|
Автор |
Съобщение |
boldri4e
Регистриран на: Пон Май 15, 2017 11:32 am Мнения: 23 Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2,5 GX Limited 156bhp AT+VDC
Рейтинг: 15
|
Здравей Колега,
Преди много години на първия ми автомобил (Волво) имах подобен проблем, тогава се оказа заминал съединител с притискател.
|
|
|
Пон Юли 22, 2019 11:54 am |
|
|
Mladen99
Регистриран на: Пет Дек 21, 2007 8:57 pm Мнения: 2184 Местоположение: Бургас
Автомобил: Outback '09 2.5
Рейтинг: 248
|
Абе хора, какъв съединител? Това е автоматична ск.кутия, тя има многодисков съединител за всяка предававка.
_________________ Outback 2001 3.0 H6 - продаден Outback 2001 2.5 AT VDC - продаден Subaru Baja МТ - продадена first Love Leone '84 1.8 АТ Facebook: Medovo Bee Farm
|
|
|
Вто Юли 23, 2019 7:31 am |
|
|
mitashki35
Регистриран на: Съб Яну 22, 2011 11:46 pm Мнения: 514 Местоположение: Стара Загора
Автомобил: Outback H6 '01
Рейтинг: 66
|
Чукча не читател, Чукча писател...
Изпратено от моят Redmi Note 4 с помощта на Tapatalk
|
|
|
Вто Юли 23, 2019 8:27 am |
|
|
tsvetanov
Регистриран на: Пет Окт 19, 2007 9:37 pm Мнения: 322 Местоположение: Sofia
Автомобил: Outback B12 H6, Outback B13,B14 2.5
Рейтинг: 109
|
До последните двама колеги,които са се постарали да поспамят, последните няколко отговора ако не сте прочели внимателно са за този пост: Vancheff написа: Колеги, моля за помощ! Карам Легаси IV SW 2.0R 165 к.с. с механична скоростна кутия. Снощи ми се появи следния проблем - запалих колата, оставих я да работи на обороти на свободна и на натисната спирачка. Докато се подготвях да тръгна, след около 30на секунди колата поиска да тръгне и двигателя изгасна. Запалих отново на съединител и докато отпусках съединителя колата започна да потегля на свободна. Веднага изгасих и започнах да опитвам да включа на скорост, но на първа беше невъзможно, а на трета с много усилия влезе. Тъй като трябваше да си прибера колата, тръгнах на трета и така си я прибрах (разстоянието не е голямо). Пред вкъщи отново на загасен двигател се опитах да включа някоя от скоростите, но не се получи. Отново запалих на свободно и отпуснах съединителя и колата отново тръгваше. Когато отпуснах напълно съединителя, колата се държеше все едно все още е на полусъединител. Някой имал ли е подобен проблем и според Вас какъв може да е. Поздрави.
|
|
|
Вто Юли 23, 2019 2:51 pm |
|
|
mitashki35
Регистриран на: Съб Яну 22, 2011 11:46 pm Мнения: 514 Местоположение: Стара Загора
Автомобил: Outback H6 '01
Рейтинг: 66
|
Забележката ми беше към колегата Младен 99,а ако наистина няма проблем с лостовата система, може да провери нивото на маслото и цвета му - дали няма бронзови стружки, което пак си е към отваряне на С. К.
Изпратено от моят Redmi Note 4 с помощта на Tapatalk
|
|
|
Вто Юли 23, 2019 3:07 pm |
|
|
Mladen99
Регистриран на: Пет Дек 21, 2007 8:57 pm Мнения: 2184 Местоположение: Бургас
Автомобил: Outback '09 2.5
Рейтинг: 248
|
Следя основната тема на автора на темата, да извинявам се, не съм видял че някой е писал за друг вид кутия в същата тема (не мисля чее коректно да се смесват две коренно различни теми) Изтриите коментара ми.
_________________ Outback 2001 3.0 H6 - продаден Outback 2001 2.5 AT VDC - продаден Subaru Baja МТ - продадена first Love Leone '84 1.8 АТ Facebook: Medovo Bee Farm
|
|
|
Сря Юли 24, 2019 8:11 am |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 43 госта |
|