Проблем с прекъсване на двигателя
Автор |
Съобщение |
dimitrov 1969
Регистриран на: Пон Май 23, 2016 5:27 pm Мнения: 464 Местоположение: Сливен
Автомобил: Форестър 2.0 SG,06,Honda Jass,03
Телефон: 0894647025
Рейтинг: 251
|
Още в началото е трябвало да сложиш Дензо,по скъпа но е,но според мен може да ти реши проблема.Успех и пиши като я смениш.
|
|
|
Сря Юли 19, 2017 8:50 am |
|
|
Tufaka
Регистриран на: Пет Ное 04, 2016 10:25 am Мнения: 74
Skype: tufaka
Автомобил: Subaru Lecacy
Рейтинг: 10
|
ми можеше....и да си спестя няколко месеца нерви и пари, но като не разбирам правя това което ми кажат
|
|
|
Сря Юли 19, 2017 8:55 am |
|
|
quietriot
|
Само дето Денчо нямат такава като неговата, защото само бош я правят, ако е тази за която си мисля ;-).
Изпратено от моят C6902 с помощта на Tapatalk
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Сря Юли 19, 2017 5:53 pm |
|
|
dimitrov 1969
Регистриран на: Пон Май 23, 2016 5:27 pm Мнения: 464 Местоположение: Сливен
Автомобил: Форестър 2.0 SG,06,Honda Jass,03
Телефон: 0894647025
Рейтинг: 251
|
Много специалисти са се занимавали с неговият проблем,а все още не е решен.Все пак е написал,че си е поръчал вече такава.
|
|
|
Сря Юли 19, 2017 7:53 pm |
|
|
Tufaka
Регистриран на: Пет Ное 04, 2016 10:25 am Мнения: 74
Skype: tufaka
Автомобил: Subaru Lecacy
Рейтинг: 10
|
тази която си поръчах не е нито денсо ,нито бош, до колкото ми казаха е оригинална от завода на субару
|
|
|
Сря Юли 19, 2017 8:45 pm |
|
|
dimitrov 1969
Регистриран на: Пон Май 23, 2016 5:27 pm Мнения: 464 Местоположение: Сливен
Автомобил: Форестър 2.0 SG,06,Honda Jass,03
Телефон: 0894647025
Рейтинг: 251
|
Прати една снимка като пристигне.
|
|
|
Чет Юли 20, 2017 5:15 am |
|
|
quietriot
|
Ако е този номер 0258007084 е само производство на бош и влаганите в колите при производството пак са бош !
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Чет Юли 20, 2017 11:27 am |
|
|
voneg
Регистриран на: Пет Дек 11, 2009 6:17 pm Мнения: 197 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Forester SF STurbo 2001 АТ
Рейтинг: 17
|
Колега Tufaka , моят опит със сходен проблем и решението му е следния:след закупуването на автомобила беше направено пълно обслужване - смяна на масла, ремъци, антифриз, кабели,свещи,накладки и т.н.Скоро след това колата започна да прекъсва при около 2000-2200 оборота, по-осезаемо на газ и по-слабо на бензин.Минах през всички опити за отсраняване на проблема - смяна ламбда сонда,почистване с добавки на горивна с-ма,почистване на дюзи с ултразвук,проба със заместваща бобина, почистване дросел и доста още начини, дискутирани във форума през годините, но проблема си остана, докато не свалих свещите и ето ти изненада - две от тях с пробив. Смених ги с нови и колата заспа и на газ и на бензин, докато след около 1000км. проблема с пекъсването пак се появи. Този път директно се насочих към свещите - отново две пробити! Незабавно сложих нов комплект( DENSO, ако има значение) , но този път смених и двата кабела, свързани със съответните проблемни свещи. Вече повече от 2500 км. прекъсване няма. Тук трябва да спомена, че колата се поддържа при Павката и частите, които слага са с доказан произход, а за това как се работи при него може да се прочете в темата за т.нар."бели сервизи". Причината за прекъсването се оказаха 2 чисто нови оригинални кабела, които вероятно са били дефектни или са дефектирали много бързо след поставянето им.По-рано във темата споменаваш, че си сменил два от кабелите със стари.Моят съвет е да си свалиш отново свещите и да ги прегладаш внимателно за пробиви и дори ги тествай на стенд за свещи, защото когато отидеш на майстор с такъв проблем първият въпрос е нови ли са свещите и кабелите и ако отговорът е положителен се приема, че проблемът е другаде, а понякога е толкова просто - тръгнеш ли да заменяш кабели, задължително провери и свещите. Надявам се да съм бил полезен.
|
10
|
|
Чет Юли 20, 2017 6:06 pm |
|
|
Tufaka
Регистриран на: Пет Ное 04, 2016 10:25 am Мнения: 74
Skype: tufaka
Автомобил: Subaru Lecacy
Рейтинг: 10
|
Благодаря за изчерпателния пост, твоите перипетии са доста сходни, но аз отхвърлих като причина кабели и свещи още в началото. Смених свещите преди да монтирам газовата,след това смених кабели с неоригинални, след това пак свещи с два нови оригинални кабела и два от предните ми преди първата смяна, след това няколко майстора ми гледаха свещи и кабели и казват че са перфектни Незнам дали нещо съм сбъркал с поредността на смените, с времето през което съм го правил, дали майсторите нещо не изпускат Но основен заподозрян от самото начало са кабели и свещи. Нз как да ги проверя, освен да се изръсвам пак и да сменя кабели,свещи,бубини наведнъж с чисто нови и оригинални или ако някой с непрекъсваща кола не се навие да ми даде да пробвам с неговите
|
|
|
Пет Юли 21, 2017 2:11 am |
|
|
BAlexandrov
|
Кабелите трябва да са нови, оригинални. Аз също имах ядове с неоригинални.
|
|
|
Пет Юли 21, 2017 4:49 am |
|
|
Tufaka
Регистриран на: Пет Ное 04, 2016 10:25 am Мнения: 74
Skype: tufaka
Автомобил: Subaru Lecacy
Рейтинг: 10
|
BAlexandrov написа: Кабелите трябва да са нови, оригинални. Аз също имах ядове с неоригинални. добре ама и ако ги сменям пак в моя случай трябва и четирите... иначе пак няма да е съг въпреки ле двата са почти нови, от там пък трябва и свещите пак да сменя че ако има проблем с кабелите те може да са прецакали и свещите, както е било при колегата малко по горе...и пак отива цифра за нещо дето не е сиг Ще видя кво ще стане със сондата и ще го мисля
|
|
|
Пет Юли 21, 2017 8:42 am |
|
|
dimitrov 1969
Регистриран на: Пон Май 23, 2016 5:27 pm Мнения: 464 Местоположение: Сливен
Автомобил: Форестър 2.0 SG,06,Honda Jass,03
Телефон: 0894647025
Рейтинг: 251
|
Давай първо със сондата,така и така си я поръчал вече и прати една снимка да я видим тази оригинална сонда каква марка е.
|
|
|
Пет Юли 21, 2017 10:40 am |
|
|
dimitrov 1969
Регистриран на: Пон Май 23, 2016 5:27 pm Мнения: 464 Местоположение: Сливен
Автомобил: Форестър 2.0 SG,06,Honda Jass,03
Телефон: 0894647025
Рейтинг: 251
|
Колега Tufaka,така и не прати снимка на тази сонда.Поне реши ли си проблема?
|
|
|
Пет Сеп 29, 2017 9:07 pm |
|
|
Tufaka
Регистриран на: Пет Ное 04, 2016 10:25 am Мнения: 74
Skype: tufaka
Автомобил: Subaru Lecacy
Рейтинг: 10
|
не пратих снимка ,защото се оказа че няма такава "оригинална" сонда. Чаках я няколко месеца и накрая дойде, но не тази която ми трябва а задната сонда(объркали са поръчката). След което се оказа че оригиналната сонда за тази кола е бош Взех я и за да има гаранция трябваше да отида до сервиз на бош където да ми я монтират, за това се свързах с колегата Куаятрот, защото знам че и той е имал драми с бошовски сонди. Колегата ме светна за много неща, благодарности за което С две думи ми стана ясно че за моята модификация кола няма друга сонда освен тази марка и нямам избор, а на въпроса защо 2 чисто нови бошовски сонди не работиха на колата ми ми отговориха в сервиза където ме прати колегата, че може би са били бошовски универсални, а последната която ми монтираха беше бошовска точно за моя модел кола. Това го провериха по номера и я монтираха, бяха разбрани и отзивчиви... изслушаха ми драмата и ми дадоха гаранция, замериха и дали сондата работи както трябва . Та ...дългоочаквания резултат...никаква разлика ... само това че вече не ми свети лампата за грешка в сондата...поне за сега...така че явно проблема е другаде...но нервите и силите ми почти се изчерпаха и мисля да се откажа... Чудя се последно дали да не пробвам да махна катализатора, че има шанс и да е от него, че колкото повече опознавам това придърпване, няма логика да е нещо електронно или механично...имам чуството че има нещо запушено или задръстено или нещо такова... Не зависи и от оборотите и от предавките, както си мислих в началото и както коментираме тук...прави го винаги но просто не се усеща...трябва да го опознаеш доста за да го хванеш в други условия от теси в които го прави отчетливо
|
|
|
Пет Сеп 29, 2017 11:05 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 26 госта |
|