ПОМОЩ ! Сменен Knock сензор но проблема остава !
Автор |
Съобщение |
pradabg
Напуснал форума
Регистриран на: Пет Фев 12, 2010 6:46 pm Постове: 1100 Местоположение: София
Skype: xxx
Автомобил: Legacy 2,0 AT
Телефон: 0889808309
Рейтинг: 308
|
DJ-Stenly написа: Как е възможно газовата дя омазва компютъра ? Като разкача акомулатора и наистина после колата варви добре .... ... По много начини Темата за мен е излишно дълга, с прекалено много вероятности, а отговора вече си го дал ... отивай при газаджийте с ресетнат компютър на бензин да видят, че проблеми няма. Обръщаш я на газ,омазва се и им я връчваш да ти я оправят
_________________ http://www.dek.bg/main.php
|
|
|
Пет Мар 20, 2015 6:23 pm |
|
|
DJ-Stenly
Регистриран на: Вто Апр 29, 2014 9:29 am Постове: 359 Местоположение: Бургас
Skype: dj-stenly
Автомобил: SUBARU OUTBACK 2.5 2007
Рейтинг: 43
|
Я кажете читав майстор в Бургас за тази работа че май не ми се ходи при моя газаджия след 20 вече ... AG ми е газовото .
|
|
|
Пет Мар 20, 2015 7:01 pm |
|
|
traqn_savov
Регистриран на: Съб Дек 31, 2011 12:14 pm Постове: 86 Местоположение: Varna Рейтинг: 41
|
Вътре във паметта на бензиновият компютър са записани стойности под формата на масиви, ъглите на аванса на запалването, времето на впръскване на инжекторите, Ш.И.М. модулацията или стъпките на акуатора за празен ход, всички входни устройства имат таблици, дори и ламбда сондата има адаптация...
Когато на газ не е добре, компютъра бензиновият се опитва да се обучи по тези стойности, примерно увеличавайки или наваляйки си времето на впръскването, или повдигайки много обороти, после обратното на бензин, трудно се преобучава, работи лошо гасне прекъсва...
Най добрият вариант е, стойностите на нормално работеща на бензин кола да се запишат, и после газовото да се нагласи така че да не се изменят съществено при каране на газ...
|
|
|
Пет Мар 20, 2015 7:58 pm |
|
|
DJ-Stenly
Регистриран на: Вто Апр 29, 2014 9:29 am Постове: 359 Местоположение: Бургас
Skype: dj-stenly
Автомобил: SUBARU OUTBACK 2.5 2007
Рейтинг: 43
|
Значи занулявам компютъра пак ... карам цял ден на бензин и да ходя пак да настройват газовата .
|
|
|
Пет Мар 20, 2015 8:36 pm |
|
|
DJ-Stenly
Регистриран на: Вто Апр 29, 2014 9:29 am Постове: 359 Местоположение: Бургас
Skype: dj-stenly
Автомобил: SUBARU OUTBACK 2.5 2007
Рейтинг: 43
|
Интересното е че сега колата работи добре на газ .... може би защото и вдигнахме сместа преди седмица ... не знам . Но днес след като сглобихме колата покарах на бензин и после се пак почна да глъхне и да пука
|
|
|
Пет Мар 20, 2015 8:42 pm |
|
|
traqn_savov
Регистриран на: Съб Дек 31, 2011 12:14 pm Постове: 86 Местоположение: Varna Рейтинг: 41
|
Докато се адаптира правилно на бензин да работи..
Примерно на нисан и на пежо 2009-2010 година адаптацията на оборотите на правен ход се получи само със връщането на заводските настройки, с диагностично оборудване..
На рено и на опел, адаптацията на впръскването аз поне не можах да я направя...
много зависи от компютъра и от софтуера....
Почти всеки свестен газов инжекцион ти записва някой важни параметри на газ и на бензин, и във основа на тези параметри вече центроваш..
|
|
|
Пет Мар 20, 2015 9:29 pm |
|
|
DJ-Stenly
Регистриран на: Вто Апр 29, 2014 9:29 am Постове: 359 Местоположение: Бургас
Skype: dj-stenly
Автомобил: SUBARU OUTBACK 2.5 2007
Рейтинг: 43
|
Последно си спомням преди седмица като пипахме газовата .... момчето е настрои по графиката на бензина и колата глъхнеше после и на газ и не вървеше но не бяхме занулили копютъра преди това .... после му казах да увеличи сместа с 10-15 % и колата горе долу се оправи на газ но не на 100% .
|
|
|
Пет Мар 20, 2015 9:41 pm |
|
|
traqn_savov
Регистриран на: Съб Дек 31, 2011 12:14 pm Постове: 86 Местоположение: Varna Рейтинг: 41
|
Правилно сте се насочили че, първо трябва да заработи идеално на бензин, и чак тогава да се настрои за газ....
|
|
|
Пет Мар 20, 2015 9:59 pm |
|
|
DJ-Stenly
Регистриран на: Вто Апр 29, 2014 9:29 am Постове: 359 Местоположение: Бургас
Skype: dj-stenly
Автомобил: SUBARU OUTBACK 2.5 2007
Рейтинг: 43
|
Втори ден карам само на бензин .... колата върви по-добре но пак има нещо което не ми харесва пак една наема малко тромово и веднъж само ми заглъхна при потегляне но това припаткане и прочие го няма ..... Вчера се сетих нещо че от всичките консумативи не съм сменял бензинов филтър само .
Да не се окаже това дявола в цялата картинка . Доколкото видях в нета бензиновия филтър е до казанчето на чистачките ... сам бих ли се справил ?
|
|
|
Нед Мар 22, 2015 6:43 pm |
|
|
traqn_savov
Регистриран на: Съб Дек 31, 2011 12:14 pm Постове: 86 Местоположение: Varna Рейтинг: 41
|
Бензиновият филтър е консуматив, една смяна винаги е в плюс.. Не трябва да заглъхва, проблеми при бензина се предават и на газовият компютър.. Преди да направиш настройка на газовото, увери се че на бензин колата работи идеално.. Премини компютърна диагностика, ако се налага, в сервиз който е оторизиран и разполага с нужната диагностична апаратура... Когато колата заработи, изчисти от газовият компютър всички контролни точки, и на газ и на бензин, те са грешни.. После покарай само на бензин, за да може газовият компютър да запомни нови контролни точки, който ще са адекватни, понеже са добити при нормална работа на бензиновата горивна система, вече въз основа на тези контролни точки, можеш да регулираш работата на газ, така че да не се разминават в различните режими повече от 5 процента.. ПП. системата е друга ТАмона газ но принципа е същият.. https://www.youtube.com/watch?v=iWexx3C0gac
|
Последна промяна traqn_savov на Нед Мар 22, 2015 8:20 pm, променена общо 2 пъти
|
|
Нед Мар 22, 2015 7:40 pm |
|
|
pradabg
Напуснал форума
Регистриран на: Пет Фев 12, 2010 6:46 pm Постове: 1100 Местоположение: София
Skype: xxx
Автомобил: Legacy 2,0 AT
Телефон: 0889808309
Рейтинг: 308
|
traqn_savov написа: Докато се адаптира правилно на бензин да работи..
Примерно на нисан и на пежо 2009-2010 година адаптацията на оборотите на правен ход се получи само със връщането на заводските настройки, с диагностично оборудване..
На рено и на опел, адаптацията на впръскването аз поне не можах да я направя...
много зависи от компютъра и от софтуера....
Почти всеки свестен газов инжекцион ти записва някой важни параметри на газ и на бензин, и във основа на тези параметри вече центроваш.. Колега,за каква адаптация на впръскване говориш ?
_________________ http://www.dek.bg/main.php
|
|
|
Нед Мар 22, 2015 7:48 pm |
|
|
traqn_savov
Регистриран на: Съб Дек 31, 2011 12:14 pm Постове: 86 Местоположение: Varna Рейтинг: 41
|
Всяка МСУ система за управление на ДВ е адаптивна, адаптациите са записани вътре в паметта на компютъра..
Можеш лесно да се убедиш във адаптивността, като закачиш на импулса на бензиновият инжектор пробата на осцилоскоп, и със един пропанов спрей пръсни малко във смукателните колектори, адаптацията ще се изрази във намаляване на времето за впръскване.. При по продължително впръскване, тази стойност ще се запише, после колата на бензин ще работи лошо или въобще.. известно време.. А при някой коли дори се налага да се занулява адаптацията със софтуер..
|
|
|
Нед Мар 22, 2015 7:51 pm |
|
|
pradabg
Напуснал форума
Регистриран на: Пет Фев 12, 2010 6:46 pm Постове: 1100 Местоположение: София
Skype: xxx
Автомобил: Legacy 2,0 AT
Телефон: 0889808309
Рейтинг: 308
|
traqn_savov написа: Всяка МСУ система за управление на ДВ е адаптивна, адаптациите са записани вътре в паметта на компютъра..
Можеш лесно да се убедиш във адаптивността, като закачиш на импулса на бензиновият инжектор пробата на осцилоскоп, и със един пропанов спрей пръсни малко във смукателните колектори, адаптацията ще се изрази във намаляване на времето за впръскване.. При по продължително впръскване, тази стойност ще се запише, после колата на бензин ще работи лошо или въобще.. известно време.. А при някой коли дори се налага да се занулява адаптацията със софтуер.. Аз съм се убедил многократно и всекидневно ,именно заради това,съветът към DJ-Stenly е,да си ресетне бензиновият,да се върнат фабричните настройки и след това при газаджиийте. Да видят на празен ход с какви милисекунди работи и да имат база от къде да започнат. След като я пуснат на газ,стойностите да ги направят същите,а в последствие във време на движение,да гледат AFR и ламбда и да я настроят коректно. Защото,просто ей така да вдигат/намаляват корекцията % на сместа е мега непрофесионално . п.с. Не винаги настройките по бензинови времена са коректни Пресен случай на колега SVX-са,на бензин на празен ход и ламбда 0 е на 2,80м.с.,при обръщане на газ мотора започва да си тръгва от коша ,за да започне ламдата да пише,се наложи корекция от 15% в "+" и времето падна на 2,4 м.с. - двигателя утихна и започна да не се разбира,че работи. После едно магистрално каране,няколко кика - 14м.с. бензиново при 6000 оборота на 15м.с. газово .М/у другото,направи ни впечатление,колко е стабилна колата при високи скорости и е супер безшумна :-)
_________________ http://www.dek.bg/main.php
|
6
|
|
Нед Мар 22, 2015 8:56 pm |
|
|
DJ-Stenly
Регистриран на: Вто Апр 29, 2014 9:29 am Постове: 359 Местоположение: Бургас
Skype: dj-stenly
Автомобил: SUBARU OUTBACK 2.5 2007
Рейтинг: 43
|
Нещо ми го няма бенз. Филтър под капака , да не ми е при помпата където би трябвало да е гледайки от интернет ? Някой има ли идея ?
|
|
|
Пон Мар 23, 2015 2:10 pm |
|
|
Zlobstur
Регистриран на: Сря Май 08, 2013 7:07 pm Постове: 433 Местоположение: В.Търново
Skype: zlobstur
Автомобил: Outback H6 B13, Forester SG 2.5XT
Телефон: 0894414176
Рейтинг: 162
|
На форестър 99 е отпред в коша. Невярвам да е отдзат. Огледай между дясното бомбе на матрисьора и купето за нещо метално, кръгло с излизащи от горната му част 2 закривени тръбички почти като куки. Хванат е за самото бомбе. Предполагам че няма разлика
_________________ Lesson for beginners: Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Speed is how fast you hit the wall.
|
|
|
Пон Мар 23, 2015 7:07 pm |
|
|
pradabg
Напуснал форума
Регистриран на: Пет Фев 12, 2010 6:46 pm Постове: 1100 Местоположение: София
Skype: xxx
Автомобил: Legacy 2,0 AT
Телефон: 0889808309
Рейтинг: 308
|
DJ-Stenly написа: Нещо ми го няма бенз. Филтър под капака , да не ми е при помпата където би трябвало да е гледайки от интернет ? Някой има ли идея ? На самата помпа е,но проблема няма да е от него
_________________ http://www.dek.bg/main.php
|
|
|
Пон Мар 23, 2015 7:10 pm |
|
|
DJ-Stenly
Регистриран на: Вто Апр 29, 2014 9:29 am Постове: 359 Местоположение: Бургас
Skype: dj-stenly
Автомобил: SUBARU OUTBACK 2.5 2007
Рейтинг: 43
|
Да видях че е в резервоара , защо да е лесно като може да е сложно
|
|
|
Пон Мар 23, 2015 7:13 pm |
|
|
DJ-Stenly
Регистриран на: Вто Апр 29, 2014 9:29 am Постове: 359 Местоположение: Бургас
Skype: dj-stenly
Автомобил: SUBARU OUTBACK 2.5 2007
Рейтинг: 43
|
Смених свещите , ресетнах компа .... настроихме газовата ... смених кабелите отново с други работещи от друга кола за проба (да не би да съм прецакал новите кабели) .... колата не се оправя ... сутрин на бензин пали нормално но увисва при потегляне и така загряла .. студена ... на газ същата работа но по-рядко го прави и като че ли при по влажно време колата е по зле макар че при силен дъжд и яко газене във вода никога не е гаснела или некви мизерии .... . Остана само бобина и ламбсонда да не съм сменил ..... адски взех да се дразня вече . От къде да взема една бубина за проба ?
|
|
|
Сря Апр 08, 2015 1:22 pm |
|
|
DJ-Stenly
Регистриран на: Вто Апр 29, 2014 9:29 am Постове: 359 Местоположение: Бургас
Skype: dj-stenly
Автомобил: SUBARU OUTBACK 2.5 2007
Рейтинг: 43
|
Ъпдейт : Ще страдам вечно ..... и от Бобината НЕ Е проблема ... #шсгрмна
|
|
|
Пет Апр 17, 2015 12:45 pm |
|
|
Bat_Koko1
Регистриран на: Вто Авг 30, 2011 8:53 pm Постове: 110 Местоположение: Sofia, Bulgaria
Автомобил: Legacy 2.5 GX AT 2001
Рейтинг: 11
|
Здравей колега От известно време и аз имам същите проблеми като теб. Може би само не е толкова мудна колата или не ми е правила такова впечатление. При натискане на газта обаче, двигателя като че ли малко се замисля, претриса леко и тогава ускорява. Иначе симптомите и са същите като при теб. Сменил съм вече кабелите и свещите. Следвайки съвета в темата разкачих преди малко и акумулатора. Но като че ли няма да има никакъв краен положителен ефект. И бобината пръсках с вода дори... Откри ли какъв е проблема най-накрая? Моля ако си се отървал от това зло да споделиш какво е излезнало най-накрая? Поздрави
|
|
|
Чет Юни 18, 2015 8:43 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 20 госта |
|