Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пет Мар 29, 2024 8:26 am



Отговори на тема  [ 116 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4, 5, 6  Следваща
 ПОМОЩ ! Сменен Knock сензор но проблема остава ! 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Вто Апр 29, 2014 9:29 am
Мнения: 359
Местоположение: Бургас
Skype: dj-stenly
Автомобил: SUBARU OUTBACK 2.5 2007
Рейтинг: 43
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Здравейте , пиша с голяма молба за помощ понеже не знам какво вече да направя !

Легаси 2.0 2000г. EJ20 газ+бензин Автомат

При подаване на повече газ , тръгване или в движение при изпреварване колата се замисля бавно бавно се тътри и след това се отпушва изведнъж ! Прави го не постояно но на всяко 3-4 път се случва. Прави го на и на газ и на бензин .... ходих на елкон човека каза на Газ при натискане на педала отчита бедна смес и изведнъж при отпускане се обогатява . Първо мислих че проблема е в газовото но продължава да го прави и на безнзин ... замисля се ... забива муцуна и така .

Смених си сам датчика днес с надежда да се оправи но уви НЕ! сменял съм следните неща .

Свещи NJK - преди : 13 000
Кабели - преди : 1000

Не знам вече какво може да е .... сутрин като е студена колата от месец почна да прави номер .... запалва се изфорсира се и след това гасне ! После пак е паля .. работи на смукач и изведнъж пада смукача и почва се мъчи :( .... когато колата е малко загряла вече няма никакви проблеми с палене и обороти

Моля давайте съвети че не знам вече какво да сменям .....

ПС : Стария датчик имаше две пукнатини така че предполагам е бил прецакан

Сря Мар 04, 2015 5:43 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Бобина

Напръскай я с малко вода и ако стане по-зле, значи е тя.

Сря Мар 04, 2015 6:01 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Апр 29, 2014 9:29 am
Мнения: 359
Местоположение: Бургас
Skype: dj-stenly
Автомобил: SUBARU OUTBACK 2.5 2007
Рейтинг: 43
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Отгоре ли да е напръскам ?

И аз за това се сетих последно и се надявах да не е това ...

Сря Мар 04, 2015 6:05 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Да, взимаш един пулверизатор и я пръска отгоре и леко отстрани, ако е пробила веднага ще почне да прекъсва колата.

Сря Мар 04, 2015 7:12 pm
Върнете се в началото
Профил
Online
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ако колата е имала ПТП или е ръчкано по инсталацията по някакъв повод, същите проблеми идват от кабелите, които са между бобината и компа(при здрава бобина). Опитай всички варианти, истината е някъде там...

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Сря Мар 04, 2015 9:10 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Юни 11, 2014 6:36 pm
Мнения: 953
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback, MT
Рейтинг: 443
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Закарай я да погледнат генерацията. Може да не уплътнява добре на изпускателните колектори и от там да изпуска. Кнок сензора улавя това. При рязко подаване на газ сместа при този случай обеднява.

Сря Мар 04, 2015 9:21 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Апр 29, 2014 9:29 am
Мнения: 359
Местоположение: Бургас
Skype: dj-stenly
Автомобил: SUBARU OUTBACK 2.5 2007
Рейтинг: 43
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Колата не ръмжи като да има проблем с генерацията .... този проблем го имам 2 месеца някъде ... утре ще е закарам да е гледат пак :(

Сря Мар 04, 2015 9:33 pm
Върнете се в началото
Профил
Напуснал форума
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 12, 2010 6:46 pm
Мнения: 1100
Местоположение: София
Skype: xxx
Автомобил: Legacy 2,0 AT
Телефон: 0889808309
Рейтинг: 308
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
От колко време експоатираш газовата и какъв е изпарителя ? Сутрин как пали ?

_________________
http://www.dek.bg/main.php

Сря Мар 04, 2015 9:37 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Апр 29, 2014 9:29 am
Мнения: 359
Местоположение: Бургас
Skype: dj-stenly
Автомобил: SUBARU OUTBACK 2.5 2007
Рейтинг: 43
От звездите одобрен
Отговори с цитат
От 13 000 км съм сложил газовата . Сутрин пали изфорсира се и после гасне . Паля е още веднъж ... задържа се на смукач малко и после падат оборотите и почва да се мъчи ... като загрее след минута е ок

Сря Мар 04, 2015 9:46 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Апр 29, 2014 9:29 am
Мнения: 359
Местоположение: Бургас
Skype: dj-stenly
Автомобил: SUBARU OUTBACK 2.5 2007
Рейтинг: 43
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Като беше по студено палише доста трудно от първия път ... после от втория веднага

Сря Мар 04, 2015 9:47 pm
Върнете се в началото
Профил
Напуснал форума
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 12, 2010 6:46 pm
Мнения: 1100
Местоположение: София
Skype: xxx
Автомобил: Legacy 2,0 AT
Телефон: 0889808309
Рейтинг: 308
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ами по описаното,аз проблемите ги деля на два : Първият с паленето и гасненето - почистване на стъпково моторче и дросел клапа (след като почистиш моторчето,за проверка преди да го монтираш,го закачаш на буксата,даваш на контакт и виждаш дали се движи механизмът свободно),ако не се оправи паленето има вероятност и да е ЕГР-а и Вторият с глъхненето при потегляне - неправилни смеси. Като за Вторият случай,направи един експеримент,за да се намалят заподозрените - взимаш чаша с вода,колата да работи на празен ход на газ,изтегляш маркуча за вакуума на изпарителя и го пъхаш в чашата (разбира се с единият пръст ще трябва да запушиш щуцера към колектора) и виж дали не бълбука (газ),ако не бълбука,се отхвърля изпарителя като заподозрян ;) След това пиши какво се е случило .

пс. След като ги направиш тези неща,Мастър ресет - сиреч откачаш клемата на акумулатора за 15-тина минути,за да се върнат настройките на бензин ;)

_________________
http://www.dek.bg/main.php

Чет Мар 05, 2015 12:02 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Апр 29, 2014 9:29 am
Мнения: 359
Местоположение: Бургас
Skype: dj-stenly
Автомобил: SUBARU OUTBACK 2.5 2007
Рейтинг: 43
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Сутрин като е запаля и мирише много на бензин ...... аз мислих че е от Knock сензора ...

Чет Мар 05, 2015 12:40 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Мар 21, 2011 3:28 pm
Мнения: 465
Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.0'99 & 2.5XT'06
Рейтинг: 347
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Както беше казано по-горе шумовете от проблемна генерацията биха могли да лъжат knock сензора за детонации, тъй като могат да накарат блока на двигателя да предава дрънченето при определени условия.

Още нещо покрай генерацията - ако има дупки или луфтове освен шумовете месиш изходна смес с атмосферата и е възможно ламбда сондата да отчита различен състав и динамика от това, което реално излиза от двигателя. И понеже имаш газова, а те също са закачени към ламбда сондата, проверете дали връзките от нея до компютрите са наред и какъв сигнал има по тях. От сигнала зависи обогятяването или обедняването на горивната смес, така че има съвпадение с това, което виждаш по колата.

_________________
Подозирам, че всичко е нарочно...

Чет Мар 05, 2015 6:44 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Сеп 04, 2012 2:41 pm
Мнения: 506
Местоположение: Стара Загора
Skype: niggaz_nature_stz
Автомобил: subaru legacy 2.0GL 97г.
Телефон: 0889855638
Рейтинг: 4
Нов фен
Отговори с цитат
DJ-Stenly написа:
Здравейте , пиша с голяма молба за помощ понеже не знам какво вече да направя !

Легаси 2.0 2000г. EJ20 газ+бензин Автомат

При подаване на повече газ , тръгване или в движение при изпреварване колата се замисля бавно бавно се тътри и след това се отпушва изведнъж ! Прави го не постояно но на всяко 3-4 път се случва. Прави го на и на газ и на бензин .... ходих на елкон човека каза на Газ при натискане на педала отчита бедна смес и изведнъж при отпускане се обогатява . Първо мислих че проблема е в газовото но продължава да го прави и на безнзин ... замисля се ... забива муцуна и така .

