Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 5:25 pm



Отговори на тема  [ 21 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
 Проблем с нестабилни обороти 
Автор Съобщение

Регистриран на: Съб Авг 20, 2016 12:03 pm
Мнения: 4
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Колеги помагайте. Субару легаси 2004 2.0 137 к.с. бензин/газ. Дайте идеи за следния проблем. Сутрин като запаля колата първите 30-40 секунди двигателя работи перфектно, след това започва да тресе и ако съм в движение угасва няколко пъти преди да се нормализира. Угасва по време на движение сякаш свършва горивото. След като го направи два-три пъти се оправя и повече няма проблеми. На компютър показва грешка във втората ланда сонда, но същата е здрава. На колата е махнат катализатора от предишния собственик. Двигателя тресе и леко си редува оборотите.

Съб Мар 11, 2017 10:09 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Мар 21, 2011 3:28 pm
Мнения: 465
Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.0'99 & 2.5XT'06
Рейтинг: 347
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Привет,

Само предположение - газовата уредба обикновенно се включва със закъснение след запалване, отначало двигателя работи на бензин. Може ефекта да е свързан с този преход. Диагностика/настройка на газовата дали е правена?

_________________
Подозирам, че всичко е нарочно...

Нед Мар 12, 2017 7:32 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Много ми е интересно как разбра че втората сонда е здрава?
Намери си грамотен майстор да ти направи диагностика

Нед Мар 12, 2017 8:16 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Фев 09, 2017 7:07 pm
Мнения: 94
Местоположение: Gabrovo
Автомобил: Legacy 2.5 BRC 4EAT
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Това на газ или на бензин го прави? Ако изключиш газта да не минава на нея пак ли е така?

Нед Мар 12, 2017 4:39 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Авг 20, 2016 12:03 pm
Мнения: 4
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Vmax написа:
Много ми е интересно как разбра че втората сонда е здрава?
Намери си грамотен майстор да ти направи диагностика

Пет Мар 17, 2017 4:50 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm
Мнения: 393
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Приемаме че говорим само за бензин.
За да угасне в движение - втората сонда не мисля, че е достатъчен довод.
Дори и първата не би трябвало да те угаси в движение.
Таблото може да светне като коледна елха но чак да угасне...
Бих търсил по входа на двигателя , не по изхода.
Т.е
1. Свещи, бобини, захранване. ( Малко вероятно. От тях по-скоро няма да запали или ще върти повече докато запали )
2. Проблем с дросел на газта. (Ако е електронен)
3. Дебитомер
4. Огромен вакумен теч .. но от нещо което е еластично.
6. Проблем с бензинова помпа или реле.. все едно, че наистина няма бензин.

Бих се насочил към 2 и 3 като за начало.
Свети ли нещо на таблото и каква е точно ОБД грешката ?

Сря Мар 22, 2017 8:15 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Авг 20, 2016 12:03 pm
Мнения: 4
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
AleXN написа:
Това на газ или на бензин го прави? Ако изключиш газта да не минава на нея пак ли е така?

и на двете

Съб Апр 08, 2017 10:28 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Авг 20, 2016 12:03 pm
Мнения: 4
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
subarist написа:
Приемаме че говорим само за бензин.
За да угасне в движение - втората сонда не мисля, че е достатъчен довод.
Дори и първата не би трябвало да те угаси в движение.
Таблото може да светне като коледна елха но чак да угасне...
Бих търсил по входа на двигателя , не по изхода.
Т.е
1. Свещи, бобини, захранване. ( Малко вероятно. От тях по-скоро няма да запали или ще върти повече докато запали )
2. Проблем с дросел на газта. (Ако е електронен)
3. Дебитомер
4. Огромен вакумен теч .. но от нещо което е еластично.
6. Проблем с бензинова помпа или реле.. все едно, че наистина няма бензин.

Бих се насочил към 2 и 3 като за начало.
Свети ли нещо на таблото и каква е точно ОБД грешката ?

Съб Апр 08, 2017 10:35 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm
Мнения: 393
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Само не разбрахме оправи ли се проблема .. и ако се е оправил .. как?

Сря Апр 12, 2017 2:35 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 04, 2017 9:29 pm
Мнения: 22
Местоположение: гр.Велико Търново
Автомобил: Subaru Legacy
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте колеги! Имам същия проблем,като на колегата с нестабилни
обороти и гаснене в движение!Колата е на бензин няма газова уредба,сменил съм
свещи,кабели гарнитура на капаците ,реглаж на клапани о пръстени и почистване на дросела и дебитомр
Досега по таблото не е светвало нищо,но като карам в движение при отнемане на предавка оборотите падат
до (0) и гасне. Може ли някой да сподели какъв е проблема и как мога да го оправя?
Subaru Legacy 2.5 2004г. бензин
Благодаря!
:hello: :hello: :) :) :)


Последна промяна joro_vt_ на Пет Апр 28, 2017 4:38 pm, променена общо 3 пъти


Пет Апр 28, 2017 4:28 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 04, 2017 9:29 pm
Мнения: 22
Местоположение: гр.Велико Търново
Автомобил: Subaru Legacy
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
joro_vt_ написа:
Здравейте колеги! Имам същия проблем,като на колегата с нестабилни
обороти и гаснене в движение!Колата е на бензин няма газова уредба,сменил съм
свещи,кабели гарнитура на капаците ,реглаж на клапани о пръстени и почистване на дросела и дебитомр
До сега по таблото не светвало нищо,но като карам в движение при отнемане на предавка оборотите падат
до (0) и гасне. Може ли някой да сподели какъв е проблема и как мога да го оправя?
Subaru Legacy 2.5 2004г. бензин
Благодаря!
:hello: :hello: :) :) :)

Пет Апр 28, 2017 4:30 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Май 23, 2016 5:27 pm
Мнения: 464
Местоположение: Сливен
Автомобил: Форестър 2.0 SG,06,Honda Jass,03
Телефон: 0894647025
Рейтинг: 251
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
А когато набираш скорост има ли проблем с предъпване,прекъсване?

Пет Апр 28, 2017 4:48 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Юни 08, 2015 6:48 pm
Мнения: 297
Местоположение: Сливен
Автомобил: Legacy 2,5 - 2004 АТ
Рейтинг: 47
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
За гаснене в движение насочи се към датчик на колянов или разпределителен вал и след това комутатор , но 1во датчика.

_________________
http://line4auto.ru/subaru/m76.gif

Пет Апр 28, 2017 8:25 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега, ти на кое викаш комутатор?

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Пет Апр 28, 2017 9:09 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Юни 08, 2015 6:48 pm
Мнения: 297
Местоположение: Сливен
Автомобил: Legacy 2,5 - 2004 АТ
Рейтинг: 47
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
ico_tech написа:
Колега, ти на кое викаш комутатор?

Те това дето седи преди бобината и усилва нисковолтовите и импулси до достигане на необходимото напрежение за запалване.
Но колегата първо да провери Датчиците които споменах. Не казвам че 100% там е проблемът, но нека 1во тях да провери.

_________________
http://line4auto.ru/subaru/m76.gif

Пет Апр 28, 2017 10:38 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Благодаря. Аз не съм чувал някой да се оплаква от т.нар. комутатор. За тоя чарк забравих преди около 13 години като смених Опела.
Комутатора (усилвателя) обикновено или работи или не. Колегата по-скоро да види колко е стойността на вакуума в интейка.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Съб Апр 29, 2017 2:40 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 04, 2017 9:29 pm
Мнения: 22
Местоположение: гр.Велико Търново
Автомобил: Subaru Legacy
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Когато набира колата си е перфектна върви много добре в обороти
но спра ли на светофар или пешеходна пътека,оборотите падат и се
опитва да гасне! Може би да има проблем с някой датчик където спомена колегата, но за комутатора знам
че ако е той няма да може да запали, а тя си пали от първия път! Все пак Блгодаря колеги! ;) ;) ;)

Съб Апр 29, 2017 10:29 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Окт 04, 2015 9:19 pm
Мнения: 18
Автомобил: Subaru Outback H6 - 2004
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
здравейте и от мен. същия проблем го имам и аз. с уточнението,че колата го прави само когато е студена след като си загрее нормално не го прави. интересното е ,че след като ми загасне на светофара след това пали много трудно. стартера не върти нормално а сякаш има предварение или закъснение в центровката. дтугото е че на празни обороти колата има вибрации. сменил съм свещи бубини кабели. ако можете да ме насочите ще съм благодарен

Нед Апр 30, 2017 3:12 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Юни 08, 2015 6:48 pm
Мнения: 297
Местоположение: Сливен
Автомобил: Legacy 2,5 - 2004 АТ
Рейтинг: 47
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
Още нещо да спомена.
Преди карах Митсубиши ръчни скорости.
На светофар за да не държа натиснат съединителя връщам на неутрална скорост. Оборотите падат и колата гаснеше.
Оказа се че в сервиза в който правих първоначалното обслужване при смяна на ангренажа са прескочили един зъб.
След правилното му поставяне и почистване на дросела забравих за този проблем.

_________________
http://line4auto.ru/subaru/m76.gif

Нед Апр 30, 2017 4:18 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
От предния пост мирише на същото. Или е за реглаж на клапани.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Нед Апр 30, 2017 6:36 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 21 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 19 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор