След ревизия на целият бутален апарат на предното ляво колело се оказа ,че една малка част от предпазният маншон е захапан от буталото и това е причината според мен да задържа колелото понякога,но това се вижда след сваляне на целият бутален апарат.Буталата са в перфекто състояние,без язви...Механика смени спирачната течност и проми преди това системата.. Заради може би и дългото каране само с ръчна /около 80 км./ се оказа и че на задно ляво колело едната пружина се е деформирала и откачила,точно затова имаше и леко греене на задно ляво колело.Нов комплект задни пружини бяха взети и сменени и се надявам ,че с това си реших проблема,но времето ще покаже... Благодаря на Аlxx и на ico_tech /на когото писах на ЛС/ за насоките и помощта.
В началото на юни отново проблема се появи....Блокирваше само предно ляво колело и то вече доста по често. Забелязах,че при натискане на съединителя точно в средата на хода имаше едно леко задържане и отделно усилието при натискането му се увеличи,а миналата година в края го сменях. Реших да откача жилото на хилхолдера.Не е много лесно в предвид ,че системата за вторичната екология е точно отгоре му и естесвено нямам необходимият опит за това.Но след откачането му усилието при натискане на съединителя намаля/"омекна съединителя"/ така реших проблема със задържането. Така че ако на други колеги се случи задържане САМО на предно ляво колело да знаят че почти 100 процента причината е в хилхолдера.