Автор |
Съобщение |
pradabg
Напуснал форума
Регистриран на: Пет Фев 12, 2010 6:46 pm Мнения: 1100 Местоположение: София
Skype: xxx
Автомобил: Legacy 2,0 AT
Телефон: 0889808309
Рейтинг: 308
|
Колко ти е вакума в колектора,при загрял мотор,без консумативи на място на празен ход ?
_________________ http://www.dek.bg/main.php
|
|
|
Чет Юни 18, 2015 9:54 pm |
|
|
Bat_Koko1
Регистриран на: Вто Авг 30, 2011 8:53 pm Мнения: 110 Местоположение: Sofia, Bulgaria
Автомобил: Legacy 2.5 GX AT 2001
Рейтинг: 11
|
pradabg написа: Колко ти е вакума в колектора,при загрял мотор,без консумативи на място на празен ход ? Съжалявам, но идея си нямам. Този показател не са ми го мерили когато съм бил на диагностика (ако така може да се мери де). Казаха ми че ламбда сондата- (широколентовата) е забила...ако това може да помогне с нещо..
|
|
|
Чет Юни 18, 2015 10:47 pm |
|
|
DJ-Stenly
Регистриран на: Вто Апр 29, 2014 9:29 am Мнения: 359 Местоположение: Бургас
Skype: dj-stenly
Автомобил: SUBARU OUTBACK 2.5 2007
Рейтинг: 43
|
При мен проблема си остава , особено тежко е при пуснат климатик . Ламб сондата си работи поне на диагностиката се така се вижда .
|
|
|
Съб Юни 20, 2015 10:31 am |
|
|
Bat_Koko1
Регистриран на: Вто Авг 30, 2011 8:53 pm Мнения: 110 Местоположение: Sofia, Bulgaria
Автомобил: Legacy 2.5 GX AT 2001
Рейтинг: 11
|
DJ-Stenly написа: При мен проблема си остава , особено тежко е при пуснат климатик . Ламб сондата си работи поне на диагностиката се така се вижда . Аз (все още) нямам този проблем. Сега обмислям да сменя лабда сондата /широколентовата/. И без това от 2 години когато ми се е налагало да я закачат на компютър все са ми откривали някакви грешки заради газовата уредба и са я хващали че е "мудна". @ Колега Pradabg, как бих могъл да си измеря вакуум-а? Поздрави!
|
|
|
Нед Юни 21, 2015 8:38 pm |
|
|
DJ-Stenly
Регистриран на: Вто Апр 29, 2014 9:29 am Мнения: 359 Местоположение: Бургас
Skype: dj-stenly
Автомобил: SUBARU OUTBACK 2.5 2007
Рейтинг: 43
|
Днес падна доста игра пак с диагностика и чудесиии , тествахме дали проблема не идва от скоростната кутия ... направи ми впечетление че температурата на маслото в скоростната кутия се вдига между 180-220 градуса .... нормално ли е това не е ли прекалено високо (досега никога не ми е светвал датчика за висока температура) ? Проблема е ясен прекалено предварение от -18 -20 при потегляне ... майстора изказа съмнение да не би някой датчик да дава грешна информация на скоростната кутия и тя сама да включва механизъм който да не позволява рязко потегляне . За да не се претовари самата кутия . Не знам дали го обясних точно .... открих примерно че имам датчик на волана който е точно за това да не се потегля рязко ако примерно съм завил волана в крайно положение . какво мислите по въпроса някой има ли идея ....
|
|
|
Пон Юли 06, 2015 11:22 pm |
|
|
subarist
Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm Мнения: 393
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
|
220 градуса .. да не сте гледали фаренхайт а не градуси по целзии. Наскоро прочетох разни неща за knock сензорите. Ако проблема е в ъгъла на запалването - може да пробваш нещо такова. http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=213261Идеята е да се сложи под сензора уплътнител (пластмасов примерно). За да се намали чувствителността му. Може да прочетеш и по разни други форуми защо го правят. Примерно при по-стари автомобили сензора почва да чува неща , които не са детонации но си мисли че са. Ясно ми е, че е настроен само за специфични честоти - но въпреки това може да има нешо , което го заблуждава че има детонации. Ауспух, скоростна кутия.. и.т.н Не съм правил подобно нещо.. но може да пробваш. Примерно едно уплътнителче за водопровод ... но не гумено а пластмасово. И все пак сложи добър бензин преди това. За да не станат наистина детонации.
|
|
|
Пон Юли 13, 2015 9:37 am |
|
|
DJ-Stenly
Регистриран на: Вто Апр 29, 2014 9:29 am Мнения: 359 Местоположение: Бургас
Skype: dj-stenly
Автомобил: SUBARU OUTBACK 2.5 2007
Рейтинг: 43
|
Мерси много , това ще се пробва ... доколкото разбрах трябва само да го развия и да сложа нещо като шайбичка под него но пластмасова или гумирана
|
|
|
Пон Юли 13, 2015 10:06 am |
|
|
subarist
Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm Мнения: 393
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
|
Аз мисля пластмасова по-добре, така или иначе си е проба. После заедно с някой майстор + софтуер за гледане на параметрите може да пробвате да видите колко трябва да се затегне , добра ли е или трябва по твърдо или пък по-меко. Мисля че си е експериментиране.. но след толкова проблеми .. що да не се пробва. Но зареди бензин 100 октана , или на газ за да няма детонации. на газ със сиурност няма как да има детонации. На бенз 100 октана има мнооогоо минимални шансове за двигател са такава компресия, да не кажем никакви. ( Има и други версии да филтрираш раотата на сензора - някои слагат 1100-3300 pf на сензора, но внимателно .. имало сензори в 2 извода и такива с един извод. И там има разлика в свързването. Кондензаторите всъщност правят филтриране на честоти.. но мисля че за чист тест по-добре пробвай с пластмасово уплътнителче. )
|
|
|
Пон Юли 13, 2015 10:17 am |
|
|
quietriot
|
Първо си премери датчика колко килоома дава на зегасен мотор , между активния му карай и маса , трябва да са от порядъка на 550-650 килоома , ако са повече или по малко значи е фира. Може да го премостиш, като го изключиш от куплонга и включиш там резистор към маса със подобно съпротивление или тример-потенциомтър и да го въртиш в дипазано 550 -650 килоома и да гледаш как ти върви колата. Може просто да го откачиш от корпуса и да го увоеш с дунапрен и да го въжеш за маркучите ако , си сигурен обаче че датчика работи коректно.
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Пон Юли 13, 2015 11:06 am |
|
|
DJ-Stenly
Регистриран на: Вто Апр 29, 2014 9:29 am Мнения: 359 Местоположение: Бургас
Skype: dj-stenly
Автомобил: SUBARU OUTBACK 2.5 2007
Рейтинг: 43
|
Само за теста ли да остане в динапрен или така дс го оставя и да си карам ако е по добре ? Много съм невеж технически затова питам подробно
|
|
|
Пон Юли 13, 2015 12:29 pm |
|
|
quietriot
|
DJ-Stenly написа: Само за теста ли да остане в динапрен или така дс го оставя и да си карам ако е по добре ? Много съм невеж технически затова питам подробно само за теста, щом си лаик по добре да има нок сензор да слуша мотора , да не стане гаф.
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Пон Юли 13, 2015 12:52 pm |
|
|
DJ-Stenly
Регистриран на: Вто Апр 29, 2014 9:29 am Мнения: 359 Местоположение: Бургас
Skype: dj-stenly
Автомобил: SUBARU OUTBACK 2.5 2007
Рейтинг: 43
|
Свалих го , обвих го в дунапрен , запалих светна чека . Колата като че ли по добре тръгва на бензин . Има лек лаг но е по малък от преди ... Предполагам трябва се покара за да се саморегулира. Какво следва сега ? Да Сложа изолация под датчика или ?
|
|
|
Пон Юли 13, 2015 1:03 pm |
|
|
quietriot
|
DJ-Stenly написа: Свалих го , обвих го в дунапрен , запалих светна чека . Колата като че ли по добре тръгва на бензин . Има лек лаг но е по малък от преди ... Предполагам трябва се покара за да се саморегулира. Какво следва сега ? Да Сложа изолация под датчика или ? вържи го към маса обаче на корпуса , слагаш му болта в дупката, гайка и една жица към мотора и ще загасне чека и отивай да караш.
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Пон Юли 13, 2015 1:07 pm |
|
|
quietriot
|
също и ресетваш като откачаш акумулатора поне за 10 минути и тогава пробваш. Може да премеш и колко килоома ти да нок сензора , мериш между активния край и масата сиреч там където се вкарва болта на загасена кола!
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Пон Юли 13, 2015 1:22 pm |
|
|
DJ-Stenly
Регистриран на: Вто Апр 29, 2014 9:29 am Мнения: 359 Местоположение: Бургас
Skype: dj-stenly
Автомобил: SUBARU OUTBACK 2.5 2007
Рейтинг: 43
|
Прецаках резбата ... Направо ужас зави се до една положение и сега седи хлабаво ... Ще трябва да се сложи една идея по голям болт
|
|
|
Пон Юли 13, 2015 1:56 pm |
|
|
quietriot
|
DJ-Stenly написа: Прецаках резбата ... Направо ужас зави се до една положение и сега седи хлабаво ... Ще трябва да се сложи една идея по голям болт болта е стандартен, смени го и няма да има проблем, би трябвало да можеш да завиеш гайка ина този размер, аз дори и шайба сложих като пробвах за да хване жицата по плътно за по добра маса.
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
Последна промяна quietriot на Пон Юли 13, 2015 2:38 pm, променена общо 1 път
|
|
Пон Юли 13, 2015 2:04 pm |
|
|
DJ-Stenly
Регистриран на: Вто Апр 29, 2014 9:29 am Мнения: 359 Местоположение: Бургас
Skype: dj-stenly
Автомобил: SUBARU OUTBACK 2.5 2007
Рейтинг: 43
|
Обаче колата сега пък каточели е по-добре ... Сега отивам да е покарам 30 км да видя ... Опасно ли е ако датчика остане хлабав ?
|
|
|
Пон Юли 13, 2015 2:11 pm |
|
|
quietriot
|
DJ-Stenly написа: Обаче колата сега пък каточели е по-добре ... Сега отивам да е покарам 30 км да видя ... Опасно ли е ако датчика остане хлабав ? Не и ако дава добра маса , сиреч си хванал хубаво жицата за болта и на шасито за маса , свети ли ти чека сега след като даде на маса и ресетна компа ?
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Пон Юли 13, 2015 2:36 pm |
|
|
DJ-Stenly
Регистриран на: Вто Апр 29, 2014 9:29 am Мнения: 359 Местоположение: Бургас
Skype: dj-stenly
Автомобил: SUBARU OUTBACK 2.5 2007
Рейтинг: 43
|
Завих колкото можах болта на датчика но датчика остана хлабав ... просто след едно положение болта се варти свободно явно резбата е прецакана там ... но датчика е за корпуса но хлабав ... не ми свети чека , така опасно ли е ?
|
|
|
Пон Юли 13, 2015 2:43 pm |
|
|
quietriot
|
DJ-Stenly написа: Завих колкото можах болта на датчика но датчика остана хлабав ... просто след едно положение болта се варти свободно явно резбата е прецакана там ... но датчика е за корпуса но хлабав ... не ми свети чека , така опасно ли е ? стана чат, обади ми се ............. да ти обясня.
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Пон Юли 13, 2015 2:51 pm |
|
|