата си работи поне на диагностиката се така се вижда .


Аз (все още) нямам този проблем. Сега обмислям да сменя лабда сондата /широколентовата/. И без това от 2 години когато ми се е налагало да я закачат на компютър все са ми откривали някакви грешки заради газовата уредба и са я хващали че е "мудна".
@ Колега Pradabg, как бих могъл да си измеря вакуум-а?

Поздрави! :hello:

Нед Юни 21, 2015 8:38 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Апр 29, 2014 9:29 am
Мнения: 359
Местоположение: Бургас
Skype: dj-stenly
Автомобил: SUBARU OUTBACK 2.5 2007
Рейтинг: 43
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Днес падна доста игра пак с диагностика и чудесиии , тествахме дали проблема не идва от скоростната кутия ... направи ми впечетление че температурата на маслото в скоростната кутия се вдига между 180-220 градуса .... нормално ли е това не е ли прекалено високо (досега никога не ми е светвал датчика за висока температура) ? Проблема е ясен прекалено предварение от -18 -20 при потегляне ... майстора изказа съмнение да не би някой датчик да дава грешна информация на скоростната кутия и тя сама да включва механизъм който да не позволява рязко потегляне . За да не се претовари самата кутия . Не знам дали го обясних точно .... открих примерно че имам датчик на волана който е точно за това да не се потегля рязко ако примерно съм завил волана в крайно положение . какво мислите по въпроса някой има ли идея ....

Пон Юли 06, 2015 11:22 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm
Мнения: 393
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
220 градуса .. да не сте гледали фаренхайт а не градуси по целзии.

Наскоро прочетох разни неща за knock сензорите. Ако проблема е в ъгъла на запалването - може да пробваш нещо такова.

http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=213261

Идеята е да се сложи под сензора уплътнител (пластмасов примерно). За да се намали чувствителността му.
Може да прочетеш и по разни други форуми защо го правят. Примерно при по-стари автомобили сензора почва да чува неща , които не са детонации но си мисли че са.
Ясно ми е, че е настроен само за специфични честоти - но въпреки това може да има нешо , което го заблуждава че има детонации. Ауспух, скоростна кутия.. и.т.н
Не съм правил подобно нещо.. но може да пробваш. Примерно едно уплътнителче за водопровод ... но не гумено а пластмасово.
И все пак сложи добър бензин преди това. За да не станат наистина детонации.

Пон Юли 13, 2015 9:37 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Апр 29, 2014 9:29 am
Мнения: 359
Местоположение: Бургас
Skype: dj-stenly
Автомобил: SUBARU OUTBACK 2.5 2007
Рейтинг: 43
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Мерси много , това ще се пробва ... доколкото разбрах трябва само да го развия и да сложа нещо като шайбичка под него но пластмасова или гумирана

Пон Юли 13, 2015 10:06 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm
Мнения: 393
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз мисля пластмасова по-добре, така или иначе си е проба.
После заедно с някой майстор + софтуер за гледане на параметрите може да пробвате да видите колко трябва да се затегне , добра ли е или трябва по твърдо или пък по-меко.
Мисля че си е експериментиране.. но след толкова проблеми .. що да не се пробва.
Но зареди бензин 100 октана , или на газ за да няма детонации. на газ със сиурност няма как да има детонации.
На бенз 100 октана има мнооогоо минимални шансове за двигател са такава компресия, да не кажем никакви.
( Има и други версии да филтрираш раотата на сензора - някои слагат 1100-3300 pf на сензора, но внимателно .. имало сензори в 2 извода и такива с един извод. И там има разлика в свързването. Кондензаторите всъщност правят филтриране на честоти.. но мисля че за чист тест по-добре пробвай с пластмасово уплътнителче. )

Пон Юли 13, 2015 10:17 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 12, 2009 6:38 pm
Мнения: 2115
Местоположение: София
Автомобил: Subaru legacy 2,5 АТ 01GX limited
Рейтинг: 384
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Първо си премери датчика колко килоома дава на зегасен мотор , между активния му карай и маса , трябва да са от порядъка на 550-650 килоома , ако са повече или по малко значи е фира.
Може да го премостиш, като го изключиш от куплонга и включиш там резистор към маса със подобно съпротивление или тример-потенциомтър и да го въртиш в дипазано 550 -650 килоома и да гледаш как ти върви колата.
Може просто да го откачиш от корпуса и да го увоеш с дунапрен и да го въжеш за маркучите ако , си сигурен обаче че датчика работи коректно.

_________________
SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited

Пон Юли 13, 2015 11:06 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Апр 29, 2014 9:29 am
Мнения: 359
Местоположение: Бургас
Skype: dj-stenly
Автомобил: SUBARU OUTBACK 2.5 2007
Рейтинг: 43
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Само за теста ли да остане в динапрен или така дс го оставя и да си карам ако е по добре ? Много съм невеж технически затова питам подробно

Пон Юли 13, 2015 12:29 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 12, 2009 6:38 pm
Мнения: 2115
Местоположение: София
Автомобил: Subaru legacy 2,5 АТ 01GX limited
Рейтинг: 384
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
DJ-Stenly написа:
Само за теста ли да остане в динапрен или така дс го оставя и да си карам ако е по добре ? Много съм невеж технически затова питам подробно

само за теста, щом си лаик по добре да има нок сензор да слуша мотора , да не стане гаф.

_________________
SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited

Пон Юли 13, 2015 12:52 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Апр 29, 2014 9:29 am
Мнения: 359
Местоположение: Бургас
Skype: dj-stenly
Автомобил: SUBARU OUTBACK 2.5 2007
Рейтинг: 43
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Свалих го , обвих го в дунапрен , запалих светна чека . Колата като че ли по добре тръгва на бензин . Има лек лаг но е по малък от преди ... Предполагам трябва се покара за да се саморегулира. Какво следва сега ? Да Сложа изолация под датчика или ?

Пон Юли 13, 2015 1:03 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 12, 2009 6:38 pm
Мнения: 2115
Местоположение: София
Автомобил: Subaru legacy 2,5 АТ 01GX limited
Рейтинг: 384
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
DJ-Stenly написа:
Свалих го , обвих го в дунапрен , запалих светна чека . Колата като че ли по добре тръгва на бензин . Има лек лаг но е по малък от преди ... Предполагам трябва се покара за да се саморегулира. Какво следва сега ? Да Сложа изолация под датчика или ?

вържи го към маса обаче на корпуса , слагаш му болта в дупката, гайка и една жица към мотора и ще загасне чека и отивай да караш.

_________________
SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited

Пон Юли 13, 2015 1:07 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 12, 2009 6:38 pm
Мнения: 2115
Местоположение: София
Автомобил: Subaru legacy 2,5 АТ 01GX limited
Рейтинг: 384
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
също и ресетваш като откачаш акумулатора поне за 10 минути и тогава пробваш.
Може да премеш и колко килоома ти да нок сензора , мериш между активния край и масата сиреч там където се вкарва болта на загасена кола!

_________________
SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited

Пон Юли 13, 2015 1:22 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Апр 29, 2014 9:29 am
Мнения: 359
Местоположение: Бургас
Skype: dj-stenly
Автомобил: SUBARU OUTBACK 2.5 2007
Рейтинг: 43
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Прецаках резбата ... Направо ужас зави се до една положение и сега седи хлабаво ... Ще трябва да се сложи една идея по голям болт

Пон Юли 13, 2015 1:56 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 12, 2009 6:38 pm
Мнения: 2115
Местоположение: София
Автомобил: Subaru legacy 2,5 АТ 01GX limited
Рейтинг: 384
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
DJ-Stenly написа:
Прецаках резбата ... Направо ужас зави се до една положение и сега седи хлабаво ... Ще трябва да се сложи една идея по голям болт

болта е стандартен, смени го и няма да има проблем, би трябвало да можеш да завиеш гайка ина този размер, аз дори и шайба сложих като пробвах за да хване жицата по плътно за по добра маса.

_________________
SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited


Последна промяна quietriot на Пон Юли 13, 2015 2:38 pm, променена общо 1 път


Пон Юли 13, 2015 2:04 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Апр 29, 2014 9:29 am
Мнения: 359
Местоположение: Бургас
Skype: dj-stenly
Автомобил: SUBARU OUTBACK 2.5 2007
Рейтинг: 43
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Обаче колата сега пък каточели е по-добре ... Сега отивам да е покарам 30 км да видя ... Опасно ли е ако датчика остане хлабав ?

Пон Юли 13, 2015 2:11 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 12, 2009 6:38 pm
Мнения: 2115
Местоположение: София
Автомобил: Subaru legacy 2,5 АТ 01GX limited
Рейтинг: 384
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
DJ-Stenly написа:
Обаче колата сега пък каточели е по-добре ... Сега отивам да е покарам 30 км да видя ... Опасно ли е ако датчика остане хлабав ?

Не и ако дава добра маса , сиреч си хванал хубаво жицата за болта и на шасито за маса , свети ли ти чека сега след като даде на маса и ресетна компа ?

_________________
SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited

Пон Юли 13, 2015 2:36 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Апр 29, 2014 9:29 am
Мнения: 359
Местоположение: Бургас
Skype: dj-stenly
Автомобил: SUBARU OUTBACK 2.5 2007
Рейтинг: 43
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Завих колкото можах болта на датчика но датчика остана хлабав ... просто след едно положение болта се варти свободно явно резбата е прецакана там ... но датчика е за корпуса но хлабав ... не ми свети чека , така опасно ли е ?

Пон Юли 13, 2015 2:43 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 12, 2009 6:38 pm
Мнения: 2115
Местоположение: София
Автомобил: Subaru legacy 2,5 АТ 01GX limited
Рейтинг: 384
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
DJ-Stenly написа:
Завих колкото можах болта на датчика но датчика остана хлабав ... просто след едно положение болта се варти свободно явно резбата е прецакана там ... но датчика е за корпуса но хлабав ... не ми свети чека , така опасно ли е ?

стана чат, обади ми се ............. да ти обясня.

_________________
SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited

Пон Юли 13, 2015 2:51 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 116 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 23 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор