Автор |
Съобщение |
demon777
Регистриран на: Пон Юни 08, 2015 6:48 pm Мнения: 297 Местоположение: Сливен
Автомобил: Legacy 2,5 - 2004 АТ
Рейтинг: 47
|
Vami написа: Има си закони в тази държава. Нямаш ли необходимата маркировка на фара, забрави да ги ползваш законно вместо дневни. Същата работа са и тези с електрожените (китайските ксенони), които вечер ни вадят очите на пътя. За каква точно маркировка говориш? Точно в законите на тая държава никъде не пише с какви фарове трябва да карам. Още повече че никъде в тоя закон няма изброени модели на коли и не е упоменато с какви фарове излизат от завода. Кой пътен полицай ще докаже че фаровете не са ми заводски? И как?
_________________ http://line4auto.ru/subaru/m76.gif
|
|
|
Сря Фев 24, 2016 7:58 pm |
|
|
zaho_baho
Регистриран на: Съб Окт 29, 2011 9:52 am Мнения: 102 Местоположение: sofia
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 '99 ,АТ
Рейтинг: 109
|
Това с електрожените не го схванах.В нашият случай се ползват ксенони ,които са в отделно тяло (рефлектор и лупа) и не ползват рефлектора на самия фар. Той не е правен да свети със ксенонови крушки.Разбира се има и рефлектори сметнати за ксенон но аз поне не спадам в тази категория. Дори лупите да са китайски( то кое ли не е) те осветяват както и на кола със стокови ксенони. Ксенона боде в очите не защото е ксенон а защото е сложен пред неподходящ рефлектор. Относно дневните светлини то никъде не е упоменато какви трябва да са.Стига да не се кара на дълги и фарове за мъгла. На всички по-стари автомобили дневните са афтърмаркет било то ангелски очи ,CCFL или светодиодни ленти. Аз поне тук не виждам нищо нередно в светенето: http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=2369555
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
Последна промяна zaho_baho на Сря Фев 24, 2016 10:43 pm, променена общо 3 пъти
|
|
Сря Фев 24, 2016 10:31 pm |
|
|
kerekovski
|
А защо ли всички автомобили, излезли от завода с ксенонови фарове, задължително имат автоматично регулиране на фаровете във височина и притежават система за измиване на фаровете? Това как го постигате с афтърмаркет ксеноните?
|
|
|
Сря Фев 24, 2016 10:36 pm |
|
|
zaho_baho
Регистриран на: Съб Окт 29, 2011 9:52 am Мнения: 102 Местоположение: sofia
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 '99 ,АТ
Рейтинг: 109
|
Това с автоматичното регулиране не съм сигурен дали го имат всички. Миенето на фаровете е заради снега- ксеноните светят при доста по-ниски температури и снега не се разтапя.
|
|
|
Сря Фев 24, 2016 10:41 pm |
|
|
demon777
Регистриран на: Пон Юни 08, 2015 6:48 pm Мнения: 297 Местоположение: Сливен
Автомобил: Legacy 2,5 - 2004 АТ
Рейтинг: 47
|
kerekovski написа: А защо ли всички автомобили, излезли от завода с ксенонови фарове, задължително имат автоматично регулиране на фаровете във височина и притежават система за измиване на фаровете? Това как го постигате с афтърмаркет ксеноните? Постигаме го със ръчното регулиране на стандартния фар. Лупите се закрепват за рефлектора на на оригиналния фар който се регулира на долу и на горе съответно и светлината от лупата /която ползва собствен рефлектор а не този от оригиналния фар/ също се регулира по височина. А с регулиране от врътките на фара се регулира на ляво и дясно..... хайде де на всички Ви е ясно как става. Задължително условие е пред лупата да няма оребрение .... ако има се фрезова. едит: айде стига че разводнихме теммата модераторите да затрият излишното моля
_________________ http://line4auto.ru/subaru/m76.gif
|
|
|
Сря Фев 24, 2016 10:51 pm |
|
|
Vami
|
demon777 написа: За каква точно маркировка говориш? Точно в законите на тая държава никъде не пише с какви фарове трябва да карам. Още повече че никъде в тоя закон няма изброени модели на коли и не е упоменато с какви фарове излизат от завода.
