Отговори на тема  [ 29 мнения ]  стр Предишна  1, 2
 3.0 r spec b мнения и препоръки 
Автор Съобщение

Регистриран на: Вто Авг 22, 2017 7:59 am
Мнения: 22
Рейтинг: 6
Разчитай на мен
Отговори с цитат
Привет на всички,
малко поизтупвам темата от прахта :)
Драмата ми е следната - поради естеството ми на работа, пътуванията из страната се увеличиха значително (надявам се да се увеличават още). Имах за мен готин врх блобай, но каралите и притежавалите такъв знаят, че не е най-удобната кола за дълъг път и не можех да го използвам, та го продадох.
Оглеждам се за по-подходяща кола за тази цел и интересна възможност ми изглежда именно легаси спек. Б с ръчна кутия. Разходът на гориво не е от първостепенно значение, защото 100тина лв разлика за София - Варна – София не ме бърка особено.

Голяма част от проблемите на боксерните двигатели са ми известни, цените за ремонт също :D

В никакъв случай няма да купя гробница. Ако изпадне читав екземпляр, което надали ще се случи, няма да се газифицира, икономията от гориво (особено при сегашните цени) ще е голяма, но последващи ремонти, настройки са доста скъпи, а и според мен скъсяват драстично живота на маторя.

Та основният ми въпрос е дали всъщност е удобна кола за дълъг път и ~1000км за ден са голям проблем?

Благодаря предварително на отзовалите се

Чет Авг 25, 2022 11:40 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Зависи колко ти понася твърдата возия, защото е по твърдо от врх-а ти
Също от значение е колко си голям, ако си над 180 и 90кг ще ти малее.
За нуждите които описваш е по-скоро А6 / Allroad

Чет Авг 25, 2022 1:35 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Авг 22, 2017 7:59 am
Мнения: 22
Рейтинг: 6
Разчитай на мен
Отговори с цитат
Vmax написа:
Зависи колко ти понася твърдата возия, защото е по твърдо от врх-а ти
Също от значение е колко си голям, ако си над 180 и 90кг ще ти малее.
За нуждите които описваш е по-скоро А6 / Allroad


Благодаря за реакцията :)
Семейната ни кола е Октавия 3 РС, която също е със сравнително твърдо окачване, според мен една идея по-твърдо от врх-а. От тази гледна точка няма да е проблем.
Относно размерите - висок съм над 195см, но пък съм 85-86кг. Това, което казваш за широчината на купето, малко ме изненадва - легасито поне външно е доста голяма кола. Другият голям фактор са седалките - дали са удобни за дълъг път или са твърди/къси и тн?

Чет Авг 25, 2022 3:32 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не знам как си изтърпял ВРХа досега при ръст 195см
Основната причина да сменя колата беше късата седалищна част на седалката - караш 2 часа и ти изтръпват колене, глезени и тн.
Карах 2008г Легаси спек Б комби ръчка на колегата eddie за 5-6 км и беше адски твърдо с къс ход. Според мен е кола за пътища в Германия и Швейцария. Но това е много субективно.
После минах през ево6 с окачване ала картинг и мощност / риспонс на флекс, после сти 2002 ( най приемливо но тясно и ниско ), та намерих що годе баланс с модифициран Фоз. Но пак остана проблема с късата седалка ( макар ъпгрейдната от Врх 2004 )
И тук идва момента с двете тнар магистрали - по Хемус не се кара над 160, по Витиня и 120 са много, Тракия е що годе по добре но пак е компромис.
Затова си мисля че за магистрално каране у нас е подходяща тежка кола с дългоходово окачване, но стегнато и с по голямо междуосие.
Най добре е да пробваш 2-3 модела по Тракия, за да си прецениш кое ти пасва на вкуса.

Ако се движех основно по Петрохан, София - Самоков или към Своге / Подбалканския то Субару няма равно, особено с турбо. Беклемето съм го взимал в стил Такси филм , нахилени до ушите. Но не става за магистрално - 140кмч на 3400 оборота и то с 6 степенната, с 5- степенната беше на 4000об. Е как да не ти стане главата на щайга

Чет Авг 25, 2022 10:58 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Авг 22, 2017 7:59 am
Мнения: 22
Рейтинг: 6
Разчитай на мен
Отговори с цитат
Vmax написа:
Не знам как си изтърпял ВРХа досега при ръст 195см
Основната причина да сменя колата беше късата седалищна част на седалката - караш 2 часа и ти изтръпват колене, глезени и тн.
Карах 2008г Легаси спек Б комби ръчка на колегата eddie за 5-6 км и беше адски твърдо с къс ход. Според мен е кола за пътища в Германия и Швейцария. Но това е много субективно.
После минах през ево6 с окачване ала картинг и мощност / риспонс на флекс, после сти 2002 ( най приемливо но тясно и ниско ), та намерих що годе баланс с модифициран Фоз. Но пак остана проблема с късата седалка ( макар ъпгрейдната от Врх 2004 )
И тук идва момента с двете тнар магистрали - по Хемус не се кара над 160, по Витиня и 120 са много, Тракия е що годе по добре но пак е компромис.
Затова си мисля че за магистрално каране у нас е подходяща тежка кола с дългоходово окачване, но стегнато и с по голямо междуосие.
Най добре е да пробваш 2-3 модела по Тракия, за да си прецениш кое ти пасва на вкуса.

Ако се движех основно по Петрохан, София - Самоков или към Своге / Подбалканския то Субару няма равно, особено с турбо. Беклемето съм го взимал в стил Такси филм , нахилени до ушите. Но не става за магистрално - 140кмч на 3400 оборота и то с 6 степенната, с 5- степенната беше на 4000об. Е как да не ти стане главата на щайга


Да бъда честен, седалката на врх ми беше най големият гъзобрък - супер къса, но колата така и така я бях взел за втора такава, та я карах само в София и наоколо. Всичко останало обаче беше прекрасно :D
Магистралите у нас са един път, да, по тракия над 160 гледам да не карам, по хемус - на места и със 120, а по пътя за Варна покрай Търново е нещо потресаващо - 50тина км ти падат зъбите, но това е друга тема.
Относно седалките - във всички субарута ли са къси?
На фоз 2.5хт пак ли са толкова къси скоростите?
Съвсем размих темата, за което се извинявам

Пет Авг 26, 2022 5:32 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
З мен всички седалки от тези години са зле
ОЕМ кутията на Фоза е къса нагоре и по спомен с 4000об си на 140
Кутията на Легаси спек Б ръчка е с най дълга 6-та предавка

Пет Авг 26, 2022 6:27 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Vmax написа:
З мен всички седалки от тези години са зле....

И от по-следващите години не става много по-добре. При Фоз SH с дистанции до към 200 км. отстояние се оправям, ама над 3 часа шофиране и краката почват да се схващат точно, защото предният ръб на седалката ми опира отдолу далеч от коленете и ми притиска на гадно място. Все си мислех, че при Legacy/Оutback би трябвало да е по-добре заради по-голямото място, но явно са си правени за япончета... :(

Пет Авг 26, 2022 12:29 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юни 30, 2015 7:04 pm
Мнения: 327
Местоположение: София/Димитровград
Автомобил: Legacy`07 sedan 3.0R Auto
Рейтинг: 129
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ел. седалките се регулират в тази област по височина, малко са по-къси да, но нямам проблем с краката (185 съм). При мен по-скоро след дълъг път имам нпрежение около плешките и раменете. Не знам дали е от седалката или от позицията, която уж ми е ОК, на същите места ме боли и в Октавия '15+, в а4 го нямам тоя проблем, може би е от опората зад раменете проблема, не съм сигурен. Не съм със спекБ, но съм с дори по-твърдо окачване, Хемус и околвръстното на Плевен са места, които ненавиждам


Sent from my iPhone using Tapatalk

Пет Авг 26, 2022 12:57 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ами освен да пробвате 5-та генерация на Легаси. За дълъг път е доста по-добре. Ако си поиграете с настройките на лумбалната опора нещата могат да станат поносими. Аз лично усещам дискомфорт след шестия час, но всичко е субективно. Спек Б може да се смятат моделите с ниво Спорт и GT- окачването пак е Билщайн Б6

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Пет Авг 26, 2022 11:07 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 29 мнения ]  стр Предишна  1, 2

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта



Търсене:
cron
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор