Автор |
Съобщение |
ivan_BG
Регистриран на: Чет Юни 09, 2011 12:18 am Мнения: 139 Местоположение: Благоевград
Skype: ivanblg
Автомобил: Outback 3.0 H6 04
Рейтинг: 39
|
В крайна сметка някой намери ли трайно решение на проблема?
|
|
|
Сря Ное 09, 2016 10:33 pm |
|
|
Popimoni
Регистриран на: Нед Май 13, 2012 9:08 am Мнения: 162 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Субару Аутбек Н6 3.0 2005 год
Рейтинг: 59
|
Аз лично нищо не съм правил. Като гледам обаче застудя и ще се наложи да мисля нещо. Вариантите са или пак промивка с препарат или да търся машина в Пловдив. Интересно би било колегите, които са правили промивка на машина да споделят какъв ефект има.
|
|
|
Пон Ное 14, 2016 10:10 am |
|
|
petko 69
|
subarist написа: До момента знам 2 фирми с такива машини. "Радиано" и "Дунев" Може да има и други.. Колега , може ли повече инфо за 2те фирми. Поне телефон.
|
|
|
Пон Ное 14, 2016 7:49 pm |
|
|
takinardi
Регистриран на: Пет Апр 03, 2015 9:41 am Мнения: 155 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Honda
Рейтинг: 89
|
В Пловдив не съм намерил сервиз с машина за промивки. Ако намериш, моля сподели контакти. Ако ми се отвори път ще намина през Дунев. Ето им сайта http://www.dunevmotorsport-r21.com/
|
|
|
Сря Ное 16, 2016 1:54 pm |
|
|
petko 69
|
Днес разпитах няколко автомонтъора дали в Пловдив има такава машина и разбрах от тях , че има такава в сервиза срещу бившия Месокомбинат веднага срещу моста.Отзивите са противоречиви ,че нямало гаранция ,но ще отида на место да поразпитам.Моето парно работи , но ми се струва , че не духа достатъчно топло , мерих температурата на изходите , 54 градуса , не открих литература колко е норматива.Тези дни ще слагам новия воден радиатор 100% алуминиев от колегата Каменица и смятам преди смяната да сложа в системата една почистваща добавка.След тази процедура ще сложа нова охладителна течност.Дано с парното всичко е наред , защото замяната с ново радиаторче парно изисква разглобяване на цялото табло.
|
|
|
Сря Ное 16, 2016 7:37 pm |
|
|
quietriot
|
Аз залагам твърдо на запушен радиатор в някаква негова част , дано се оправи с промивка, макар че от опита ми надали....
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Чет Ное 17, 2016 2:37 pm |
|
|
Popimoni
Регистриран на: Нед Май 13, 2012 9:08 am Мнения: 162 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Субару Аутбек Н6 3.0 2005 год
Рейтинг: 59
|
Петко пиши като имаш информация. Аз мисля да пробвам, стига да не е много скъпа. Едва ли ще стане по-зле. Лошото е че антифриза ми е нов и ще замине...
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
|
|
|
Нед Ное 20, 2016 9:37 pm |
|
|
Popimoni
Регистриран на: Нед Май 13, 2012 9:08 am Мнения: 162 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Субару Аутбек Н6 3.0 2005 год
Рейтинг: 59
|
Само за информация да споделя - звънях на Дунев да питам за промивката. В някои от случаите отнемало цял ден. Момчетата споделиха, че в 90 % от случаите се отпушвало, в останалите десет протичало радиаторчето. След промивката трябва и нов антифриз. Цената общо излиза към 160 лв. Ново радиаторче е към 200 лв, но не знам смяната колко ще е. Иначе е доста работа, но като гледам техническите описания не ми изглежда непосилно да си го смени и сам човек, ако разполага с достатъчно време и топъл гараж.
|
|
|
Чет Дек 01, 2016 10:29 am |
|
|
plaskom
|
Днес направих процедурата с промиването на радиатора на парното на Трибеката при Дунев. Закарах я в 8:30 и си я взех в 15:30. Срещу 85 лв. за промивката и 76 лв. антифриз и смяна - имам пак силно парно и в дясно.
_________________ www.plaskom.com
|
15
|
|
Вто Дек 13, 2016 7:24 pm |
|
|
petko 69
|
Утре ще опитам да си запазя час при Дунев за събота , след коментара на Пласком ще отида и аз на проверка.
|
|
|
Вто Дек 13, 2016 9:14 pm |
|
|
takinardi
Регистриран на: Пет Апр 03, 2015 9:41 am Мнения: 155 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Honda
Рейтинг: 89
|
Бързам да споделя впечатления. Колата е закачена от 40 мин и при 72 градуса на почистващия флуид дясна зона вади вече 60. Преди не можеше и 50 да стигне. А разликата между двете на ръка вече не се усеща. Само с термометър. Но все пак има още време.
|
|
|
Пет Дек 16, 2016 10:58 am |
|
|
Павката83
Регистриран на: Сря Дек 31, 2008 12:14 am Мнения: 4 Местоположение: пловдив Рейтинг: 0
|
Да кажа и при мен какво се случи. Добрата новина е, че засега нищо не е протекло. Обаче даже след цял ден работа парното не се оправи. Вярно, че е доста по-добре от преди, но пак духа хладно от ляво. Верно по - малко хладно от преди, но хладно
Sent from my Redmi 4 using Tapatalk
|
|
|
Сря Дек 21, 2016 7:47 pm |
|
|
Bonev
Регистриран на: Вто Май 13, 2014 9:22 pm Мнения: 55
Автомобил: Subaru Legacy H6
Телефон: 0888 511 533
Рейтинг: 65
|
Някой намери ли решение на проблема?
|
|
|
Вто Яну 10, 2017 8:31 am |
|
|
plaskom
|
Да, прочети няколко поста по-нагоре.
_________________ www.plaskom.com
|
|
|
Вто Яну 10, 2017 10:04 am |
|
|
Bonev
Регистриран на: Вто Май 13, 2014 9:22 pm Мнения: 55
Автомобил: Subaru Legacy H6
Телефон: 0888 511 533
Рейтинг: 65
|
plaskom написа: Да, прочети няколко поста по-нагоре. Прочетох всичко, но ми се според мен това е временно решение. Въпроса ми беше дали някой е пробвал с по-сериозни процедури, примерно със смяна на радиаторче или ремонт на клапите? Защото на мен един ми казва, че проблема е в клапите, друг в радиаторчето. При мен духа топло отдясно, а отляво - студено. Интересува ме, ако някой е свалял таблото, да сподели какви пари са му взели за тази каскада. Самото радиаторче мисля, че беше около 200 лв. Скоро ще я закарам моята на сервиз и ще видим какво ще се окаже. Ще споделя, когато направя продедурата.
|
|
|
Сря Яну 11, 2017 1:24 pm |
|
|
takinardi
Регистриран на: Пет Апр 03, 2015 9:41 am Мнения: 155 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Honda
Рейтинг: 89
|
При мен духаше хладно в дясно. Свалял съм жабката и съм се заигравал с клапите на дясна зона. Не беше от тях. С промивката нещата си дойдоха на мястото. При теб е обратно- в ляво е студено. Не знам как е при Б13.
|
|
|
Сря Яну 11, 2017 2:24 pm |
|
|
Bonev
Регистриран на: Вто Май 13, 2014 9:22 pm Мнения: 55
Автомобил: Subaru Legacy H6
Телефон: 0888 511 533
Рейтинг: 65
|
takinardi написа: При мен духаше хладно в дясно. Свалял съм жабката и съм се заигравал с клапите на дясна зона. Не беше от тях. С промивката нещата си дойдоха на мястото. При теб е обратно- в ляво е студено. Не знам как е при Б13. Но казваш, че пак не е това, което трябва да е?!? Или си доволен от резултата? Много се чудя какво да направя, дали да пробвам първо с промивка или направо да скачам на каскадата със смяната на радиаторчето.
|
|
|
Сря Яну 11, 2017 2:49 pm |
|
|
takinardi
Регистриран на: Пет Апр 03, 2015 9:41 am Мнения: 155 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Honda
Рейтинг: 89
|
Не съм казвал подобно нещо. Напълно съм удовлетворен от крайния резултат, както и жена ми. най- накрая се стопли и при -15 Ако имаш излишни стотина лева ( казвам излишни, щото си се наканил да разглобяваш и сменяш) пробвай с промивка. Аз не исках да правя тази гимнастика с разглобяването на почти целия интериор. Иначе, ако не се сменяше по този начин бих го сменил с ново.
|
10
|
|
Сря Яну 11, 2017 3:06 pm |
|
|
Popimoni
Регистриран на: Нед Май 13, 2012 9:08 am Мнения: 162 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Субару Аутбек Н6 3.0 2005 год
Рейтинг: 59
|
Според мен може да пробваш промивка на машина, и да не се оправи напълно ще има подпбрение и ще може да изкараш зимата. Защото за мен смяната на радиаторчето е по-добре да се направи лятото - много занимавка е
Sent from my Redmi 4 using Tapatalk
|
|
|
Чет Яну 12, 2017 12:50 pm |
|
|
donpo
Регистриран на: Вто Фев 28, 2017 9:07 pm Мнения: 14 Местоположение: Бургас
Автомобил: Subaru Legacy 99 sedan
Телефон: 0888714479
Рейтинг: 0
|
Да споделя и аз нещо от моя опит! Преди години карах Лада, която нямаше никакво парно. Проблемът беше от запишен радиатор. Успях да го сваля . Беше толкова запушен , че като го оставих под мивката на силно течаща вода , на изхода почти не излизаше никаква вода. Промих го с оцет и сода. Резултат след промивката караш на парно и леко отворен прозорец.
|
|
|
Нед Апр 16, 2017 12:36 pm |
|
|