Кой пътен полицай ще докаже че фаровете не са ми заводски? И как? В правото има основен принцип - Ignorantia legis neminem excusatПредлагам ти първо да прочетеш и да разбереш. Чл. 18. (Изм. - ДВ, бр. 92 от 2006 г.) (1) Всяка дневна светлина трябва да отговаря на изискванията, определени в т. 7, 8, 9 и 11 на Правило № 87 на ИКЕ/ООН. Правило 87
|
|
|
Чет Фев 25, 2016 9:45 am |
|
|
zaho_baho
Регистриран на: Съб Окт 29, 2011 9:52 am Мнения: 102 Местоположение: sofia
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 '99 ,АТ
Рейтинг: 109
|
Ако ще задълбаваме толкова то нека добавим и това ,че половината от форума(и аз в това число) не трябва да сме на пътя - нямаме катализатори а и не отговаряме на изисквания за емисии(на бензин).
|
|
|
Чет Фев 25, 2016 10:50 am |
|
|
demon777
Регистриран на: Пон Юни 08, 2015 6:48 pm Мнения: 297 Местоположение: Сливен
Автомобил: Legacy 2,5 - 2004 АТ
Рейтинг: 47
|
Правило 87 е за одобрение на допълнително поставени фарове. Не засяга по никакъв начин вече поставени и одобрени от техническа комисия фарове монтирани при производството на автомобила в съответната страна.
Точка 12.1. За всяко изменение на типа на фара за движение през деня трябва да се уведомява административния орган, който е одобрил типа на фара.
Кой и по какъв начин ще докаже, че съм правил изменения по фара?
Още повече че аз имах международен сертификат за лупите които бях поставил във фаровете си който ми дава право да се движа с тях по пътната мрежа.
_________________ http://line4auto.ru/subaru/m76.gif
|
|
|
Чет Фев 25, 2016 11:29 am |
|
|
Alxx
|
Сами по себе си са законни със сертификата, но монтажът им във фара от теб не е. По закон нямаш право да внасяш изменение в осветително тяло и ако направиш такова, си длъжен да го тестваш пред подходящата комисия за сертифициране на твоята модификация. Т.е. Технотест у нас.
Моите бяха такива, платих си такса за тестване и после минах в КАТ. За узаконяване на лупите ми гледаха сертификата, мериха посока на снопа, разсейване и интензитет на светене, провериха имам ли реглаж на височината(независимо автоматичен или с бутон от таблото) и съответно провериха сертификата на самите крушки(с Филипс съм). Предупредиха ме, че ако карам в Германия, Кралството и Франция, освен реглажа трябва да имам и система за миене на фаровете. За узаконяване на дневните ми гледаха сертификата, мериха осветеността дали е в допустими граници и мериха дали мястото на монтажа отговаря на изискванията(разстояние от земята, основните фарове, разстоянието между самите светлини и позицията им от края на бронята). Също тестваха дали се включват правилно - т.е. работещи на запален двигател и спиращи при пускане на габарити, респективно фарове. За Сърбия си направих едно бутонче, с което да не се изключват на габарити, а на фарове, защото в Сърбия има изискване дневните да работят заедно с габаритите.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Чет Фев 25, 2016 12:12 pm |
|
|
Vami
|
demon777 написа: Кой и по какъв начин ще докаже, че съм правил изменения по фара?
Е това пък е най-лесното, особено с тези ангелски очи. Alxx е написал какъв е законния ред. Държавата ни е на това дереже, понеже всеки си мисли, че много знае и разбира, а защо ли трябва да се спазват законите, правилниците и т.н. ...
|
|
|
Чет Фев 25, 2016 1:01 pm |
|
|
demon777
Регистриран на: Пон Юни 08, 2015 6:48 pm Мнения: 297 Местоположение: Сливен
Автомобил: Legacy 2,5 - 2004 АТ
Рейтинг: 47
|
Vami написа: demon777 написа: Кой и по какъв начин ще докаже, че съм правил изменения по фара?
Е това пък е най-лесното, особено с тези ангелски очи. Alxx е написал какъв е законния ред. Държавата ни е на това дереже, понеже всеки си мисли, че много знае и разбира, а защо ли трябва да се спазват законите, правилниците и т.н. ... Това означавали, че при покупка на нов автомобил не може купувача да си го поръча с ангелски очи който да отговарят на всички изисквания? И аз ако съм трети собственик на този автомобил едва ли ще получа всички документи и сертификати по фаровете.
_________________ http://line4auto.ru/subaru/m76.gif
|
|
|
Чет Фев 25, 2016 6:05 pm |
|
|
Vami
|
Явно не малка част от българите са свикнали да лъжат, да заобикалят по всевъзможни начини закона и за това нацията ни е на това дередже...
Мислиш ли, че някой производител ще сложи автърмаркет фарове на нов автомобил? Защото оригинално се вграждат само в BMW. Ако толкова държиш на ангелските очи, купи си BMW. Хич не са лоши, дори доста по-добри по много от показателите. Моля, някой от модераторите да почисти темата, защото дискусията стана безмислена.
|
|
|
Чет Фев 25, 2016 7:18 pm |
|
|
demon777
Регистриран на: Пон Юни 08, 2015 6:48 pm Мнения: 297 Местоположение: Сливен
Автомобил: Legacy 2,5 - 2004 АТ
Рейтинг: 47
|
Vami написа: Явно не малка част от българите са свикнали да лъжат, да заобикалят по всевъзможни начини закона и за това нацията ни е на това дередже...
Мислиш ли, че някой производител ще сложи автърмаркет фарове на нов автомобил? Защото оригинално се вграждат само в BMW. Ако толкова държиш на ангелските очи, купи си BMW. Хич не са лоши, дори доста по-добри по много от показателите. Моля, някой от модераторите да почисти темата, защото дискусията стана безмислена. Ахам... разбирам те само в България има корупция. В белите държави даже полиция няма спят по бели гащи и не си заключват вратите. Производителят се съобразява с клиента щом си плащам ще слагат каквото им кажа. Колко коли има като тая? http://mercedesbg.blogspot.bg/2009/06/mercedes-slr.htmlНе харесвам бмв. Спирам до тук щото другият манталитет на Българина е да разбира и оплаква от всичко и за всичко.
_________________ http://line4auto.ru/subaru/m76.gif
|
|
|
Чет Фев 25, 2016 9:33 pm |
|
|
quietriot
|
Дори крушки с по-голяма мощност да сложиш , трябва да се вземе разрешение ако трябва да се спазва буквата на закона и наредбите , но тук е бг и 20 лв са си 20 лв, ако не става с 20 са 50 .......и всеки си прави каквото знае... Иначе тези с китайския ксенон одавна да си спрели от движение, но куките дори не се сещат да ги щавят че са с пипани фарове. Захари, доколкото го познавам надали ще направи син електрожен ,от фаровете си достатъчен естет е, тия ангелски очи и на мен са ми само бмв е има и голфове ма там си е друга бира в Перник всичко може Не го приемайте като упрек , само коментар е по темата , щото ако трябваше да се спазва закона моето легаси одавна щеше да е спряно от движение за интерсвенции тук и там....или поне да е минало 10 технотеста.
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Пет Фев 26, 2016 8:19 am |
|
|
demon777
Регистриран на: Пон Юни 08, 2015 6:48 pm Мнения: 297 Местоположение: Сливен
Автомобил: Legacy 2,5 - 2004 АТ
Рейтинг: 47
|
Това е много красиво. За фаровете говоря. Диодните ленти се превръщат и във мигачи.
_________________ http://line4auto.ru/subaru/m76.gif
|
7
|
|
Съб Фев 27, 2016 5:11 pm |
|
|
Vami
|
За това спор няма, хваща окото.
|
|
|
Съб Фев 27, 2016 9:05 pm |
|
|
zaho_baho
Регистриран на: Съб Окт 29, 2011 9:52 am Мнения: 102 Местоположение: sofia
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 '99 ,АТ
Рейтинг: 109
|
Здравейте. Днес имах малко време и пускам малко мат'риал.Работата е в начален стадий и ще има промени но поне се придобива представа как би изглеждало.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Сря Мар 02, 2016 3:25 pm |
|
|
BAlexandrov
|
Добре става! Давай и с няколко думи какво си направил.
|
|
|
Сря Мар 02, 2016 3:53 pm |
|
|
zaho_baho
Регистриран на: Съб Окт 29, 2011 9:52 am Мнения: 102 Местоположение: sofia
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 '99 ,АТ
Рейтинг: 109
|
Фара се пече 2-5 мин на 180-200 градуса във фурна. Веднага след ваденето се маха предното съкло. Не е необходимо да се свалят или разместват рефлекторите. Лупата си има разни гумени уплътнения и планки. Възможно е малко да се доработи гърба на рефлектора или планките за да паснат. Стяга се с шайба от комлекта. Предстои тест но засега няма ксенон и баласт. След това ще настроя ъгъла на светене с поставен фар на колата. И накрая слагане на предното стъкло(пластмаса)
|
37
|
|
Сря Мар 02, 2016 4:01 pm |
|
|
quietriot
|
Докъде го докара с фаровете ?
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Вто Апр 05, 2016 2:14 pm |
|
|