Парно в дясно = няма никой. Радиаторче или нещо друго ?
Автор |
Съобщение |
virtual
Регистриран на: Нед Май 29, 2011 11:17 pm Мнения: 30 Местоположение: Sofia
Автомобил: Legacy B13 H6
Рейтинг: 37
|
Да споделя опит и аз. Цяла зима си карах с този проблем без истински да го осъзнавам - пасажерите казваха, че им е хладно. Мислех, че си въобразяват - нали на мен ми е добре?! Та стигнах до промивка на радиаторчето на парното. Беше относително чисто, без много твърди частици. Но явно е имало други отлагания, защото след около час и половина промивка най-дясната духалка започна да дава 60+ градуса, вместо първоначалните 40. Шофьорските духалки качиха по 10 градуса до 70+. Духалката в краката на пасажера (която обаче има особено значение за топлото) не се повлия чак толкова много. Иначе казано - има ефект. По-топло е. Но не е 'като ново'. Струва си парите пред други видове инвестиции (финансови и времеви) в този проблем. п.п. Някой знае ли дали подобна, относително лесна подмяна, е възможна и при Legacy/Outback? viewtopic.php?f=37&t=22973
|
|
|
Нед Апр 23, 2017 8:02 pm |
|
|
Popimoni
Регистриран на: Нед Май 13, 2012 9:08 am Мнения: 162 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Субару Аутбек Н6 3.0 2005 год
Рейтинг: 59
|
И аз планирам да го сменям скоро, че явно няма да се оправи по друг начин. С промивката имаше някакъв временен ефект, но скоро положението стана същото
Sent from my Redmi 4 using Tapatalk
|
|
|
Пон Апр 24, 2017 6:47 pm |
|
|
petko 69
|
По препоръка на Павлин от Пловдив , аз също реших да сменям радиаторче , не да промивам .Може на някои колеги чрез промивка да се отпушило , но като видях свалени при Павлин радиаторчета и разрязани как са запушени се реших за нов. Знам че смяната изисква време и нерви , но се задават топли дни и през някой уикенд ще направя смяната.Мисля , че тук във Форума някой беше го правил и ще се поразровя да открия инфо .
|
|
|
Вто Апр 25, 2017 8:01 am |
|
|
GodDamn
Регистриран на: Вто Юни 05, 2012 5:27 pm Мнения: 83 Местоположение: Монтана
Автомобил: Оutback 2013 2.5 CVT
Рейтинг: 29
|
petko 69 написа: По препоръка на Павлин от Пловдив , аз също реших да сменям радиаторче , не да промивам .Може на някои колеги чрез промивка да се отпушило , но като видях свалени при Павлин радиаторчета и разрязани как са запушени се реших за нов. Знам че смяната изисква време и нерви , но се задават топли дни и през някой уикенд ще направя смяната.Мисля , че тук във Форума някой беше го правил и ще се поразровя да открия инфо . Мойто беше протекло миналото лято. Да знаеш ,че е сериозно начинание .. майсторите като чуят смяна радиатор парно и бягат с 200. Един приятел го прави и си беше един цял ден разглобяване , един ден събиране. Преди това трябва да отидеш да ти източат фреона от климатика. Така изглежда таблото като стигнеш до радиаторчето: Прикачени файлове: DSC_0335.jpg Другият неприятен момент е ,че няма от къде да купиш нов .. Мимо каза цитирам "Цената не е нито за казване, нито за писане. Радиатора е само оригинал и е почти 700лв." Аз сложих втора употреба за 25лв. , дано издържи.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
15
|
|
Чет Апр 27, 2017 8:29 pm |
|
|
petko 69
|
Смятам да направя смяната при Павлин в сервиза и съм се подготвил , че ще е два дни.Благодаря на колегата за съвета с климатика , знам че е трудно , но и зимата е тежка без парно. Нека погледнем и от добрата страна , ще си подменя всички изгорели крушки по таблото и ще си пусна юсб вход за ретро уредбата. Имам радиаторче 2ра употреба което е перфектно и е проверено за дебит и теч.
|
|
|
Чет Апр 27, 2017 9:39 pm |
|
|
donpo
Регистриран на: Вто Фев 28, 2017 9:07 pm Мнения: 14 Местоположение: Бургас
Автомобил: Subaru Legacy 99 sedan
Телефон: 0888714479
Рейтинг: 0
|
Здравейте, колеги! Можели някой да каже кой маркуч е вход и кой изход на радоаторчето на парното. Имам съмнение, че след поставянето на газовото са разменили маркучите и сега има аномалии. Колата е Legacy 3 99г. 156коня Благодаря.
|
|
|
Пет Апр 28, 2017 10:00 am |
|
|
АлексВас
Регистриран на: Чет Авг 11, 2011 8:52 pm Мнения: 43 Местоположение: Търговище
Автомобил: OUTBACK 2.5/AT 2007
Рейтинг: 0
|
Направих промивка на радиаторчето със сода каустик като руснаците, когато тръгнах да го свързвам обратно към охладителната система на колата-гледам.....няма къде да нанижа маркучите-входящата тръба(тази отгоре) долната половина липсва, останала само горната половина с дебелина на капачка за буркани ама от евтините байпасирах с една тръбичка и сега чакам радиатор...205лв без труда. Мисля ако застудее и радиатора се забави да си взема газовата бутилка от вкъщи Та така, леко с ексериментите
_________________ Няма ненаказано добро!
|
|
|
Чет Окт 26, 2017 5:22 pm |
|
|
petko 69
|
petko 69 написа: Смятам да направя смяната при Павлин в сервиза и съм се подготвил , че ще е два дни.Благодаря на колегата за съвета с климатика , знам че е трудно , но и зимата е тежка без парно. Нека погледнем и от добрата страна , ще си подменя всички изгорели крушки по таблото и ще си пусна юсб вход за ретро уредбата. Имам радиаторче 2ра употреба което е перфектно и е проверено за дебит и теч. Направих една промивка преди смяна на радиаторчето , нещата засега се оправиха , но не съм се отказал от смяната , а просто я отложих.
|
|
|
Чет Окт 26, 2017 6:55 pm |
|
|
petko 69
|
Цял месец след промивката по-образец на колегите от Русия мога да доложа , парното духа сравнително добре топло и равномерно разпределено . След промивката на радиаторчето източих и целия антифриз който беше доста чист , все пак съм го сменял преди 11месеца с поставяне на големия радиатор , прецедих го за всеки случай и сега си карам по фанелка в студовете.
|
|
|
Вто Ное 28, 2017 8:59 am |
|
|
slavomir03
Регистриран на: Пон Мар 20, 2017 4:21 pm Мнения: 13 Рейтинг: 0
|
Здравейте, колеги! Да изразя и аз мнение по въпроса. Имам същия проблем с парното, пробвах промивка с машина, както са споменали колегите. Имаше временна промяна на топлината в дясната част, но след това пак се върна към същия студ. Ще се наложи да се прибегне към смяна на радиаторчето на парното, колкото и да е е трудоемко. Силно се надявах, да се измъкна без да се наложи да се сваля цялото табло. Промивката не я правих при Дунев, защото искаха да оставя колата за два дни при тях и то през седмицата. Намерих друг сервиз, който работи през почивните дни и не им отне повече от два часа. За жалост без особено голям ефект. Може ли някой да сподели, ако вече е правил тази гимнастика, колко ще ми коства? И няма ли някакъв алтернативен вариант, от този който колегата е споменал, а именно 700 лв. за нов.
|
|
|
Сря Ное 29, 2017 9:29 am |
|
|
takinardi
Регистриран на: Пет Апр 03, 2015 9:41 am Мнения: 155 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Honda
Рейтинг: 89
|
Аз я правих при Дунев промивката. Бях на място и за час и половина бях готов. Една година от тогава мина и парното е ок и на двете зони.
|
|
|
Сря Ное 29, 2017 10:47 am |
|
|
subarist
Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm Мнения: 393
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
|
Конкретно за моята не е 700лв а 200 мисля. Оригинален от mimo13. Наскоро го смених. И още 200 лв за труд .. и още 100 и малко за нов антифриз и термостат.
|
|
|
Сря Ное 29, 2017 11:29 pm |
|
|
pantata
Регистриран на: Вто Юни 30, 2015 7:04 pm Мнения: 324 Местоположение: София/Димитровград
Автомобил: Legacy`07 sedan 3.0R Auto
Рейтинг: 129
|
Една стара, но доста полезна тема да повдигна. Имам го и аз от скоро този проблем с дясната страна, но като вдигна температурата на макс и си духа топло от двете страни, дори като намаля градусите после. Жужене/бръмчене в таблото нямам, но сякаш усещам лек мирис на газ на място докато не е загряла колата на място. Мисля, че ако е радиаторчето няма как да духне топло, а проблема ще е другаде. Относно миризмата на газ, къде аджеба да видя за разхлабен маркуч? Мисля да мина и през Тони скоро, той я монтира преди година и нещо, но всички знаем колко е зает и ако е просто разхлабена връзка ще му го спестя посещението Sent from my iPhone using Tapatalk
|
|
|
Сря Ное 29, 2023 7:31 am |
|
|
Alxx
|
Притегни си корпуса на изпарителя. Може и в охладителната с-ма да е вкарал(по-бавно идващото топло) и ще трябва да обезвъздушиш.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Сря Ное 29, 2023 9:11 am |
|
|
pantata
Регистриран на: Вто Юни 30, 2015 7:04 pm Мнения: 324 Местоположение: София/Димитровград
Автомобил: Legacy`07 sedan 3.0R Auto
Рейтинг: 129
|
Май ще излезе по-банално от очакваното, огледах около изпарителя и се натъкнах на нещо приличащо на антифриз от маркуча към него. Ще видя уикенда да го скъся една идея, междувременно долях малко охладителна, че беше поизчезнала. Забърсах го и тъкмо ще видя в събота как изглежда. Sent from my iPhone using Tapatalk
|
|
|
Чет Ное 30, 2023 1:40 pm |
|
|
Alxx
|
Оттам няма как да те лъхне на газ, освен ако топлата мембрана не пропуска Пак ти казвам, стегни му винтовете по корпуса. На две коли имам същия боклИк КМЕ
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Чет Ное 30, 2023 5:47 pm |
|
|
dendim
Регистриран на: Съб Авг 18, 2018 4:42 pm Мнения: 287 Местоположение: София
Автомобил: FORESTER SH 2.0 D
Телефон: нула893/624083
Рейтинг: 275
|
Газ няма да пропуска от този маркуч, но антифриз - да. Скобата изглежда хлабава на снимката, пробвай да я стегнеш. Другата - също. Обезвъздуши системата. И както казва Алекс, стегни винтовете по корпуса, че може да изпуска газ и антифриз оттам...
Изпратено от моят M2007J20CG с помощта на Tapatalk
|
|
|
Чет Ное 30, 2023 6:07 pm |
|
|
pantata
Регистриран на: Вто Юни 30, 2015 7:04 pm Мнения: 324 Местоположение: София/Димитровград
Автомобил: Legacy`07 sedan 3.0R Auto
Рейтинг: 129
|
Снощи донатегнах винтчетата на корпуса, около половин оборот, или малко по-малко, не посмях да напъна много. Още тази сутрин имаше ефект, мисля че вече не мирише. От доливането на охладителна ефекта беше доста осезаем, топлото дойде бързо. Ще видя утре и маркуча пак, мисля все пак да го скъся една идея и ще чакам пак да застудее повечко да съм сигурен, че е било това всичко. Като не е много студено навън, качвам се паля и тръгвам, а като си е студ си я паля от вкъщи 10-ина мин преди да изляза, та само тогава усещах миризмата с влизането в колата.
Благодаря, момчета!
Sent from my iPhone using Tapatalk
|
|
|
Пет Дек 01, 2023 5:42 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 31 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|