Автор |
Съобщение |
иванпопов
Регистриран на: Пон Окт 06, 2014 7:07 pm Постове: 16 Местоположение: Ямбол
Автомобил: Subaru Legacy 2.0R 2005
Телефон: 0887774517
Рейтинг: 0
|
Пускам темата ,защото от момента в който ми докараха колата от Англия и до днес,когато съм на свободна се чува едно равномерно скрибуцане (примерно както свирят щурците). Изчезва над 1100-1200 оборота, но все пак е много дразнещо.Смених му още в началото 2 ремъка и 1 ролка, но нищо не се промени.Един ми казва да не е демпферен маховик, друг някакъв дросел обвинява.Помагайте колеги ако сте се сблъсквали с такова ещо.Колата е Legacy 2.0R 121 kW. от 2005г. Благодаря на всички.
_________________ Ако не намираш път,прекарай път... със Subaru
|
|
|
Сря Сеп 30, 2015 6:44 pm |
|
|
Vami
|
Може и демпферния маховик да е, но той също просвирва и в момент на подаване на газ. Като се надвесиш над двигателя ясно се чува, че е отзад. Малко над 700лв е конверсията към обикновен маховик и нов съединител. Може и по-ефтино, но аз избрах най-скъпия феродов диск. Тук не включвам труда.
|
|
|
Сря Сеп 30, 2015 8:21 pm |
|
|
quietriot
|
Като натиснете съединителя ако изчезва шума, той е.
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Чет Окт 01, 2015 5:13 am |
|
|
Vami
|
quietriot написа: Като натиснете съединителя ако изчезва шума, той е. Не е задължително, при мен и при натиснат съединител просвирваше при подаване на газ. Няма да се впускам в обяснения защо.
|
|
|
Чет Окт 01, 2015 10:20 am |
|
|
quietriot
|
Vami написа: quietriot написа: Като натиснете съединителя ако изчезва шума, той е. Не е задължително, при мен и при натиснат съединител просвирваше при подаване на газ. Няма да се впускам в обяснения защо. НЕДЕЙ !
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Чет Окт 01, 2015 11:04 am |
|
|
1040
|
2.0R не съм виждал да има демпфер, но ако дадеш една рама може да проверим какъв ти е съединителя все пак . Демпферната шайба здрава ли е?
_________________ 1040 Subaru Workshop - Обслужване и поддръжка на Субару. Тенчо Владев-0896404074
|
|
|
Чет Окт 01, 2015 4:40 pm |
|
|
Stani0
Регистриран на: Чет Май 17, 2012 7:14 pm Постове: 220 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy IV B13_
Рейтинг: 17
|
_________________ Пазете природа чиста с www.naPalatka.bg и намерете своето кътче чрез www.SpotBulgaria.net въздушна фотография www.Quadvert.com
|
|
|
Чет Окт 01, 2015 11:46 pm |
|
|
donkole1
Регистриран на: Съб Дек 10, 2011 8:04 pm Постове: 21 Местоположение: varna
Телефон: 098873695
Рейтинг: 22
|
Свали пистовия ремък и запаши,и виш дали пак се чува.
|
|
|
Съб Окт 03, 2015 6:39 am |
|
|
badpixel
Регистриран на: Нед Дек 01, 2013 12:30 pm Постове: 69 Местоположение: Sofia
Автомобил: Legacy 3.0R spec B wagon
Рейтинг: 31
|
Колега, с същата кола съм и минах през същото нещо - смених ремъците и свиренето си остана - карах една година с свиринето без проблеми знаейки, че проблема е в демпферния маховик - можеше да карам докато не даде тотално фира но не е мн. за препоръчване И да 2.0 р е с демпфер - за конверсия има варианти но и там чух, че може да стане магария ако не се сложи правилния маховик - масата му е от значение и други дреболии. По-изгодно е да се направи конверсия но в моя случай не исках да правя експерименти и смених всичко комплект - лагер, демпфер и саединител за около 2300 лв. части и работа. Оригиналния комплект с който ми дойде колата от германия беше с валео - сложих същия. И все пак пробвай да отпуснеш или да затегнеш пистовия ремък и да огледаш дали не опира някаде - има една пластмаса при 2005-2008 която при смяна на ремъци като я монтират обратно някои майстори я затягат плътно и опира в нея - мисля, че при импресите с същия мотор стават същите скрибуцания от пистовия ремък Дано се окаже пистата, че съединителя си е дебел ремонт. Ако шума се появява на ниски обороти и основно при завои на 2ра с малка скорост и започва да цвили точно тогава - натоварването тогава върху трансмисията е сериозно е 100% демпфера и като вдигне оборотите изчезва - рядко се чув на свободен ход - най-вече на студен старт. Дано съм бил полезен.
_________________ Не так страшен руский танк - как его пиянlь екипаж...
|
|
|
Пет Окт 09, 2015 10:41 pm |
|
|
rotera
Регистриран на: Вто Яну 26, 2016 11:02 pm Постове: 10 Рейтинг: 0
|
1040 написа: 2.0R не съм виждал да има демпфер, но ако дадеш една рама може да проверим какъв ти е съединителя все пак . Демпферната шайба здрава ли е? Как се проверява какъв е съединителя по номера на рмата? Може ли да се провери дали маховика е демпферен?
|
|
|
Пон Фев 15, 2016 3:32 pm |
|
|
1040
|
Чрез рамата се проверяват оригиналните номера на частите посредством програма или електронен каталог за оригинални части.
_________________ 1040 Subaru Workshop - Обслужване и поддръжка на Субару. Тенчо Владев-0896404074
|
|
|
Пон Фев 15, 2016 5:10 pm |
|
|
rotera
Регистриран на: Вто Яну 26, 2016 11:02 pm Постове: 10 Рейтинг: 0
|
1040 написа: Чрез рамата се проверяват оригиналните номера на частите посредством програма или електронен каталог за оригинални части. Ясно. Номера на рамата ми е JF1BL5LJ34G005019 Може ли да провериш дали маховика ми е демпферен?
|
|
|
Вто Фев 16, 2016 10:50 am |
|
|
1040
|
За да ти доставя удоволствието да го провериш сам гугълни този номер на изображения и ще видиш още от първата картинка 12345AA002 Поздрави!
_________________ 1040 Subaru Workshop - Обслужване и поддръжка на Субару. Тенчо Владев-0896404074
|
|
|
Вто Фев 16, 2016 7:06 pm |
|
|
shadow
Регистриран на: Нед Май 24, 2015 2:47 pm Постове: 361 Местоположение: Шумен
Автомобил: Land Cruiser J95 5VZ-FE
Рейтинг: 138
|
1040 написа: За да ти доставя удоволствието да го провериш сам гугълни този номер на изображения и ще видиш още от първата картинка 12345AA002 Поздрави! Ако не е проблем - JF1BP5LK44G013296Аз същата картинка ли да гледам? Почти съм сигурен, че е тя, ама все пак ...
_________________ ex - '04 Subaru Legacy B13 H4 2.0 Symmetrical AWD ex - '02 Audi A4 B6 Avant V6 3.0i Quattro ex - '06 Audi A6 4F Allroad V6 3.0 TDI Quattro current - '00 Toyota Land Cruiser Prado J95 V6 3.4
|
|
|
Сря Фев 17, 2016 12:21 am |
|
|
1040
|
Същия номер 12345AA002
_________________ 1040 Subaru Workshop - Обслужване и поддръжка на Субару. Тенчо Владев-0896404074
|
|
|
Сря Фев 17, 2016 9:27 am |
|
|
bensa14
Регистриран на: Чет Юни 22, 2017 9:47 am Постове: 10 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 2.5, 2004
Рейтинг: 0
|
Здравейте, Пиша тук, защото имам сходен проблем и да не отварям нова тема. От два дни докато е студена колата се чува кратко просвирване при тръгване (при запалване го няма) за около секунда и след това напълно изчезва. Също така НЕ се чува всеки път, вчера се чу при тръгване от наклон, а днес - докато излизах от големия сняг. Има ли вероятност да е демпферния маховик и той да се държи така при по-голямо натоварване и как да се установи със сигурност, че от там е проблема?
|
|
|
Вто Фев 27, 2018 9:00 am |
|
|
Don_Ceci
Регистриран на: Пет Май 26, 2017 3:41 pm Постове: 20
Автомобил: Legacy 2.0 R 2006
Рейтинг: 0
|
Аз също съм с 2.0 R 2006 и при мен е същото. Ремъците са сменени , сменил съм и съединителя. Свиренето остна. Един колега сподели, че е имал такова просвирване и се оказало от някакви кори (ламарини) под двигателе , където излизали тръбите за изгорелите газове. Захванал с винтове тази ламарина и свиренето спряло. Аз лично не знам дали има такова нещо, но по-компетентни колеги могат да кажат дали това е вероятна причина.
|
|
|
Вто Фев 27, 2018 3:33 pm |
|
|
Mitaka FU
Регистриран на: Вто Авг 12, 2014 11:52 am Постове: 346 Местоположение: Germany
Автомобил: Legacy 2,0R Activ, 2006
Рейтинг: 171
|
Don_Ceci написа: Аз също съм с 2.0 R 2006 и при мен е същото. Ремъците са сменени , сменил съм и съединителя. Свиренето остна. Един колега сподели, че е имал такова просвирване и се оказало от някакви кори (ламарини) под двигателе , където излизали тръбите за изгорелите газове. Захванал с винтове тази ламарина и свиренето спряло. Аз лично не знам дали има такова нещо, но по-компетентни колеги могат да кажат дали това е вероятна причина. На моята 2.0R също го има от време на време.... Но, не му обръщам внимание! Тенчо й сменяше съединителя, и не забеляза нищо тогава. Може да си е отличителна черта на нашите 2.0R
_________________ Моля не стреляйте по пианиста! Той толкова си може.
|
|
|
Вто Фев 27, 2018 5:56 pm |
|
|
Don_Ceci
Регистриран на: Пет Май 26, 2017 3:41 pm Постове: 20
Автомобил: Legacy 2.0 R 2006
Рейтинг: 0
|
мда да се познават от далеч
|
|
|
Сря Фев 28, 2018 10:33 am |
|
|
koliong
Регистриран на: Пет Юни 02, 2017 7:18 am Постове: 46 Местоположение: Варна
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 2005
Рейтинг: 6
|
Здравейте колеги От както падна температурата под -5 , -6 градуса при първоначално палене рано сутрин се чува леко свирене под капака , което продължава около 30-40 сек и после изчезва!!! Тази сутрин беше -13 и свиренето продължи около 1 мин . Отворих капака и като се заслушах ми се стори ,че свиренето идва от към алтернатора , но не съм сигурен Защо само сутрин и то само когато температурата е под -5 градуса го прави и то за няколко секунди ?? Някакви идеи !
|
|
|
Чет Мар 01, 2018 9:17 am |
|
|