Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пет Апр 20, 2018 4:56 am



Отговори на тема  [ 53 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3
 Рефлашване не ЕКУ-то 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 946
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 555
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
viewtopic.php?f=1&t=24275&start=20#p280239

Разгледай първия скрийншот от лога на един пич от форума относно този цитат

Цитат:
Абе накратко, простата истина е, че разминаване на вариаторите на avcs не може директно да създаде доп. механични проблеми. Естествено, при съществено разминаване, всяка от главите ще отдава различен въртящ момент и коляновия вал изобщо няма да е хепи от тая работа, но както казах, всеки разп. вал си има датчик на положението и съответно контрола гледа да уравновесява вариаторите


Направо така ги уравновесява, че се случваше едната глава да е с 50 градуса, а другата с 10.

П.С. спокойно можеш да набиеш клапани между другото с неправилна работа и синхронизация или да изгориш някой от тях с високо EGT. Серго в няколко теми е обяснил точно как влияе в случая. Особено тогава, когато трябва да го тапи спрямо картата (различни аванси) може много приятно да се "раздетонира", но кво толкова. Нищо няма да му стане ROFL

Съб Ное 04, 2017 1:28 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Май 04, 2017 9:44 pm
Мнения: 48
Автомобил: Legacy 2.0R
Рейтинг: 45
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
Това е доста полезна тема, от която ми станаха ясни доста неща.
Основния проблем е в омекналата пружина, която омеква още по-бързо на китайския клапан. Може да се реши временно с разтягане, ама е тъпо.
Другото е, че явно управлението както на самите клапани, така и на самото газоразпределение като цяло не е адекватно, което се изразява в разни аномалии. Доста ме озадачи, че не се мъчи да ги уравновесява, това е няква адски малоумна грешка според мен. Едно че натоварва коляновия вал и лагерите, друго че явно запалването е едно и също и за двете глави, като се реферира главата с по-лошото пълнене, което автоматично значи детонации за тази с по-доброто...
Абе с две думи, чакам си китаеца да видим кво ше измислим.

Вто Ное 07, 2017 4:01 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Дек 03, 2013 12:08 am
Мнения: 705
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy H6 (2004)
Рейтинг: 490
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Майната им на соленоидите, по-интересното в случая е да се разбере дали те са причината или просто липсата на синхронизация при тях е индикация за проблем на друго място.

_________________
For every action there is an equal opposite malfunction!

Вто Ное 07, 2017 6:16 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Май 04, 2017 9:44 pm
Мнения: 48
Автомобил: Legacy 2.0R
Рейтинг: 45
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
Тъпия китаец май ми е продал използван клапан... ](*,)
Събота и неделя ще човъркам, че се стъмва рано вече :(

Вто Ное 14, 2017 7:57 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Дек 03, 2013 12:08 am
Мнения: 705
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy H6 (2004)
Рейтинг: 490
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Тества ли да размениш двата стари клапана и да видиш дали драмата ще се прехвърли на другата глава?

_________________
For every action there is an equal opposite malfunction!

Вто Ное 14, 2017 8:33 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Май 04, 2017 9:44 pm
Мнения: 48
Автомобил: Legacy 2.0R
Рейтинг: 45
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
srg написа:
Тества ли да размениш двата стари клапана и да видиш дали драмата ще се прехвърли на другата глава?


Да, тествах го, прехвърля се. Тъпото е, че като ги извадиш двата, като ги пръснеш малко с почистващия спрей, за известно време се оправя, после всичко отначало. :(
Иначе клапанчето изглежда да работи, тествах го. Като сваля другите, ще направя сравнение.

Вто Ное 14, 2017 9:15 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Май 04, 2017 9:44 pm
Мнения: 48
Автомобил: Legacy 2.0R
Рейтинг: 45
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
И между другото, един бърз въпрос, тия ламарини отстрани имат ли някакво функционално значение, щото мен ми се струват напълно излишни? За сега карам без тях, ама да не стане нещо :D


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Вто Ное 14, 2017 9:20 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Май 04, 2017 9:44 pm
Мнения: 48
Автомобил: Legacy 2.0R
Рейтинг: 45
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
Ето как стоят нещата. Този от ляво е дефектния, вижда се, че движението му не е плавно, ами е "цък-цък". По средата е новия китаец, от дясно е другия оригинален клапан, който е относително ОК. Отворих го, почистих го хубаво, но има следи от механично износване, та май нищо няма да стане от него.


Пет Ное 17, 2017 8:27 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Фев 28, 2009 6:45 pm
Мнения: 185
Местоположение: София
Автомобил: Форестър 2006 2.0Х 158кс.
Рейтинг: 3
Нов фен
Отговори с цитат
Колега, какво стана? Смени ли соленоидите, има ли разлика?

Вто Дек 05, 2017 10:43 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Май 04, 2017 9:44 pm
Мнения: 48
Автомобил: Legacy 2.0R
Рейтинг: 45
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
Ами само единия. Поръчах още един, сега чакам да дойде. Разлика има, малко по-добре е, ама все още не е както трябва.

Сря Дек 06, 2017 12:32 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Май 04, 2017 9:44 pm
Мнения: 48
Автомобил: Legacy 2.0R
Рейтинг: 45
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
Смених и другия, колата е ОК. Има си тяга в ниските, общо взето съм доволен. :)

Пет Дек 15, 2017 11:01 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Авг 12, 2014 11:52 am
Мнения: 316
Местоположение: Germany
Автомобил: Legacy 2,0R Activ, 2006
Рейтинг: 150
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Дай малко по-подробно описание...! Моля.. ;)

_________________
Моля не стреляйте по пианиста! Той толкова си може.

Пет Дек 15, 2017 12:12 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Май 04, 2017 9:44 pm
Мнения: 48
Автомобил: Legacy 2.0R
Рейтинг: 45
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
Ами какво те интересува, колега? Сменят се супер елементарно, не виждам смисъл да се пише. :)
Поръчваш си ги в ибея по тоя номер, струват 20-25$ с доставката, не минават митница. Един не си струва, сменят се и двата.

Пет Дек 15, 2017 2:20 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 53 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор!

Криейтив Комънс договор