Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пет Мар 29, 2024 12:26 am



Отговори на тема  [ 134 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Следваща
 Проблем с прекъсване на двигателя 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Вто Фев 24, 2009 8:15 pm
Мнения: 298
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 2.5 - 2000, MT
Рейтинг: 17
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
dimitrov 1969 написа:
Не бързай да се радваш,мини поне 1000 км и тогава пак напиши как е.

Пепел ти на езика! :D
Затова пиша - "поне засега"! Рабира се, че като натрупам километраж, пак ще споделя. Отчетът е към днешна дата, пък какво ще стане... Ще поживеем, ще видим! :)

_________________
Subaru Outback 2.5 - 2000, MT
Subaru е автомобил за ценители!
1. Ако съдбата ти обърне гръб, просто я изчакай да се наведе!
2. Понякога решителната крачка напред се дължи на здрав шут отзад!

Пет Май 12, 2017 6:09 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Ное 04, 2016 10:25 am
Мнения: 74
Skype: tufaka
Автомобил: Subaru Lecacy
Рейтинг: 10
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
развитие по темата...сложих добавката в скоростите от Любо...никаква промяна :( :-? ](*,)
Отделно пак ми светна чека с грешка за ламда сондата...напомням че я смених с нова на бош, която дефектира и ми я смениха втори път уж пак с нова и пак грешка ](*,) ](*,) ](*,)
Споделете с каква сонда карате, не ги ли харесва тези на бош?

Пон Май 22, 2017 11:16 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 11:13 am
Мнения: 199
Местоположение: Варна 03 Аспарухово
Автомобил: Toyota Previa 2.4
Телефон: 0889525074
Рейтинг: 83
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз вече втора година карам с NGK/NTK. Когато сменях, вариантите ми бяха: Бош - сравнително евтино и с бърза доставка; въпросната NGK - налична и не много евтина; Дензо - още малко по-скъпа, но трябваше да чакам повече за доставка. Доверих се на средния вариант (въпреки писанията из форума да се слага само Дензо) и вече две години и сигурно 40х.км никакви индикации и ядове.

_________________
Never say never

Вто Май 23, 2017 5:03 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 12, 2009 6:38 pm
Мнения: 2115
Местоположение: София
Автомобил: Subaru legacy 2,5 АТ 01GX limited
Рейтинг: 384
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Tufaka написа:
развитие по темата...сложих добавката в скоростите от Любо...никаква промяна :( :-? ](*,)
Отделно пак ми светна чека с грешка за ламда сондата...напомням че я смених с нова на бош, която дефектира и ми я смениха втори път уж пак с нова и пак грешка ](*,) ](*,) ](*,)
Споделете с каква сонда карате, не ги ли харесва тези на бош?

харесва ги ако работят , отделно ако караш на газ , газаджията трябва добре да си направи настройките за да са под 20% грешка иначе светва веднага предната.
Можеш да провериш дали работи в Юве сервиз , за да си сигурен че и новата е ок , аз така смених 3 докато , накаря третата заработи нормално и при Тони за настройка. Коя грешка ти дава ? Бош няма аналог , може да я замениш само с ....................бош ;) .Това се вгражда в колата първоначално.

_________________
SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited

Вто Май 23, 2017 6:41 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 12, 2009 6:38 pm
Мнения: 2115
Местоположение: София
Автомобил: Subaru legacy 2,5 АТ 01GX limited
Рейтинг: 384
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Tufaka написа:
И аз днес реших да го ресетна компа, че нещо не ми харесваше как върви...и съвсем леко подобрение...но тъпото придърпване още си стои...явно на колегата е било от друго :)

То ще си стои защото картата ти е такава с дупка на 4та при ниски обороти и заключен хидритрансформатор, но защо ти го усещаш толкова осезаемо незнам , усеща се но не е бола за умиране , карай на 3 та в града и ще изчезне и няма да ти вади очите, а на дълго на Д , аз така правя и като подаваш плавно гас когато си с ниска скорост не го прави, абе научваш се да го игнорираш или продаваш колата, нова карта няка как да и се сложи.

_________________
SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited

Вто Май 23, 2017 6:48 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Ное 04, 2016 10:25 am
Мнения: 74
Skype: tufaka
Автомобил: Subaru Lecacy
Рейтинг: 10
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Последната грешка която даде е PO133-02 sensor - 1 Bank 1 - Slow Response :-? Тони ми я разчете и после при Митака, че нали той ми сменя първоначално сондата, после пак той втория път. Като отидох ровиха...гледаха и решиха че било от буксата на сондата...смениха ми я, сложиха контактни спрейове...пак 20лв. и след 2-3 дена пак светна чека и ... :swear: ](*,)
Тези дни пак ще ходя и ще ги заставя или да ми оправят колата или да кажат че не могат и да ходя при други....а не само да ми взимат пари и всеки път нищо...даже по зле :facepalm:
Иначе за марката на сондата Митака ми твърди че щом излиза от завода с такава Бош, значи такава трябва, а Любо и други казват Дензо и нз вече, няма да купувам една торба сонди. То сондите на бош преди 15 години може да са били други знам ли :-?
Иначе за това придърпване, както казва колегата Куаятрот, свикнах как да я карам и не се усеща, но други колеги с тези коли го нямат и Любо казва че не е нормално и това ме кара да продължавам с борбата :-?

Пет Май 26, 2017 3:37 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Май 23, 2016 5:27 pm
Мнения: 464
Местоположение: Сливен
Автомобил: Форестър 2.0 SG,06,Honda Jass,03
Телефон: 0894647025
Рейтинг: 251
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Tufaka написа:
Последната грешка която даде е PO133-02 sensor - 1 Bank 1 - Slow Response :-? Тони ми я разчете и после при Митака, че нали той ми сменя първоначално сондата, после пак той втория път. Като отидох ровиха...гледаха и решиха че било от буксата на сондата...смениха ми я, сложиха контактни спрейове...пак 20лв. и след 2-3 дена пак светна чека и ... :swear: ](*,)
Тези дни пак ще ходя и ще ги заставя или да ми оправят колата или да кажат че не могат и да ходя при други....а не само да ми взимат пари и всеки път нищо...даже по зле :facepalm:
Иначе за марката на сондата Митака ми твърди че щом излиза от завода с такава Бош, значи такава трябва, а Любо и други казват Дензо и нз вече, няма да купувам една торба сонди. То сондите на бош преди 15 години може да са били други знам ли :-?
Иначе за това придърпване, както казва колегата Куаятрот, свикнах как да я карам и не се усеща, но други колеги с тези коли го нямат и Любо казва че не е нормално и това ме кара да продължавам с борбата :-?

Има ли вече решение проблема ти ?

Пет Юни 23, 2017 9:28 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Ное 04, 2016 10:25 am
Мнения: 74
Skype: tufaka
Автомобил: Subaru Lecacy
Рейтинг: 10
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
За съжаление не... но вече със сигурност знам че въпросните ламбда сонди дават проблем. След поредния път на светване на чек, ходене при митака, чесане по врата от тяхна страна, после ровичкане и взиране в дисплея на диагностиката и накрая репликата "решен е проблема, грешката не свети, карай така и ще видим".... пак светна чека :pardon: Последния път (сиг 10 по ред) Митака ми каза че ако пак светне , значи компютъра на колата не харесвал тази сонда и за това трябва да ми сменят компютъра... :shock: :facepalm: :-~
В крайна сметка нз какво да правя и ми писна да губя нерви, пари и време за това... ако имате идеи ще се радвам да ги чуя :)

Пет Юни 23, 2017 9:43 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 12, 2009 6:38 pm
Мнения: 2115
Местоположение: София
Автомобил: Subaru legacy 2,5 АТ 01GX limited
Рейтинг: 384
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Според мен проблема е комплексен и е свързан и с тъпата бошова ламбда сонда която вероятно не работи достатъчно бързо макар че е широколентова и с газта и с заклюването на торка на 4 та все едно си на 5 та и пропадането на горивната карта точно там при ниска скорост .
На всички разбирачи , които твърдят за Дензо , можеш да им кажеш че заводски в над 20 модификациии на субару се влага бош и тези модификации нямат аналог на дензо и може да се замени само с бош, който пък напоследък хич не е читав и става параграф 22 .........
След като смених моята , лашкането почти изчезна , но светна чека и Радо ( Прада ) реши след няколко опита че ламбдата не работи коректно , отидох в Юве Ауто на проба и се оказа че и според не работела и я смениха с нова и колата пак се разлашка , Радо пак не успя да си настрои газовата и да загаси чека ( Тони да си жив и здрави бате, че те срещнах, защото Радо и менторът му ми рисуваха черно бъдеще и разходи) и пак заключи и тая е дефектна , айде обратно в Юве , ма там ми показаха че работи на един тестер и си мени данните и ......аз мирясах , после намерих Тони той загаси и чека , но лашкането макар и малко си остана на D ,като иксам да го няма карам на 3 и на power и си я цедя колкото може и позволява мотора.

Така че, карай си колата и не и се втелясвай ако не можеш я продавай и търси друга без лашкане!

_________________
SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited

Пет Юни 23, 2017 11:50 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Ное 04, 2016 10:25 am
Мнения: 74
Skype: tufaka
Автомобил: Subaru Lecacy
Рейтинг: 10
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Разбирам те напълно, но при мен се получи друг парадокс, заради Лекото тогава лашкане ми смениха сондата, че уж проблема бил от там и от тогава филма стана много по голям. Т.е. ако лашкането преди е било леко, като твоето и можех да свикна с него, сега със сигурност има 2-ри проблем от тази сонда и колата грам не върви адекватно...не е само лашкането или светналата лампичка. И аз вече се чудя 2-я проблем как да реша, а първия вече ми се струва като бял кахър. Ако двете неща са свързани се надявам че ако реша 2-я из основи, ще се оправи и първия, ако не са свързани поне само 2-я да оправя , че това вече наистина не се трае :(

Пет Юни 23, 2017 12:02 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 12, 2009 6:38 pm
Мнения: 2115
Местоположение: София
Автомобил: Subaru legacy 2,5 АТ 01GX limited
Рейтинг: 384
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Tufaka написа:
Разбирам те напълно, но при мен се получи друг парадокс, заради Лекото тогава лашкане ми смениха сондата, че уж проблема бил от там и от тогава филма стана много по голям. Т.е. ако лашкането преди е било леко, като твоето и можех да свикна с него, сега със сигурност има 2-ри проблем от тази сонда и колата грам не върви адекватно...не е само лашкането или светналата лампичка. И аз вече се чудя 2-я проблем как да реша, а първия вече ми се струва като бял кахър. Ако двете неща са свързани се надявам че ако реша 2-я из основи, ще се оправи и първия, ако не са свързани поне само 2-я да оправя , че това вече наистина не се трае :(

Намери си стара 5 жилна бошова сонда и пробвай , нищо че ти казват , че ставала ленива , от някоя морга , занули си компа от акумулатора , покарай на безнзин да се обучи и мини през Тони да ти изравни настройките на газ , това само ако на бензин се държи добре с новата стара сонда, аз съм сигурен че от нея идва главният яд и тя обърква всичко с неадекватното си повечение в ниските обороти.
А и за стара сонда ще ти вземат смешни пари, и сам можеш да си я смениш и да си щракнеш кабела.
При Дарин гаранция има в Люлин има и майстор има и подемник.

_________________
SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited

Пет Юни 23, 2017 12:24 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Май 23, 2016 5:27 pm
Мнения: 464
Местоположение: Сливен
Автомобил: Форестър 2.0 SG,06,Honda Jass,03
Телефон: 0894647025
Рейтинг: 251
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Отново прочетох цялата тема ,защото и аз имах този проблем,но при мен на моменти само го правеше.По принцип караме доста различни автомобили,но след намесата на толкова много вещи хора и смяната на толкова много работи без ефект е озадачаващо.При мен беше
и още по лошо защото чека не ми светваше, а със сигурност работи/може би придърпването не е било толкова изразено както при теб/ и нямаше откъде да се захвана да се прави нещо.И аз доста работи посмених и сега си ги имам за резервни.
Накрая ми казаха компютъра да сменяме,но аз реших първо дросела да сменя.Новият не е за купуване/1200 лв./.Реших да си купя стар/рискована ситуация -350 лв му е цената/,като се уговорих с продавача да го пробвам 10 дни и ако пак не се оправи да върна дросела и да ми даде вече ЕКУ с кодовете,защото тук няма кои маистор да го калибрира и аз да му доплатя още 50 лв.
И така при мен се оказа от дросела.Но така стояха нещата бяха при мен проба-грешка-10 месеца и вече посъбрал доста резевни части и то нови.Може би и затова като я купувах/а продавача е човек от форума/,беше много склонен и предразположен/относно цена/ и я взех на доста добра цена точно преди 1 година на 162 000 км и с пълна история,обслужена,с зимни,летни гуми,регистрация,винетка и т.н.
Аз не съм специалист и всичко каквото съм научил за този автомобил-от форума съм го научил и за това реших да сменя дросела,а всички ми казваха че не е от него,защото ако било от него трябвала постоянно да го прави, а не от време на време/както беше при мен/.

Пет Юни 23, 2017 3:51 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Ное 04, 2016 10:25 am
Мнения: 74
Skype: tufaka
Автомобил: Subaru Lecacy
Рейтинг: 10
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
quietriot написа:
Tufaka написа:
Разбирам те напълно, но при мен се получи друг парадокс, заради Лекото тогава лашкане ми смениха сондата, че уж проблема бил от там и от тогава филма стана много по голям. Т.е. ако лашкането преди е било леко, като твоето и можех да свикна с него, сега със сигурност има 2-ри проблем от тази сонда и колата грам не върви адекватно...не е само лашкането или светналата лампичка. И аз вече се чудя 2-я проблем как да реша, а първия вече ми се струва като бял кахър. Ако двете неща са свързани се надявам че ако реша 2-я из основи, ще се оправи и първия, ако не са свързани поне само 2-я да оправя , че това вече наистина не се трае :(

Намери си стара 5 жилна бошова сонда и пробвай , нищо че ти казват , че ставала ленива , от някоя морга , занули си компа от акумулатора , покарай на безнзин да се обучи и мини през Тони да ти изравни настройките на газ , това само ако на бензин се държи добре с новата стара сонда, аз съм сигурен че от нея идва главният яд и тя обърква всичко с неадекватното си повечение в ниските обороти.
А и за стара сонда ще ти вземат смешни пари, и сам можеш да си я смениш и да си щракнеш кабела.
При Дарин гаранция има в Люлин има и майстор има и подемник.


Мислех да си купувам пак чисто нова, но оригинална сонда на субару...да рискувам, да я сложа и ако се оправи да натрия носа, на тези които ми ги сменяха и ми губиха времето, но може и вариант с втора употреба, ако колата донор няма проблеми, (въпреки че нз как ще се разбере) а моята не се оправи значи проблемите ми са другаде :idea:
Може ли контакти на този Дарин?

Пет Юни 23, 2017 3:59 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Ное 04, 2016 10:25 am
Мнения: 74
Skype: tufaka
Автомобил: Subaru Lecacy
Рейтинг: 10
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
dimitrov 1969 написа:
Отново прочетох цялата тема ,защото и аз имах този проблем,но при мен на моменти само го правеше.По принцип караме доста различни автомобили,но след намесата на толкова много вещи хора и смяната на толкова много работи без ефект е озадачаващо.При мен беше
и още по лошо защото чека не ми светваше, а със сигурност работи/може би придърпването не е било толкова изразено както при теб/ и нямаше откъде да се захвана да се прави нещо.И аз доста работи посмених и сега си ги имам за резервни.
Накрая ми казаха компютъра да сменяме,но аз реших първо дросела да сменя.Новият не е за купуване/1200 лв./.Реших да си купя стар/рискована ситуация -350 лв му е цената/,като се уговорих с продавача да го пробвам 10 дни и ако пак не се оправи да върна дросела и да ми даде вече ЕКУ с кодовете,защото тук няма кои маистор да го калибрира и аз да му доплатя още 50 лв.
И така при мен се оказа от дросела.Но така стояха нещата бяха при мен проба-грешка-10 месеца и вече посъбрал доста резевни части и то нови.Може би и затова като я купувах/а продавача е човек от форума/,беше много склонен и предразположен/относно цена/ и я взех на доста добра цена точно преди 1 година на 162 000 км и с пълна история,обслужена,с зимни,летни гуми,регистрация,винетка и т.н.
Аз не съм специалист и всичко каквото съм научил за този автомобил-от форума съм го научил и за това реших да сменя дросела,а всички ми казваха че не е от него,защото ако било от него трябвала постоянно да го прави, а не от време на време/както беше при мен/.


Ти целия дросел ли смени, със стъпковото моторче и там с другите му работи или само самата клапа? И като свали стария дросел, огледа ли го дали има нещо подозрително...например клапата да не се затваря на 100% или да е мръсен ,или мн разхлабен, или мн затегнат или нещо друго? Знам че стъпковото моторче има едно като конусовидна тапичка и тя се износва с времето и не оплътнява добре! :pardon: Нали там стоят жилата на газта, на круиза...и те ли се сменят :-?

Пет Юни 23, 2017 4:06 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Май 23, 2016 5:27 pm
Мнения: 464
Местоположение: Сливен
Автомобил: Форестър 2.0 SG,06,Honda Jass,03
Телефон: 0894647025
Рейтинг: 251
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Моят и твоят автомобил са съвсем различни.2 пъти съм го свалял.Първият път клапата при затворено състояние нямаше равномерен просвет от 2-те страни,след като я регулирах,а това е елементарно от 2 болчета става,цял месец нямах проблеми.
Целият дросел смених,ще ти пратя снимка на този които свалих,но по принцип са доста различни дроселите.Първият път ми пратиха същият като моя, но тръбите за антифриза бяха перпендикулярно разположени,а при мен са успоредно, а е бил свален от същото субару като моето-2006г.,158 к.с.,ръчна кутия/поне те така твърдяха/. И сега като се сетя на 2 пъти се появи това прекъсване /и разбира се не се оправяше преди да направя рестарт на ЕКУ/ ,преди да сложа вече "новият" при следната ситуация:Рязко спиране за да се избегна сблъсък с друг автомобил.Друга зависимост ,която съм установявал беше при изкачване на доста голям наклон/ 45 градуса/.

Пет Юни 23, 2017 4:52 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Май 23, 2016 5:27 pm
Мнения: 464
Местоположение: Сливен
Автомобил: Форестър 2.0 SG,06,Honda Jass,03
Телефон: 0894647025
Рейтинг: 251
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ето снимка


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Пет Юни 23, 2017 4:59 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 12, 2009 6:38 pm
Мнения: 2115
Местоположение: София
Автомобил: Subaru legacy 2,5 АТ 01GX limited
Рейтинг: 384
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Дарин 088 500 0003

Изпратено от моят D2403 с помощта на Tapatalk

_________________
SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited

Пет Юни 23, 2017 5:47 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Сеп 05, 2015 5:54 am
Мнения: 167
Skype: ahead13
Автомобил: SUBARU LEGACY SPEC B
Телефон: 0889213119
Рейтинг: 28
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Не намерих другаде къде и реших да питам тук ,ако модераторите намерят по-подходящо място да си местят на воля. Има ли възможност да се направи корекция на момента на запалване примерно +5° до достигане на работна температура. Това -15 ми се струва нередовно на празен ход и студен мотор. Става въпрос за Legacy 2004 3.0 spec b ръчка, ако е от значение. Благодаря на отзовалите се!

Изпратено от моят SM-A320FL с помощта на Tapatalk

Вто Юли 18, 2017 10:24 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Май 23, 2016 5:27 pm
Мнения: 464
Местоположение: Сливен
Автомобил: Форестър 2.0 SG,06,Honda Jass,03
Телефон: 0894647025
Рейтинг: 251
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Kолега Tufaka какво става с твоят проблем?
Сложил си ламбда сонда Бош.Пробвал ли си с Дензо?

Сря Юли 19, 2017 8:34 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Ное 04, 2016 10:25 am
Мнения: 74
Skype: tufaka
Автомобил: Subaru Lecacy
Рейтинг: 10
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
все още няма решение, но напредвам. Махнах тази бошова сонда и си върнах старата, която май е оригиналната и пак е на бош, НО със оригиналната колата върви осезаемо доста по-добре, така че всеки да си прави изводи за тогавашните бошови сонди и сегашните и за хората които ги предлагат :lipseal:
Проблема обаче все още не е решен(със сигурност оригиналната ми снонда е заминала за толкова години) за това съм си поръчал оригинална сонда от субару и ще видя какво ще стане като я сменя :-?

Сря Юли 19, 2017 8:44 am
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 134 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 22 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор