Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 10:48 pm



Отговори на тема  [ 56 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща
 проблем с централно заключване 
Автор Съобщение

Регистриран на: Чет Фев 09, 2017 7:07 pm
Мнения: 94
Местоположение: Gabrovo
Автомобил: Legacy 2.5 BRC 4EAT
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
И на мен ми се наложи задна лява да разглабям до 20:30 ч.... ](*,) голяма грешка ,че почнах чак към 18 и стана тъмно,че на лампа после ужас.Моторчето беше се зацапало от към задната част , почистих го от мизерията сглобик всичко и чудо :) поне за сега си работи вече нормално,но до кога и кога ще почнат и другите да ги правят тези номера нз. Поръчал съм от китай 2 моторчета резервни за по 2 долара,да има ако се наложи по нататък.

Пет Мар 03, 2017 10:34 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Фев 28, 2017 9:07 pm
Мнения: 14
Местоположение: Бургас
Автомобил: Subaru Legacy 99 sedan
Телефон: 0888714479
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте колеги!
Видях тази тема и реших да пиша тук!
От 5 6 дена съм с Legacy 2000г.
Вчера ми направи впечатнение, че като заключвам с дистанционното ми светва само левия мигач!
Това нормално ли е или да търся проблема в модула , който управлява централното!
Ако имате съвете!!!
Благодаря!

Вто Мар 07, 2017 6:40 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Фев 09, 2017 7:07 pm
Мнения: 94
Местоположение: Gabrovo
Автомобил: Legacy 2.5 BRC 4EAT
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
donpo написа:
Здравейте колеги!
Видях тази тема и реших да пиша тук!
От 5 6 дена съм с Legacy 2000г.
Вчера ми направи впечатнение, че като заключвам с дистанционното ми светва само левия мигач!
Това нормално ли е или да търся проблема в модула , който управлява централното!
Ако имате съвете!!!
Благодаря!

А заключват ли се всички врати? И като дадеш десен мигач свети ли? Да не да ти е изгоряла някаоя крушка.Ако всичко това е ок,то може би просто не е вързано нещо както трбва по ела. или някое кабелче прави проблем :-?

Сря Мар 08, 2017 8:32 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Фев 28, 2017 9:07 pm
Мнения: 14
Местоположение: Бургас
Автомобил: Subaru Legacy 99 sedan
Телефон: 0888714479
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Аз си мисля, че е проблем с модула на централното!
Вратите се заключват и отключват нормално!
Само при заключване светват левите мигачи без десните, а иначе аварийни има!
При отключване не свети нищо. :-~

Чет Мар 09, 2017 9:39 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Мар 21, 2011 1:18 pm
Мнения: 382
Местоположение: София
Автомобил: 2006 Outback H6
Рейтинг: 324
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
AleXN написа:
Поръчал съм от китай 2 моторчета резервни за по 2 долара,да има ако се наложи по нататък.


Колега, щом си поръчал, очевидно вече си минал по стъргата да избереш точния модел за Легаси,
та може ли по-точно, какво моторче си поръчал, да взема и аз такова...

Чет Мар 09, 2017 10:48 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Мар 21, 2011 1:18 pm
Мнения: 382
Местоположение: София
Автомобил: 2006 Outback H6
Рейтинг: 324
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Малко съм нетърпелив и преди за изчакам отговора на колегата, направих малко проучване,
което даде някои отговори, но и отвори малко въпроси, на които ще се радвам, ако колегите дадат отговор.
Аз лично оправях такъв проблем на Аутбека си преди 5-6 години, но кой да ти помни подробности.

За Автомобил Легаси/Аутбек 2003 - 2009 /май моторчето е същото както и на предишния модел?/
Модел: MABUCHI FC-280
Дължина на оста: 20 или 22 мм?
Това е единия въпрос, защото китайските / https://www.aliexpress.com/item/FC-280S ... 44b&tpp=1/ са 22,
а оригиналните / http://www.ebay.com/itm/111198111739?rmvSB=true / са 20мм...
Вторият, по-голям въпрос е: кръгла или плоска ос?
Доколкото си спомням, оригинала май беше с плоска ос /полукръгла в края/. При тези в ибей има вариант 20мм с плоска ос и точно той е изчерпан в момента...Китайските май са с кръгла ос.

В резюме, ако има някой колега с разглобено моторче в момента, моля да даде отговор на двата въпроса: дължина на оста и сечение.
Толкова по смяната...
Сега в посочения тук английски форум видях пост, в който автора пише, че е безмислено да се дават пари за китайски варианти, защото нямат необходимия въртящ момент да си вършат работата продължително време. Според него ОЕМ моторчето е достатъчно качествено да кара, докато кара и автомобила. Проблема бил в омасляването /???/. Откъде може да дойде, нямам идея...
Решението: Сваля се машинката, разглобява се и се вади моторчето.
Свързват се две жици към него и се потапя в нафта /бензин/. Включва се към жиците постоянен ток с възможност за регулиране между 3 и 12 волта.
Пуска се на различни режими /обороти/ при което първата течност потъмнява много бързо, сменя се и т.н. докато остане чиста.
Вади се, изсушава се и се монтира обратно. За целта, корпуса на машинката се разпробива на две три места, слага се силикон на сглобката и се стяга
плътно с две или три малки болчета и гайки през разпробитите отвори.

Чет Мар 09, 2017 11:38 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Май 24, 2015 2:47 pm
Мнения: 361
Местоположение: Шумен
Автомобил: Land Cruiser J95 5VZ-FE
Рейтинг: 138
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
dimitrov2000 написа:
... Проблема бил в омасляването /???/. ...


При мен проблема беше в заминали четки на моторчето ...

_________________
ex - '04 Subaru Legacy B13 H4 2.0 Symmetrical AWD
ex - '02 Audi A4 B6 Avant V6 3.0i Quattro
ex - '06 Audi A6 4F Allroad V6 3.0 TDI Quattro
current - '00 Toyota Land Cruiser Prado J95 V6 3.4

Чет Мар 09, 2017 7:44 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Фев 09, 2017 7:07 pm
Мнения: 94
Местоположение: Gabrovo
Автомобил: Legacy 2.5 BRC 4EAT
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
dimitrov2000 написа:
Малко съм нетърпелив и преди за изчакам отговора на колегата, направих малко проучване,
което даде някои отговори, но и отвори малко въпроси, на които ще се радвам, ако колегите дадат отговор.
Аз лично оправях такъв проблем на Аутбека си преди 5-6 години, но кой да ти помни подробности.

За Автомобил Легаси/Аутбек 2003 - 2009 /май моторчето е същото както и на предишния модел?/
Модел: MABUCHI FC-280
Дължина на оста: 20 или 22 мм?
Това е единия въпрос, защото китайските / https://www.aliexpress.com/item/FC-280S ... 44b&tpp=1/ са 22,
а оригиналните / http://www.ebay.com/itm/111198111739?rmvSB=true / са 20мм...
Вторият, по-голям въпрос е: кръгла или плоска ос?
Доколкото си спомням, оригинала май беше с плоска ос /полукръгла в края/. При тези в ибей има вариант 20мм с плоска ос и точно той е изчерпан в момента...Китайските май са с кръгла ос.

В резюме, ако има някой колега с разглобено моторче в момента, моля да даде отговор на двата въпроса: дължина на оста и сечение.
Толкова по смяната...
Сега в посочения тук английски форум видях пост, в който автора пише, че е безмислено да се дават пари за китайски варианти, защото нямат необходимия въртящ момент да си вършат работата продължително време. Според него ОЕМ моторчето е достатъчно качествено да кара, докато кара и автомобила. Проблема бил в омасляването /???/. Откъде може да дойде, нямам идея...
Решението: Сваля се машинката, разглобява се и се вади моторчето.
Свързват се две жици към него и се потапя в нафта /бензин/. Включва се към жиците постоянен ток с възможност за регулиране между 3 и 12 волта.
Пуска се на различни режими /обороти/ при което първата течност потъмнява много бързо, сменя се и т.н. докато остане чиста.
Вади се, изсушава се и се монтира обратно. За целта, корпуса на машинката се разпробива на две три места, слага се силикон на сглобката и се стяга
плътно с две или три малки болчета и гайки през разпробитите отвори.

Колега здравей. Незнам дали моторчетата които съм поръчал ще станат със сигурност, но за по 2 долара не е болка и да не станат. Поръчал съм тези.
Door Motor For Car 1 PC Shaft Car Door Lock Actuator Mabuchi Motor Repair Lexus For Toyota 20mm
http://s.aliexpress.com/z2q6bAzm
(from AliExpress Android)
Мисля, че и оригиналните са си 20мм,само че, оригиналните са с плоска ос от едната страна не напълно плоски, ако не са лъжа. Тези които съм ръчал са с кръгла, но както колеги бяха пидали с една пиличка лесно се преправя. За момента моето е читаво още, четките си бяга в перфекно състояние и чисти. Проблема беше в задната част където е пластмасата. Там се беше събрала голяма чернилка у след като я почистих си заработи. Ако при следващ проблем пак това е причината, мисля просто да взема само задната част на китайското а да си оставя останалата част от оригиналното.
Изображение
Изображение

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk

Пет Мар 10, 2017 2:39 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Мар 21, 2011 1:18 pm
Мнения: 382
Местоположение: София
Автомобил: 2006 Outback H6
Рейтинг: 324
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мисля, че ще станат без проблем. Дано има силица да върти като хората.
Иначе засега аз имам проблем със задна дясна врата от време на време
и смятам да пробвам номера с петролната баня, пък да видим.

Пет Мар 10, 2017 5:42 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Фев 28, 2017 9:07 pm
Мнения: 14
Местоположение: Бургас
Автомобил: Subaru Legacy 99 sedan
Телефон: 0888714479
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Може ли ,някой да каже ,къде се намира управляващия модул на централното на Legacy B 12
Благодаря предварително!!!

Съб Мар 25, 2017 4:06 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Дек 26, 2015 10:17 am
Мнения: 807
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback B14 3.6
Рейтинг: 492
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Оригиналните са с 20 мм плоска (полукръгла) ос, а китайчетата са с малко по-дълга и кръгла. В друга тема вече сме писали, как сума народ сме пилили осите до правилната форма и дължина и след това китайчетата си работят безпроблемно.

Чет Апр 06, 2017 6:07 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 29, 2015 5:29 pm
Мнения: 39
Местоположение: Мордор
Автомобил: Legacy '05 Spec B
Рейтинг: 23
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравейте, колеги.

Днес минах по процедурата за почистване на моторчетата на централното - по-специално за двете задни врати. Отключването/заключването се случваше веднъж на пълнолуние. Успехът ми беше наполовина - едната четка на едно от моторчетата е дезинтегрирана. На някой намира ли му се излишен мотор/капачка със здрави четки? Ще си платя/почерпя разбира се - знам че мога да си поръчам от ибей/алиекспрес - просто проверявам дали не могат нещата да се случат по-бързо :D :pardon: Или ако някой случайно е намерил в България да се продават подобни машинки? Някъде имам от детството останали моторчета от коли с дистанционно, но май двата терминала за захранването бяха изнесени отвън и може би няма да станат за донорство.

ПП Прикачам и снимки за справка како намерих - на втората след почистване се вижда на мотора вдясно че едната четка почти липсва.
Самата кутийка/корпус я пробих и хванах с болта и гайка - много добре се получи - по скоро за справка я качвам може на някой да му е полезно.

Поздрави!


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Нед Окт 01, 2017 6:38 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Авг 30, 2011 8:53 pm
Мнения: 110
Местоположение: Sofia, Bulgaria
Автомобил: Legacy 2.5 GX AT 2001
Рейтинг: 11
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравейте колеги! :hello: ;)

Надявам се авторът на темата да няма против че пиша за моята си болка #-o
Проблемът, както се подразбира от темата- централното заключване. :facepalm:
Моля ако някой е имал моята болка да сподели как се е излекувал :)
За разлика от повечето прочетени постове в темата, силно се съмнявам че проблема се крие в моторчетата или някъде по механизмите на ключалките.
В началото вратите не се заключваха от време на време, след около половин година броя на неуспешните опити да заключа колата драстично се увеличи...а от известно време не съвсем спря да се заключва. ](*,) Заключването/отключването на колата става с дистанционното.
Батерията на дистанционното е сменена, но пак няма никаква файда.
Когато заключвам с ключа, се заключва само вратата на която е ключа.
Заключването отвътре е със същия неуспех- заключва се само шофьорската врата респективно.
Вярвам че проблема не е механичен, тъй като не съм имал никакви призначци клеясали или замърсени механизми. А и ми се струва почти невероятно ако проблемът е по моторчета или др. механика, цялата система да даде фира едновременно.

Колата е Legacy 2.5 АТ 2000 г.

Мерси предварително,
Поздрави!

Чет Окт 12, 2017 11:17 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Мар 21, 2011 1:18 pm
Мнения: 382
Местоположение: София
Автомобил: 2006 Outback H6
Рейтинг: 324
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега, провери ли най-напред бушона на централното...
Като натискаш "заключване" на дистанционното, помръдва ли въобще някоя от машинките или
няма никакво движение?
Закачи волтметър на акумулатора и пробвай да отключиш/заключиш вратите.
При това положение, виж има ли някакъв пад на напрежение на уреда.
При 2000 год вече трябва да има модул, който управлява заключването, така че следва да видиш,
дали той е в ред. При всички положения трябва да си поне малко на ти с токовете,
ако не - търси майстор или колега, който разбира.

Пет Окт 13, 2017 11:24 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Мар 21, 2011 1:18 pm
Мнения: 382
Местоположение: София
Автомобил: 2006 Outback H6
Рейтинг: 324
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Модула се намира встрани от жабката, вдясно горе 18-пинов куплунг.
Трябва да се свали жабката и пластмасовата кора, в която стои, за да получиш достъп...


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Пет Окт 13, 2017 11:45 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Авг 30, 2011 8:53 pm
Мнения: 110
Местоположение: Sofia, Bulgaria
Автомобил: Legacy 2.5 GX AT 2001
Рейтинг: 11
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
dimitrov2000 написа:
Колега, провери ли най-напред бушона на централното...
Като натискаш "заключване" на дистанционното, помръдва ли въобще някоя от машинките или
няма никакво движение?
Закачи волтметър на акумулатора и пробвай да отключиш/заключиш вратите.
При това положение, виж има ли някакъв пад на напрежение на уреда.
При 2000 год вече трябва да има модул, който управлява заключването, така че следва да видиш,
дали той е в ред. При всички положения трябва да си поне малко на ти с токовете,
ако не - търси майстор или колега, който разбира.


Здравей колега,
Мерси за идеите. :beer:
Като натискам "заключване" на дистанционното нищо не помръдва..или както се вика- "мъртва си ти за мен" ROFL ](*,)
Извадих бушона, който си е здрав, поставих го обратно в гнездото и пак нищо.
Проверих и другите бушони (за всеки случай), но едиственото което постигнах е че в момента нямам радио (разбирай че не мога да го включа), осветлението в купето не работи и подсветката на кормилната колона на ключалката за ключа и тя не свети..... :facepalm: :facepalm: :facepalm:
Идеята за волтметъра е добра, но в момента нямам такъв под ръка. :)
Май не трябваше да пипам нищо в петък 13-ти ROFL

Пет Окт 13, 2017 11:37 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Мар 21, 2011 1:18 pm
Мнения: 382
Местоположение: София
Автомобил: 2006 Outback H6
Рейтинг: 324
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Осветлението в купето и на ключа се управлява от същия модул, така че мисля,
че се доближаваш до проблема...
Радиото код ли има, та не можеш да го включиш?

Съб Окт 14, 2017 10:33 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Авг 30, 2011 8:53 pm
Мнения: 110
Местоположение: Sofia, Bulgaria
Автомобил: Legacy 2.5 GX AT 2001
Рейтинг: 11
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Предполагам че няма код радиото.
Колата си е с фабричната уредба...

Съб Окт 14, 2017 11:20 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Мар 21, 2011 1:18 pm
Мнения: 382
Местоположение: София
Автомобил: 2006 Outback H6
Рейтинг: 324
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
В какъв смисъл тогава "не можеш да го пуснеш"?
Няма ток, пали пък не свири или какво?,
Защото радиото няма нищо общо с централното заключване...

Съб Окт 14, 2017 4:00 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Авг 30, 2011 8:53 pm
Мнения: 110
Местоположение: Sofia, Bulgaria
Автомобил: Legacy 2.5 GX AT 2001
Рейтинг: 11
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Привет колега,

Под "не мога да го включа" искам да кажа че физически не мога да го включа. Допреди да проверя бушоните, радио системата си работеше без забележки. След "интервенцията" при натискане на бутона за включване, уредбата не реагира. Като че ли до нея не стига ток.
Бушонът за радиото и часовника е един и за двете неща, сещам се сега...
Часовника, който трябва да си работи и когато е изключена колата, сега се сработва само когато подадеш контакт и/или запалиш колата.

Съб Окт 14, 2017 6:39 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 56 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 18 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор