3.0 r spec b мнения и препоръки
Автор |
Съобщение |
piccinini
Регистриран на: Вто Авг 22, 2017 7:59 am Мнения: 22 Рейтинг: 6
|
Привет на всички, малко поизтупвам темата от прахта Драмата ми е следната - поради естеството ми на работа, пътуванията из страната се увеличиха значително (надявам се да се увеличават още). Имах за мен готин врх блобай, но каралите и притежавалите такъв знаят, че не е най-удобната кола за дълъг път и не можех да го използвам, та го продадох. Оглеждам се за по-подходяща кола за тази цел и интересна възможност ми изглежда именно легаси спек. Б с ръчна кутия. Разходът на гориво не е от първостепенно значение, защото 100тина лв разлика за София - Варна – София не ме бърка особено. Голяма част от проблемите на боксерните двигатели са ми известни, цените за ремонт също В никакъв случай няма да купя гробница. Ако изпадне читав екземпляр, което надали ще се случи, няма да се газифицира, икономията от гориво (особено при сегашните цени) ще е голяма, но последващи ремонти, настройки са доста скъпи, а и според мен скъсяват драстично живота на маторя. Та основният ми въпрос е дали всъщност е удобна кола за дълъг път и ~1000км за ден са голям проблем? Благодаря предварително на отзовалите се
|
|
|
Чет Авг 25, 2022 11:40 am |
|
|
Vmax
|
Зависи колко ти понася твърдата возия, защото е по твърдо от врх-а ти Също от значение е колко си голям, ако си над 180 и 90кг ще ти малее. За нуждите които описваш е по-скоро А6 / Allroad
|
|
|
Чет Авг 25, 2022 1:35 pm |
|
|
piccinini
Регистриран на: Вто Авг 22, 2017 7:59 am Мнения: 22 Рейтинг: 6
|
Vmax написа: Зависи колко ти понася твърдата возия, защото е по твърдо от врх-а ти Също от значение е колко си голям, ако си над 180 и 90кг ще ти малее. За нуждите които описваш е по-скоро А6 / Allroad Благодаря за реакцията Семейната ни кола е Октавия 3 РС, която също е със сравнително твърдо окачване, според мен една идея по-твърдо от врх-а. От тази гледна точка няма да е проблем. Относно размерите - висок съм над 195см, но пък съм 85-86кг. Това, което казваш за широчината на купето, малко ме изненадва - легасито поне външно е доста голяма кола. Другият голям фактор са седалките - дали са удобни за дълъг път или са твърди/къси и тн?
|
|
|
Чет Авг 25, 2022 3:32 pm |
|
|
Vmax
|
Не знам как си изтърпял ВРХа досега при ръст 195см Основната причина да сменя колата беше късата седалищна част на седалката - караш 2 часа и ти изтръпват колене, глезени и тн. Карах 2008г Легаси спек Б комби ръчка на колегата eddie за 5-6 км и беше адски твърдо с къс ход. Според мен е кола за пътища в Германия и Швейцария. Но това е много субективно. После минах през ево6 с окачване ала картинг и мощност / риспонс на флекс, после сти 2002 ( най приемливо но тясно и ниско ), та намерих що годе баланс с модифициран Фоз. Но пак остана проблема с късата седалка ( макар ъпгрейдната от Врх 2004 ) И тук идва момента с двете тнар магистрали - по Хемус не се кара над 160, по Витиня и 120 са много, Тракия е що годе по добре но пак е компромис. Затова си мисля че за магистрално каране у нас е подходяща тежка кола с дългоходово окачване, но стегнато и с по голямо междуосие. Най добре е да пробваш 2-3 модела по Тракия, за да си прецениш кое ти пасва на вкуса.
Ако се движех основно по Петрохан, София - Самоков или към Своге / Подбалканския то Субару няма равно, особено с турбо. Беклемето съм го взимал в стил Такси филм , нахилени до ушите. Но не става за магистрално - 140кмч на 3400 оборота и то с 6 степенната, с 5- степенната беше на 4000об. Е как да не ти стане главата на щайга
|
|
|
Чет Авг 25, 2022 10:58 pm |
|
|
piccinini
Регистриран на: Вто Авг 22, 2017 7:59 am Мнения: 22 Рейтинг: 6
|
Vmax написа: Не знам как си изтърпял ВРХа досега при ръст 195см Основната причина да сменя колата беше късата седалищна част на седалката - караш 2 часа и ти изтръпват колене, глезени и тн. Карах 2008г Легаси спек Б комби ръчка на колегата eddie за 5-6 км и беше адски твърдо с къс ход. Според мен е кола за пътища в Германия и Швейцария. Но това е много субективно. После минах през ево6 с окачване ала картинг и мощност / риспонс на флекс, после сти 2002 ( най приемливо но тясно и ниско ), та намерих що годе баланс с модифициран Фоз. Но пак остана проблема с късата седалка ( макар ъпгрейдната от Врх 2004 ) И тук идва момента с двете тнар магистрали - по Хемус не се кара над 160, по Витиня и 120 са много, Тракия е що годе по добре но пак е компромис. Затова си мисля че за магистрално каране у нас е подходяща тежка кола с дългоходово окачване, но стегнато и с по голямо междуосие. Най добре е да пробваш 2-3 модела по Тракия, за да си прецениш кое ти пасва на вкуса.
Ако се движех основно по Петрохан, София - Самоков или към Своге / Подбалканския то Субару няма равно, особено с турбо. Беклемето съм го взимал в стил Такси филм , нахилени до ушите. Но не става за магистрално - 140кмч на 3400 оборота и то с 6 степенната, с 5- степенната беше на 4000об. Е как да не ти стане главата на щайга Да бъда честен, седалката на врх ми беше най големият гъзобрък - супер къса, но колата така и така я бях взел за втора такава, та я карах само в София и наоколо. Всичко останало обаче беше прекрасно Магистралите у нас са един път, да, по тракия над 160 гледам да не карам, по хемус - на места и със 120, а по пътя за Варна покрай Търново е нещо потресаващо - 50тина км ти падат зъбите, но това е друга тема. Относно седалките - във всички субарута ли са къси? На фоз 2.5хт пак ли са толкова къси скоростите? Съвсем размих темата, за което се извинявам
|
|
|
Пет Авг 26, 2022 5:32 am |
|
|
Vmax
|
З мен всички седалки от тези години са зле ОЕМ кутията на Фоза е къса нагоре и по спомен с 4000об си на 140 Кутията на Легаси спек Б ръчка е с най дълга 6-та предавка
|
|
|
Пет Авг 26, 2022 6:27 am |
|
|
nikentce
|
Vmax написа: З мен всички седалки от тези години са зле.... И от по-следващите години не става много по-добре. При Фоз SH с дистанции до към 200 км. отстояние се оправям, ама над 3 часа шофиране и краката почват да се схващат точно, защото предният ръб на седалката ми опира отдолу далеч от коленете и ми притиска на гадно място. Все си мислех, че при Legacy/Оutback би трябвало да е по-добре заради по-голямото място, но явно са си правени за япончета...
|
|
|
Пет Авг 26, 2022 12:29 pm |
|
|
pantata
Регистриран на: Вто Юни 30, 2015 7:04 pm Мнения: 327 Местоположение: София/Димитровград
Автомобил: Legacy`07 sedan 3.0R Auto
Рейтинг: 129
|
Ел. седалките се регулират в тази област по височина, малко са по-къси да, но нямам проблем с краката (185 съм). При мен по-скоро след дълъг път имам нпрежение около плешките и раменете. Не знам дали е от седалката или от позицията, която уж ми е ОК, на същите места ме боли и в Октавия '15+, в а4 го нямам тоя проблем, може би е от опората зад раменете проблема, не съм сигурен. Не съм със спекБ, но съм с дори по-твърдо окачване, Хемус и околвръстното на Плевен са места, които ненавиждам
Sent from my iPhone using Tapatalk
|
|
|
Пет Авг 26, 2022 12:57 pm |
|
|
ico_tech
|
Ами освен да пробвате 5-та генерация на Легаси. За дълъг път е доста по-добре. Ако си поиграете с настройките на лумбалната опора нещата могат да станат поносими. Аз лично усещам дискомфорт след шестия час, но всичко е субективно. Спек Б може да се смятат моделите с ниво Спорт и GT- окачването пак е Билщайн Б6
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пет Авг 26, 2022 11:07 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта |
|