Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 7:14 pm



Отговори на тема  [ 15 мнения ] 
 Ново Legacy в редиците 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 29, 2015 5:29 pm
Мнения: 39
Местоположение: Мордор
Автомобил: Legacy '05 Spec B
Рейтинг: 23
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравейте на всички :hello: Темата е тип самопохвал :D и разбира се да плясна няколко въпроса :giggle: От едно известно време чета форума и съм прехвърлил десетки теми- от масла, свещи, диференциали, сервизи и какво ли още не. Няма да крия и ще си призная- голяма каша ми е. От скоро вече съм и регистриран, а пък и между другото собственик на едно Legacy 2005 H6 мотор с ръчни скорости. В бощи линии след 6 години Ауди реших, че ми е време да сменя автомобила- бях обсебен по Аутбек- пак тия години с 3.0 мота естествено, но по ред причини реших, че за мен по-удачното решение е Легаси. Воала имах късмет и ми си намерих тая красавица долу.

Направих първоначално обслужване- масло мотор, диференциал заден и скорости, антифриз, филтри. По окачването всичко е здраво освен една биела отпред, която ще бъде подменена в най-скоро време. Има 2 неща, които ме притесняват за момента, а именно:

- Има една неравномерност в работата на мотора- съвсем леко е- на няколко такта, като гледам скоростия лост леко потрепва извън началния синхрон- това и на газ и на бензин- забравих да спомена колата я взех с инсталиран ГИ, което ме подсеща, че трябва да намеря или да препоръчате читави хора, защото от тия, които ми слагаха на Аудито не съм доволе. Та смятам да сменя свещите с ILFR6B, да си почистя дебитомера и да мина процедура по чистене на инжекторите. От там според резултата ще го мисля. като цяло не дава никакви грешки закачена на комп, но това не дава пълната картинка. За вървеж върви много добре, но го има и момента, че аз до сега толкова мощна кола не съм карал- може да върви добре, ама потенциала да е за още по-добре :D

- Вторият проблем/може и не реален/ е съединителя- супер твърд е- наистина минавам от мекицата на А3ката и ми беше трудно в началото. Тъкмо свикнах с идеята и моят майстор ми каза, че тоя съединител не е както трябва- не приплъзва така да се каже, но знам ли не трябвало да бъде така. Имам доверие на тоя човек, защото до сега не ме е подвел и няма да ме кара да сменям нещо, за да ми вземе парите, но ми се ще да чуя и друго мнение, защото това е сериозен разход- над 700 пари без демпфера по това, което намерих. Ще съм благодарен на мнения/съвети.

- Другото нещо е увисналата задница, която както вече се информирах е често срещан проблем и ахилесова пета, ако може така да се каже. Да препоръчате проверен човек, който може да извърши процедурата за София- единствено искам да я изравня, а не да повдигам цялата?

Е спирам се с писанията, че дълго стана. Надявам се да мога да бъда за в бъдеще полезен и аз с нещо на това общество.

Поздрави :)

Изображение

Вто Окт 06, 2015 7:50 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Честито и добре дошъл в сектата, не се минава лесно от Ауди на Суби, да не говорим че Легаси 3.0 с ръчка е екзотика и много търсена кола.

По повод притреперването - трябва да провериш много неща, свещи, бензинови инжектори ( спичат ако колата не е карана много време ), обтегачи, вериги, двете ламбди и детонационни датчици...

За да си наясно с реалното състояние на колата мини преглед през сервиз специализиран в Субару, защото има специфични неща за марката.

При Легаси визуално задницата е по ниска, така че това не е критерий за заминали амове или пружини. Най лесно е да минеш на тестер за окачване и ще разбереш колко е износено.

И на последно място но не и по значение - щом колата е с газова значи е видяла път...провери състояние на изпарител, инжектори, маркучи, защото основните проблеми при тези идват от газовата система...

Успех и безаварийни км

Вто Окт 06, 2015 11:00 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Окт 01, 2015 8:45 am
Мнения: 7
Автомобил: Legacy 2.0 150hp 2008
Телефон: +359889198123
Рейтинг: 16
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Честито, да го караш със здраве и много безаварийни километри!
Относно съединителя и моя ми се видя много твърд и с малък работен ход като я взех, но познат със Субару каза, че си е ОК.

Пет Окт 09, 2015 11:37 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 29, 2015 5:29 pm
Мнения: 39
Местоположение: Мордор
Автомобил: Legacy '05 Spec B
Рейтинг: 23
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Благодаря за пожеланията, топлото посрещане и съветите във форума- да ви се връщат :)

Тези дни ще задвижа нещата, тъй като ще се видя с повече свободно време и ще напиша ъпдейт какво и как. Снабдих се с биалетка и свещи и ще пристъпя към плана за действие.

Сря Окт 14, 2015 12:05 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 11, 2012 3:33 pm
Мнения: 1249
Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2005 3.0 R Spec B
Рейтинг: 152
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
това легаси не е с демфер ами с маховик едномасов ( като на СТИ)
то и самият съединител и лагер са като на СТИ от някой години.

И безаварийно

Сря Окт 14, 2015 6:30 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 29, 2015 5:29 pm
Мнения: 39
Местоположение: Мордор
Автомобил: Legacy '05 Spec B
Рейтинг: 23
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
@adddt Благодаря за разяснението и пожеланието :) Вече съм спокоен за съединителя- потвърдено от няколко места- ОК си е явно и не му се плаша вече.

По темата- обещах ъпдейт- другата седмица заминава на операция Субито. Двигателя е за ремонт- в момента може да се каже, че имам H5 по-скоро- а единия цилиндър сме на 3 бара компресия. Има и тампони за смяна, но те са дреболия на фона на другото. Газовата също "настроена" очевидно под всякаква критика, но и до това ще стигна.

Ще пиша пак. Поздрави :)

Пон Окт 19, 2015 10:44 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 29, 2015 5:29 pm
Мнения: 39
Местоположение: Мордор
Автомобил: Legacy '05 Spec B
Рейтинг: 23
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Обещал съм да съм полезен едно време - тук-там с по нещичко съм се включил, та да се опитам пак.

Доста неща понаправих по возилото, но все има по още нещо. Реших да сменям бензиновия филтър, заради разни драми, че и колицата е на 300к + /може би 90-100 са на газ, но все пак/. Голяма магария е тази част - намира се потопен в резервоара. Парт номерата за удобство, ако някой търси са:

42072AG140 и 42072AG16A /като еквивалентни ги дават/.

Ползвах ей тоз клип за справка:

https://www.youtube.com/watch?v=Z2hu9ioy0FQ

Прилагам и снимки - това, което обаче не намирам, като отделна част е "чорапа"/strainer-а на помпата. Отделно че гадината е капсулована някак си и не ми се ще да мъча да я махам. Това което пробвам е - така и така всичко е разглобено - потопих го това в обезмаслител и няколко пъти го изплакнах внимателно. Доста гняс падна - дали ще има ефект и дали не е грешка не знам. Вижда се и на снимката на старата кошница как е тъмно в сравнение с абсолютно белия цвят на новата.

Отделно инжекторите свалих и са на промивка. Имали 15% разлика - тя колата на бензин не ставаше за каране последните седмици. Сега смъкнали до 8%, но цедките щели да сменят, че били разрушени, гумички. Дали ще хвърлих пари на вятъра не знам - може би да ги бях сменил щеше да е по-добре. Хванал съм се вече на хорото де.

Обещах снимков материал на колегата atanatas


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Вто Юни 19, 2018 5:12 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 29, 2015 5:29 pm
Мнения: 39
Местоположение: Мордор
Автомобил: Legacy '05 Spec B
Рейтинг: 23
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
По повод на ижекторите - по-скоро пари на вятъра при получения при ен резултат. Три от тях са аут и не стават, а другите били в норма- вече с нови цедки и гумички. Сега варианти много - нови 6, нови 3, втора ръка 3 и пак ревизия или втора ръка 6 със/без ревизия и да събера общо 6 читави. Като ако тръгна за втора ръка ще търся от кола без газ... Почва се ровене за цени :lipseal:

Сря Юни 20, 2018 12:34 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 29, 2015 5:29 pm
Мнения: 39
Местоположение: Мордор
Автомобил: Legacy '05 Spec B
Рейтинг: 23
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Колеги, имам въпрос - нормално ли е инжекторите да имат свободен ход между рейката и монтажната им точка?! Снимах видео - малко е нестабилно, но с една ръка толкова. Вижда се, че самата рейка е здрадво фиксирана - няма луфтове и не е накриво, демонтирах я 2 пъти и все същия резултат. Обаче самите дюзи имат ход нагоре/надолу - не помня как беше преди да ги извадя и за това питам. От другата страна е същото - няма как да съм изкривил нищо, защото не съм прилагал сила. Не трябва ли горната част да "потъне" до гуменото уплътнения на инжектора и да няма възможност за такова движение?


Сря Юни 20, 2018 4:12 pm
Върнете се в началото
Профил
Online
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
На повечето коли мърдат.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Сря Юни 20, 2018 5:49 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 29, 2015 5:29 pm
Мнения: 39
Местоположение: Мордор
Автомобил: Legacy '05 Spec B
Рейтинг: 23
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Благодаря за отговора, колега! Тоест да разбирам, че ако няма теч то всичко е наред и това е в рамките на приемливото?

Сря Юни 20, 2018 6:07 pm
Върнете се в началото
Профил
Online
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Там теч рядко при цели гумички(просто цели, не съвсем и невинаги здрави), дърпане на въздух е по-честият проблем и понякога се лови трудно, поне в началото.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Сря Юни 20, 2018 6:10 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Сеп 05, 2015 5:54 am
Мнения: 167
Skype: ahead13
Автомобил: SUBARU LEGACY SPEC B
Телефон: 0889213119
Рейтинг: 28
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Дали буксата не ги фиксираше да не се връткат наляво и надясно

Сря Юни 20, 2018 7:38 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 29, 2015 5:29 pm
Мнения: 39
Местоположение: Мордор
Автомобил: Legacy '05 Spec B
Рейтинг: 23
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Точно така - да - имат буксите зъб, който заключва с рейката и не позволява ротация по оста. Като пристигнат останалите 3 и монтирам и другата рейка ще докладвам дали има течове. Надявам се до събота да се случи.

Сря Юни 20, 2018 8:34 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 29, 2015 5:29 pm
Мнения: 39
Местоположение: Мордор
Автомобил: Legacy '05 Spec B
Рейтинг: 23
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Течове няма никъде, което е добре. Лошата новина е, че след рециклирането на 3те нови/да се чете от донор/ инжектора единият също не става. Ще поръчвам още един и пак на процедура. Това ще стане тия дни, но за сега сглобих колата и ще карам така - няма течове и явно и филтъра съм сменил също успешно :cool: . Колата върви добре, но пак не е особено равномерен мотора на ниските обороти. Като оправя и последния инжектор ще видим какво ще стане. Междувременно смених маркучите на газта към колектора, че бяха напукани.

Тримовете се промениха надолу, но пак едната глава има разлика значителна на шорт, но стойностите са надолу спрямо преди. Ще видим бедна смес ще избива ли пак за банка 1. Иначе друго може би щото не съм карал колата от над 3 седмици, но ми се стори, че върви много ускорява по-добре и няма замисляне. Някак си по-динамична, ама може и да се филмирам. Или пък нов филтър и прилично впръскване на горивото спрямо преди е допринесло - не знам. След като оправя инжектора на втори цилиндър ще "рестартирам" ECU-то и ще покарам само на бензин 200-300км и ще видим от там каков ще следва.

Съб Юни 23, 2018 11:07 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 15 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 25 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор