Автор |
Съобщение |
quietriot
|
Кое би намалило bodyroll-a в завоите на легаси с беково окачване, понеже не ми е силата в това да знам на теория кое държи колата стабилна ма пътя и пречи да се кандилка в завоите , та питам кое би ми намалило боди рола или субетивното усещане за такъв на купето на легасито, по дебела стабилизираща щанга ли или друго по окачването?
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Вто Мар 08, 2016 1:34 pm |
|
|
capoeira
Регистриран на: Пон Фев 21, 2011 1:26 pm Мнения: 49 Местоположение: Sofia
Skype: capoeirabg
Автомобил: Legacy 2.0 '00 AT
Рейтинг: 7
|
Като човек който не разбира, много, много, но по преки впечатления и малко елементарна динамика на първо време коравината на стабилизиращата щанга и след това нискоскоростната компресия на амортисьорите. Това е ако не искаш да коригираш височината и твърдоста на окачването от пружините(предполагам това не искаш да променяш).
|
|
|
Вто Мар 08, 2016 1:55 pm |
|
|
Vmax
|
quietriot написа: Кое би намалило bodyroll-a в завоите на легаси с беково окачване, понеже не ми е силата в това да знам на теория кое държи колата стабилна ма пътя и пречи да се кандилка в завоите , та питам кое би ми намалило боди рола или субетивното усещане за такъв на купето на легасито, по дебела стабилизираща щанга ли или друго по окачването? стрът барове на амовете отпред и отзад, алуминиеви биалетки с полиуретанови тампони.
|
|
|
Вто Мар 08, 2016 2:04 pm |
|
|
quietriot
|
Щангата не играе ли роля да притиска едното колело към земята когато другото е на бордюр примерно, някъде го четох преди време, иначе и аз си мислех че играе динамична роля да държи колата устойчива, ма май не е баш тъй. Стани, предполгам разпънките имаш предвид , предната ок, ама задната с тоя пълен багажник и паднали седалки като съм по риби, не ми е добра идея , иначе биелетките ок , ще ги сменя следващия път с метални, те и без това са ми консуматив с тоя борис 3 и тия павета.
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Вто Мар 08, 2016 3:22 pm |
|
|
Vmax
|
quietriot написа: Щангата не играе ли роля да притиска едното колело към земята когато другото е на бордюр примерно, някъде го четох преди време, иначе и аз си мислех че играе динамична роля да държи колата устойчива, ма май не е баш тъй. Стани, предполгам разпънките имаш предвид , предната ок, ама задната с тоя пълен багажник и паднали седалки като съм по риби, не ми е добра идея , иначе биелетките ок , ще ги сменя следващия път с метални, те и без това са ми консуматив с тоя борис 3 и тия павета. Задната разпънка е по-важна при Форестъра, защото усукването на купето е по-голямо. След като ги монтирах разликата беше огромна особенно отзад. Задната не пречи толкова за багаж, даже помага ако се налага да укрепваш нещо вътре в купето ( ластици и т.н. ) Щангите ( ако са по-дебели ) също помагат но е голяма инвестиция на фона на резултата. Добър ефект се постига и само от смяна на тампоните с полиуретанови такива. Ако ги комбинираш с алуминиеви биалетки ще си още по-доволен ( двойно по-дълго издържат спрямо стоковите ). За цялата галимация, разпънка ( задна, предна ) биалетки и тампони си приготви около 300+200+80, грубо 600 кинта... ПС: Ако намериш задна разпънка, пробвай я за да усетиш разликата...
|
|
|
Вто Мар 08, 2016 4:09 pm |
|
|
quietriot
|
Ясно , някой май продаваше разпънки за бек и легаси , по мои спомени, ще го видя. тампони и белетки има откъде да взема.
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Вто Мар 08, 2016 5:02 pm |
|
|
Vmax
|
|
Вто Мар 08, 2016 5:16 pm |
|
|
quietriot
|
Мерси, намерих я , но опирала в капака разпънката според продавача, ти твоите откъде ги поръча?
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Вто Мар 08, 2016 5:18 pm |
|
|
Vmax
|
При мен е друго заради кулера и купето. Иначе като марка са Ултра Рейсинг, ама и цената им е ултра...
Виж в гугъл все някой ще продава.
|
|
|
Вто Мар 08, 2016 5:32 pm |
|
|
miro74
Регистриран на: Вто Мар 08, 2016 7:30 pm Мнения: 12 Рейтинг: 45
|
здравей, аз карам outback,доста сам творил по колта и от опит мога да ти помогна... окачването ми е pedders,задна щанга whiteline 19mm,предна и задна(някой ще каже,че не става) разпънки,предни биалетки алуминиеви,задни от mazda!!!,...всичко става...може даже да я пробваш,ако искаш... цялата е на полиуретан... ако имаш интерес пиши да ти пратя тел,че писането ме мъчи и ще помогна каквото мога
|
15
|
|
Вто Мар 08, 2016 7:45 pm |
|
|
deadman
|
http://www.whiteline.com.au/do_segue4.p ... 8-8%2F2003Доставят и до БГ. Аз си купувах от тях регулеруеми биалети и задна стабилизираща щанга. Сега мисля да поръчвам разпънка за отпред. Ако слагаш задна стабилизираща ще искаш 20 мм . Идва в комплект с полиуретанови тампони. Пружините също е добре да са по-твърди, но пък ще вози по-твърдо. Педерс 5,4 кг са чудесен компромис твърдост/стабилност.
_________________ Не ми казвай колко си учил, кажи ми колко си пътувал
|
|
|
Сря Мар 09, 2016 1:50 pm |
|
|
kerekovski
|
Когато сменях преди 2 седмици тампоните на задната стабилизираща щанга на моя Аутбек B13 (оригинална 16 мм) ми направи впечатление, че конзолите, на които се хващат скобите за тампоните, не са особено здрави, пружинираха сякаш малко при развиването на болтовете. А и ламарината беше доста тънка. В този ред на мисли реактивната щанга (дори 16 мм) е доста по-здрава от тези конзоли. Има ли смисъл от по-дебела, ако там, където тя се захваща за конструкцията, не е особено кораво?
|
|
|
Сря Мар 09, 2016 2:04 pm |
|
|
quietriot
|
deadman написа: http://www.whiteline.com.au/do_segue4.php?make=SUBARU&model=LEGACY&model_final=LEGACY+BE+SEDAN%2C+BH+WAGON+MY99-03+INCL+TURBO&vehicle=9%2F1998-8%2F2003 Доставят и до БГ. Аз си купувах от тях регулеруеми биалети и задна стабилизираща щанга. Сега мисля да поръчвам разпънка за отпред. Ако слагаш задна стабилизираща ще искаш 20 мм . Идва в комплект с полиуретанови тампони. Пружините също е добре да са по-твърди, но пък ще вози по-твърдо. Педерс 5,4 кг са чудесен компромис твърдост/стабилност. Мерси за линка и после да му бодна и един мотор като твоя 250 коня , че моя бая ми малее с тия 156 и да си летя на воля а ? Ще поръчвам по натам , като събера инфо от къде какво.
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Сря Мар 09, 2016 2:05 pm |
|
|
Vmax
|
Васе,
Да не си се отказал от рибарството? Че тоя тунинг е по-скоро за 200кс Субара, дето раздават газта по асфалта, а не мачкат черните пътища...
|
|
|
Сря Мар 09, 2016 2:51 pm |
|
|
deadman
|
quietriot написа: deadman написа: http://www.whiteline.com.au/do_segue4.php?make=SUBARU&model=LEGACY&model_final=LEGACY+BE+SEDAN%2C+BH+WAGON+MY99-03+INCL+TURBO&vehicle=9%2F1998-8%2F2003 Доставят и до БГ. Аз си купувах от тях регулеруеми биалети и задна стабилизираща щанга. Сега мисля да поръчвам разпънка за отпред. Ако слагаш задна стабилизираща ще искаш 20 мм . Идва в комплект с полиуретанови тампони. Пружините също е добре да са по-твърди, но пък ще вози по-твърдо. Педерс 5,4 кг са чудесен компромис твърдост/стабилност. Мерси за линка и после да му бодна и един мотор като твоя 250 коня , че моя бая ми малее с тия 156 и да си летя на воля а ? Ще поръчвам по натам , като събера инфо от къде какво. След време и 300 малее
_________________ Не ми казвай колко си учил, кажи ми колко си пътувал
|
|
|
Сря Мар 09, 2016 3:11 pm |
|
|
quietriot
|
Vmax написа: Васе,
Да не си се отказал от рибарството? Че тоя тунинг е по-скоро за 200кс Субара, дето раздават газта по асфалта, а не мачкат черните пътища... Стани, няма начин да се откажа от рибарлъка само там си почивам, но напоследък не ходя вече в България за риба и дотам където ходя все има хубави пътища и по малко кър и понеже кончетата одавна ми малеят, взех да се замислям за нещо по-расово. В това субару съм набил още едно и е колата е без забалежки, освен дъртия мотор на 330К с пистън слапа, няма смисъл да го продавам за без пари и някой да ме благославя после, сега ще му взема и един мотор от англичанка за 200 паунда и ще си го оставя за кърска кола, като ходя в тука по язовирите. Проверявам как са цените да му втвърдя окачването или направо да се ориентирам към следващото комби с 300 коня и стоково твърдо окачване. Това на мъртвеца много ми хваща окото, предполагам в щатско са на приятни цени. Ако инвестицията не минаваше 500 лв щях и това да го барна от до, но сега ще му сменя тампоните и билетките и ще му сложа предна разпънка, защото задната ще ми пречи с багажа, задната щаб щанга заради въздуха ми е 18мм в момента, при 14мм бекова, да имам и аз далавера от въздушното някаква. Отделно от това ще имам бебе август и жената не дава да харча много иначе щях да пукам басове сега в Хърватска, че тръгнаха вече, та се двоумя и правя ресърч.
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Сря Мар 09, 2016 3:27 pm |
|
|
deadman
|
Разпънката излиза с доставката около 370 лв (сега ми писаха). Ако мислиш да използваш колата основно по нашите пътища и за рибарство, всяко "втвърдяване" на окачването ще влоши поведението в калта по язовирите.
_________________ Не ми казвай колко си учил, кажи ми колко си пътувал
|
|
|
Сря Мар 09, 2016 4:45 pm |
|
|
martin7937
Регистриран на: Съб Яну 25, 2014 9:52 pm Мнения: 212 Местоположение: София
Автомобил: Outback '03 B12 EJ251 E-4AT
Рейтинг: 182
|
Много планове си направил, а май дори не си погледнал какво е положението в багажника. Първо - задната разпънка няма как да ти пречи, защото В12 няма класически задни бомбета - горните тампони на задните амортисьори са директно захванати за пода на багажника, което захващане остава скрито под естетическия под на багажника. Т.е. няма как нещо, което си решил да слагаш да ти пречи, при положение, че то евентуално би минавало под нещото, което наричаш под на багажника. Ето ти и няколко примерни снимки, за да се ориентираш: https://lh3.googleusercontent.com/7AGTw ... 95-h953-nohttps://lh3.googleusercontent.com/tVKR9 ... 95-h953-nohttps://lh3.googleusercontent.com/ULR9u ... 37-h953-noВторо - не е въобще ясно каква полза ще има от задна разпънка ако бъде монтирана такава. За справка - солидния заварен П-образен профил между двете бомбета. Съгласен съм, не свързва директно шпилките на левия с шпилките на десния тампон. Ама заслужава ли си блъскането и парите за нещо, което в начален стадии дори чисто теоритично не предполага особено голям ефект? Сигурен ли си, че задната ти стабилизираща щанга е 18 мм, в смисъл мерил ли си я с шублер? Доколкото ми е известно, най-дебелата задна стабилизираща щанга монтирана на Легаси или Аутбек е с диаметър 14 мм. Изключение от това правило са: 1/ Baja N/A - 16 мм 2/ Baja Turbo - 17 мм 3/ Legacy GTB - 16 мм 4/ Legacy RSK - 17 мм Всеки един от изброените по-горе модели е достатъчно рядък, за да те откаже от ъпгрейда. Мен лично не ме отказа и в момента имам щанга от GTB. Ако твоята настояща действително е 18 мм, то според мен си на ръба на разумното за автомобил, чиято употреба предполага някакъв офроуд. Ето една препратка към чужд форум с много приятна и нагледна таблица: http://sl-i.net/FORUM/showthread.php?18 ... post268472Колкото до предната разпънка - ако искаш можем да се уговорим да пробваш тази, която имам обявена за продажба. При мен опира леко в кората на предния капак, а не в самия капак. При теб може да не е така. Но разликата преди/след монтажа на разпънката е потресаваща и определено си заслужава всяка стотинка. За около 120 лв мога да ти намеря прилична, чисто нова разпънка, подобна на тази, която използвам в момента. Няма да стане обаче за 2 петъка. Върл противник съм и на полиуретана, но това съм аз. Общо взето всеки решава как и за какво да си изхарчи парите. Веднъж вече се сблъсках с недостатъците му, хем бях заложил на Енерджи Съспеншън, ако не се лъжа директно от онлйан магазина на Сумит Рейсинг. Никога повече няма да направя подобна простотия, особено когато става на въпрос за автомобил, който не се подготвя сериозно за писта. В пъти бих предпочел да си сложа стопери на щангата, които да не й разрешават да се мести лаво/дясно спрямо тампоните, а също така и да подсиля самите планки, на които са захванати скобите на тампоните. Легаси и Аутбек недозавиват брутално. Предвид което не намирам никакъв смисъл в търсенето на вариант за ъпгрейд на предната стабилизираща щанга. Да, ще намалиш бодирола, но с цената на още по-силно изразено недозавиване (при равни други условия разбира се).
|
15
Последна промяна martin7937 на Сря Мар 09, 2016 5:24 pm, променена общо 6 пъти
|
|
Сря Мар 09, 2016 4:50 pm |
|
|
quietriot
|
deadman написа: Разпънката излиза с доставката около 370 лв (сега ми писаха). Ако мислиш да използваш колата основно по нашите пътища и за рибарство, всяко "втвърдяване" на окачването ще влоши поведението в калта по язовирите. Хм , а това ич не е добре, щото сега се държи супер в кал и коловози.
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Сря Мар 09, 2016 4:51 pm |
|
|
askeless
|
Това Легаси заводско има стабилизираща греда между задните ботуши, порови под корите на багажника, точно зад седалката и ще я видиш. Окачването отзад не е тип макферсон. Отпред двигателя тежи и разпънка почти не се усеща. Полиуретанът е доста твърд за шосейна употреба, а и ти споменаваш Борис, не искам да си помислям какво ще е по павета. Бих сложил единствено на крепежите на задното магаре и това на дифа към купето. Сти.бг имат powerflex за всичо. Смени всички гумени тампони, най-вече на задното окачване - все пак са 15+ годишни, ще се усети брутално. Задна стабилизираща щанга е добро решение. Безумно скъп вариант са регулируеми койл овъри, които да ти дават исканата височина, че и повече. Пълно щастие няма и колкото повече се бориш с накланянето и усукването, толкова ще ти страдат офроуд характеристиките.
|
|
|
Сря Мар 09, 2016 5:08 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|