|
Автор |
Съобщение |
boldri4e
Регистриран на: Пон Май 15, 2017 11:32 am Мнения: 23 Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2,5 GX Limited 156bhp AT+VDC
Рейтинг: 15
|
Здравей Колега,
Преди много години на първия ми автомобил (Волво) имах подобен проблем, тогава се оказа заминал съединител с притискател.
|
|
|
Пон Юли 22, 2019 11:54 am |
|
|
Mladen99
Регистриран на: Пет Дек 21, 2007 8:57 pm Мнения: 2184 Местоположение: Бургас
Автомобил: Outback '09 2.5
Рейтинг: 248
|
Абе хора, какъв съединител? Това е автоматична ск.кутия, тя има многодисков съединител за всяка предававка.
_________________ Outback 2001 3.0 H6 - продаден Outback 2001 2.5 AT VDC - продаден Subaru Baja МТ - продадена first Love Leone '84 1.8 АТ Facebook: Medovo Bee Farm
|
|
|
Вто Юли 23, 2019 7:31 am |
|
|
mitashki35
Регистриран на: Съб Яну 22, 2011 11:46 pm Мнения: 514 Местоположение: Стара Загора
Автомобил: Outback H6 '01
Рейтинг: 66
|
Чукча не читател, Чукча писател...
Изпратено от моят Redmi Note 4 с помощта на Tapatalk
|
|
|
Вто Юли 23, 2019 8:27 am |
|
|
tsvetanov
Регистриран на: Пет Окт 19, 2007 9:37 pm Мнения: 322 Местоположение: Sofia
Автомобил: Outback B12 H6, Outback B13,B14 2.5
Рейтинг: 109
|
До последните двама колеги,които са се постарали да поспамят, последните няколко отговора ако не сте прочели внимателно са за този пост: Vancheff написа: Колеги, моля за помощ! Карам Легаси IV SW 2.0R 165 к.с. с механична скоростна кутия. Снощи ми се появи следния проблем - запалих колата, оставих я да работи на обороти на свободна и на натисната спирачка. Докато се подготвях да тръгна, след около 30на секунди колата поиска да тръгне и двигателя изгасна. Запалих отново на съединител и докато отпусках съединителя колата започна да потегля на свободна. Веднага изгасих и започнах да опитвам да включа на скорост, но на първа беше невъзможно, а на трета с много усилия влезе. Тъй като трябваше да си прибера колата, тръгнах на трета и така си я прибрах (разстоянието не е голямо). Пред вкъщи отново на загасен двигател се опитах да включа някоя от скоростите, но не се получи. Отново запалих на свободно и отпуснах съединителя и колата отново тръгваше. Когато отпуснах напълно съединителя, колата се държеше все едно все още е на полусъединител. Някой имал ли е подобен проблем и според Вас какъв може да е. Поздрави.
|
|
|
Вто Юли 23, 2019 2:51 pm |
|
|
mitashki35
Регистриран на: Съб Яну 22, 2011 11:46 pm Мнения: 514 Местоположение: Стара Загора
Автомобил: Outback H6 '01
Рейтинг: 66
|
Забележката ми беше към колегата Младен 99,а ако наистина няма проблем с лостовата система, може да провери нивото на маслото и цвета му - дали няма бронзови стружки, което пак си е към отваряне на С. К.
Изпратено от моят Redmi Note 4 с помощта на Tapatalk
|
|
|
Вто Юли 23, 2019 3:07 pm |
|
|
Mladen99
Регистриран на: Пет Дек 21, 2007 8:57 pm Мнения: 2184 Местоположение: Бургас
Автомобил: Outback '09 2.5
Рейтинг: 248
|
Следя основната тема на автора на темата, да извинявам се, не съм видял че някой е писал за друг вид кутия в същата тема (не мисля чее коректно да се смесват две коренно различни теми) Изтриите коментара ми.
_________________ Outback 2001 3.0 H6 - продаден Outback 2001 2.5 AT VDC - продаден Subaru Baja МТ - продадена first Love Leone '84 1.8 АТ Facebook: Medovo Bee Farm
|
|
|
Сря Юли 24, 2019 8:11 am |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: kssr и 26 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|