Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 1:28 pm



Отговори на тема  [ 37 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
 Проблем с първото палене сутрин 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Сря Юни 11, 2014 6:36 pm
Мнения: 953
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback, MT
Рейтинг: 443
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
kerekovski написа:
А и не знам да има ГИ, което да трие адаптации.

Да, това е така, бях мернал, че трие нещо, но се оказа, че може да трие само бензиновата таблица в газовия комп. Остава варианта читав газаджия. Моята уредба е монтирана от Радо и докато не отидох при Тони при сутрешно палене претрисаше. След като Тонката си поигра с настройките, почти не се усеща претрисане на бензин. Но въпреки всичко и преди и сега, проблеми с паленето съм нямал.

Чет Ное 03, 2016 9:27 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Дек 26, 2015 10:17 am
Мнения: 807
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback B14 3.6
Рейтинг: 492
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Зависи, колко са омазани нещата, ако са по-омазани, ще има проблем и със самото палене.

Чет Ное 03, 2016 9:54 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юли 29, 2015 11:19 am
Мнения: 219
Автомобил: пробита лейка
Рейтинг: 85
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Дано аз да не съм прав, но моя опит е следния.
Моя Аутбек го взех края на лятото миналата година. Смених всички течности, гарнитури, ремъци, ролки, водна помпа, радиатор, антифриз. При първото захлаждане се появи проблема с трудното палене. В началото не беше всяка сутрин,после дойде зимата, една сутрин гръмна и гърнето се пръсна. Последва смяна на гърне и цялата генерация. Смяна на свещи и кабели. Гърмежите изчезнаха ,но пак си палеше трудно. Дойде пролетта и проблемите изчезнаха. Тази година,при първото застудяване, отново проблеми, вече бях сменил половината електроника по колата, купих и чисто нов акумулатор, отидох , даже на реглаж на клапани и 2 дена след реглажа, колата запали нормално, но след 2 километра угасна в движение. Отбих, опитах да запаля, но чух, че върти зле, все едно е паднал акумулатора,но тъй като беше нов, предположих, че няма компресия. Отворих предния капак и видях , че капака на ангренажа е счупен и ремъка се подава :(
След като я транспортирах до сервиз и разглобихме колата , се оказа , че едната ролка се е пръснала и ремъка е паднал.
Майстора установи, че ремъка , който са ми сложили е малко по-къс от оригиналния. Броя зъби е един и същ, но при налагане на двата ремъка един до друг,ментето се опъва , а оригиналния е съвсем леко провиснал.
Майстора каза ,че може това да е проблема, защото системата е работила под напрежение, обтяжната ролка беше опирала в корпуса в свито състояние , а едната паразитна , явно не е издържала и се е пръснала. По думи на майстора , на паразитните ролки са били сменени само лагери.
Та дано да не съм прав и да не е подобен проблема, но не пречи да си проверите ремъците.
 21

Чет Ное 03, 2016 4:14 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Би ли споделил, кой е правил тия "майсторлъци"?

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Пет Ное 04, 2016 4:31 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юли 29, 2015 11:19 am
Мнения: 219
Автомобил: пробита лейка
Рейтинг: 85
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Разбира се, пробрлема е че не го познавам, човека е от Димитровград, има гараж до новото кръгово. Колата я взех от там и не познавах никого. С питане ме насочиха към него, защото има Субару.
За реmъка съм склонен да повярвам, че няма вина, но за ролките....
Ще потърся записките си , дали нямам име

Пет Ное 04, 2016 7:23 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2428
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: STI
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 729
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колеги ,имах този проблем веднъж на Белмекен при минус 25*,трудно палене.Казах, само веднъж и после газаджията оправи проблема в изпарителя.Не казвам ,че това е вашия проблем,но дано да е,иначе работата е за специализиран сервиз на Субару.

Пет Ное 04, 2016 9:06 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Яну 27, 2016 12:24 pm
Мнения: 107
Местоположение: гр.Сандански
Автомобил: Legacy 2007 2.0R AT Spec Wagon
Телефон: 0887247480
Рейтинг: 65
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колеги при мен проблема си остана, а и от няколко дни колата загуби мощност! Всичко си беше ок но следващия ден колата направо "умря", загуби мощност и ми се струва, че като и давам газ глъхне. И на бензин и на газ няма мощност, но по интересното е, че колата работи равномерно, без да тресе, без да прекъсва и без да пука. Възможно ли е кнок сензора да е заминал и от там да идва проблема? Диагностика ще го хване ли, че не работи кнок сензора? ](*,) ](*,)

Пон Ное 07, 2016 8:36 am
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Сря Юли 29, 2015 11:19 am
Мнения: 219
Автомобил: пробита лейка
Рейтинг: 85
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Моя двигател е отново цял и в коша :)
Паленето е без проблем вече :)
При мен проблема явно е бил от ангренажа .

Пон Ное 07, 2016 8:58 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Дек 21, 2015 7:49 pm
Мнения: 35
Автомобил: Subaru Legacy 2.0 MT
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
При мен няма как да е от ангренаж обаче, защото на газ пали нормално... Ходих на настройка на газовата, сместа беше богата на празен ход и бедна при високи обороти, което обяснява защо вървеше като 60 коня. Сега вече е доста добре, като не бензин, но проблема с трудното палене на бензин си стои. Ще изчистя дюзите и пак ще пиша дали има промяна при мен.

_________________
1999 Subaru Legacy 2.0 MT Royal Silver

Пон Ное 07, 2016 9:31 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Авг 12, 2014 11:52 am
Мнения: 346
Местоположение: Germany
Автомобил: Legacy 2,0R Activ, 2006
Рейтинг: 171
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз, разкачих акумулатора преди една седмица.... Покарах пак доста на бензин... Проблема с трудното палене си остана- първото палене за деня става при вторият път, малко игра на оборотите, а след това пали от раз през целият ден. Почистващи добавки съм слагал, и не вярвам да е от инжекторите, ново хубаво масло 5w30 за зимата... :-?
Май ще си карам така до пролетта :pardon:
Успех при вас...!

_________________
Моля не стреляйте по пианиста! Той толкова си може.

Пон Ное 07, 2016 12:06 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Дек 03, 2013 12:08 am
Мнения: 787
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy H6 (2004)
Рейтинг: 548
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Някой с този "студен" проблем тествал ли е първо палене на студен мотор, като обаче точно преди това е "занулил" ECU-то?
Задавам този въпрос, тъй като веднага след такъв ресет ECU-то при първия си старт не се съобразява с предвартелно зададени компенсации в насока намаляне предварението при студен мотор, промяна IPW при старт и т.н., с които компенсации ECU-то по принцип при всеки следващ студен старт вече се съобразява и привежда в действие.
По отношение на тримовете - не знам що решихте, че последните играят някаква роля при положение, че в ECU-то конкретно за процеса cranking си има твърдо зададени стойности за това какво да е IPW-то спрямо редица други показатели, които се влачат в ECU-то (налягане/вакуум в колектора, обороти, температура на антифриза и т.н.). С други думи - по време на самия старт на ДВГ дори няма логика ECU-то да се интересува макар и от кумова срама по отношение на тримове просто защото тази информация не му върши работа, защото тогава се изчислява IPW на база гореописаните и други променливи. Веднага след като свърши процеса по стартиране на ДВГ и докато подгреят сондите обаче научените тримовете излизат на терена, но не и по-рано.

Пример за проблем, при който може и да имат пръст криви тримове - ДВГ върти, след това пали и след малко гасне. Извод - наред с всички останали възможни причини е възможно и тримове да "съдействат" за това поведение на ДВГ.
Друга ситуация - ДВГ върти, но така и не стига до края на процеса "старт". Извод - кви тримове, кви 5 лева при положение, че ДВГ се е спънал още на старт процеса, където на ECU-то приоритетите са му коренно различни и реално се съобразява с по-прости неща (температура, налягане, обороти и т.н.), за да изчисли какво количесто гориво да впъска където и когато трябва ...

_________________
For every action there is an equal opposite malfunction!
 13

Пон Ное 07, 2016 1:07 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Дек 21, 2015 7:49 pm
Мнения: 35
Автомобил: Subaru Legacy 2.0 MT
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Аз си държа на инжекторите. Има и още едно нещо, което се появява при мен от време на време: След трудното запалване на бензин (било то от 1ви път с много въртене или от 2ри път), при тръгване (особено, ако е по-рязко), колата се мъчи, не върви както следва. Това продължава например около половин-една минута, след това е по-добре. Така беше и Фиата ми преди време, там обаче с паленето случая беше друг - пали общо взето лесно и веднага гасне (дори не пали, по-скоро припалва). И това го прави 3-4 пъти. След като в крайна сметка успее да запали го имаше този проблем с липсата на мощност и в момента, в който мине на газ всичко се нормализира. Проблемът там още си стои, понеже колата се кара само лятото и то рядко.

_________________
1999 Subaru Legacy 2.0 MT Royal Silver

Пон Ное 07, 2016 8:10 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 06, 2015 1:44 pm
Мнения: 453
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 2003г. H6 3.0
Рейтинг: 250
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
И аз го имам този проблем,само че нямам газ.Някой опитвал ли е с добавка за почистване на инжектори.И дали причината може да е в бензиновия филтър?

Чет Ное 17, 2016 4:20 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Авг 12, 2014 11:52 am
Мнения: 346
Местоположение: Germany
Автомобил: Legacy 2,0R Activ, 2006
Рейтинг: 171
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Температурите са пак над 0, и колата пали вече цяла седмица от първият път..! :-?

_________________
Моля не стреляйте по пианиста! Той толкова си може.

Чет Ное 17, 2016 4:31 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Дек 21, 2015 7:49 pm
Мнения: 35
Автомобил: Subaru Legacy 2.0 MT
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Аз намерих начин, който може би обаче няма да е валиден за повечето колеги, понеже съм с обикновена газова. Вечер гася колата на газ, не я обръщам на бензин, няма смисъл. След това сутрин давам контакт на газ, отваря клапана и вкарва малко газ в колектора. Преди да завъртя, обръщам на бензин, за да подкачи помпата и въртя на бензин - вече няколко пъти го тествах, включително вчера, когато беше -6 градуса сутринта и си пали перфектно. Засега това е моето решение на проблема.

_________________
1999 Subaru Legacy 2.0 MT Royal Silver

Чет Ное 17, 2016 9:37 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Авг 24, 2010 7:55 am
Мнения: 659
Местоположение: Шуменско
Skype: krismarg
Автомобил: VAZ 21023,OB 05MY 2,5i
Рейтинг: 57
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
И моя си палеше по еднакъв начин на топло и студено до скоро, а сега сутрин се бави, но през годината на два пъти ми светна Р2096. Започва се от кабели и свещи.

Пет Ное 18, 2016 8:20 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Апр 06, 2020 11:02 pm
Мнения: 1
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте,
имах подобенпроблем.При мен се оказа АВТОМАТИЧЕН СЧМУКАЧ, който се намира на дросела.
Този смукач е пластина, която затваря въздуха при студен двигател. Механично е свъзан с биметалнапружина.
През пружината минава вода от радиатора и като стопли двигателя, отваря смукача.

Изцяло механична история, която няма как да се хване при четен с компютър. Въпросната прожинка се прецаква с времето и не товаря както и когато трябва. При мен колата все даваше бедна смес и вървеше, но вяска сутрин се дави при палене.
Проблемът се решава, като се смени целия дросел. Само пуржинката пробвах, но не става.
При мен дросел втора ръка реши всички проблеми.
ВСИЧКИ ДРУГИ НЕЩА С РЕСТАРСТВАНЕ, ДЮЗИ И НЕЗНАМ КАКВО СА СИ БОШЛАФ. СЛЕД КАТО КОЛАТА ИМА ПРОБЛЕМ САМО ПРИ ПАЛЕНЕ Е ТОВА.

Пон Апр 06, 2020 11:04 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 37 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 24 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор