Отговори на тема  [ 174 мнения ]  стр Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Следваща
 Необясними странности с AVCS и други съкращения 
Автор Съобщение

Регистриран на: Вто Дек 03, 2013 12:08 am
Мнения: 787
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy H6 (2004)
Рейтинг: 548
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Epifansoftware logViewer ползвам, като може да се ползва направо и техния ecuEdit, в който са вградени всички лог функционалности. Руснаци са и софтуера им е убийствен.
Тия дни ще седна да се опитам да подкарам да работи нормално въпросния ecuEdit, защото предлага една много ценна функционалност - откриване на карти в ECU ROM чрез търсене на съвпадение по описани такива карти в друг подобен ECU ROM, защото в xml-а за моето ECU няма описани AVCS карти примерно, а с IDA-та освен да се гледаме умно нищо друго не правим ...

_________________
For every action there is an equal opposite malfunction!
 7

Вто Май 10, 2016 11:17 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Авг 08, 2011 12:05 pm
Мнения: 220
Местоположение: Пловдив
Автомобил: CarBerry dccd Fory, LGT
Рейтинг: 426
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ти си 32-битов и за откриване на таблици може да ползваш ScoobyRom.

_________________
Zubaru.tuninK
 15

Вто Май 10, 2016 1:45 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Дек 03, 2013 12:08 am
Мнения: 787
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy H6 (2004)
Рейтинг: 548
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Благодаря за подсказката :beer:

_________________
For every action there is an equal opposite malfunction!

Вто Май 10, 2016 2:15 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 11, 2012 3:33 pm
Мнения: 1249
Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2005 3.0 R Spec B
Рейтинг: 152
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Брех колеги кога смогвате да ги гелдата тез неща и да ги пробвате
ама аз направо да питам Кога започва тунинговането на Н6 ?
и ще може ли да стане 300 коня поне с ремап и да зема да се откажа да се бягам с вас ;)


ROFL ROFL ROFL

Вто Май 10, 2016 3:20 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Дек 03, 2013 12:08 am
Мнения: 787
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy H6 (2004)
Рейтинг: 548
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
@adddt, не че не ме е срам да си призная, ама с това моето висене пред компа и други "високоинтелектуални" занимания със същата насоченост по цял ден със сигурност ще ме надбягаш :D
Сега е момента да се похваля с нещо друго - с подсказките и помощта на zk., които ще ми спестят не знам колко безсънни нощи в четене и респективно правене на нещата по трудния начин се сдобих и с AVCS картите на JDM-ското Legacy (пусках скоро тема за прилики/разлики в настройките на различните версии (JDM, ADM, USDM vs EDM)), които ще кача на моето и ще тествам как се държат нещата. Там не е като да няма разлики също ...
Прикачени файлове:
my_avcs_cruise.png

Прикачени файлове:
jdm_avcs_cruise.png

Прикачени файлове:
my_avcs_non-cruise.png

Прикачени файлове:
jdm_avcs_non-cruise.png


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
For every action there is an equal opposite malfunction!

Вто Май 10, 2016 7:10 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Яну 14, 2009 11:37 am
Мнения: 1886
Местоположение: София
Skype: JBLmusic
Автомобил: Impreza3.3 Impreza H6T Subaru SVX
Рейтинг: 622
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Една карта, която ми прати Влади (Valadares) от времето, когато карах 3.0 R мотора в Импрезата.
Картата е стандартна от Либерти за AVCS.
50 градуса е максималния ъгъл в предварение на всмукателните валове. От 3 градуса след ГМТ до 47 градуса преди ГМТ.

Изображение
Източник тук - http://forum.liberty.asn.au/viewtopic.php?f=16&t=7323

_________________
1040 Subaru Workshop - Обслужване и поддръжка на Субару.
Тенчо Владев-0896404074

Вто Май 10, 2016 8:20 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 11, 2012 3:33 pm
Мнения: 1249
Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2005 3.0 R Spec B
Рейтинг: 152
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
е тези карти не зависят ли от разликите с какви са показателите на бензина с които карат втези дестинации ?

Вто Май 10, 2016 8:53 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Дек 03, 2013 12:08 am
Мнения: 787
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy H6 (2004)
Рейтинг: 548
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Тенчо, да кажем, че това австралийското щото е ръчка може би е нормално да има некви разлики, ама защо джапанийското, което си е АТ няма нищо общо ми е интересно ...

_________________
For every action there is an equal opposite malfunction!

Вто Май 10, 2016 9:01 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
srg написа:
Тенчо, да кажем, че това австралийското щото е ръчка може би е нормално да има некви разлики, ама защо джапанийското, което си е АТ няма нищо общо ми е интересно ...


Обикновенно Австралийските и Европейските са еднакви.
Предполагам че Японското е различно заради настройката на кутията, но трябва да се видят картите ( поне при СВХ-а е така, може би ползват същата логика/причини за разграничаване )

Вто Май 10, 2016 9:13 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
adddt написа:
Брех колеги кога смогвате да ги гелдата тез неща и да ги пробвате
ама аз направо да питам Кога започва тунинговането на Н6 ?
и ще може ли да стане 300 коня поне с ремап и да зема да се откажа да се бягам с вас ;)


ROFL ROFL ROFL


Ти си най-лесен за тунинг...охлювче :turbo:

Вто Май 10, 2016 9:15 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 11, 2012 3:33 pm
Мнения: 1249
Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2005 3.0 R Spec B
Рейтинг: 152
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Vmax написа:
adddt написа:
Брех колеги кога смогвате да ги гелдата тез неща и да ги пробвате
ама аз направо да питам Кога започва тунинговането на Н6 ?
и ще може ли да стане 300 коня поне с ремап и да зема да се откажа да се бягам с вас ;)


ROFL ROFL ROFL


Ти си най-лесен за тунинг...охлювче :turbo:


стига ме ръчка аз по си мислех за raptor-а

а да не подхващам темата че продължавам да чопля как да си докарам такова като моето ама с дупка в капак-а
и ако не държа на ръчната кутия щях да имам вече WR edition

Пет Май 13, 2016 10:51 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 11, 2012 3:33 pm
Мнения: 1249
Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2005 3.0 R Spec B
Рейтинг: 152
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Нали сте на линия утре?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Съб Май 14, 2016 8:29 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Дек 03, 2013 12:08 am
Мнения: 787
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy H6 (2004)
Рейтинг: 548
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
В 10 на въртележката .... така де, НИМ

_________________
For every action there is an equal opposite malfunction!

Съб Май 14, 2016 9:11 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Юли 26, 2014 8:38 pm
Мнения: 144
Местоположение: София
Автомобил: Impreza 94, Forester 2.5 XT 6MT
Телефон: 0898865927
Рейтинг: 126
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Там съм :good:

Съб Май 14, 2016 10:54 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Дек 26, 2015 10:17 am
Мнения: 808
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback B14 3.6
Рейтинг: 492
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Съжалявам, че не успях да дойда, но в единствения почивен ден за тази седмица ми изникна нещо, което не търпеше отлагане. До къде я докарахте с тестовете?

Нед Май 15, 2016 8:32 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 11, 2012 3:33 pm
Мнения: 1249
Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2005 3.0 R Spec B
Рейтинг: 152
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ми сбрахме 3-4 лога от 3-4 легасита
така че srg може да каже какви са самите резултати но
знам ли а ти с какъв бензин караш ?

Нед Май 15, 2016 9:27 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Дек 03, 2013 12:08 am
Мнения: 787
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy H6 (2004)
Рейтинг: 548
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Поналогихме "на място" колици, но чак утре ще ми остане време да седна да поразгледам по-сериозно нещата, които налогихме. Това, което ми направи впечатление е, че има и колега с притрисане на място, на който тримовете са му ОК ... При него притрисането обаче е много-много слабо и може да се каже, че 99% от хората няма да му обърнат внимание.
Ще си поиграя да поналожа за сравнение по двойки колите като логове, та и от там може да изкочи някой и друг зор при някой, но вече ме съмнява, че това ще бъде катализатор за някаква идея относно зора с LTFT, та мисля да сменя подхода и да почна да гледам основно неща в движение и при товар.
Иначе се оказа, че и на adddt също едно от OCV-та му е лениво, но това сам ще си го види на лога в движение и ще прецени какво да прави.
@MartoAl, не знам как съм успял, но съм затрил лога ти в движение, та ще ти драсна да се видим пак и да ти направя лог както ти обещах или направо да ти дам един излишен кабел и да почнеш да си играеш :beer:

_________________
For every action there is an equal opposite malfunction!

Нед Май 15, 2016 9:29 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Юли 26, 2014 8:38 pm
Мнения: 144
Местоположение: София
Автомобил: Impreza 94, Forester 2.5 XT 6MT
Телефон: 0898865927
Рейтинг: 126
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Няма проблем, ще логваме отново. Аз съм на разположение за нова такава среща, но нека следващия път да го направим така че да има време и да поседнем на по бира или сокче :gathering: . Иначе и аз да кажа за срещата. Беше доста приятно. Митак, благодаря за теста който ми позволи да направя на Легасито ти ( следващия път бирата е от мен :beer: ), беше ми много полезен.

Нед Май 15, 2016 10:10 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Яну 14, 2009 11:37 am
Мнения: 1886
Местоположение: София
Skype: JBLmusic
Автомобил: Impreza3.3 Impreza H6T Subaru SVX
Рейтинг: 622
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Такива притрисания може да са от различна сила на експлозия в различните цилиндри дължаща се на различна компресия от зацапани сегменти или от различни количество впръскано гориво.
Това тресене, което търсите е реално от различна работа на валовете на двете глави.
Прав ли съм или не съм?

_________________
1040 Subaru Workshop - Обслужване и поддръжка на Субару.
Тенчо Владев-0896404074

Нед Май 15, 2016 10:34 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ

Регистриран на: Вто Дек 03, 2013 12:08 am
Мнения: 787
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy H6 (2004)
Рейтинг: 548
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Напълно е възможно да си прав.
При мен обаче "проблема" си е наличен още от както я взех. При смяната на свещите зачистих инжекторите и замерих компресия и не се видя драма при някое от тия действия, съответно това и е причината да почна да "копая" в каквото имам възможност и достъп като данни. Тъй като тия неща са правени преди почти 2 години утре все пак ще премеря пак компресия, за да съм сигурен на 100%, че това може да бъде отхвърлено категорично като причина. Инжекторите пък ги изключвам поради факта, че на газ е същото.
Все си мисля обаче, че всъщност ако имаше драми с компресия и/или инжектори щеше да има и други признаци за проблем, а се оказва, че хората с тоя тъп зор нямаме други оплаквания освен некво притрисане на място ...
Все пак утре ще извадя нещата от логовете, за да видим кво и що, но не съм обнадежден ...

_________________
For every action there is an equal opposite malfunction!

Пон Май 16, 2016 12:00 am
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 174 мнения ]  стр Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 34 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор