Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пет Мар 29, 2024 10:23 am



Отговори на тема  [ 58 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща
 Парно в дясно = няма никой. Радиаторче или нещо друго ? 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm
Мнения: 393
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте,

Помня , че преди време имаше някаква подобна тема но не успях да я открия.

Проблема е в следното: Парното в лявата част на колата е перфектно. В дясно (за пътника до водача) се усеща значително по ниска температура. Дразнещо по-ниска.
Няма значение дали са духалките в краката, на стъклото, на таблото или крайните. Винаги дясно е по-студено.
Някой имал ли е подобен проблем и дали е успял да намери решение.
Четох разни сайтове и там обяснението е : Задръстен радиатор на парното.
Мислех, че му липсва дебит поради разклонението за газовата. Спрях притока на охладителна течност към газовата... ефекта е нулев.
Моля да споделите дали някой е промивал радиатора на парното.. има ли ефект. Или проблема изобщо не е там.
(Преди време имах Ауди 80 и там проблемите бяха в клапите а не в радиаторчето)

Дано да има някакво решение освен смяна на радиатора за парното..
Като разглеждам схемите.. за да се смени трябва всичко да се свали .. цялото табло.. а това е клони към невъзможно гадна задача.

Сря Окт 19, 2016 9:05 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Юли 07, 2014 3:36 pm
Мнения: 71
Местоположение: Добрич/Варна
Телефон: 0898237796
Рейтинг: 34
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Вероятно не ти се управляват клапите за дистрибуция на въздуха добре и насочването към дясната част не работи ;)

_________________
Мненията са като задниците- колкото и да не ни хареса,всеки си има :)

Чет Окт 20, 2016 9:32 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 11, 2012 3:33 pm
Мнения: 1249
Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2005 3.0 R Spec B
Рейтинг: 152
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
бе на трибеките също го има това доста по изразено.

пробва ли да промиес радиатора на парното ;)

а и както се казва може да имаш и джоб там или да ти е паднало нивото в системата.

Чет Окт 20, 2016 12:06 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Апр 03, 2015 9:41 am
Мнения: 155
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Honda
Рейтинг: 89
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз бях пускал подобна тема. Разглобих откъм жабката, клапите и моторчетата работят точно. Пробвах и с ръчно мърдане на клапите, няма промяна. Радиаторчето е, посъветвах се и с Павлин. Не съм предприемал мерки засега. Миналата зима на -10 градуса си беше доста неприятно.

Пет Окт 21, 2016 9:57 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Май 13, 2012 9:08 am
Мнения: 162
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Субару Аутбек Н6 3.0 2005 год
Рейтинг: 59
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
И аз го имам тоя проблем. Пробвах с промивка ефект имаше но за кратко. Мислих да сменям радиаторчето, но като гледах схемата цялата кола е сглобена около него, така че се отказах :-)

Sent from my K012 using Tapatalk

Вто Окт 25, 2016 6:39 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Апр 03, 2015 9:41 am
Мнения: 155
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Honda
Рейтинг: 89
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Решил съм да я направя тази процедура с промивката. Има ли някакви специфични неща при обезвъздушаването на системата? Гледам няма пробки по маркучите.

Нед Окт 30, 2016 7:49 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Май 13, 2012 9:08 am
Мнения: 162
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Субару Аутбек Н6 3.0 2005 год
Рейтинг: 59
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не съм сигурен дали има някаква специална процедура!. Бих те посъветвал да откачиш двата маркуча влизащи към парното но гледай да не ги объркаш после при поставянето. След това си изрежи два маркуча с подходящ дължина и ги постави на изходите. Вкарваш една фуния в единия и наливаш.

Sent from my K012 using Tapatalk

Нед Окт 30, 2016 8:18 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Апр 03, 2015 9:41 am
Мнения: 155
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Honda
Рейтинг: 89
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Popimoni написа:
Не съм сигурен дали има някаква специална процедура!. Бих те посъветвал да откачиш двата маркуча влизащи към парното но гледай да не ги объркаш после при поставянето. След това си изрежи два маркуча с подходящ дължина и ги постави на изходите. Вкарваш една фуния в единия и наливаш.

Sent from my K012 using Tapatalk


Демек да направя само промивка на радиаторчето на парното, без да върти цялата система ли? Дай малко подробности, как ти си го направил и какви препарати си използвал.

Нед Окт 30, 2016 11:37 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Фев 28, 2012 5:11 pm
Мнения: 207
Местоположение: Самоков
Skype: dimy_teliysky
Автомобил: outback2.5 ,lancer sportback
Рейтинг: 7
Разчитай на мен
Отговори с цитат
Колега имаш ли шум от клапите при гасене на колата , на мен ми беше централната клапа , ма пак от време на време дава ядове

_________________
http://www.carspending.com/bg/vehicles/5570-subaru-outback

Пон Окт 31, 2016 9:39 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Апр 03, 2015 9:41 am
Мнения: 155
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Honda
Рейтинг: 89
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
dimy написа:
Колега имаш ли шум от клапите при гасене на колата , на мен ми беше централната клапа , ма пак от време на време дава ядове

Имам да, бръмчат зад таблото с уредите 15- 20 сек след, като изгася колата. Смесителя за дясна зона е зад жапката. Вече си играх с него. Работи коректно. Каква ти е идеята за тези клапи?

Пон Окт 31, 2016 10:04 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm
Мнения: 393
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Днес я оставих да и промият радиаторчето с някаква машина.
Ще споделя ако се е оправил проблема. Или ако поне частично се е оправил.

Пон Окт 31, 2016 1:05 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Фев 28, 2012 5:11 pm
Мнения: 207
Местоположение: Самоков
Skype: dimy_teliysky
Автомобил: outback2.5 ,lancer sportback
Рейтинг: 7
Разчитай на мен
Отговори с цитат
takinardi написа:
dimy написа:
Колега имаш ли шум от клапите при гасене на колата , на мен ми беше централната клапа , ма пак от време на време дава ядове

Имам да, бръмчат зад таблото с уредите 15- 20 сек след, като изгася колата. Смесителя за дясна зона е зад жапката. Вече си играх с него. Работи коректно. Каква ти е идеята за тези клапи?

На бека ми е май някъде посредата , при вдигнат капак ровиха за клапата . Но не затваря добре и трябваше да се сваля таблото за ремонт . Сега горе долу работи . Иначе и аз промивах и ми казаха че всичко е оки и остана от клапите.
Явно им е проблем както чупенето на фасонките на късите !

_________________
http://www.carspending.com/bg/vehicles/5570-subaru-outback

Пон Окт 31, 2016 4:08 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Дек 26, 2015 10:17 am
Мнения: 807
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback B14 3.6
Рейтинг: 492
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ако е от радиаторче, аз продължавам да се чудя, защо точно/само отдясно няма да има топлина?

Отделно малко офтопик, ама и на мен ми се случи това с фасунката на късите и си мислех, че е по мое невнимание, а то явно не е единичен случай. Как реши проблема?

Пон Окт 31, 2016 4:28 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm
Мнения: 393
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Защото радиаторчето е с вертикален поток а тръбите са му от едната страна. И по средата е разделено за ляво <> дясно въздуха не се смесва.
Сигурно са мислили да е нещо като двузонов климатик за бъдеща версия.
Представи си радиатор за парно на къща свързан 2те тръби от едната страна.
Грешка в дизайна.. ако беше хоризонтален поток - може да се запуши но няма да има разлика в температурите.

Днес ходих да го почистят на една машина.. ефект има .. не на 100% но ако до момента беше 80/20 топлината- сега е 60/40
Да видим колко ще изкара и няма ли да се задръсти пак.

Пон Окт 31, 2016 5:11 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Май 13, 2012 9:08 am
Мнения: 162
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Субару Аутбек Н6 3.0 2005 год
Рейтинг: 59
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз малко закъснях с отговора - с две думи това което направих е да изрежа два маркуча с подходяща дължина - през единия сипвам с фуния, докато тръгне да тече от другия и го оставям да преседи известтно време. За да не изтече напълно повдигам втория маркуч за известно време. След това промивам няколко пъти с гореща вода и накрая доливам с антифриз и сглобявам. Първия път го направих с някакъв калгон, нямаше голям ефект, но излезе доста боклук от казанчето. След това ползвах един препарат на Про Тек, но за съжаление по погрешка в сервиза го сипаха в цялата система, въпреки това имаше ефект, но за кратко. Сега мисля да пробвам пак със същия препарат по гореописания начин. Колега subarist ти с каква машина си правил промивка?

Вто Ное 01, 2016 9:17 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm
Мнения: 393
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
До момента знам 2 фирми с такива машини.
"Радиано" и "Дунев"
Може да има и други..

Сря Ное 02, 2016 5:09 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Апр 03, 2015 9:41 am
Мнения: 155
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Honda
Рейтинг: 89
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Вчера звънях на Дунев, да си запазя час за промивка, тъй като ще ходя до София в понеделник. Исках да е след 14ч, понеже имам работа преди това, но ми отговориха, че било твърде късен час, защото можели да не се оправят до вечерта, ако имало усложнения. Работното им време е до 19ч. WTF 5ч няма да стигнат за промивка?! Не знам дали не си мислят, че радиатора на Субару, е колкото топлопреносната мрежа на половин София, да го еВа...

Пет Ное 04, 2016 11:24 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm
Мнения: 393
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Една процедура с машината е час и половина. Ако не се отпуши от първата.. може да трябва втора.
Просто трябва време на химията да си свърши работата и не винаги се получава правилно..
А може и изобщо да не се получи.

Пет Ное 04, 2016 6:04 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Юни 11, 2014 6:36 pm
Мнения: 953
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback, MT
Рейтинг: 443
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ако не е тайна, италианки ли са ви колите? Жабарите много обичат да карат с варовита вода лятото, а и не само...

Пет Ное 04, 2016 6:37 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm
Мнения: 393
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мойта е от Швейцария.

Съб Ное 05, 2016 12:45 am
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 58 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 33 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор