Автор |
Съобщение |
DJ-Stenly
Регистриран на: Вто Апр 29, 2014 9:29 am Мнения: 359 Местоположение: Бургас
Skype: dj-stenly
Автомобил: SUBARU OUTBACK 2.5 2007
Рейтинг: 43
|
По рано поръчах шайбички по размер на датчика понеже не можах да нанеря и преди малко ги взех
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Пон Юли 13, 2015 3:30 pm |
|
|
quietriot
|
Аз незнам какво ще ти помогнат шайбите , казах ти, това е пиезо микрофон, който регира на детонации, ако нещо треска и през шайбата пак ще има детонация, но по глуха. Към момента ти дори не знаеш дали датчика ти работи коректно , барем него премерете с майстора , казах ти колко килоома трябва да е.
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Пон Юли 13, 2015 3:52 pm |
|
|
DJ-Stenly
Регистриран на: Вто Апр 29, 2014 9:29 am Мнения: 359 Местоположение: Бургас
Skype: dj-stenly
Автомобил: SUBARU OUTBACK 2.5 2007
Рейтинг: 43
|
Днес установих че колата върви по добре като откача буксата на кнок сензора .... Да не би новия сензор да е бил дефектен ....
|
|
|
Пет Авг 14, 2015 12:55 pm |
|
|
DJ-Stenly
Регистриран на: Вто Апр 29, 2014 9:29 am Мнения: 359 Местоположение: Бургас
Skype: dj-stenly
Автомобил: SUBARU OUTBACK 2.5 2007
Рейтинг: 43
|
Малко да повдигна темата , преди месец направих реглаж на клапаните а преди седмица смених отново кнок сензора ... Проблема си остана със заглъхването и забиването на бензин докато е студена . Явно вече претръпнах към проблема и си е карам така . Вече станаха към 20 000 км . Ако някой има някво ново инфо за решен подобен проблем може да го сподели Мерси
|
|
|
Сря Окт 28, 2015 11:20 pm |
|
|
pepi123
Регистриран на: Нед Окт 06, 2013 4:41 pm Мнения: 70 Рейтинг: 8
|
Със същия проблем съм и аз на легаси 2.0R 2007г. При рязко потегляне се получава лаг и колата забива... и така до към 2500 оборота и след това излита. Забелязах, че когато рестартирам компютъра се оправя за известно време и върви нормално, както си трябва и без никакъв проблем, то пак се появява това забиване след известно време. Понякога е повече, понякога е по-малко, но си го има и то без значение студена или топла е колата. Много започва да ме дразни това нещо защото не мога дори да изпреварвам нормално в градски условия, все едно съм с колело... При проверка с тестер всичко й е наред, никакви проблеми... Ако някой има нова информация нека сподели.
|
|
|
Нед Ное 08, 2015 11:52 am |
|
|
quietriot
|
Ламбда сонда?
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Нед Ное 08, 2015 12:12 pm |
|
|
DJ-Stenly
Регистриран на: Вто Апр 29, 2014 9:29 am Мнения: 359 Местоположение: Бургас
Skype: dj-stenly
Автомобил: SUBARU OUTBACK 2.5 2007
Рейтинг: 43
|
При последното стоене в сервиза на колата и беше слагана нова сонда за тест и нямаше промяна .....
|
|
|
Нед Ное 08, 2015 1:10 pm |
|
|
DJ-Stenly
Регистриран на: Вто Апр 29, 2014 9:29 am Мнения: 359 Местоположение: Бургас
Skype: dj-stenly
Автомобил: SUBARU OUTBACK 2.5 2007
Рейтинг: 43
|
Колега ти да не си от Бургас и преди 2 месеца колата ти да беше в Субару сервиза ? Черно комби
|
|
|
Нед Ное 08, 2015 1:11 pm |
|
|
impreza_sh
Регистриран на: Чет Яну 02, 2014 4:13 pm Мнения: 164
Автомобил: Legacy 2.0R 2006 AT
Рейтинг: 0
|
pepi123 написа: Със същия проблем съм и аз на легаси 2.0R 2007г. При рязко потегляне се получава лаг и колата забива... и така до към 2500 оборота и след това излита. Забелязах, че когато рестартирам компютъра се оправя за известно време и върви нормално, както си трябва и без никакъв проблем, то пак се появява това забиване след известно време. Понякога е повече, понякога е по-малко, но си го има и то без значение студена или топла е колата. Много започва да ме дразни това нещо защото не мога дори да изпреварвам нормално в градски условия, все едно съм с колело... При проверка с тестер всичко й е наред, никакви проблеми... Ако някой има нова информация нека сподели. И аз имам подобен проблем , много е кофти това наистина.При изпреварване наистина е супер тегаво
|
|
|
Нед Ное 08, 2015 6:07 pm |
|
|
DJ-Stenly
Регистриран на: Вто Апр 29, 2014 9:29 am Мнения: 359 Местоположение: Бургас
Skype: dj-stenly
Автомобил: SUBARU OUTBACK 2.5 2007
Рейтинг: 43
|
Вие имате ли газови уредби ? Явно не съм сам с този проблем ... само дето аз се предадох и е карам така ... на газ не се усеща толкова но на бензин студена е ужас
|
|
|
Нед Ное 08, 2015 8:35 pm |
|
|
pepi123
Регистриран на: Нед Окт 06, 2013 4:41 pm Мнения: 70 Рейтинг: 8
|
Аз съм от София, но иначе имам газова и то е монтирана от дилърите в Италия, нали е bi-fuel... Ама какво от това, като при теб е - на газ е горе-долу ок, но на бензин е нещо страшно... Няколко пъти щяха да ме ударят на завой, понеже не мога да се изнеса Забелязах единствено, че когато рестартирам компютъра и някакво кратко време след това всичко е супер! Колата си е прекрасна и я карам с най-голямо удоволствие. И така след няколко излизания изведнъж се появява това и всичко по старому
|
|
|
Нед Ное 08, 2015 8:48 pm |
|
|
badpixel
Регистриран на: Нед Дек 01, 2013 12:30 pm Мнения: 69 Местоположение: Sofia
Автомобил: Legacy 3.0R spec B wagon
Рейтинг: 31
|
pepi123 написа: Със същия проблем съм и аз на легаси 2.0R 2007г. При рязко потегляне се получава лаг и колата забива... и така до към 2500 оборота и след това излита. Забелязах, че когато рестартирам компютъра се оправя за известно време и върви нормално, както си трябва и без никакъв проблем, то пак се появява това забиване след известно време. Понякога е повече, понякога е по-малко, но си го има и то без значение студена или топла е колата. Много започва да ме дразни това нещо защото не мога дори да изпреварвам нормално в градски условия, все едно съм с колело... При проверка с тестер всичко й е наред, никакви проблеми... Ако някой има нова информация нека сподели. Колега, със същия автомобил съм и имах подобен проблем който изчезна след като почнах да сипвам само 98 и супер... с нашия скапан 95 тия 2.0 Р не вървят както трябва Така също през няколко месеца сипвам добавки за почистване на инжекторите пак заради скапаните горива - от както карам с уж по хубавото гориво и слагам някакви добавки не съм имал проблеми - колата отлепя и на 5та като я наритам... преди това на 95 не можеше да ускори от 60 нагоре на 5та толкова пък да са капризни тия субита на бензин?! уж са настроени за европейско - разбирайте и руско... гориво - и аз се бях филмирал с пустата загуба на мощност на ниски обороти но само хубавото гориво ме спасява за момента - за газ не мога да коментирам карам само на бенз
_________________ Не так страшен руский танк - как его пиянlь екипаж...
|
|
|
Нед Ное 08, 2015 10:39 pm |
|
|
DJ-Stenly
Регистриран на: Вто Апр 29, 2014 9:29 am Мнения: 359 Местоположение: Бургас
Skype: dj-stenly
Автомобил: SUBARU OUTBACK 2.5 2007
Рейтинг: 43
|
При мен колата си променя предверението сама при потегляне ... колата се спъва сама ! Ей тва е загадката защо го прави .......
|
|
|
Нед Ное 08, 2015 11:47 pm |
|
|
pepi123
Регистриран на: Нед Окт 06, 2013 4:41 pm Мнения: 70 Рейтинг: 8
|
DJ-Stenly написа: При мен колата си променя предверението сама при потегляне ... колата се спъва сама ! Ей тва е загадката защо го прави ....... И при мен е така, не смятам че е от горивото... Повече залагам на някой тъп проблем с някой датчик или софтуерен проблем. Няма логика да е ок за някакво време след рестарт и после пак да се появи. Ако горивото е кофти ще го прави постоянно. И при мен е само при потегляне (аз съм автомат) и го прави около 2000 оборота до 2500 и след това излита! Ако си подавам плавно газ изобщо не се усеща толкова сериозно, но ако натисна повечко педала забива ужасно и докато не върне една скорост на долу не се случва нищо.
|
|
|
Пон Ное 09, 2015 8:53 am |
|
|
Mitaka FU
Регистриран на: Вто Авг 12, 2014 11:52 am Мнения: 346 Местоположение: Germany
Автомобил: Legacy 2,0R Activ, 2006
Рейтинг: 171
|
pepi123 написа: DJ-Stenly написа: При мен колата си променя предверението сама при потегляне ... колата се спъва сама ! Ей тва е загадката защо го прави ....... И при мен е така, не смятам че е от горивото... Повече залагам на някой тъп проблем с някой датчик или софтуерен проблем. Няма логика да е ок за някакво време след рестарт и после пак да се появи. Ако горивото е кофти ще го прави постоянно. И при мен е само при потегляне (аз съм автомат) и го прави около 2000 оборота до 2500 и след това излита! Ако си подавам плавно газ изобщо не се усеща толкова сериозно, но ако натисна повечко педала забива ужасно и докато не върне една скорост на долу не се случва нищо. Колегата вече те пита, дали си проверил и ламбда сондата..? Имах същите проблеми, и след почистване на дроселклапата се оправиха за 2 седмици, но после пак се появиха. Смених сондата, и колата се събуди!
_________________ Моля не стреляйте по пианиста! Той толкова си може.
|
|
|
Пон Ное 09, 2015 4:12 pm |
|
|
quietriot
|
двете неща които променят нещо в движение поне доколкото аз знам, са нок сензора , който гласи предварението според това което чува, защото е пиезомикрофон , както и лабда сондата която коригира смесите идвете като не са наред правят подобни магарии , а това че са сменени нен значи новите работят коректно! Пример моята сонда , чисто нова прецакана, хваната след 2 месеца , диагностики.
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Пон Ное 09, 2015 5:02 pm |
|
|
impreza_sh
Регистриран на: Чет Яну 02, 2014 4:13 pm Мнения: 164
Автомобил: Legacy 2.0R 2006 AT
Рейтинг: 0
|
На бензин съм , нямам газова. Смених ламбда сондата преди два месеца , има наистина голяма промяна в движението на колата , но това недоускорение си остана. Колегата по горе както е описал - при подаване плавно на газта почти не се усеща , но при по сериозно натискане колата вместо да ускорява тя забива. Пример - натиснал съм педала на газта до половината (2-ра или 3-та скорост) , оборотите са примерно 2500 , следва рязко натискане до ламарината и вместо да залепна за седалката се чува едно "бууууу" и не ускорява а направо спира. Когато върна малко газта повече се усеща ускорението отколкото като го натискам.
|
|
|
Пон Ное 09, 2015 10:11 pm |
|
|
pradabg
Напуснал форума
Регистриран на: Пет Фев 12, 2010 6:46 pm Мнения: 1100 Местоположение: София
Skype: xxx
Автомобил: Legacy 2,0 AT
Телефон: 0889808309
Рейтинг: 308
|
Вижте с мотор-тестер,дали си чете правилно TPS-a,колко % го "вижда" при натиснат педал до край (за целта е нужно колата да е само на контакт,а да не я форсирате на място) ! А за тези които са с дебитомер,също трябва да се направи диагностика дали е "жив" (визирам господина с 2R мотора).... Ламбда сондата няма отношение в ускорителните процеси,при рязко натискане на газта е в режим на отворен контур (ОL) и само по "long fuel trim-a" - ще разберете каква е сместа,дали и е достатъчно горивото или не Сиреч,нея я изключете от списъка на обичайните заподозрени в конкретният пример,за рязкото ускорение за което говорите,тя е само мониторинг на сместа при ускорение ....
_________________ http://www.dek.bg/main.php
|
|
|
Пон Ное 09, 2015 11:07 pm |
|
|
DJ-Stenly
Регистриран на: Вто Апр 29, 2014 9:29 am Мнения: 359 Местоположение: Бургас
Skype: dj-stenly
Автомобил: SUBARU OUTBACK 2.5 2007
Рейтинг: 43
|
При мен е най-осезаемо когато колата е в покой запалена и натисна газ не се изфорсира рязко а се замисля и след това се изфорсира ..... при потегляне е същото . В един от сервизите ми слагаха нова сонда за проба и нямаше разлика .
|
|
|
Пон Ное 09, 2015 11:23 pm |
|
|
impreza_sh
Регистриран на: Чет Яну 02, 2014 4:13 pm Мнения: 164
Автомобил: Legacy 2.0R 2006 AT
Рейтинг: 0
|
pradabg написа: Вижте с мотор-тестер,дали си чете правилно TPS-a,колко % го "вижда" при натиснат педал до край (за целта е нужно колата да е само на контакт,а да не я форсирате на място) ! А за тези които са с дебитомер,също трябва да се направи диагностика дали е "жив" (визирам господина с 2R мотора).... Ламбда сондата няма отношение в ускорителните процеси,при рязко натискане на газта е в режим на отворен контур (ОL) и само по "long fuel trim-a" - ще разберете каква е сместа,дали и е достатъчно горивото или не Сиреч,нея я изключете от списъка на обичайните заподозрени в конкретният пример,за рязкото ускорение за което говорите,тя е само мониторинг на сместа при ускорение .... Извинявай , какво е мотор-тестер ? Мерил съм TPS-а на контакт показва 0.48V , доколкото тук някъде бях прочел това е нормален показател. При натиснат педал какви са нормалните показания ?
|
|
|
Вто Ное 10, 2015 12:42 pm |
|
|