Ако е тръгнал маховика се подсвирва но като паднат температурите се стяга и спира със свиренето . При мен свиреше на топло доста а на студено много леко и след това прас и почна да тресе и нов. Но свиренето от маховика е на импулси не е като ремък това не разбрах при теб как е дали е постоянно или през секунда просвира както понякой път просвирват ролките като тръгнат към омя свят.
Чет Мар 01, 2018 8:20 pm
bensa14
Регистриран на: Чет Юни 22, 2017 9:47 am Мнения: 10 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 2.5, 2004
Рейтинг: 0
При мен ситуацията е буквално следната: паля колата и работи докато изчегъртам прозорците; тръгвам на първа на полусъединител; натискам го докрай за да вкарам задна; ПРОСВИРВА; включвам на задна и пак на полусъединител правя маневрата; докрай съединител; никакъв шум; включвам първа и газ. И повече този шум не се появява, нито в задръстванията, нито вечер като тръгвам от работа, все пак колата е седяла 9 часа навън (ако има някакво значение). Забравих да добавя, че при запалване и подаване на газ на място също не свири.
Пет Мар 02, 2018 9:06 am
koliong
Регистриран на: Пет Юни 02, 2017 7:18 am Мнения: 46 Местоположение: Варна
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 2005
Рейтинг: 6
Днес 0 градуса паля колата и си работи перфектно никакъв шум А относно съединителя и маховика тях ги смених преди 6 месеца . Не мога да си обясня от къде се появява това свирене само при отрицателни температури !