Автор |
Съобщение |
subarist
Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm Мнения: 393
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
|
Здравейте,
Помня , че преди време имаше някаква подобна тема но не успях да я открия.
Проблема е в следното: Парното в лявата част на колата е перфектно. В дясно (за пътника до водача) се усеща значително по ниска температура. Дразнещо по-ниска. Няма значение дали са духалките в краката, на стъклото, на таблото или крайните. Винаги дясно е по-студено. Някой имал ли е подобен проблем и дали е успял да намери решение. Четох разни сайтове и там обяснението е : Задръстен радиатор на парното. Мислех, че му липсва дебит поради разклонението за газовата. Спрях притока на охладителна течност към газовата... ефекта е нулев. Моля да споделите дали някой е промивал радиатора на парното.. има ли ефект. Или проблема изобщо не е там. (Преди време имах Ауди 80 и там проблемите бяха в клапите а не в радиаторчето)
Дано да има някакво решение освен смяна на радиатора за парното.. Като разглеждам схемите.. за да се смени трябва всичко да се свали .. цялото табло.. а това е клони към невъзможно гадна задача.
|
|
|
Сря Окт 19, 2016 9:05 pm |
|
|
don_pepone
Регистриран на: Пон Юли 07, 2014 3:36 pm Мнения: 71 Местоположение: Добрич/Варна
Телефон: 0898237796
Рейтинг: 34
|
Вероятно не ти се управляват клапите за дистрибуция на въздуха добре и насочването към дясната част не работи
_________________Мненията са като задниците- колкото и да не ни хареса,всеки си има
|
|
|
Чет Окт 20, 2016 9:32 am |
|
|
adddt
Регистриран на: Вто Сеп 11, 2012 3:33 pm Мнения: 1249 Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2005 3.0 R Spec B
Рейтинг: 152
|
бе на трибеките също го има това доста по изразено. пробва ли да промиес радиатора на парното а и както се казва може да имаш и джоб там или да ти е паднало нивото в системата.
|
|
|
Чет Окт 20, 2016 12:06 pm |
|
|
takinardi
Регистриран на: Пет Апр 03, 2015 9:41 am Мнения: 155 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Honda
Рейтинг: 89
|
Аз бях пускал подобна тема. Разглобих откъм жабката, клапите и моторчетата работят точно. Пробвах и с ръчно мърдане на клапите, няма промяна. Радиаторчето е, посъветвах се и с Павлин. Не съм предприемал мерки засега. Миналата зима на -10 градуса си беше доста неприятно.
|
|
|
Пет Окт 21, 2016 9:57 am |
|
|
Popimoni
Регистриран на: Нед Май 13, 2012 9:08 am Мнения: 162 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Субару Аутбек Н6 3.0 2005 год
Рейтинг: 59
|
И аз го имам тоя проблем. Пробвах с промивка ефект имаше но за кратко. Мислих да сменям радиаторчето, но като гледах схемата цялата кола е сглобена около него, така че се отказах :-)
Sent from my K012 using Tapatalk
|
|
|
Вто Окт 25, 2016 6:39 pm |
|
|
takinardi
Регистриран на: Пет Апр 03, 2015 9:41 am Мнения: 155 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Honda
Рейтинг: 89
|
Решил съм да я направя тази процедура с промивката. Има ли някакви специфични неща при обезвъздушаването на системата? Гледам няма пробки по маркучите.
|
|
|
Нед Окт 30, 2016 7:49 am |
|
|
Popimoni
Регистриран на: Нед Май 13, 2012 9:08 am Мнения: 162 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Субару Аутбек Н6 3.0 2005 год
Рейтинг: 59
|
Не съм сигурен дали има някаква специална процедура!. Бих те посъветвал да откачиш двата маркуча влизащи към парното но гледай да не ги объркаш после при поставянето. След това си изрежи два маркуча с подходящ дължина и ги постави на изходите. Вкарваш една фуния в единия и наливаш.
Sent from my K012 using Tapatalk
|
|
|
Нед Окт 30, 2016 8:18 am |
|
|
takinardi
Регистриран на: Пет Апр 03, 2015 9:41 am Мнения: 155 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Honda
Рейтинг: 89
|
Popimoni написа: Не съм сигурен дали има някаква специална процедура!. Бих те посъветвал да откачиш двата маркуча влизащи към парното но гледай да не ги объркаш после при поставянето. След това си изрежи два маркуча с подходящ дължина и ги постави на изходите. Вкарваш една фуния в единия и наливаш.
Sent from my K012 using Tapatalk Демек да направя само промивка на радиаторчето на парното, без да върти цялата система ли? Дай малко подробности, как ти си го направил и какви препарати си използвал.
|
|
|
Нед Окт 30, 2016 11:37 am |
|
|
dimy
Регистриран на: Вто Фев 28, 2012 5:11 pm Мнения: 207 Местоположение: Самоков
Skype: dimy_teliysky
Автомобил: outback2.5 ,lancer sportback
Рейтинг: 7
|
Колега имаш ли шум от клапите при гасене на колата , на мен ми беше централната клапа , ма пак от време на време дава ядове
_________________ http://www.carspending.com/bg/vehicles/5570-subaru-outback
|
|
|
Пон Окт 31, 2016 9:39 am |
|
|
takinardi
Регистриран на: Пет Апр 03, 2015 9:41 am Мнения: 155 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Honda
Рейтинг: 89
|
dimy написа: Колега имаш ли шум от клапите при гасене на колата , на мен ми беше централната клапа , ма пак от време на време дава ядове Имам да, бръмчат зад таблото с уредите 15- 20 сек след, като изгася колата. Смесителя за дясна зона е зад жапката. Вече си играх с него. Работи коректно. Каква ти е идеята за тези клапи?
|
|
|
Пон Окт 31, 2016 10:04 am |
|
|
subarist
Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm Мнения: 393
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
|
Днес я оставих да и промият радиаторчето с някаква машина. Ще споделя ако се е оправил проблема. Или ако поне частично се е оправил.
|
|
|
Пон Окт 31, 2016 1:05 pm |
|
|
dimy
Регистриран на: Вто Фев 28, 2012 5:11 pm Мнения: 207 Местоположение: Самоков
Skype: dimy_teliysky
Автомобил: outback2.5 ,lancer sportback
Рейтинг: 7
|
takinardi написа: dimy написа: Колега имаш ли шум от клапите при гасене на колата , на мен ми беше централната клапа , ма пак от време на време дава ядове Имам да, бръмчат зад таблото с уредите 15- 20 сек след, като изгася колата. Смесителя за дясна зона е зад жапката. Вече си играх с него. Работи коректно. Каква ти е идеята за тези клапи? На бека ми е май някъде посредата , при вдигнат капак ровиха за клапата . Но не затваря добре и трябваше да се сваля таблото за ремонт . Сега горе долу работи . Иначе и аз промивах и ми казаха че всичко е оки и остана от клапите. Явно им е проблем както чупенето на фасонките на късите !
_________________ http://www.carspending.com/bg/vehicles/5570-subaru-outback
|
|
|
Пон Окт 31, 2016 4:08 pm |
|
|
kerekovski
|
Ако е от радиаторче, аз продължавам да се чудя, защо точно/само отдясно няма да има топлина?
Отделно малко офтопик, ама и на мен ми се случи това с фасунката на късите и си мислех, че е по мое невнимание, а то явно не е единичен случай. Как реши проблема?
|
|
|
Пон Окт 31, 2016 4:28 pm |
|
|
subarist
Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm Мнения: 393
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
|
Защото радиаторчето е с вертикален поток а тръбите са му от едната страна. И по средата е разделено за ляво <> дясно въздуха не се смесва. Сигурно са мислили да е нещо като двузонов климатик за бъдеща версия. Представи си радиатор за парно на къща свързан 2те тръби от едната страна. Грешка в дизайна.. ако беше хоризонтален поток - може да се запуши но няма да има разлика в температурите.
Днес ходих да го почистят на една машина.. ефект има .. не на 100% но ако до момента беше 80/20 топлината- сега е 60/40 Да видим колко ще изкара и няма ли да се задръсти пак.
|
|
|
Пон Окт 31, 2016 5:11 pm |
|
|
Popimoni
Регистриран на: Нед Май 13, 2012 9:08 am Мнения: 162 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Субару Аутбек Н6 3.0 2005 год
Рейтинг: 59
|
Аз малко закъснях с отговора - с две думи това което направих е да изрежа два маркуча с подходяща дължина - през единия сипвам с фуния, докато тръгне да тече от другия и го оставям да преседи известтно време. За да не изтече напълно повдигам втория маркуч за известно време. След това промивам няколко пъти с гореща вода и накрая доливам с антифриз и сглобявам. Първия път го направих с някакъв калгон, нямаше голям ефект, но излезе доста боклук от казанчето. След това ползвах един препарат на Про Тек, но за съжаление по погрешка в сервиза го сипаха в цялата система, въпреки това имаше ефект, но за кратко. Сега мисля да пробвам пак със същия препарат по гореописания начин. Колега subarist ти с каква машина си правил промивка?
|
|
|
Вто Ное 01, 2016 9:17 am |
|
|
subarist
Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm Мнения: 393
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
|
До момента знам 2 фирми с такива машини. "Радиано" и "Дунев" Може да има и други..
|
|
|
Сря Ное 02, 2016 5:09 pm |
|
|
takinardi
Регистриран на: Пет Апр 03, 2015 9:41 am Мнения: 155 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Honda
Рейтинг: 89
|
Вчера звънях на Дунев, да си запазя час за промивка, тъй като ще ходя до София в понеделник. Исках да е след 14ч, понеже имам работа преди това, но ми отговориха, че било твърде късен час, защото можели да не се оправят до вечерта, ако имало усложнения. Работното им време е до 19ч. WTF 5ч няма да стигнат за промивка?! Не знам дали не си мислят, че радиатора на Субару, е колкото топлопреносната мрежа на половин София, да го еВа...
|
|
|
Пет Ное 04, 2016 11:24 am |
|
|
subarist
Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm Мнения: 393
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
|
Една процедура с машината е час и половина. Ако не се отпуши от първата.. може да трябва втора. Просто трябва време на химията да си свърши работата и не винаги се получава правилно.. А може и изобщо да не се получи.
|
|
|
Пет Ное 04, 2016 6:04 pm |
|
|
Vami
|
Ако не е тайна, италианки ли са ви колите? Жабарите много обичат да карат с варовита вода лятото, а и не само...
|
|
|
Пет Ное 04, 2016 6:37 pm |
|
|
subarist
Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm Мнения: 393
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
|
|
Съб Ное 05, 2016 12:45 am |
|
|