Темата е заключена, не можете да променяте мнения.  [ 36 мнения ]  стр Предишна  1, 2
 Експериментът ми Legacy 2.0 R 164 ps 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Вто Авг 12, 2014 11:52 am
Мнения: 346
Местоположение: Germany
Автомобил: Legacy 2,0R Activ, 2006
Рейтинг: 171
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Да продължим с ъпдейта на експериментът:

- Както вече бях споменал,това което не ми се нрави много по колата е, това треперене на купето, особенно когато е загряла- и на газ и на бензин.

Колата беше прегледана в STi на ,,Ломско шосе" , и не бяха намерени причините за това- няма повредени тампони, клапаните са наред( направени замервания), показатели на работата на двигателя.... Разход в момента нормален, колата си върви и пали от първият път, няма течове на течности... От къде се взема тоази лека игра на оборотите(за кратко), при първо палене- не се знае!? :idea:

Мнение на Валентин от STi, е че това май е ,,специфично" за двигателите 2.0 R ....

Друго мнение на Краси от Субаруланд- няма гаранция, че ако се правят клапани ( в случай, че това е проблемът), потрепването( полюляването на празен ход) ще изчезне... Негов личен опит.

Има ли други колеги с този двигател, да споделят нещо по тази тема..?


Успешен ден на всички ви!

_________________
Моля не стреляйте по пианиста! Той толкова си може.

Чет Май 04, 2017 7:59 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Май 04, 2017 9:44 pm
Мнения: 251
Автомобил: Legacy 2.0R
Рейтинг: 287
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
От днес и аз съм собственик на един такъв фейслифтнат семеен кораб. :) Идвам от Мицу галант 2.5 същите коне. Въпреки същите коне, вървежа няма нищо общо - Мицубишито е резачка, много бързо дига обороти, ускорява рязко и като цяло си е спортен седан за ергени. :) Легасито е едно такова плаааавно и лежерно, автоматика превключва мазно-мазно и като цяло това си е, както казах, кораб. Все пак ми се иска да има мааалко повече ряз, казват, че с ремап (в официалния сервиз) се оправяли малко нещата, та ще мина и тази процедура.
Вътре всички врътки, лостчета и цялостното разположение на нещата е почти 1:1 с Галанта. Но като бивш нисанджия и карал доста хонда, мога да кажа, че при всички японки е почти едно и също, имат си хората стил и много си държат на него. За което евала и поклон, прехода от една японска кола на друга е много лесен.
Като вътрешно пространство отново е много подобно на галанта, чувствам се по същия начин вътре. Единствената разлика е огромния багажник (една от главните причини да се спра на легасито). Седалките са удобни и широки. Съществената разлика е, че волана се регулира и в дълбочина, което адски много ми липсваше на мицубишито, щото по принцип ръцете ми са сравнително къси в сравнение с тялото и ако не са изпънати за да държат волана, си удрям колената в долната част на таблото. Сега този проблем е решен, след като си изкарах волана максимално навън.
Автоматика работи мазно и превключването не се усеща, което много ми хареса. Малко тъпо, че е само 4 предавки, ама колкото-толкова.
Като возия е подобно на галанта, но без неговото сложно и постоянно чупещо се окачване. :) Все пак се усеща като тежка кола, подобно усещане имам като карам големите мерцедеси. Галанта в това отношение е като хонда - чувства се лек, пъргав и бърз.
За сега толкова - по-нататък, като я покарам, ще споделя повече.

Чет Май 04, 2017 10:27 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Авг 12, 2014 11:52 am
Мнения: 346
Местоположение: Germany
Автомобил: Legacy 2,0R Activ, 2006
Рейтинг: 171
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Добре дошъл в клуба, колега! :good:

Но, явно не си ми разбрал темата и последният пост...
Иначе, си открил добрите страни на тези Легасита..! За ремап ми е много рисковано, а и съм от спокойните и предвидливо каращи семейни хора-това не е кола за обичащи адреналин в кръвта!

Става въпрос за 2.0R , които са на газ. Появява се трептене на купето, и не мога да намеря проблемът, ако изобщо това може да се отстрани...
Ако имаш някакви наблюдения за тези необясними вибрации, може да споделиш пак впечатления, след известно време и км ? ;)

_________________
Моля не стреляйте по пианиста! Той толкова си може.

Чет Май 04, 2017 10:58 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Авг 12, 2014 11:52 am
Мнения: 346
Местоположение: Germany
Автомобил: Legacy 2,0R Activ, 2006
Рейтинг: 171
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Да се посмеем днес!
И мен ме одраскаха ,,най-после,, , но успях да го хвана...


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
Моля не стреляйте по пианиста! Той толкова си може.

Пон Юни 12, 2017 2:02 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Авг 17, 2016 3:23 pm
Мнения: 5
Автомобил: Subaru Outback 3.0 H6 2002
Рейтинг: 0
Нов фен
И аз съм на път да се присъединя към групата на феновете на субару, досега огледах доста автомобили предимно форестер 2,0 158 коня, и това което ми направи впечатление е, че всички екземпляри от най-скъпите до най-евтините, с газово или без си имаха вибрации на празен ход къде по-силни къде по-слаби, така че според мен ако си я поддържаш добре колата няма да има сериозни проблеми. Макар, че ще е добре да се изясни проблема за радост на многото потребители. Мисля че и двата двигателя са доста сходни като цяло. Успех с диагностицирането на проблема и :beer:

Нед Сеп 03, 2017 3:38 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Авг 12, 2014 11:52 am
Мнения: 346
Местоположение: Germany
Автомобил: Legacy 2,0R Activ, 2006
Рейтинг: 171
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Здравей бъдещ колега!
За съжаление, уговорената диагноза за тестване на компресията, като се свали двигателя и се ,,надуе,, с техниката на Тенчо 1040( и евентуално правене на клапаните), се провали преди две седмици.. Ще трябва да почакам още известно време, докато се уговорим пак с Тенчо. :cry:
Иначе потрепването на купето се е увеличило леко, и се страхувам, дали евентуално няма нещо да се прецака двигателя, ако идва всичко от компресията...
Продължавам да не карам колата на газ над 4000 оборота, другите неща са си наред....
Ето тук и разходът ми :
https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/812522.html

Дразнещото вибриране, си остава най-незадоволителното в моето суби!

_________________
Моля не стреляйте по пианиста! Той толкова си може.

Нед Сеп 03, 2017 9:39 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Авг 17, 2016 3:23 pm
Мнения: 5
Автомобил: Subaru Outback 3.0 H6 2002
Рейтинг: 0
Нов фен
Бях гледал някъде но за форестера, че на всяка смяна на ремъците се прави и реглаж на клапаните, така че добре си се насочил според мен макар, че сигурно ще ти излезе малко солено, кофти ще е ако не се оправи и от това, лично мен би ме разочаровало. Реглажа на клапаните при теб може ли да стане на място или трябва да се сваля двигателя?

Пон Сеп 04, 2017 8:35 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Авг 12, 2014 11:52 am
Мнения: 346
Местоположение: Germany
Автомобил: Legacy 2,0R Activ, 2006
Рейтинг: 171
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
rghrgh написа:
Бях гледал някъде но за форестера, че на всяка смяна на ремъците се прави и реглаж на клапаните, така че добре си се насочил според мен макар, че сигурно ще ти излезе малко солено, кофти ще е ако не се оправи и от това, лично мен би ме разочаровало. Реглажа на клапаните при теб може ли да стане на място или трябва да се сваля двигателя?


Тези неща са ясни... При 2.0R моторите, винаги се вади целият двигател, което е друдоемко и струва време и пари....!!!

_________________
Моля не стреляйте по пианиста! Той толкова си може.

Пон Сеп 04, 2017 10:36 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Авг 17, 2016 3:23 pm
Мнения: 5
Автомобил: Subaru Outback 3.0 H6 2002
Рейтинг: 0
Нов фен
Иначе след колко изминати километра приблизително усети, че вибрацията се е увеличила?

Пон Сеп 04, 2017 3:36 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Авг 12, 2014 11:52 am
Мнения: 346
Местоположение: Germany
Автомобил: Legacy 2,0R Activ, 2006
Рейтинг: 171
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Вече почти направих 50 К , от както я купих... Последните 5-6 хиляди го забелязах, това с увеличаването им.

_________________
Моля не стреляйте по пианиста! Той толкова си може.

Пон Сеп 04, 2017 5:26 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Авг 12, 2014 11:52 am
Мнения: 346
Местоположение: Germany
Автомобил: Legacy 2,0R Activ, 2006
Рейтинг: 171
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
,,Сега ,защо за мен това е експеримент? - Целта ми е, да направя 300 К без да се отваря двигателя! Като се грижа добре за мотора и всичко друго... Колата не я карам на газ над 4000 оборота, за action - преключвам на бензин и натискам педала.
Дали ще е успешен или съм наивен - само времето ще покаже! "


Колеги, тук обявявам официално моят експеримент за приключен!


Преди 1 седмица, Тенчо свали моторът, и тества клапани, компресия.
Клапаните бяха в допустимите норми, но на три от цилиндрите компресията не беше наред...
Майстора съвсем коректно си ме попита, дали да затваря двигателя и да си карам така, или да правим глави и легла..? Шлайфане и т.н процедури, смяна на гарнитури...където и цената отива доста нагоре.... накрая с някои други неща по колата -станаха 1700 лв.!
Казах му- давай, правим го!
Още лятото, той си ми каза, че не поема гаранция за правенето на двигателя, тъй като карам на газ!!! Аз , приех това условие, и се съгласих сега да действаме.

Още Април, бях питал Краси от Субаруланд, дали след такава процедура, ще изчезне това досадно треперене на двигателя и купето? На което той ми отговори-,,Забрави, това на този мотор не може да стане! " - За което беше абсолютно прав!

След изминати 1800 км, мога да кажа, че тези досадни вибрации са доста намалели, и люлеенето на купето, като преди, го няма засега. На трета и четвърта предавка се усеща повече мощ, а променен разход на гориво не мога да установя... На първо запалване сутрин, обаче сега колата държи малко по-високи обороти. А, имам и чувството, че стартерът върти малко повече на запалване, от преди ремонта. :-?


При работата по двигателя, бяха установени и теч на антифриз при тройникът( една скоба беше се охлабила малко), капачката на охладителната система беше за смяна, две ангреажни ролки с луфт по тях( a, са на 50К монтирани в Субаруланд???? :( ) , некачествен( некадърен) монтаж на рейката за газовата директно на колекторът, което хвърли Тенчо в неистов гняв....!!! :-x :fire:
Полускъсан чисто нов тампон, отпред в ляво, монтиран неправилно от .......... това лято( ще контактувам с майсторът за рекламация, преди да му спомена името-искам да бъда коректен в това!)

Следващият въпрос който идва на дневен ред е:

Колко дълго ще изкарам без проблеми, след този сериозен ремонт по мотора???


Някой да има идея...? ;)


Имах възможноста да покарам Бека -3,0 2006 , Bi-Fuel, на братовчеда, и бях много доволен от колата... Но, за моята ситуация, такива дълги коли за големият град са неудобни. В това се убеждавам все повече и повече! Автоматичните скорости са си страшно хубава екстра... :good:


С риск , да раздразня, и понеса гнева на някои колеги върху себе си, ще направя следните заключения за мен си:

- трябваше да си взема Legacy, но с 2,5 двигател


- или 2.0R но с ,,фабрична" газова, преработени глави и леглата на клапаните

- 2.0 R си е проблемен двигател, и вероятноста да му се оправят болежките напълно, е оскъдно малка( и няколкото теми , тук във форумът го доказват)


Въпреки всичко, колата си има и добрите страни, и аз продължавам да си я поддържам и карам .. До сега не ме е оставила на пътя!!! Сега и новите 10 коня мощност след ремонта, са си супер... :pardon:

Надявам се, да съм ви бил полезен с този експеримент...?!


Поздрави на всички Ви в Родината, и по светът голям! :beer: :bulgaria:

_________________
Моля не стреляйте по пианиста! Той толкова си може.

Чет Ное 02, 2017 2:00 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Дек 03, 2013 12:08 am
Мнения: 787
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy H6 (2004)
Рейтинг: 548
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
И друг път съм чел тая тема, съответно бях останал с впечатлението, че съм драснал нещо по темата с карането до 4000RPM, ама явно само съм си останал с мисленето ...
Карането до 4000 реално не носи кой знае каква полза за температура, клапани и т.н. поради простата причина, че горе-долу баш до към 4к ECU-то си гони горе-долу 14.7 AFR, респективно ограничаване карането само в тоя диапазон дори на бензин, без дори да споменаваме карането на газ си е предпоставка за драми с температури и от там ефектите, заради които си отворил двигателя.

_________________
For every action there is an equal opposite malfunction!

Чет Ное 02, 2017 2:56 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Авг 12, 2014 11:52 am
Мнения: 346
Местоположение: Germany
Автомобил: Legacy 2,0R Activ, 2006
Рейтинг: 171
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
srg написа:
И друг път съм чел тая тема, съответно бях останал с впечатлението, че съм драснал нещо по темата с карането до 4000RPM, ама явно само съм си останал с мисленето ...
Карането до 4000 реално не носи кой знае каква полза за температура, клапани и т.н. поради простата причина, че горе-долу баш до към 4к ECU-то си гони горе-долу 14.7 AFR, респективно ограничаване карането само в тоя диапазон дори на бензин, без дори да споменаваме карането на газ си е предпоставка за драми с температури и от там ефектите, заради които си отворил двигателя.

Спомням си всичко, което написа по темата и диаграмите... ! Но, съгласи се, че истината е някъде по средата....?! ;)
Благодаря ти за това,че реагираш по тези въпроси...
Не си мисли, че не съм умувал, върху казаното от теб...Но, има още много фактори, които си взаимодействат тук...

_________________
Моля не стреляйте по пианиста! Той толкова си може.

Чет Ное 02, 2017 3:03 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Дек 03, 2013 12:08 am
Мнения: 787
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy H6 (2004)
Рейтинг: 548
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Истината е реалния факт, че от производителя целенасочено се търсят температури в този диапазон от обороти, защото в противен случай катализаторите и с тях екологията отиват в кофата.
Жалко, че от производителя не са се презапасили в тази насока при конструкцията на ДВГ, за да може да се газифицира безпроблемно боксера.

_________________
For every action there is an equal opposite malfunction!

Чет Ное 02, 2017 9:51 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Май 04, 2017 9:44 pm
Мнения: 251
Автомобил: Legacy 2.0R
Рейтинг: 287
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Това с вибрациите е странно, може би е добре да си видиш тампони на двигателя?

Пет Ное 03, 2017 3:16 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Авг 12, 2014 11:52 am
Мнения: 346
Местоположение: Germany
Автомобил: Legacy 2,0R Activ, 2006
Рейтинг: 171
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Колеги,

искам да ревизирам едно мое мнение за сервото на колата:

- След като дойде време да я сменям с друга, и се наложи да покарам и други марки и модели, стигнах до заключението, че воланът на Легасито ми не е толква тежък :-?


Ще помоля модераторите да затворят тази тема, защото минах на друга марка ( пак японска ;) )!

p.s. След няколко дни ще пусна обявата за продажбата но моето Legacy 2.0R първо тук....

_________________
Моля не стреляйте по пианиста! Той толкова си може.

Чет Авг 16, 2018 10:28 pm
Върнете се в началото
Профил
Темата е заключена, не можете да променяте мнения.   [ 36 мнения ]  стр Предишна  1, 2

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 34 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор