Автор |
Съобщение |
DJ-Stenly
Регистриран на: Вто Апр 29, 2014 9:29 am Мнения: 359 Местоположение: Бургас
Skype: dj-stenly
Автомобил: SUBARU OUTBACK 2.5 2007
Рейтинг: 43
|
Здравейте , пиша с голяма молба за помощ понеже не знам какво вече да направя ! Легаси 2.0 2000г. EJ20 газ+бензин Автомат При подаване на повече газ , тръгване или в движение при изпреварване колата се замисля бавно бавно се тътри и след това се отпушва изведнъж ! Прави го не постояно но на всяко 3-4 път се случва. Прави го на и на газ и на бензин .... ходих на елкон човека каза на Газ при натискане на педала отчита бедна смес и изведнъж при отпускане се обогатява . Първо мислих че проблема е в газовото но продължава да го прави и на безнзин ... замисля се ... забива муцуна и така . Смених си сам датчика днес с надежда да се оправи но уви НЕ! сменял съм следните неща . Свещи NJK - преди : 13 000 Кабели - преди : 1000 Не знам вече какво може да е .... сутрин като е студена колата от месец почна да прави номер .... запалва се изфорсира се и след това гасне ! После пак е паля .. работи на смукач и изведнъж пада смукача и почва се мъчи .... когато колата е малко загряла вече няма никакви проблеми с палене и обороти Моля давайте съвети че не знам вече какво да сменям ..... ПС : Стария датчик имаше две пукнатини така че предполагам е бил прецакан
|
|
|
Сря Мар 04, 2015 5:43 pm |
|
|
Vmax
|
Бобина
Напръскай я с малко вода и ако стане по-зле, значи е тя.
|
|
|
Сря Мар 04, 2015 6:01 pm |
|
|
DJ-Stenly
Регистриран на: Вто Апр 29, 2014 9:29 am Мнения: 359 Местоположение: Бургас
Skype: dj-stenly
Автомобил: SUBARU OUTBACK 2.5 2007
Рейтинг: 43
|
Отгоре ли да е напръскам ?
И аз за това се сетих последно и се надявах да не е това ...
|
|
|
Сря Мар 04, 2015 6:05 pm |
|
|
Vmax
|
Да, взимаш един пулверизатор и я пръска отгоре и леко отстрани, ако е пробила веднага ще почне да прекъсва колата.
|
|
|
Сря Мар 04, 2015 7:12 pm |
|
|
Alxx
|
Ако колата е имала ПТП или е ръчкано по инсталацията по някакъв повод, същите проблеми идват от кабелите, които са между бобината и компа(при здрава бобина). Опитай всички варианти, истината е някъде там...
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Сря Мар 04, 2015 9:10 pm |
|
|
Vami
|
Закарай я да погледнат генерацията. Може да не уплътнява добре на изпускателните колектори и от там да изпуска. Кнок сензора улавя това. При рязко подаване на газ сместа при този случай обеднява.
|
|
|
Сря Мар 04, 2015 9:21 pm |
|
|
DJ-Stenly
Регистриран на: Вто Апр 29, 2014 9:29 am Мнения: 359 Местоположение: Бургас
Skype: dj-stenly
Автомобил: SUBARU OUTBACK 2.5 2007
Рейтинг: 43
|
Колата не ръмжи като да има проблем с генерацията .... този проблем го имам 2 месеца някъде ... утре ще е закарам да е гледат пак
|
|
|
Сря Мар 04, 2015 9:33 pm |
|
|
pradabg
Напуснал форума
Регистриран на: Пет Фев 12, 2010 6:46 pm Мнения: 1100 Местоположение: София
Skype: xxx
Автомобил: Legacy 2,0 AT
Телефон: 0889808309
Рейтинг: 308
|
От колко време експоатираш газовата и какъв е изпарителя ? Сутрин как пали ?
_________________ http://www.dek.bg/main.php
|
|
|
Сря Мар 04, 2015 9:37 pm |
|
|
DJ-Stenly
Регистриран на: Вто Апр 29, 2014 9:29 am Мнения: 359 Местоположение: Бургас
Skype: dj-stenly
Автомобил: SUBARU OUTBACK 2.5 2007
Рейтинг: 43
|
От 13 000 км съм сложил газовата . Сутрин пали изфорсира се и после гасне . Паля е още веднъж ... задържа се на смукач малко и после падат оборотите и почва да се мъчи ... като загрее след минута е ок
|
|
|
Сря Мар 04, 2015 9:46 pm |
|
|
DJ-Stenly
Регистриран на: Вто Апр 29, 2014 9:29 am Мнения: 359 Местоположение: Бургас
Skype: dj-stenly
Автомобил: SUBARU OUTBACK 2.5 2007
Рейтинг: 43
|
Като беше по студено палише доста трудно от първия път ... после от втория веднага
|
|
|
Сря Мар 04, 2015 9:47 pm |
|
|
pradabg
Напуснал форума
Регистриран на: Пет Фев 12, 2010 6:46 pm Мнения: 1100 Местоположение: София
Skype: xxx
Автомобил: Legacy 2,0 AT
Телефон: 0889808309
Рейтинг: 308
|
Ами по описаното,аз проблемите ги деля на два : Първият с паленето и гасненето - почистване на стъпково моторче и дросел клапа (след като почистиш моторчето,за проверка преди да го монтираш,го закачаш на буксата,даваш на контакт и виждаш дали се движи механизмът свободно),ако не се оправи паленето има вероятност и да е ЕГР-а и Вторият с глъхненето при потегляне - неправилни смеси. Като за Вторият случай,направи един експеримент,за да се намалят заподозрените - взимаш чаша с вода,колата да работи на празен ход на газ,изтегляш маркуча за вакуума на изпарителя и го пъхаш в чашата (разбира се с единият пръст ще трябва да запушиш щуцера към колектора) и виж дали не бълбука (газ),ако не бълбука,се отхвърля изпарителя като заподозрян След това пиши какво се е случило . пс. След като ги направиш тези неща,Мастър ресет - сиреч откачаш клемата на акумулатора за 15-тина минути,за да се върнат настройките на бензин
_________________ http://www.dek.bg/main.php
|
|
|
Чет Мар 05, 2015 12:02 am |
|
|
DJ-Stenly
Регистриран на: Вто Апр 29, 2014 9:29 am Мнения: 359 Местоположение: Бургас
Skype: dj-stenly
Автомобил: SUBARU OUTBACK 2.5 2007
Рейтинг: 43
|
Сутрин като е запаля и мирише много на бензин ...... аз мислих че е от Knock сензора ...
|
|
|
Чет Мар 05, 2015 12:40 am |
|
|
iion
|
Както беше казано по-горе шумовете от проблемна генерацията биха могли да лъжат knock сензора за детонации, тъй като могат да накарат блока на двигателя да предава дрънченето при определени условия.
Още нещо покрай генерацията - ако има дупки или луфтове освен шумовете месиш изходна смес с атмосферата и е възможно ламбда сондата да отчита различен състав и динамика от това, което реално излиза от двигателя. И понеже имаш газова, а те също са закачени към ламбда сондата, проверете дали връзките от нея до компютрите са наред и какъв сигнал има по тях. От сигнала зависи обогятяването или обедняването на горивната смес, така че има съвпадение с това, което виждаш по колата.
_________________ Подозирам, че всичко е нарочно...
|
|
|
Чет Мар 05, 2015 6:44 am |
|
|
niggaz_nature
Регистриран на: Вто Сеп 04, 2012 2:41 pm Мнения: 506 Местоположение: Стара Загора
Skype: niggaz_nature_stz
Автомобил: subaru legacy 2.0GL 97г.
Телефон: 0889855638
Рейтинг: 4
|
DJ-Stenly написа: Здравейте , пиша с голяма молба за помощ понеже не знам какво вече да направя ! Легаси 2.0 2000г. EJ20 газ+бензин Автомат При подаване на повече газ , тръгване или в движение при изпреварване колата се замисля бавно бавно се тътри и след това се отпушва изведнъж ! Прави го не постояно но на всяко 3-4 път се случва. Прави го на и на газ и на бензин .... ходих на елкон човека каза на Газ при натискане на педала отчита бедна смес и изведнъж при отпускане се обогатява . Първо мислих че проблема е в газовото но продължава да го прави и на безнзин ... замисля се ... забива муцуна и така . Смених си сам датчика днес с надежда да се оправи но уви НЕ! сменял съм следните неща . Свещи NJK - преди : 13 000 Кабели - преди : 1000 Не знам вече какво може да е .... сутрин като е студена колата от месец почна да прави номер .... запалва се изфорсира се и след това гасне ! После пак е паля .. работи на смукач и изведнъж пада смукача и почва се мъчи .... когато колата е малко загряла вече няма никакви проблеми с палене и обороти Моля давайте съвети че не знам вече какво да сменям ..... ПС : Стария датчик имаше две пукнатини така че предполагам е бил прецакан Това с заглъхването и спъването и при мен го имаше , но не и проблем с паленето или пък гаснене. Светеше ми лампа и грешка 22 и смених knock сензора и всичко си дойде на мястото . Не си написъл от къде си ? Имам нов knock сензор за продаване , няма проблем да го пробваме . Имам и цял двигател за продаване и като гледам както е тръгнало ще се продава на части (така че ако е от бобина и нея може да пробваме). От Стара Загора съм ако решиш нещо пиши на ЛС .
_________________ Ремонт на компютърна техника, Pocket PC , навигации , GSM , инсталиране на софтуер , смяна на части идр.
https://www.facebook.com/remont.PC.GPS.GSM.obqvi/ http://niggaznature.bazar.bg
|
|
|
Чет Мар 05, 2015 9:22 am |
|
|
Vmax
|
Четете темата внимателно... Още в първият пост е описано, че нок сензора е сменен...
|
|
|
Чет Мар 05, 2015 9:54 am |
|
|
niggaz_nature
Регистриран на: Вто Сеп 04, 2012 2:41 pm Мнения: 506 Местоположение: Стара Загора
Skype: niggaz_nature_stz
Автомобил: subaru legacy 2.0GL 97г.
Телефон: 0889855638
Рейтинг: 4
|
Vmax написа: Четете темата внимателно... Още в първият пост е описано, че нок сензора е сменен... Прочетох но е възможно и другия да не му е читав , никъде не е писъл дали го е сменил с нов или стар .
_________________ Ремонт на компютърна техника, Pocket PC , навигации , GSM , инсталиране на софтуер , смяна на части идр.
https://www.facebook.com/remont.PC.GPS.GSM.obqvi/ http://niggaznature.bazar.bg
|
|
|
Чет Мар 05, 2015 9:56 am |
|
|
DJ-Stenly
Регистриран на: Вто Апр 29, 2014 9:29 am Мнения: 359 Местоположение: Бургас
Skype: dj-stenly
Автомобил: SUBARU OUTBACK 2.5 2007
Рейтинг: 43
|
Сменен е с чисто нов от магазина .
|
|
|
Чет Мар 05, 2015 11:29 am |
|
|
DJ-Stenly
Регистриран на: Вто Апр 29, 2014 9:29 am Мнения: 359 Местоположение: Бургас
Skype: dj-stenly
Автомобил: SUBARU OUTBACK 2.5 2007
Рейтинг: 43
|
Може ли проблема да идва от това че не ми е изчистена на комп. грешката ? Дали ще се оправи само ако разкача акомулатора ? или сти трябва програма
|
|
|
Чет Мар 05, 2015 11:38 am |
|
|
Zlobstur
Регистриран на: Сря Май 08, 2013 7:07 pm Мнения: 433 Местоположение: В.Търново
Skype: zlobstur
Автомобил: Outback H6 B13, Forester SG 2.5XT
Телефон: 0894414176
Рейтинг: 162
|
Задължително след подмяна на дефектирал датчик се занулява компа, без значение дали от клемите или с програма. След това покарай на бензин известно време (20-30км) компа да се самообучи според него и да си влезе в норми.
_________________ Lesson for beginners: Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Speed is how fast you hit the wall.
|
|
|
Чет Мар 05, 2015 12:17 pm |
|
|
DJ-Stenly
Регистриран на: Вто Апр 29, 2014 9:29 am Мнения: 359 Местоположение: Бургас
Skype: dj-stenly
Автомобил: SUBARU OUTBACK 2.5 2007
Рейтинг: 43
|
Сега запалих колата ,запалипрекрасно без да загасне . Напръсках бобината не прекъсва ! Тръгвам на бензин и пак няма мощност ... сега съм разкачил акомулатора и ще изчакам 15 мин и ще е пробвам пак
|
|
|
Чет Мар 05, 2015 1:20 pm |
|
|