Смених си сам датчика днес с надежда да се оправи но уви НЕ! сменял съм следните неща .

Свещи NJK - преди : 13 000
Кабели - преди : 1000

Не знам вече какво може да е .... сутрин като е студена колата от месец почна да прави номер .... запалва се изфорсира се и след това гасне ! После пак е паля .. работи на смукач и изведнъж пада смукача и почва се мъчи :( .... когато колата е малко загряла вече няма никакви проблеми с палене и обороти

Моля давайте съвети че не знам вече какво да сменям .....

ПС : Стария датчик имаше две пукнатини така че предполагам е бил прецакан



Това с заглъхването и спъването и при мен го имаше , но не и проблем с паленето или пък гаснене. Светеше ми лампа и грешка 22 и смених knock сензора и всичко си дойде на мястото .

Не си написъл от къде си ? Имам нов knock сензор за продаване , няма проблем да го пробваме . Имам и цял двигател за продаване и като гледам както е тръгнало ще се продава на части (така че ако е от бобина и нея може да пробваме).

От Стара Загора съм ако решиш нещо пиши на ЛС .

_________________
Ремонт на компютърна техника, Pocket PC , навигации , GSM , инсталиране на софтуер , смяна на части идр.


https://www.facebook.com/remont.PC.GPS.GSM.obqvi/
http://niggaznature.bazar.bg

Чет Мар 05, 2015 9:22 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Четете темата внимателно...
Още в първият пост е описано, че нок сензора е сменен...

Чет Мар 05, 2015 9:54 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Сеп 04, 2012 2:41 pm
Мнения: 506
Местоположение: Стара Загора
Skype: niggaz_nature_stz
Автомобил: subaru legacy 2.0GL 97г.
Телефон: 0889855638
Рейтинг: 4
Нов фен
Отговори с цитат
Vmax написа:
Четете темата внимателно...
Още в първият пост е описано, че нок сензора е сменен...


Прочетох но е възможно и другия да не му е читав , никъде не е писъл дали го е сменил с нов или стар .

_________________
Ремонт на компютърна техника, Pocket PC , навигации , GSM , инсталиране на софтуер , смяна на части идр.


https://www.facebook.com/remont.PC.GPS.GSM.obqvi/
http://niggaznature.bazar.bg

Чет Мар 05, 2015 9:56 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Апр 29, 2014 9:29 am
Мнения: 359
Местоположение: Бургас
Skype: dj-stenly
Автомобил: SUBARU OUTBACK 2.5 2007
Рейтинг: 43
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Сменен е с чисто нов от магазина .

Чет Мар 05, 2015 11:29 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Апр 29, 2014 9:29 am
Мнения: 359
Местоположение: Бургас
Skype: dj-stenly
Автомобил: SUBARU OUTBACK 2.5 2007
Рейтинг: 43
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Може ли проблема да идва от това че не ми е изчистена на комп. грешката ? Дали ще се оправи само ако разкача акомулатора ? или сти трябва програма

Чет Мар 05, 2015 11:38 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Май 08, 2013 7:07 pm
Мнения: 433
Местоположение: В.Търново
Skype: zlobstur
Автомобил: Outback H6 B13, Forester SG 2.5XT
Телефон: 0894414176
Рейтинг: 162
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Задължително след подмяна на дефектирал датчик се занулява компа, без значение дали от клемите или с програма. След това покарай на бензин известно време (20-30км) компа да се самообучи според него и да си влезе в норми.

_________________
Lesson for beginners: Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Speed is how fast you hit the wall.

Чет Мар 05, 2015 12:17 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Вто Апр 29, 2014 9:29 am
Мнения: 359
Местоположение: Бургас
Skype: dj-stenly
Автомобил: SUBARU OUTBACK 2.5 2007
Рейтинг: 43
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Сега запалих колата ,запалипрекрасно без да загасне . Напръсках бобината не прекъсва ! Тръгвам на бензин и пак няма мощност ... сега съм разкачил акомулатора и ще изчакам 15 мин и ще е пробвам пак

Чет Мар 05, 2015 1:20 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 116 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4, 5, 6  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 38 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор