Автор |
Съобщение |
srg
|
Epifansoftware logViewer ползвам, като може да се ползва направо и техния ecuEdit, в който са вградени всички лог функционалности. Руснаци са и софтуера им е убийствен. Тия дни ще седна да се опитам да подкарам да работи нормално въпросния ecuEdit, защото предлага една много ценна функционалност - откриване на карти в ECU ROM чрез търсене на съвпадение по описани такива карти в друг подобен ECU ROM, защото в xml-а за моето ECU няма описани AVCS карти примерно, а с IDA-та освен да се гледаме умно нищо друго не правим ...
_________________ For every action there is an equal opposite malfunction!
|
7
|
|
Вто Май 10, 2016 11:17 am |
|
|
zk.
|
Ти си 32-битов и за откриване на таблици може да ползваш ScoobyRom.
_________________ Zubaru.tuninK
|
15
|
|
Вто Май 10, 2016 1:45 pm |
|
|
srg
|
Благодаря за подсказката
_________________ For every action there is an equal opposite malfunction!
|
|
|
Вто Май 10, 2016 2:15 pm |
|
|
adddt
Регистриран на: Вто Сеп 11, 2012 3:33 pm Мнения: 1249 Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2005 3.0 R Spec B
Рейтинг: 152
|
Брех колеги кога смогвате да ги гелдата тез неща и да ги пробвате ама аз направо да питам Кога започва тунинговането на Н6 ? и ще може ли да стане 300 коня поне с ремап и да зема да се откажа да се бягам с вас
|
|
|
Вто Май 10, 2016 3:20 pm |
|
|
srg
|
@ adddt, не че не ме е срам да си призная, ама с това моето висене пред компа и други "високоинтелектуални" занимания със същата насоченост по цял ден със сигурност ще ме надбягаш Сега е момента да се похваля с нещо друго - с подсказките и помощта на zk., които ще ми спестят не знам колко безсънни нощи в четене и респективно правене на нещата по трудния начин се сдобих и с AVCS картите на JDM-ското Legacy (пусках скоро тема за прилики/разлики в настройките на различните версии (JDM, ADM, USDM vs EDM)), които ще кача на моето и ще тествам как се държат нещата. Там не е като да няма разлики също ... Прикачени файлове: my_avcs_cruise.png Прикачени файлове: jdm_avcs_cruise.png Прикачени файлове: my_avcs_non-cruise.png Прикачени файлове: jdm_avcs_non-cruise.png
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
_________________ For every action there is an equal opposite malfunction!
|
|
|
Вто Май 10, 2016 7:10 pm |
|
|
1040
|
Една карта, която ми прати Влади (Valadares) от времето, когато карах 3.0 R мотора в Импрезата. Картата е стандартна от Либерти за AVCS. 50 градуса е максималния ъгъл в предварение на всмукателните валове. От 3 градуса след ГМТ до 47 градуса преди ГМТ. Източник тук - http://forum.liberty.asn.au/viewtopic.php?f=16&t=7323
_________________ 1040 Subaru Workshop - Обслужване и поддръжка на Субару. Тенчо Владев-0896404074
|
|
|
Вто Май 10, 2016 8:20 pm |
|
|
adddt
Регистриран на: Вто Сеп 11, 2012 3:33 pm Мнения: 1249 Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2005 3.0 R Spec B
Рейтинг: 152
|
е тези карти не зависят ли от разликите с какви са показателите на бензина с които карат втези дестинации ?
|
|
|
Вто Май 10, 2016 8:53 pm |
|
|
srg
|
Тенчо, да кажем, че това австралийското щото е ръчка може би е нормално да има некви разлики, ама защо джапанийското, което си е АТ няма нищо общо ми е интересно ...
_________________ For every action there is an equal opposite malfunction!
|
|
|
Вто Май 10, 2016 9:01 pm |
|
|
Vmax
|
srg написа: Тенчо, да кажем, че това австралийското щото е ръчка може би е нормално да има некви разлики, ама защо джапанийското, което си е АТ няма нищо общо ми е интересно ... Обикновенно Австралийските и Европейските са еднакви. Предполагам че Японското е различно заради настройката на кутията, но трябва да се видят картите ( поне при СВХ-а е така, може би ползват същата логика/причини за разграничаване )
|
|
|
Вто Май 10, 2016 9:13 pm |
|
|
Vmax
|
adddt написа: Брех колеги кога смогвате да ги гелдата тез неща и да ги пробвате ама аз направо да питам Кога започва тунинговането на Н6 ? и ще може ли да стане 300 коня поне с ремап и да зема да се откажа да се бягам с вас Ти си най-лесен за тунинг...охлювче
|
|
|
Вто Май 10, 2016 9:15 pm |
|
|
adddt
Регистриран на: Вто Сеп 11, 2012 3:33 pm Мнения: 1249 Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2005 3.0 R Spec B
Рейтинг: 152
|
Vmax написа: adddt написа: Брех колеги кога смогвате да ги гелдата тез неща и да ги пробвате ама аз направо да питам Кога започва тунинговането на Н6 ? и ще може ли да стане 300 коня поне с ремап и да зема да се откажа да се бягам с вас Ти си най-лесен за тунинг...охлювче стига ме ръчка аз по си мислех за raptor-а а да не подхващам темата че продължавам да чопля как да си докарам такова като моето ама с дупка в капак-а и ако не държа на ръчната кутия щях да имам вече WR edition
|
|
|
Пет Май 13, 2016 10:51 am |
|
|
adddt
Регистриран на: Вто Сеп 11, 2012 3:33 pm Мнения: 1249 Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2005 3.0 R Spec B
Рейтинг: 152
|
Нали сте на линия утре?
Sent from my iPhone using Tapatalk
|
|
|
Съб Май 14, 2016 8:29 pm |
|
|
srg
|
В 10 на въртележката .... така де, НИМ
_________________ For every action there is an equal opposite malfunction!
|
|
|
Съб Май 14, 2016 9:11 pm |
|
|
MartoAl
Регистриран на: Съб Юли 26, 2014 8:38 pm Мнения: 144 Местоположение: София
Автомобил: Impreza 94, Forester 2.5 XT 6MT
Телефон: 0898865927
Рейтинг: 126
|
Там съм
|
|
|
Съб Май 14, 2016 10:54 pm |
|
|
kerekovski
|
Съжалявам, че не успях да дойда, но в единствения почивен ден за тази седмица ми изникна нещо, което не търпеше отлагане. До къде я докарахте с тестовете?
|
|
|
Нед Май 15, 2016 8:32 pm |
|
|
adddt
Регистриран на: Вто Сеп 11, 2012 3:33 pm Мнения: 1249 Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2005 3.0 R Spec B
Рейтинг: 152
|
ми сбрахме 3-4 лога от 3-4 легасита така че srg може да каже какви са самите резултати но знам ли а ти с какъв бензин караш ?
|
|
|
Нед Май 15, 2016 9:27 pm |
|
|
srg
|
Поналогихме "на място" колици, но чак утре ще ми остане време да седна да поразгледам по-сериозно нещата, които налогихме. Това, което ми направи впечатление е, че има и колега с притрисане на място, на който тримовете са му ОК ... При него притрисането обаче е много-много слабо и може да се каже, че 99% от хората няма да му обърнат внимание. Ще си поиграя да поналожа за сравнение по двойки колите като логове, та и от там може да изкочи някой и друг зор при някой, но вече ме съмнява, че това ще бъде катализатор за някаква идея относно зора с LTFT, та мисля да сменя подхода и да почна да гледам основно неща в движение и при товар. Иначе се оказа, че и на adddt също едно от OCV-та му е лениво, но това сам ще си го види на лога в движение и ще прецени какво да прави. @ MartoAl, не знам как съм успял, но съм затрил лога ти в движение, та ще ти драсна да се видим пак и да ти направя лог както ти обещах или направо да ти дам един излишен кабел и да почнеш да си играеш
_________________ For every action there is an equal opposite malfunction!
|
|
|
Нед Май 15, 2016 9:29 pm |
|
|
MartoAl
Регистриран на: Съб Юли 26, 2014 8:38 pm Мнения: 144 Местоположение: София
Автомобил: Impreza 94, Forester 2.5 XT 6MT
Телефон: 0898865927
Рейтинг: 126
|
Няма проблем, ще логваме отново. Аз съм на разположение за нова такава среща, но нека следващия път да го направим така че да има време и да поседнем на по бира или сокче . Иначе и аз да кажа за срещата. Беше доста приятно. Митак, благодаря за теста който ми позволи да направя на Легасито ти ( следващия път бирата е от мен ), беше ми много полезен.
|
|
|
Нед Май 15, 2016 10:10 pm |
|
|
1040
|
Такива притрисания може да са от различна сила на експлозия в различните цилиндри дължаща се на различна компресия от зацапани сегменти или от различни количество впръскано гориво. Това тресене, което търсите е реално от различна работа на валовете на двете глави. Прав ли съм или не съм?
_________________ 1040 Subaru Workshop - Обслужване и поддръжка на Субару. Тенчо Владев-0896404074
|
|
|
Нед Май 15, 2016 10:34 pm |
|
|
srg
|
Напълно е възможно да си прав. При мен обаче "проблема" си е наличен още от както я взех. При смяната на свещите зачистих инжекторите и замерих компресия и не се видя драма при някое от тия действия, съответно това и е причината да почна да "копая" в каквото имам възможност и достъп като данни. Тъй като тия неща са правени преди почти 2 години утре все пак ще премеря пак компресия, за да съм сигурен на 100%, че това може да бъде отхвърлено категорично като причина. Инжекторите пък ги изключвам поради факта, че на газ е същото. Все си мисля обаче, че всъщност ако имаше драми с компресия и/или инжектори щеше да има и други признаци за проблем, а се оказва, че хората с тоя тъп зор нямаме други оплаквания освен некво притрисане на място ... Все пак утре ще извадя нещата от логовете, за да видим кво и що, но не съм обнадежден ...
_________________ For every action there is an equal opposite malfunction!
|
|
|
Пон Май 16, 2016 12:00 am |
|
|