Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Сря Яну 16, 2019 4:04 am



Отговори на тема  [ 19 мнения ] 
 Виене на хидравлична помпа 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Сря Сеп 28, 2016 11:28 pm
Мнения: 20
Skype: Meto89
Автомобил: Subaru Legacy 2.0R 2006
Телефон: 0877000045
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Забелязах че доста познати със субару са имали проблем с виене на хидравличната помпа.
При мен виеше зимата,когато беше мн.студено и виеше,докато не загрее колата,а до тогава за ука беше мн силен.
Сега гледам,че няма никакъв звук при въртене на волана.
Възможно ли е маслото да е за смяна или си е за рециклиране ?

Пон Мар 06, 2017 12:08 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 10, 2007 9:54 pm
Мнения: 5311
Местоположение: София
Skype: bojo-123
Автомобил: Forester 2.0 AT '03
Рейтинг: 681
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
А нивото му погледна ли, на вид как е?

Пон Мар 06, 2017 12:17 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ
Аватар

Регистриран на: Сря Сеп 28, 2016 11:28 pm
Мнения: 20
Skype: Meto89
Автомобил: Subaru Legacy 2.0R 2006
Телефон: 0877000045
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
мръсно кафяво,зимата откачих маркуча и част от маслото изтече през маркучите и долях,но се намали малко шума.
Не съм я източвал напълно помпата ,защото нямаше как да я вдигна на крикове и да навивам волана.

Пон Мар 06, 2017 1:33 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 10, 2007 9:54 pm
Мнения: 5311
Местоположение: София
Skype: bojo-123
Автомобил: Forester 2.0 AT '03
Рейтинг: 681
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Общо взето щом вие и има масло, с масло само в повечето случаи няма да се оправи.
Най-добре мисли за рециклиране.

Пон Мар 06, 2017 1:56 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ

Регистриран на: Сря Юни 01, 2016 3:34 pm
Мнения: 188
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Impreza 2.0
Телефон: 0898831186
Рейтинг: 134
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
При мен беше същото, но и сълзеше по малко. Виеше и като загрее се пооправаше. Дадох да я рециклират и няма проблеми.

Пон Мар 06, 2017 3:20 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Сеп 16, 2015 10:46 am
Мнения: 50
Автомобил: Subaru Forester 2.0,2007
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Be happy 1 написа:
При мен беше същото, но и сълзеше по малко. Виеше и като загрее се пооправаше. Дадох да я рециклират и няма проблеми.



Здравей ,

къде ти я рециклираха,и срещу каква сума?

Благодаря

Пон Дек 04, 2017 7:29 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2175
Местоположение: plovdiv
Skype: petko-grozdanov
Автомобил: autback3.0h6 2001.
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 667
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Преди рециклиране е добре да се сменят О пръстенчетата , цената и трудът са минимални и тогава , ако шума не спре да се търси по-сложен ремонт.
 3

Пон Дек 04, 2017 8:23 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Сеп 16, 2015 10:46 am
Мнения: 50
Автомобил: Subaru Forester 2.0,2007
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
petko 69 написа:
Преди рециклиране е добре да се сменят О пръстенчетата , цената и трудът са минимални и тогава , ако шума не спре да се търси по-сложен ремонт.



Смених о-пръстенчето и маркуча към казанчето с нови скоби,но няма ефект - вие като вълк:)
Ще се прави помпата.

Та исках да попитам къде да я дам за рециклиране.

Пон Дек 04, 2017 8:55 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2175
Местоположение: plovdiv
Skype: petko-grozdanov
Автомобил: autback3.0h6 2001.
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 667
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Може да попиташ за съвет на този номер 0888135423 Павлин от 09 до 18ч. . Тук въпроса е дали нова няма да е по-добре и по-лесен вариант , може и втора ръка , но гаранция няма .Звънни на Мимо 13 0879 48 42 47 за цена на нова , колата ти не е толкова стара за 2ра ръка.

Пон Дек 04, 2017 6:29 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Сеп 16, 2015 10:46 am
Мнения: 50
Автомобил: Subaru Forester 2.0,2007
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Иска ми се и на мен да е нова,но 900лв ми е множко.За това прибягнах на вариант - рециклиране.Благодаря за насоката

Пон Дек 04, 2017 8:10 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2175
Местоположение: plovdiv
Skype: petko-grozdanov
Автомобил: autback3.0h6 2001.
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 667
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
sheim написа:
Иска ми се и на мен да е нова,но 900лв ми е множко.За това прибягнах на вариант - рециклиране.Благодаря за насоката

Мога да ти дам тел. номер на майстор който рециклира рейки в Пловдив 0888 435957 Радко Хидравлика , ако той не прави помпи поне съм сигурен , че знае кой извършва такава услуга. Давам ти и тел. на Дарин 0885 000003 който продава части за Субару 2ра ръка.Успех.

Пон Дек 04, 2017 8:19 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Сеп 16, 2015 10:46 am
Мнения: 50
Автомобил: Subaru Forester 2.0,2007
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Минах през Дарин - няма налична.

Ще я рециклирам в МЕИ.

Благодаря за информацията - жив и здрав.

Вто Дек 05, 2017 11:36 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Сеп 28, 2016 11:28 pm
Мнения: 20
Skype: Meto89
Автомобил: Subaru Legacy 2.0R 2006
Телефон: 0877000045
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
За 275лв ми я рециклираха Пролетта на 2017г и до сега да чукам на дЪрвонямам проблем.
Старата помпа съвсем спихна и започна да прескача волана и направо ми я подмениха с рециклирана.
Помпата виеше още 2-3дни , обезвъздушава по-трудно защото е на нивото на казанчето като височина,не е като при стандартните да е под нивото на казанчети и мехурчетата въздух по-лесно се изкачват.

Пет Дек 08, 2017 7:59 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Сеп 16, 2015 10:46 am
Мнения: 50
Автомобил: Subaru Forester 2.0,2007
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Разбрах че явно е голям цирк с обезвъздушаване на хидравлика,та най вероятно съм си прецакал помпата.Няма да рециклирам.Намерих 2-ра употреба от колега.Ще рецилкирам рейката - тъй като явно и там има проблем :)

Дано успеят да обезвъздушат след смяната на помпата и рейката.

Ще споделя

Пон Дек 11, 2017 4:15 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 29, 2015 5:29 pm
Мнения: 23
Местоположение: Мордор
Автомобил: Legacy '05 Spec B
Рейтинг: 8
Разчитай на мен
Отговори с цитат
Ако се хване виенето в начален стадий според мен може да мине и без рециклиране на помпата. Тоест по-скоро причината все още не е самата тя.

Миналата седмица смених маркуч и о-пръстен (34611AG042 и 34439AE020). Също така и самата течност(или поне половината). Старите компоненти бяха на камък твърди и нямаха никаква еластичност.

Самото обезвъздушаване беше дълъг и досаден процес и най-сложната част. Това което установих, че помогна при мен беше, след като съм направил 4-5 цикъла пълно ляво - пълно дясно на отворена капачка, беше да изчакам 5 минути да намалее пяната. След това затворих капачката и пак няколко цикъла. Следва доливане и пак същото - отворена и после затворена капачка. През времето когато колата почиваше припомпвах самият маркуч и излизаха още балончета. Отне ми ми може би 90 минути тотално да се обезвъздуши напълно системата. Процеса не го завърших на веднъж, като имах и едно междинно каране.

Може би има по-ефикасен и бърз начин(с вакуум помпа да кажем), но описаното горе сработи при мен. Просто иска малко време и търпение. В един момент дори бях решил че съм си прецакал помпата... Добре че съм упорит и не се отказах. Крайният резултат в момента е по-лека хидравлика и никакво виене дори, като паднаха на -7 температурите.

Поздрави.

Сря Дек 13, 2017 12:34 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Сеп 16, 2015 10:46 am
Мнения: 50
Автомобил: Subaru Forester 2.0,2007
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравейте,

помпата сменена с такава от колегата, Troshko

Ремонта- извършен перфектно при Тенчо.

Само добри думи и за двамата

Благодаря и на вас колеги за насоките.

Бъдете здрави

Пет Дек 15, 2017 2:53 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm
Мнения: 347
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 215
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Моята версия иска повече време .. но е по-просто.
Взимаш един литър хидравлична течност (Примерно MOTUL Multi ATF)
Спринцовка или шприц поне 50 кубика и маркуч.. като за система или аквариум или нещо , което да пасне на спринцовката.
Изтегляш около 100 - 150мл , защото толкова има в казанчето. Доливаш до маркера и си караш 2-3 дни.
И после пак така, и пак докато смениш 1 литър.

После си взимаш още един литър течност и при всяка смяна на маслото правиш тази процедура 2 пъти през 5 дена..т.е около 300мл.
Така си имаш завинаги чиста течност в хидравликата, без да разглобяваш каквото и да е.

Иначе като се скапе О пръстена ще смениш и него и маслото и си готов.

Сря Яну 03, 2018 1:47 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Апр 21, 2018 5:22 pm
Мнения: 45
Автомобил: Subaru legacy 2.0r
Рейтинг: 40
От звездите одобрен
Отговори с цитат
кажете решение и за моята момпа. както писах в основния форум имам легаси 2007 със сменен вече опръстен и маркуч но помпата издава този гаден звук когато е студена и тогава попрескачва чат пат леко на пълен ляв волан. Това което виждам е леко сълзене на хидравлично масло при болта който свързва маркуча със помпата а може и от друго място да има теч защото се вижда събрало се масло по нея. Направо се чуда да я пристегна ли по хамалски, да купувам ли нова или да я карам тази на майстор, но къде, защото в Благоевград е трудно с майсторите.

Чет Ное 22, 2018 9:24 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Апр 20, 2012 7:05 pm
Мнения: 117
Автомобил: Legacy EJ25 02 & Outback H6 05
Рейтинг: 51
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
pojara написа:
кажете решение и за моята момпа. както писах в основния форум имам легаси 2007 със сменен вече опръстен и маркуч но помпата издава този гаден звук когато е студена и тогава попрескачва чат пат леко на пълен ляв волан. Това което виждам е леко сълзене на хидравлично масло при болта който свързва маркуча със помпата а може и от друго място да има теч защото се вижда събрало се масло по нея. Направо се чуда да я пристегна ли по хамалски, да купувам ли нова или да я карам тази на майстор, но къде, защото в Благоевград е трудно с майсторите.


Щом виждаш масло около болта значи о-ринга не държи. Ако е карана доста време с хлабина м-ду маркуча и помпата е възможно корпуса на помпата да е разбит, все пак е алуминиев. Също така ако о-ринга не е оригинален е вероятно да е с друг размер. Ако проблема се окаже помпата имам такава изправна.
 5

Сря Ное 28, 2018 6:07 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 19 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор!

Криейтив Комънс договор